Hopelijk worden ze gestraft voor de matige inzet in de EL en moeten ze alleen maar naar Rusland en omgeving.quote:
Speel toch graag el na de winterquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hopelijk leuke tegenstanders, eruit vliegen ze toch.
Dat lijkt mij vrij onmogelijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:06 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik ga lachen als PSG en Barca weer bij elkaar komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Maarja, wat is kut, tegen topploegen en dan eervol verliezen, of tegen wat mindere ploegen en alsnog verliezen zodat het alleen maar chananter is.quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:07 schreef napoleonfour het volgende:
Okay stijn,
Ik ga bijhouden hoeveel ik er goed heb geradenIk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet zeker dat de loting dan niet kloptquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:06 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik ga lachen als PSG en Barca weer bij elkaar komen.
je kan het beter later teruglezen jaquote:
Jij doet ook mee aan de hopelijk verliest psv show?quote:
Nee?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij doet ook mee aan de hopelijk verliest psv show?
Dan ga ik juichenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Als PSV in H komt, ga ik met deuren gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |