Nadat Ronald Hansie voor schut heeft gezet(daar is ook niet veel voor nodig maar je begrijpt mijn punt) neem ik hem niet meer serieusquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:39 schreef GGMM het volgende:
Jammer.
Mijn TT was
[Champions League @ SBS6] Ronald de Boer is kut
Is een groene schermquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:40 schreef Rabieluh het volgende:
haha er zitten allemaal mensen bij sbs6, waar hebben ze die gevonden?
In het centrum voor plastische chirurgie?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:40 schreef Rabieluh het volgende:
ze kregen ¤¤¤quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:40 schreef Rabieluh het volgende:
Allemaal vrienden van Ronald.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
In het centrum voor plastische chirurgie?
Ha.
Ja dit soort chantage werkt niet hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat wij niet speciaal genoeg zijn voor jou om een beetje moeite te doen.
Het is dat Karina eerder deze avond een pleidooi heeft gehouden voor 'vrienden', anders was ik nu onze vriendschap aan het heroverwegen.quote:
niet meerquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:42 schreef JenHermes het volgende:
Di Maria en Falcao spelen toch ook bij Man United
Waar zijn die heen dan? De zandbak?quote:
Hier zal ik aan denken de volgende keer dat ik in het zwembad ben en een colaatje drinkquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:43 schreef GGMM het volgende:
Ik zie nu toevallig een Cola Light reclame.
Ik ga jullie een leuk feitje vertellen over Cola (en cola Light)
Als je een blikje cola in het water legt zinkt het, terwijl een blikje Cola Light blijft drijven.
Nou, doe hier je voordeel mee..
Ik zie niet in waar ik dit voordeel kan hebbenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:43 schreef GGMM het volgende:
Ik zie nu toevallig een Cola Light reclame.
Ik ga jullie een leuk feitje vertellen over Cola (en cola Light)
Als je een blikje cola in het water legt zinkt het, terwijl een blikje Cola Light blijft drijven.
Nou, doe hier je voordeel mee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |