respect is het verkeerde woordquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:19 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Ik dnk dat je kies versplinterd met je waterpomptang, aangezien hij al een keer gebroken is geweest.
Ik zou een griptang/kleine moordenaar gebruiken. Kan je de knijpkracht instellen . Minder kans dat de kies nogmaals breekt.
Succes! Heb veel respect voor je
Edit:,verkeerde tang
slagaders?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:18 schreef Teydelyk het volgende:
Neen, infectie, bloedingen, slagaders...
Ik heb een heel onvriendelijke tandarts.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:28 schreef Teydelyk het volgende:
Ben je echt te skeer om naar de tandarts te gaan?
Neem een andere tandarts.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:35 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik heb een heel onvriendelijke tandarts.
Waar woon je ergens?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:35 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik heb een heel onvriendelijke tandarts.
Die 'beste man' zit echt niet te wachten op die 4 tientjes van TS.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Of lees dit nog even na en gun die beste man z'n bootje aan de cote d'Azur...
Ah helaas, anders kon ik je wel een andere aanbevelen. Er zijn online reviewwebsites, zoek gewoon een andere tandarts.quote:
Tja, het is een mopperkont en de mondhygieniste ook.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:40 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Ah helaas, anders kon ik je wel een andere aanbevelen. Er zijn online reviewwebsites, zoek gewoon een andere tandarts.
Alle 4 m'n verstandskiezen zijn gewoon door de tandarts zelf gedaan. Het kan dus wel. Of ben ik gewoon zo ongecompliceerd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:39 schreef NightFlight het volgende:
[..]
Die 'beste man' zit echt niet te wachten op die 4 tientjes van TS.![]()
(Wordt gewoon doorverwezen naar de lopende band die Kaakchirurg heet.)
Ik heb alles nog, het is een middenkies.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Alle 4 m'n verstandskiezen zijn gewoon door de tandarts zelf gedaan. Het kan dus wel. Of ben ik gewoon zo ongecompliceerd.
Door alcohol verdunt je bloed en stopt een eventuele bloeding minder snel. Niet echt verstandig dus om van te voren te gaan drinken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dapper hoor! Heb je een baan (waarbij je moet communiceren)? Denk er dan misschien nog even over na.
Geen twijfel? Die tang van het plaatje lijkt me prima. Als je geen verdoving kan regelen heb je misschien wel een probleem, maar als je iemand hebt die het voor je wil doen, kan je het ook wel ondergaan met een fles drank op. Pas op dat er niets breekt! Vrij lastig om de boel niet erger te maken zo. Ook is het belangrijk om antibiotica te gebruiken nadien, misschien heeft een bevriende dierenarts nog wat augmentin over.
Of lees dit nog even na en gun die beste man z'n bootje aan de cote d'Azur...
Das een proquote:
Zodra ik de moed heb.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:46 schreef Farenji het volgende:
Ik zou het op z'n minst door iemand anders laten doen. Zelf kun je denk ik veel te weinig kracht zetten. Die dingen zitten oha goed verankerd in je kaak.
Maar een kies trekken lijkt me verder niet iets waar je perse 8 jaar voor moet studeren. Zorg dat je de boel goed schoonmaakt en doe het met beleid. Post je wel een verslag hier op fok?
O echt? Jeetje dat wist ik niet! Shit, straks heb ik heel raar advies gegeven op INTERNET! Straks gelooft iemand me nogquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:44 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Door alcohol verdunt je bloed en stopt een eventuele bloeding minder snel. Niet echt verstandig dus om van te voren te gaan drinken.
Jij lijkt me typisch iemand die op 1 januari voor de eerste keer gaat schansspringen omdat je het al 10 jaar lang op TV hebt gezien hoe het moet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:46 schreef Farenji het volgende:
Maar een kies trekken lijkt me verder niet iets waar je perse 8 jaar voor moet studeren.
Je kunt wel alcohol op de wond doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
O echt? Jeetje dat wist ik niet! Shit, straks heb ik heel raar advies gegeven op INTERNET! Straks gelooft iemand me nog
Denk je.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:49 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik verwijder ook mijn eigen tandsteen. En dat gaat goed.
Doe normaal man, een kies trekken is gewoon het betere slagerswerk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:49 schreef NightFlight het volgende:
[..]
Jij lijkt me typisch iemand die op 1 januari voor de eerste keer gaat schansspringen omdat je het al 10 jaar lang op TV hebt gezien hoe het moet.
Als je niet weet waar je het over hebt kan je beter je mond houden.
LOL hoe doe je dat? Met je klopboor?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:49 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Je kunt wel alcohol op de wond doen.
Maar goed, ik heb nog geen pijn. Ik heb het al een jaar. Ik verwijder ook mijn eigen tandsteen. En dat gaat goed.
Het ziet er magnefiek schoon uit. Het is een beetje krabben en een beetje bloed. Als je de kunst eenmaal te pakken hebt....quote:
Oh? Hoe gebroken is je kies eigenlijk? Hoekje eraf?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:49 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Je kunt wel alcohol op de wond doen.
Maar goed, ik heb nog geen pijn. Ik heb het al een jaar. Ik verwijder ook mijn eigen tandsteen. En dat gaat goed.
Absoluut. En de studie is gewoon bezigheidstherapie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:52 schreef Farenji het volgende:
[..]
Doe normaal man, een kies trekken is gewoon het betere slagerswerk.
Vertel me, waar kun je een studie "kiezen trekken" volgen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:54 schreef NightFlight het volgende:
[..]
Absoluut. En de studie is gewoon bezigheidstherapie.
Tandarts is toch vooral cosmetiek johquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:54 schreef NightFlight het volgende:
[..]
Absoluut. En de studie is gewoon bezigheidstherapie.
Yep, maar het kan dus welquote:
Ja, een derde eraf ongeveer. Op een gegeven moment had ik harde stukjes in mijn mond, en dat was het dus. Jaar geleden gebeurd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh? Hoe gebroken is je kies eigenlijk? Hoekje eraf?
Nou woepie, wortelkanaalbehandelingetje, vullingkje en presto kies weer klaar!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:25 schreef Sigaartje het volgende:
Ja, een derde eraf ongeveer. Op een gegeven moment had ik harde stukjes in mijn mond, en dat was het dus. Jaar geleden gebeurd.
Het is gewoon dom. Kans dat er wat achter blijft... Naar de tandarts dus.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:13 schreef Sigaartje het volgende:
Een kies van mij is gebroken en nu overweeg ik om hem zelf eruit te trekken met een waterpomptang.
Nu vraag ik me af: is dat te doen? Doet het pijn?
Ey is wel zo'n 80 euries hoor.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:36 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is gewoon dom. Kans dat er wat achter blijft... Naar de tandarts dus.
O, in dat geval raad ik TS aan een spuitje te nemen. Technisch total loss.quote:
Maar zo doen die rednecks in Amerika het ook toch?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
O, in dat geval raad ik TS aan een spuitje te nemen. Technisch total loss.
Die mogen van mij ook een spuitje krijgen...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:59 schreef Pinda555 het volgende:
Maar zo doen die rednecks in Amerika het ook toch?
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
Die mogen van mij ook een spuitje krijgen...
Dit.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja dat kan, mits je het resultaat op FOK! deelt.
Een digitale niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:14 schreef Sigaartje het volgende:
Update: nog niet gedaan..... Maar de klok tikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |