abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155329663
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

Met baby's die 'eten'...

Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_155329672
Ik sloot 'm met

Woah, ketel!!

Om het plaatje ff af te maken gaat het niet zo goed met Kleine Poes -O- Wat ze heeft weet ik nog niet, sneu en slapjes en lusteloos. Zo naar de DA :{
pi_155330171
Ohh, sneu van de poes JM! Hoop dat het meevalt.
pi_155330277
Ik hoop dat de dierenarts wat kan betekenen JM! En nog een keer een knuffel :*

Mari, ik hoop zo dat de medicatie gaat helpen! Want iets is er niet goed, dat weten we. Maar wat...

Euhm... Nog wel wat gelezen maar ook heel erg genoten van een Sjaak die zich wat beter voelt vandaag. Ik moest werken maar had de middag vrij genomen en daar ben ik erg blij mee. Morgen gaan we kijken voor een groot kleed, zoals ik hier al meer voorbij heb zien komen. Maar dan wat minder fancy, gewoon van de Kwantum/Leen Bakker.
pi_155330281
Sterkte met Kleine Poes bij de DA JM. :*

Mari, ik hoop dat de medicijnen wat doen!

Dames met depressies, +1. Hier daardoor hyperalert dat het niet nog een keer gebeurt. Juist daardoor heb ik het idee dat het niet snel zo ver komt (en ook doordat er geen enkel teken is op het moment).

Mijn kind is fan van mijn zangskills. 8-) Waarschijnlijk de enige op de hele wereld. :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_155330763
Ik lees mee maar heb tussen de rennaardewcmomenten geen puf om te reageren. Iedereen in huis is nu ziek, ik heb denk ik A's buikvirus en bij lief is A's verkoudheid in bronchitis doorgeslagen.

Gelukkig zorgt schoonmama voor ons O+ en vanaf morgen mijn moeder. Anders wist ik echt niet wat te doen. Dikke kak dit :{ . Of, nouja, dunne dus eigenlijk :') .
pi_155330816
Luna, 68 al?? B zit met z'n 6,5kg nog in 62 en broekjes soms zelfs 56. Maar wat een lekker mannetje :)

Mariposas, ik hoop dat de medicatie gaat werken! Waarom zijn ze daar in het ziekenhuis niet mee gestart? Wouden ze eerst uitsluiten of het geen allergie was?

JM wat sneu van de poes!

En gister of eergisteren las ik over weer aan het werk gaan. Gister was mijn verlof afgelopen maar heb nu nog even vakantie. Ik zie ook erg op tegen weer werken. Nog niet eens perse om het achterlaten van B maar vooral ook het kan ik het nog wel, kan ik het lichamelijk al wel weet aan, vinden ze mij nog wel aardig op het werk, hoe moet ik dat doen met kolven wat zijn handige tijden voor de afdeling enzovoorts.
pi_155330848
O Razz, wat naar! Gelukkig hebben jullie hulp!! Beterschap!!
pi_155331614
68!
Die van mij heeft sinds het weekend eigenlijk pas 68 aan, de klein vallende 68 wel.
De broekjes nog een beetje te groot, maar ik ben bang dat straks de zomer voorbij is voor ze 68 aan heeft gehad. Dat is bij mij allemaal zomerspul. (Gekregen hoor, niet zelf gekocht)
En ze is al ruim 5 maanden.
Ik gok op een groeispurt straks, dat ze ineens in 74 zit ofzo. Geeft niks, die maat heb ik nog niet. Kan ik lekker los gaan.

Razz wat een shitzooi ( :') ) hopelijk snel weer beter. Gelukkig hulp van moeders. Soms zijn ze best handig he. ;)

Mari, hoop dat de medicijnen aanslaan. Zo sneu, dat verdriet. :'(

Zieke poes, dat is ook sneu. Die kunnen ook niet zeggen wat er mankeert.
pi_155331825
Ja, ik vind het ook bizar groot hoor! Vrienden van ons hebben een kindje van 5 maanden en K is gewoon bijna net zo groot :o

Maar het is op zich wel verklaarbaar, want ik ben ook niet klein (1.80) en mijn man helemaal (2.04). En hij is ook niet echt dik/spekkig, gewoon groot.
pi_155333633
Ai Razz, beterschap :{

Poes heeft zoals het nu lijkt 'gewoon' een maag-darm-infectie. Pep-shots gehad en hopelijk nu weer opknappen.
pi_155333702
Ah dat zou fijn zijn als dat het oplost JM!
Razz beterschap!

Verder bijlezen lukt niet.

Thuis, kint in bed, mama gaat er snel achteraan. :O
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 20:06:16 #13
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_155333721
Ohh Razz, wat een ellende! Hoe is het met A? Gelukkig hebben jullie hulp :*

JM, gelukkig valt het mee met poes :)

Goed groeiend keteltje! Dat stabiliseert straks vast vanzelf :Y
pi_155333819
A is tussen de kotsbuien door blij. Score vandaag: 2 flessen en een rietjesbeker thee erin, 1 fles eruit. Diarree wordt wel minder. ORS wil ze niet, mond stijf dicht en theelepeltje wordt weggeslagen -O- . Ze heeft duidelijk een mening :') .

Man en schoonmams zijn nu de resten van een synchroonkotsbui van A en mij aan het opruimen, de arme lieverds. Ik hoop dat dit snel over is.
pi_155333929
Beterschap Razz ;(
pi_155334110
En toen was ik weer ongesteld. Bahbah, dat hoefde voor mij niet nu al hoor.
Helaas ook met krampjes, die mochten ze al helemaal houden zeg. :(
We zullen zien hoe ernstig het is. Maar ik ben die hele maandverband/tampon gedoe een beetje ontwent zeg maar, dus eraan denken dat ik op tijd even naar de wc ga. :')
pi_155334245
Beterschap familie Pluis :*

Keteltje O+ wat staat dat pakje hem lief! Drakenpakje is hij al uitgegroeid zeker dan? :o

JufM, ik wilde je gevoel niet bagatelliseren, alleen benadrukken dat je je er niet voor hoeft te schamen dat er andere dan positieve gevoelens zijn. Dat die bij de een dieper gaan dan bij de ander is evident. Ik vind het supergoed dat je er werk van maakt :*

Ik ben zelf net begonnen in het boek van Diana Koster (verloskundige en vrouwencoach), misschien ook iets voor andere mama's die na de kraamtijd met een grijze wolk blijven zitten die niet zo zwart is dat ze er voor naar een therapeut willen gaan. Het heet 'perfecte moeders bestaan niet', en gaat over balans vinden in je nieuwe levenssituatie.

Zelfs nu nog, nu het met Melba steeds makkelijker wordt (en op sommige manieren moeilijker).
Kwak
pi_155334640
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 20:09 schreef Razztwizzle het volgende:
A is tussen de kotsbuien door blij. Score vandaag: 2 flessen en een rietjesbeker thee erin, 1 fles eruit. Diarree wordt wel minder. ORS wil ze niet, mond stijf dicht en theelepeltje wordt weggeslagen -O- . Ze heeft duidelijk een mening :') .

Man en schoonmams zijn nu de resten van een synchroonkotsbui van A en mij aan het opruimen, de arme lieverds. Ik hoop dat dit snel over is.
/ontlurkt
Ik heb op hockeykamp een keer een week lang een paar kinderen ORS moeten laten drinken ivm buikgriep, en vond dat ze er zo moeilijk over deden. Tot ik zelf ook ziek werd en het ook moest drinken. Mijn hemel, wat is dat goor. Ik kan me dus goed voorstellen dat dat er niet goed in gaat.. misschien dat ergens anders doorheen mengen werkt, als de fles en thee er wel (deels) in blijven? Of is de ORS voor baby's anders dan voor 8+ jarigen?
Edit: ik vind met Google net zelf dat je het niet moet mengen met flesvoeding. Dat is jammer..
Dan maar gewoon heel veel sterkte en hopelijk zijn jullie snel weer beter!
/lurkermodus weer aan
pi_155334820
On a brighter note (hoop dat dit werkt zo):

https://instagram.com/p/6iM3l2HEi8/
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 20:44:51 #20
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_155334929
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 20:41 schreef JufMariska het volgende:

O+ x 100! Lief!

Razz -O- . Heel veel beterschap voor jullie!
pi_155335238
Fuente, wat rot dat ze nu spruw blijkt te hebben. :{ Laten we hopen dat het met de krampjes in ieder geval snel beter gaat.

Saskia, dikke knuffel voor de kraamtranen. :*

Mariposas: dat moet fijn voelen, medicatie. Kan me althans zo indenken dat je nu het idee hebt dat er iets gebeurt om de situatie te verbeteren.

JM: wat sneu van de poes.

Jeetje wat rot Razz, iedereen zo ziek! Gelukkig hebben jullie wat hulp, heel veel beterschap in ieder geval.

MC, wat fijn dat Sjaak een goede dag had vandaag. Geniet lekker van die momentjes.
pi_155335360
quote:

Is Beatrix bij jullie geweest? "Even wuiven misschien" O+
pi_155335363
Heeft hier iemand ervaring met projectielbraken (bij de baby, niet bij jezelf :P ) ? Wolk heeft gisternacht en net opnieuw alles eruit gegooid. Gister tijdens de fles, nu tijdens borstvoeding. Echt alles helemaal onder, beiden moeten douchen, in die categorie.

Nu lees ik allerlei enge dingen over pylorusstenose, maar het zou toch ook gewoon een kwestie van te gulzig drinken kunnen zijn?
pi_155335435
quote:

ooohhhh O+ O+ O+
pi_155335527
quote:

Mnoh O+
pi_155335613
Oh ja, SQ, de gatenbh is binnen hoor, bedankt!

quote:

O+ !
pi_155335785
Hoi L! *zwaai*
En Vlegel is een teigert! :D
pi_155336871
Oh, de spiegel van de auto van gister kostte maar ¤8,50! Hij kwam vanavond aan de deur om dat even te vertellen. *O*
Opluchting!!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 18 augustus 2015 @ 21:30:18 #29
147316 crew  DJMO
#trut
pi_155337025
beterschap voor alle zieken en sneutjes :*

een O+ voor zwaaiende L

Ik at vanavond rundvlees met haricot verts (van ah) uit pot. Lekker zacht dus. Ik had Michael op schoot tijdens het eten, en tussen de borst door heeft hij toch zeker een boontje of drie vier volledig verorberd. Dat wordt nog wat later, 't joch heeft nu al een verfijnde smaak :') :Y)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_155337561
O+ voor alle leuke foto's en zwaai filmpje

:* voor degenen die het nodig hebben (Mariposas, JM, misschien zie ik nog iemand over het hoofd)

:* voor de zieken!

Probeer mee te lezen, maar gaat lastig als je steeds bezig bent en je al een melding krijgt dat je bundel bijna leeg is.. Maar morgen zouden we weer WiFi en tv moeten hebben *O*

Gister was hier nogal brak, kort nadatvriend naar werk ging, begon het gejengel en gehuil. 1 keer met snikjes die ik alleen ken van prikjespijn en 1 keer bleef ie krijsen, wat ik ook deed.. Leek dus pijn te zijn, door het vele kwijlen en kauwen dacht ik aan tandjes. Hij deed een kort slaapje voor pappa weer terug was, daarna was het ineens weer vrolijk lachen naar hem en geen gehuil meer :? . Miste hij vriend dan stiekem ook gewoon?
Vandaag kreeg ik em na goed wakker te zijn geworden om 8.30u weer in slaap, had ik niet verwacht. Werd om 10.30u zelf wakker, even checken of Q. het nog wel deed.. Werd ie pas een kwartier later wakker! Hij was vandaag ook weer lekker vrolijk en sliep overdag goed. Nu eerder dan normaal in slaap gevallen, eens zien hoe de nacht gaat!
pi_155337779
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 20:22 schreef kwakz0r het volgende:
Keteltje O+ wat staat dat pakje hem lief! Drakenpakje is hij al uitgegroeid zeker dan? :o
ja! Maar hij heeft het wel meerdere keren gedragen en het stond erg leuk! :) Dit pakje wordt ook al aan de krappe kant. ;(
pi_155337972
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 20:55 schreef LuDann het volgende:
Heeft hier iemand ervaring met projectielbraken (bij de baby, niet bij jezelf :P ) ? Wolk heeft gisternacht en net opnieuw alles eruit gegooid. Gister tijdens de fles, nu tijdens borstvoeding. Echt alles helemaal onder, beiden moeten douchen, in die categorie.

Nu lees ik allerlei enge dingen over pylorusstenose, maar het zou toch ook gewoon een kwestie van te gulzig drinken kunnen zijn?
Melba heeft ook een korte periode gehad dat hij dat deed :Y ging vanzelf weer over en gebeurt.nu alleen als hij ziek is.

Wat je gegoogled hebt is idd zeldzaam.
Kwak
pi_155338013
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 21:50 schreef lunapuella het volgende:

[..]

ja! Maar hij heeft het wel meerdere keren gedragen en het stond erg leuk! :) Dit pakje wordt ook al aan de krappe kant. ;(
Het gaat snel he? Melba racete ook door 56 en 62 heen, en ook 68 ging nog redelijk snel. Nu al een poos 74, maar nu echt toe aan 80. Alles n korte pootjes die nog best in 74 kunnen :+
Kwak
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 22:00:24 #34
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_155338125
quote:

Zwaaiien *O*
Hoe schattig!
Jm :* En ook voor je poes :*

Razz heel veel beterschap!!!

Risu bleugh.. *schuift reep chocolade door*

DJ wat leuk dat hij die boontjes al gewoon smakelijk opeet joh! :)

Cactus wat fijn!

LuDann, nee geen ervaring met braken. Wat naar.. sterkte :*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_155338360
Hier zit Js al heel lang in 74, terwijl Ow daar echt heel kort om heeft gezeten..
Beetje onhandig ;)

Ludann, Js heeft ook echt heel veel en heel erg gespuugd. Dat ging uiteindelijk vanzelf over. Even goed in de gaten houden (veel huilen erbij is wel een reden voor een bezoekje ha)

JM, wat een super schattig jongetje heb je toch! Ben je ook aan het nadenken over z'n eerste verjaardag?
pi_155338732
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 20:55 schreef LuDann het volgende:

Sjaak heeft heel veel gespuugd, maar gelukkig maar een paar keer geprojectielspiigd/projectielgespuugd/projectielgespogen. Is het ook echt met een boog?
pi_155339268
Q heeft in de eerste weken thuis ook een paar keer geprojectielbraakt (is dat een woord? :P ) . Daarna eigenlijk niet meer, tijdens een sprongetje en met overgang van 1 merk melk naar de ander (tegelijkertijd) heeft hij dat ook even gehad. Dat ie in z'n bed lag en ik vocht op de grond hoorde komen, hydrofiel zeiknat, door de spijlen heen en een plas op de grond, kind ook behoorlijk nat. Maar ook dat was maar even.
Misschien dat ze dat de eerste weken wat sneller hebben? Zou er even op letten dat het niet te vaak is. Af en toe lijkt me nog normaal.
pi_155339285
Nee joh Loj, niet onhandig maar een geweldig excuus om te shoppen! *O* ;)

Razz, beterschap voor jullie allemaal. Echt zwaar klote als je samen ziek bent.

JM :*. Hopelijk is er snel hulp (dat heb ik gemist, sorry) en t er weer een lichtpuntje in de donkere tunnel.

Mari, ik kreeg een knoop in mijn maag bij jouw foto ;(. Heel veel sterkte, mijn duimen draaien dat de medicatie het verschil gaat maken.

Soesa, ik had de stats ook gezien en vond het vooral frappant dat het cb er niks over te klagen had :+. Maar mooi gemiddeld meiske nu!

CB, ik ga er meestal met plezier heen, maar soms krijg ik advies (laten huilen, minderen in aantal voedingen ed.) wat ik ook langs me heen laat gaan. Ik heb geen behoefte aan het verdedigen van mijn (blijkbaar afwijkende/bijzondere opvoedvisie). Zal ook niet vertellen dat we samen slapen bijvoorbeeld. Maar soms hebben ze zeker nuttige info en er zijn aardige verpleegkundigen en artsen. Eerst hadden we een vpk die altijd op een toon praatte alsof we zelf nog kind waren, dat trok ik iets minder goed :P.

Tandjes zijn hier in zicht en Tuur is ook weer wat vrolijker. Hopelijk zet die trend zich vannacht ook voort, want 2 nachten op rij met een hoop huils en zeer weinig slaaps (en hij wilde absoluut niet drinken aan de borst, mijn "is-altijd-goed-oplossing" pur sang) zijn niet heel gezellig.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_155339328
JM O+

Ik kreeg een moederstuur voor m'n verjaardag *O* nu nog een stoeltje kopen en we kunnen O+ fietsen O+
pi_155339379
Maar ik kwam eigenlijk nog even (na net al de 1e nachtfles te hebben gegeven) omdat ik nog wat was vergeten te melden net: vanavond had ik naast me op de bank een rollie *O* afgelopen dagen al veel verwoede pogingen, maar hij bleef steeds op z'n schouders hangen, maar dr net lukte het em :)
pi_155339557
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 22:18 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Sjaak heeft heel veel gespuugd, maar gelukkig maar een paar keer geprojectielspiigd/projectielgespuugd/projectielgespogen. Is het ook echt met een boog?
Ja, echt met een boog inderdaad, en dan ook al deels verteerde melk. Verbazingwekkend dat er zoveel uit zo'n klein mensje kan komen. Daarna kijkt ze overigens erg tevreden. :P

Geen verhoging of gehuil gelukkig. Ik wacht het even af. Heb net voor een voeding eerst even afgekolfd, misschien dat dat helpt met het snelle klokken wat ze doet.
pi_155339829
Wij hadden vandaag het intakegesprek voor het CB. Naar aanleiding van de verhalen hier verwachtte ik allemaal vervelende dingen maar ik heb niets negatiefs kunnen ontdekken. Er werd ons uitgelegd dat het CB een keuze is en wat de alternatieven zijn, dat we het moeten zeggen als ons iets niet bevalt en verder gewoon goed advies gekregen volgens mij. Over d'r navelbreukje en gebruik van probiotica bijvoorbeeld. Ze zijn voorstander van Rapley dus ik denk dat ze voor andere dingen ook wat meer openstaan.

Tja, en die vragen over drank- en drugsgebruik, dat soort problemen, dat hoort erbij. Ze hebben tenslotte een signaleringsfunctie en het is maar goed dat dat bestaat.
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 22:35 schreef Gevalletje het volgende:
Maar ik kwam eigenlijk nog even (na net al de 1e nachtfles te hebben gegeven) omdat ik nog wat was vergeten te melden net: vanavond had ik naast me op de bank een rollie *O* afgelopen dagen al veel verwoede pogingen, maar hij bleef steeds op z'n schouders hangen, maar dr net lukte het em :)
Oeh, wat leuk! Jompel voor de rollie. *O*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 18 augustus 2015 @ 22:50:55 #43
147316 crew  DJMO
#trut
pi_155339875
quote:
Q en Michael ontlopen elkaar ook vrijwel geen dag he? :D Michael gisteren voor het eerst :s)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_155340752
JM dat filmpje O+

Mari: ik hoop dat de medicatie aanslaat!

Vervelend zeg LuDann dat spugen. Hoop dat het snel over is. Gaat het drinken nu wel beter eigenlijk?

Hier heeft M. al de hele dag een mopperdag. Niks is goed. (Volgens mij zitten we in het eerste sprongetje.) Man heeft wel net een klein flesje bv gegeven om te wennen. Ze zoop 'm in een minuut leeg :o Ik denk dat we dus maar moeten kijken naar een ander soort speen (heet dat ook zo op een fles?) want dit kon ze haast niet bijbenen. Ze keek na afloop wel heel content :D
pi_155340935
Ludann, geen ervaring mee, hopelijk gaat ze dat niet vaker doen :* Wat zeiden ze eigenlijk over de probiotica? Ben benieuwd :) Wij hebben dinsdag de intake van het cb. Met de meiden nooit echt negatieve ervaringen gehad, wel verschil van mening maar dat mag...
Hier overigens vandaag geen krampjes *O* (tot nu toe dan, ze ligt net in bed want heeft wel lekker bij ons gelegen vanavond :) ).
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_155342271
Ik durf het bijna niet te zeggen, bang om dingen te jinxen, maar vandaag heb ik Wolk alle voedingen aan de borst gedaan. *O* Het lijkt er dus op dat het gaat lukken, al is het op dit moment nog wel met tepelhoedje.

Wat spannend, kazy, het eerste sprongetje! En leuk dat je man het eerste flesje heeft gegeven. Wij hebben flesjes van Nuby, die zijn niet zo duur en de spenen bootsen goed de tepel na.

Fuente, wat fijn dat de krampjes er vandaag niet zijn! Hopen dat dat zo door zet. Wolk heeft ook een stuk minder krampjes vanavond, misschien dat dat de probiotica al is of het feit dat ze minder valse lucht binnen heeft gekregen omdat ze alleen de borst heeft gehad vandaag.

CB mevrouw zei dat de probiotica met water mengen niet zo'n goed idee is omdat dat water dan weer de ruimte van bv inneemt en ze dan minder voedingsstoffen binnen krijgt. Dat had ik zelf ook al zo bedacht maar mijn man wilde dat weten. Niks bijzonder dus eigenlijk, behalve dat ze het een goed idee vond om het te geven.
pi_155344734
Knappe baby DJMO en Gevalletje O+

JM O+ wat is hij toch leuk

LuDann *O* Wat goed!

Hier veel stress en drukte om een nieuwe GO te vinden }:|. Best lastig om iemand te vinden die thuis oppast. Man gaat volgende week een week weg voor werk. Die week erna ook..
En ik kan het met familie niet regelen want iedereen werkt (oma's en opa's werken ook allemaal)

Nouja we zullen zien.
pi_155344742
quote:
Yes! Goed zo Q!!
pi_155345126
Wat fijn Ludann! En ook fijn dat het cb het er mee eens is :D
Hier een hele goede nacht en sinds gisteren geen krampjes meer. Geslapen van 00 tot 6 :o Ze is echt een stuk rustiger, gaat meer kijken en reageren. Dit is heerlijk O+
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_155345232
Q. en Michael aan de rol! *O*

LuDann, wat fijn, alle voedingen zelf. Ik vond dat zó'n overwinnig de eerste dag dat dat lukte (hier ook moeite met het opstarten van de BV). Hier loopt de borstvoeding nu eindelijk goed, wij hebben echt de 6 weken nodig gehad om goed op te starten. Komt goed! Lekker zo doorgaan. :)

Zoë, wat ontzettend frustrerend van de GO. }:|

Fuente, wat heerlijk! Ook even lekker kunnen bijtanken qua slaap.

Kazy, eerste sprongetje inderdaad. Succes! En kleine schrokop. *; Vond je man het leuk haar te kunnen voeden?

Hier een goede nacht weer. 23:00-5:00-7:30. En nu ligt ze weer lekker te knorren. Ze wil overdag alleen niet in haar eigen bed slapen en slaapt beneden. De box is echter ook lava en ze slaapt sinds deze week alleen op een zitzak (wordt lekker warm en ze ligt iets met haar hoofd omhoog). Is dat iets waar ik nu al mee moet gaan oefenen dat ze lekker in haar eigen bed gaat slapen? Of komt dat gewoon nog goed?

Verder is ze iedereen op stralende lachjes aan het trakteren. Ze begint andere geluidjes te maken dan alleen maar huils. Ik vind het zo'n heerlijk kind op dit moment. *;

Al heb ik gister zitten lezen over het 8-weken sprongetje en wat me te wachten staat en daar word ik niet heel blij van. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')