abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155322074
Lief spelen :)

Zelfs al lijkt het niet zo. Alles komt goed :*

Fuck the EBU
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:18:23 #2
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155322110
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:11 schreef Yesse het volgende:

[..]

Misschien iets verder in het gesprek maar ik krijg altijd het gevoel dat mensen het niet menen als ze daarmee openen..

Nu is dat waarschijnlijk ook onderdeel van het probleem dat ik pas 1x een date heb gescoord in de bar :')
Waarom zouden ze dat niet menen? Zou jij überhaupt op iemand afstappen om hem aan te spreken als je niet zou denken dat die persoon leuk is? Vinden dat iemand er leuk uitziet is het absolute minimum om zo'n gesprek aan te gaan.

En ja, zelfs als die kerel alleen op zoek is naar een one night stand, dan vindt hij nog steeds dat je er leuk uitziet. Ik neem aan dat de overgrote meerderheid van de mannen zijn penis liever niet in iemand steekt die hij absoluut niet aantrekkelijk vindt, zelfs niet voor een one night stand.

Het is trouwens - voor mij althans - een enorme afknapper als een vrouw niet het zelfvertrouwen heeft om een compliment te accepteren.
pi_155322126
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik wel eens, maar ik probeer ze tenminste een kans te geven. Niet reageren en meteen verwijderen vind ik vrij onbeleefd.
Dat vind ik dus ook, maar volgens mij gelden er andere fatsoensnormen bij een Tinder. :+

Daarbij zal het misschien ook zo zijn dat een vrouw meerdere matches per dag krijgt en dus niet de tijd wil nemen om iedereen ''netjes'' een bericht te sturen, op een gegeven moment ben je dat wel zat lijkt me als je veel matches hebt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155322174
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:02 schreef Yesse het volgende:

[..]

Ik weet redelijk zeker van niet. Ik word er heel onzeker van als mensen dat zo direct tegen me zouden zeggen...

Ja ik ben redelijk wantrouwend :@
Een openingszin naar vrouwen is gewoon lastig.
De ene vrouw die zweert weg bij de hallo hoe gaat het, en de andere wil weer iets origineels.
De ene keer probeer ik het met een hallo, de andere keer met commentaar op een foto, en ook soms gewoon met: hallo je ziet er leuk uit op de foto.
Openingszinnen zijn gewoon irritant :P

Voor vrouwen is lijkt
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:02 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Vandaar dat sommige verdwijnen na het lezen van m'n profiel _O-
Je hebt er in staan dat je gelijk wil date?
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_155322194
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:07 schreef JAOC het volgende:

[..]

Dat is bij jou toch ook neem ik aan?
Ik heb vaak genoeg een match waarvan ik denk; Hoe kan ik dit nu in godsnaam geliked hebben.
Op tinder like je inderdaad de foto, op anders sites kijk ik meestal ook even in het profiel. toch even kijken hoe iemand is.
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_155322248
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:20 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

De ene vrouw die zweert weg bij de hallo hoe gaat het, en de andere wil weer iets origineels.
De ene keer probeer ik het met een hallo, de andere keer met commentaar op een foto, en ook soms gewoon met: hallo je ziet er leuk uit op de foto.
Openingszinnen zijn gewoon irritant :P

Voor vrouwen is lijkt

[..]

Wacht even.....wil je nu beweren dat het voor alle vrouwen anders werkt? :o

Oei oei, da's glad ijs hier hoor :o
pi_155322379
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Waarom zouden ze dat niet menen? Zou jij überhaupt op iemand afstappen om hem aan te spreken als je niet zou denken dat die persoon leuk is? Vinden dat iemand er leuk uitziet is het absolute minimum om zo'n gesprek aan te gaan.

En ja, zelfs als die kerel alleen op zoek is naar een one night stand, dan vindt hij nog steeds dat je er leuk uitziet. Ik neem aan dat de overgrote meerderheid van de mannen zijn penis liever niet in iemand steekt die hij absoluut niet aantrekkelijk vindt, zelfs niet voor een one night stand.

Het is trouwens - voor mij althans - een enorme afknapper als een vrouw niet het zelfvertrouwen heeft om een compliment te accepteren.
Ik heb het ook alleen in het 'wild' waar ik überhaupt al nauwelijks wordt aangesproken. Vriendjes vond ik vooral via vrienden / evenementen etc. Maar in een bar nog nooit. Na de middelbare school een schoolvriend gevraagd hoe het nou kwam dat ik niemand mij leuk vond en mijn vriendin zo ongeveer door elke jongen wel een liefdesverklaring had gehad. Volgens hem was ik niet benaderbaar. Dus zal daar wel mee te maken hebben.

En ik vind het niet erg dát ze me aantrekkelijk vinden, sterker nog, als ik iemand al even ken vind ik het alleen maar leuk als ze dat zeggen. Maar zo direct dan denk ik altijd dat ze me voor lul willen zetten ofzo..

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:19 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat vind ik dus ook, maar volgens mij gelden er andere fatsoensnormen bij een Tinder. :+

Daarbij zal het misschien ook zo zijn dat een vrouw meerdere matches per dag krijgt en dus niet de tijd wil nemen om iedereen ''netjes'' een bericht te sturen, op een gegeven moment ben je dat wel zat lijkt me als je veel matches hebt.
Whut. Dan ben je wel heel fanatiek aan het swipen hoor... Of een enorme stoot, dat kan ook.
Fuck the EBU
pi_155322437
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:27 schreef Yesse het volgende:
Whut. Dan ben je wel heel fanatiek aan het swipen hoor... Of een enorme stoot, dat kan ook.
Een vrouwelijke collega van me, 50+ en niet echt knap, nam op vrijdag Tinder en kwam maandag vertellen dat ze 7 matches had gekregen in 't weekend.

Er zijn volgens mij hordes mannen die alles (!) naar rechts swipen. :P
pi_155322439
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:23 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wacht even.....wil je nu beweren dat het voor alle vrouwen anders werkt? :o

Oei oei, da's glad ijs hier hoor :o
Ik zei het toch niet hardop he? :@
Ik luister NL-Talig
pi_155322559
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:29 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Een vrouwelijke collega van me, 50+ en niet echt knap, nam op vrijdag Tinder en kwam maandag vertellen dat ze 7 matches had gekregen in 't weekend.

Ja maar kijk eens naar de feiten: net nieuw op Tinder dus nog een volledig frisse lijst, 50+ in het weekend dus die hoefde alleen boodschappen te doen ( :P ) ... Die heeft een groot deel van dat weekend zitten swipen hoor ;)
Fuck the EBU
pi_155322583
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:33 schreef Yesse het volgende:

[..]

Ja maar kijk eens naar de feiten: net nieuw op Tinder dus nog een volledig frisse lijst, 50+ in het weekend dus die hoefde alleen boodschappen te doen ( :P ) ... Die heeft een groot deel van dat weekend zitten swipen hoor ;)
Haha ja dat zal best wel.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:34:46 #12
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_155322601
quote:

[..]

Nee dat niet eens, voornamelijk dat ik niet opzoek ben en andere dingen die ik hier niet ga zetten een plus zijn :P

quote:

[..]

Er zullen er best tussen zitten die bij bijna elke swipe een match hebben, dat geloof ik graag. Maar voor mannen is dat ook best te doen.
pi_155322830
Op tinder swipe ik ook alles naar rechts. Kom je echt de leukste mensen tegen.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:45:25 #14
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_155322871
quote:

[..]

Ah joh als een vrouw je interesant vind en je zegt boe zal ze nog leuk reageren. Hey kut zal lastiger worden :D als je niet grof doet en ze vind je in eerste instantie leuk dan maakt de hele opening niet uit :) Je moet er helemaal geen hoger wiskunde van maken. En als een vrouw alleen maar reageerd met geslote vragen is het al duidelijk.

En als je echt niks weet kan je altijd nog vragen hoe haar weekend was of of ze nog weekend plannen heeft. Kom je vaak ook wel mee weg.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_155322963
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:45 schreef ook_gek het volgende:

[..]

En als je echt niks weet kan je altijd nog vragen hoe haar weekend was of of ze nog weekend plannen heeft. Kom je vaak ook wel mee weg.
Of vaak een dooddoener ;)
Ik luister NL-Talig
pi_155322990
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:43 schreef Patoshik het volgende:
Op tinder swipe ik ook alles naar rechts. Kom je echt de leukste mensen tegen.
Ik maak toch wel een soort van selectie :)
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:51:51 #17
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_155323068
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:48 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Of vaak een dooddoener ;)
Ah je komt er vaak mee weg. Wat ik altijd deed was gewoon kijken naar profiel of foto en daar wat bij verzinnen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_155323112
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ah je komt er vaak mee weg. Wat ik altijd deed was gewoon kijken naar profiel of foto en daar wat bij verzinnen.
Dat lukt bij een aantal ook wel aardig jah
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:02:08 #19
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_155324834
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:53 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Dat lukt bij een aantal ook wel aardig jah
Het is allemaal niet zo moeilijk :)
pi_155325467
quote:

[..]

Tinder, volgens mij twee jaar geleden nog een stuk populairder toen het nog hip was. Hoe is de man vrouw verhouding?
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:44:31 #21
416020 K44S
The bearded man
pi_155327434
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 15:28 schreef syndroom het volgende:

[..]

Tinder, volgens mij twee jaar geleden nog een stuk populairder toen het nog hip was. Hoe is de man vrouw verhouding?
Voor nu:

man 70% t.o.v bots 30%
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:44:39 #22
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_155329308
Alle lekkere wijven zijn naar happn verhuisd. Daar moet je nu dus zijn. :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Silenus op 18-08-2015 17:58:27 ]
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:07:43 #23
416020 K44S
The bearded man
pi_155329962
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:44 schreef Silenus het volgende:
Alle lekkere wijven zijn naar happn verhuisd. Daar moet je nu dus zijn. :+
Sinds kort trek ik m'n bek in deze eckte leventje open.

Werkt veul beter
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:53:34 #24
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_155331485
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 09:12 schreef Yesse het volgende:

[..]

Die zin had bij mij eigenlijk wel echt gewerkt :@
Goed om te weten :7
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 20:27:03 #25
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155334369
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 18:53 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Goed om te weten :7
Al een nieuwe date gepland?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')