Rutte is minpres door al zijn goedkope oneliners.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met die goedkope oneliners scoort ie wel bij het volk.
Henk en Ingrid lagen vast in een deukquote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met die goedkope oneliners scoort ie wel bij het volk.
"Democraten" die, als het puntje bij paaltje komt, bang zijn voor referenda. "Democraten" die voorstander zijn van steeds grotere gemeenten en provincies, waar je als burger totaal geen invloed meer op hebt.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:07 schreef Martinello het volgende:
[..]
Eens, hoewel ik een aanhanger van de Democraten ben.
Als je zo'n shemale voor je hebt wel ja.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:10 schreef marcodej het volgende:
Ik zou me ongemakkelijk voelen als Dion me zo aan zou kijken.
Ik weet het, maar geen enkele partij is ideaal. En een stem voor LibDem leek me een verloren stem.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
"Democraten" die, als het puntje bij paaltje komt, bang zijn voor referenda. "Democraten" die voorstander zijn van steeds grotere gemeenten en provincies, waar je als burger totaal geen invloed meer op hebt.
En weer zijn de Duitsers de baasquote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Europa hier , Europa daar
net als een jaar of 75 geleden
Zo'n Koningslied hakt er ook in he.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:12 schreef gosschalks het volgende:
Volgens mij zijn de beveiligingskosten van Wilders inmiddels even hoog als dat hele steunpakket
Ik heb bij de vorige Europese verkiezingen op LibDem gestemd.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:11 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik weet het, maar geen enkelijke partij is ideaal. En een stem voor LibDem leek me een verloren stem.
Die rekening die je wist dat zou komenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zo'n Koningslied hakt er ook in he.
Nou en?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb bij de vorige Europese verkiezingen op LibDem gestemd.
Good for you. Misschien wordt het ooit nog eens wat.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb bij de vorige Europese verkiezingen op LibDem gestemd.
TENENKROMMEND was hetquote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:12 schreef Max23 het volgende:
Rutte bakte er echt helemaal niks van in het debat van vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |