abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155604554
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Behalve PSV had je echt nauwelijks beter kunnen loten, alleen Olympiakos was iets beter geweest dan Lyon, Zenit of Benfica en Valencia of Leverkusen maken weinig uit denk ik.

Dat je dit een kutloting durft te noemen _O-
AA Gent moet je niet overschatten. Zowel tegen Lyon, Valencia en Zenit maken ze geen schijn van kans. Dan kan je maar beter Bayern, Real en AS Roma loten. Zo heb je nog aantrekkelijke ploegen in je stadion
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_155604608
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

AA Gent moet je niet overschatten. Zowel tegen Lyon, Valencia en Zenit maken ze geen schijn van kans. Dan kan je maar beter Bayern, Real en AS Roma loten. Zo heb je nog aantrekkelijke ploegen in je stadion
oh op die fiets. Nouja, ik zou ook niet graag 7-0 tegen Real of Bayern eraf gaan..
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_155604708
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

oh op die fiets. Nouja, ik zou ook niet graag 7-0 tegen Real of Bayern eraf gaan..
Of je nu met 5-0 van Valencia verliest of 7-0 van real, wat maakt het uit :')
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_155605153
6200 Kilometer, voor een Champions league partijtje :') :')

Straks FC Astana - Benfica
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')