dan waren ze zeker vergeten om de tijden vast aan te passen aan de hoeveelheid?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:49 schreef Thomas-sama het volgende:
Was weer rustig vandaag, hield zelfs een beetje tijd over
Hier doen ze dat gelukkig nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:03 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
dan waren ze zeker vergeten om de tijden vast aan te passen aan de hoeveelheid?
De gewone post gaat ook al mee met burgervaart (boot,trein,vliegtuig). Denk bijvoorbeeld aan MH17. Zat ook post in.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:52 schreef zombo het volgende:
Dit al gezien? http://www.nu.nl/beurs/41(...)en-in-bezorging.html
Is het eigenlijk ook niet andersom (begonnen), dat passagiers met de post meerijden? Zoals in Zwitserland de Postauto?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:11 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
De gewone post gaat ook al mee met burgervaart (boot,trein,vliegtuig). Denk bijvoorbeeld aan MH17. Zat ook post in.
In o.a Amerika en Australië en andere uitgebreide continenten, gaat de post sinds jaar en dag ook mee met de bus.
Wat in sommige landen niets dan normaal is, doen wij nu ook pas veel later omdat men pas laat gaat beseffen dat duurder niet altijd efficiënter is
Goedkopere logica leren we soms van zogenaamde 'achterstandslanden'
En dan loopt het 'rijke' Westen er mee weg alsof zij het wiel hebben uitgevonden
Interessant en net even wat over gelezen over de Zwitserse Postbusquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:08 schreef zombo het volgende:
[..]
Is het eigenlijk ook niet andersom (begonnen), dat passagiers met de post meerijden? Zoals in Zwitserland de Postauto?
quote:
Hij was best laat vandaagquote:
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)t-waardetransporteurquote:Op donderdag 20 augustus 2015 07:03 schreef Pietertje71 het volgende:
Op eens weet je het...Je wordt waardetransporteur
Vroegere tijden herlevenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 08:55 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)t-waardetransporteur
Op Mijn Werk zag ik dat er weer een verhuizing naar de cloud gepland is (alleen later), zal daar misschien mee te maken hebben.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:18 schreef Paardindewei het volgende:
Iemand enig idee waarom ik mijn salarisstrook niet kan bekijken? Als ik bij eigen gegevens op salarisstrook klik krijg ik het onderstaande scherm. En ik kan nergens op klikken :S
[ afbeelding ]
In wat voor functie werk je dan? De meeste bezorgers (hier) kunnen geen reiskosten declareren.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:53 schreef ann3 het volgende:
Even een vraagje over de reiskostenvergoeding. Normaal werk ik 1 dag in de week maar nu in de vakantie meer, minimaal 3 en vaak 5/6 dagen in de week. Mijn reiskostenvergoeding is het zelfde gebleven. Nu heb ik daar achteraan gemaild maar het antwoord is dat ik mijn reiskosten kan doorgeven via intranet. Het lijkt mij dat dit automatisch moet gaan. Weten jullie hoe dit zit?
Dat ligt eraan hoe ver je van het depot af woont..quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:46 schreef zombo het volgende:
[..]
In wat voor functie werk je dan? De meeste bezorgers (hier) kunnen geen reiskosten declareren.
O ja da's waar, voorbereiders zullen vaak ook verder van de werkplek wonen. O ik zie nu dat wij daar ook een knop voor hebben!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:48 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe ver je van het depot af woont..
Maar voorbereiders krijgen ook gewoon reiskosten vergoeding, dus die functie is ook mogelijk
Voor jou?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:52 schreef zombo het volgende:
Ik had vandaag zoveel zware post (vakbladen) voor het ziekenhuis dat ze een rolstoel gingen halen
Ja dat vroeg ik ook alquote:
Hier viel het ook redelijk mee. Gemiddeld 1 a 2 tassen per wijk, met een uitschieter naar 2,5. Wel heel veel van die bloedirritantje folders van Staples, een soort A4-formaat vloeipapier in cellofaan. Bij het vossen blijft alles aan elkaar plakken, bij het bezorgen is het onmogelijk zonder verfrommelen langs een tochtborstel te duwen, en om het zonder scheuren te openen is ook nog een hele opgave (vereist een schaar en welhaast chirurgische precisie).quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:01 schreef Pietertje71 het volgende:
Hier aardig te doen. Wat meer brievenbuspakketjes en soms aan elkaar geplakte post(ivm celefaan) wat dan weer voor een ander adres is
)
[..]
Voor jou?![]()
Dat doen we ook. Ik kijk er ergens wel naar uit.. Word een complete chaos.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:15 schreef Peterselieman het volgende:
Niet druk over maken en het lekker in de soep laten lopen
Je bent met één stapeltje van die dingen langer aan het VOSsen dan 30 stapels tv-gidsenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:17 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Hier viel het ook redelijk mee. Gemiddeld 1 a 2 tassen per wijk, met een uitschieter naar 2,5. Wel heel veel van die bloedirritantje folders van Staples, een soort A4-formaat vloeipapier in cellofaan. Bij het vossen blijft alles aan elkaar plakken, bij het bezorgen is het onmogelijk zonder verfrommelen langs een tochtborstel te duwen, en om het zonder scheuren te openen is ook nog een hele opgave (vereist een schaar en welhaast chirurgische precisie).
Ik loop op lederen bergschoenen (helaas met goed onderhoud niet echt waterdicht te noemen) Ook met 'speciale' zooltjes, en niet die platte standaard dingen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:17 schreef V__L_N het volgende:
Ik koop mijn schoenen bij decatlon. Ergens tussen de 15 en 40 euro. Wel altijd wandelschoenen of in de winter bergschoenen. Op zulke vlakke zolen kan ik tegenwoordig niet meer lopen. Heb er dus tegenwoordig ook nog eens gelzootjes voor hardlopers er in.
Dadelijk worden sommige postbodes omgeschoold naar chirurg.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:17 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Hier viel het ook redelijk mee. Gemiddeld 1 a 2 tassen per wijk, met een uitschieter naar 2,5. Wel heel veel van die bloedirritantje folders van Staples, een soort A4-formaat vloeipapier in cellofaan. Bij het vossen blijft alles aan elkaar plakken, bij het bezorgen is het onmogelijk zonder verfrommelen langs een tochtborstel te duwen, en om het zonder scheuren te openen is ook nog een hele opgave (vereist een schaar en welhaast chirurgische precisie).
Bij ons is er 1 route die op papier tot 19:10 staat terwijl de laatste afvoer om 19:00 is. Erg logisch natuurlijk. Maar bij ons blijken veel van die ritten wel vrij ruim te staan, dus de meesten zijn wel ruim voor de geraamde eindtijd terug. Nou weet ik natuurlijk niet hoe hard die chauffeurs rijdenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:04 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb de routes gezien die op ons depot ingevoerd worden ivm het herontwerp.
Allejezus.. Die zijn echt beroerd in elkaar gezet. Mooiste is dat er een route is met als geraamde eindtijd tien over half 8, laatste afvoer gaat om kwart voor 8. CU's geklaagd maar nee. "is haalbaar, punt"
Als je dus een keer in de file staat mag je meteen door naar Nieuwegein. Welke kleuterjuf hebben ze daar op die functie zitten man
Los van het feit dat de routes bizar onlogisch in elkaar zitten. 3 chauffeurs tegelijkertijd in een klein dorp, een route met talloze buslichtingen en sommige helemaal niet. Heen en weer rijden( Ja letterlijk ivm tijdsvensters)
Ow ow ow ow..
Ik ben nu chauffeur, op een dtw contract.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:46 schreef zombo het volgende:
[..]
In wat voor functie werk je dan? De meeste bezorgers (hier) kunnen geen reiskosten declareren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |