AA Gent moet je niet overschatten. Zowel tegen Lyon, Valencia en Zenit maken ze geen schijn van kans. Dan kan je maar beter Bayern, Real en AS Roma loten. Zo heb je nog aantrekkelijke ploegen in je stadionquote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Behalve PSV had je echt nauwelijks beter kunnen loten, alleen Olympiakos was iets beter geweest dan Lyon, Zenit of Benfica en Valencia of Leverkusen maken weinig uit denk ik.
Dat je dit een kutloting durft te noemen
oh op die fiets. Nouja, ik zou ook niet graag 7-0 tegen Real of Bayern eraf gaan..quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
AA Gent moet je niet overschatten. Zowel tegen Lyon, Valencia en Zenit maken ze geen schijn van kans. Dan kan je maar beter Bayern, Real en AS Roma loten. Zo heb je nog aantrekkelijke ploegen in je stadion
Of je nu met 5-0 van Valencia verliest of 7-0 van real, wat maakt het uitquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh op die fiets. Nouja, ik zou ook niet graag 7-0 tegen Real of Bayern eraf gaan..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |