SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://www.vi.nl/nieuws/a(...)op-weg-naar-ajax.htmquote:Ajax
De kans is groot dat Lucas Andersen van Ajax op korte termijn wordt aangetrokken op huurbasis. Willem II is daarover in gesprek met Ajax.
Frenkie de Jong, die als grootste talent uit de Tilburgse opleiding geldt, bewandelt waarschijnlijk de omgekeerde weg. De middenvelder gaat voor enkele jaren tekenen in de Amsterdam Arena, als de onderhandelingen zijn vruchten afwerpen. VI meldde eind juni al dat de Amsterdammers het grote talent op de korrel hadden.![]()
Prima zaak. Andersen heeft niet zoveel in het eerste te zoeken op dit moment, laat hem maar een jaartje rijpen bij Willem II dan. Frenkie zal nog wel even geduld moeten hebben gezien de huidige middenveld bezetting.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/a(...)op-weg-naar-ajax.htm![]()
van Rhijn scoort in een klassieker en staat nu op een bijveldje te voetballenquote:Op maandag 17 augustus 2015 20:13 schreef Cavaliers het volgende:
Sanogo vorig jaar nog scorend tegen Dortmund en nu tegen Helmond Sport. Mooi al die talenten die aan betaald voetbal mogen ruiken!Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Otman Bakkal scoorde ook ooit in een Klassieker.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:23 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
van Rhijn scoort in een klassieker en staat nu op een bijveldje te voetballen![]()
Echt belachelijk, zowel van club als voetbalbond. Doe dan niet mee.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:23 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
van Rhijn scoort in een klassieker en staat nu op een bijveldje te voetballen![]()
Ik weet ook nog steeds niet zo goed wat ik er van moet vinden, aan de ene kant ben ik blij voor Ajax die lekker wat "talenten" en net niet eerste spelers wel een beetje weerstand kan bieden, maar ik begrijp dat het voor de competitie gewoon klote is. Zou toch een ander systeem voor moeten komen denk ik.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Echt belachelijk, zowel van club als voetbalbond. Doe dan niet mee.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Waarom is het belachelijk dat Ajax hem wedstrijdritme laat opdoen?quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Echt belachelijk, zowel van club als voetbalbond. Doe dan niet mee.![]()
Omdat er tegen Achilles een elftal speelde wat een gemiddelde leeftijd had dat niet boven de 12 uitkomt en Helmond Sport het nu mag opnemen tegen een elftal waar de helft in de Champions League heeft gespeeld?quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waarom is het belachelijk dat Ajax hem wedstrijdritme laat opdoen?![]()
Ik zie niet waarom dat de zorg van Ajax zou zijn, eerder van de KNVBquote:Op maandag 17 augustus 2015 20:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Omdat er tegen Achilles een elftal speelde wat een gemiddelde leeftijd had dat niet boven de 12 uitkomt en Helmond Sport het nu mag opnemen tegen een elftal waar de helft in de Champions League heeft gespeeld?![]()
Ben bang dat hij Helmond Sport niet meer kan bijbenenquote:Op maandag 17 augustus 2015 20:32 schreef PeeJie_ het volgende:
Waarom speelt Heitinga niet ff 45 minuten mee dan![]()
In de praktijk bakken die A-spelers er toch niet veel van in Jong Ajax.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Omdat er tegen Achilles een elftal speelde wat een gemiddelde leeftijd had dat niet boven de 12 uitkomt en Helmond Sport het nu mag opnemen tegen een elftal waar de helft in de Champions League heeft gespeeld?![]()
Dan had hij Sanogo ook niet op moeten stellenquote:Op maandag 17 augustus 2015 20:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ben bang dat hij Helmond Sport niet meer kan bijbenen
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Reactie van van Rhijn zegt ook wel weer genoegDie weet dat hij niet zo snel meer in Ajax 1 zal spelen..
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
zonde. goede jongen welquote:Op maandag 17 augustus 2015 21:40 schreef PowerLoungen het volgende:
Van Rhijn hoort trouwens in de jupiler liek te spelen
kutspeler![]()
Staat ie daar teamgenoten op hun plaats te zetten terwijl die er zelf geen kut van baktquote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Kunnen ze Sanogo in de winterstop terugsturen of is ie voor een heel seizoen gehuurd ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hoe heeft ie ook ooit al die jeugdelftallen van Frankrijk doorlopen. Was op zijn 12e al zo groot als nu ofzo?
[ Bericht 3% gewijzigd door Dale__Cooper op 17-08-2015 22:12:06 ]![]()
Het is geen vrolijke bedoening bij Jong Ajax, moeilijk om uit te blinken in zo'n team.
Vond bv Bazoer voordat ie overgeheveld werd naar Ajax 1 ook matig spelen bij Jong Ajax terwijl hij het in Ajax 1 direct opgepikt heeft.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zou goed kunnen ja, had in de jeugd zijn fysiek mee waarschijnlijk maar dat voordeel heeft ie niet meer. Gewoon een erg matige speler.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoe heeft ie ook ooit al die jeugdelftallen van Frankrijk verloren. Was op zijn 12e al zo groot als nu ofzo?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Omdat ze bij Ajax zo stom zijn geen vaste kern van spelers bij Jong Ajax te laten spelen, maar er elke week vier/vijf jongens uit het eerste ingepast moeten worden en dat gaat je in de JL gewoon opbrekenquote:Op maandag 17 augustus 2015 22:08 schreef Pedroso het volgende:
Het is geen vrolijke bedoening bij Jong Ajax, moeilijk om uit te blinken in zo'n team.
Vond bv Bazoer voordat ie overgeheveld werd naar Ajax 1 ook matig spelen bij Jong Ajax terwijl hij het in Ajax 1 direct opgepikt heeft.![]()
Klopt, zo'n Andersen had er ook totaal geen zin in om in dat hondenweer goed te voetballen. Heb je helemaal niks aan in deze wedstrijd.![]()
Eens, het is een duiventil waar niemand vrolijk van wordt. Betekent wel dat als je het anders wilt doen dat er spelers helemaal niet meer gaan spelen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat ze bij Ajax zo stom zijn geen vaste kern van spelers bij Jong Ajax te laten spelen, maar er elke week vier/vijf jongens uit het eerste ingepast moeten worden en dat gaat je in de JL gewoon opbrekenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Het is ook geen zorg van Ajax. Sterker nog, ik begrijp helemaal dat ze er gebruik van maken.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik zie niet waarom dat de zorg van Ajax zou zijn, eerder van de KNVB
Maar dat maakt het niet minder idioot.![]()
Als die dat niet kan opbrengen is het inderdaad maar beter dat ie weggaat jaquote:Op maandag 17 augustus 2015 22:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Klopt, zo'n Andersen had er ook totaal geen zin in om in dat hondenweer goed te voetballen. Heb je helemaal niks aan in deze wedstrijd.RED ONS HENNIEGOD![]()
Mag hopen dat deze jongen nog bijtrek, had namelijk wel iets magisch over zich. Xfactor enzquote:Op maandag 17 augustus 2015 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/a(...)op-weg-naar-ajax.htm![]()
En het dan gek vinden dat die gasten een Kishna'tje doenquote:Op maandag 17 augustus 2015 20:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Echt belachelijk, zowel van club als voetbalbond. Doe dan niet mee.
Narf!![]()
Op zich niks mis, maar hij heeft niet echt stappen gemaakt de afgelopen seizoenen. Tete heeft de kans gekregen en gepakt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:24 schreef NikeyAjax het volgende:
Waar ging het mis met Van Rhijn? Ik vond hem vorige seizoen redelijk stabiel spelen.![]()
Stilstaan in groei. Tete is nu misschien al beter en groeit nog.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:24 schreef NikeyAjax het volgende:
Waar ging het mis met Van Rhijn? Ik vond hem vorige seizoen redelijk stabiel spelen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Hij was heel stabiel in het neerzetten van wanprestaties ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:24 schreef NikeyAjax het volgende:
Waar ging het mis met Van Rhijn? Ik vond hem vorige seizoen redelijk stabiel spelen.
Gewoon niet goed genoegOh.![]()
Begin van het seizoen wel, vond hem daarna hard inkakken. Gebrek aan concurrentie heeft hem wat achteloos en arrogant gemaakt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:24 schreef NikeyAjax het volgende:
Waar ging het mis met Van Rhijn? Ik vond hem vorige seizoen redelijk stabiel spelen.![]()
Vond je? Ik vond hem toch echt vrij matig. In die zin was het stabiel. Tete maakt vooralsnog een veel betere indruk. Het is wel te hopen dat die dat nou eindelijk eens kan vasthouden en de lijn kan doortrekken. Zijn recente voorgangers op die positie begonnen vaak uitstekend, om daarna toch weer af te zakken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:24 schreef NikeyAjax het volgende:
Waar ging het mis met Van Rhijn? Ik vond hem vorige seizoen redelijk stabiel spelen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Rhijn kan best aardig ballen, en is zeker geen slechte speler. Maar Tete maakt een erg goede indruk op me. Verdedigend een stuk sterker.![]()
Arrogant vind ik Van Rhijn niet, maar het is gewoon een enorme dromer.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Begin van het seizoen wel, vond hem daarna hard inkakken. Gebrek aan concurrentie heeft hem wat achteloos en arrogant gemaakt.![]()
quote:Vader geeft Ajax-voetballer Kenny Tete een veilig gevoel
Foto: ANP
Ajax-voetballer Kenny Tete (19) krijgt tijdens het uitgaan een goed gevoel, omdat zijn vader werkzaam is als beveiliger. "In die wereld kent mijn vader iedereen, hij heeft een bekend gezicht."
De vader van Kenny Tete heeft een eigen beveiligingsbedrijf en is onder meer werkzaam als beveiliger van de Amsterdamse horrecagelegenheid The Bulldog.
"Als ik in de stad uitga, weet hij waar ik ben geweest. Ik krijg daar een veilig gevoel van", zegt de 19-jarige Tete in gesprek met de Volkskrant.
Eigen woning
Tete brak dit seizoen door bij het eerste elftal van voetbalclub Ajax. Door het nieuwe contract kwam hij in de gelegenheid een eigen woning te kopen.
"Mijn appartement in Amsterdam Zuid moet worden ingericht, ik woon nog half thuis. Het is beter om te kopen, dat is een goede belegging."![]()
Hopen dat hij zo verstandig blijft.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Die jongen moet helemaal niet uitgaan. Elke dag 22u in bed liggen potverdomme.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Hopen dat hij zo verstandig blijft.![]()
je kan ook uitgaan tot 21:30quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Die jongen moet helemaal niet uitgaan. Elke dag 22u in bed liggen potverdomme.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Blijft zonde dat we Van Rhijn niet hebben weten te verkopen.
Dat Tete hem in zal halen zat er natuurlijk al maanden aan te komen.Groot fan van User Wotte![]()
Sneu voor van Rhijn zelf ook, belangstelling zal nu enkel minder worden wanneer hij niet speelt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:20 schreef Tjacka het volgende:
Blijft zonde dat we Van Rhijn niet hebben weten te verkopen.
Dat Tete hem in zal halen zat er natuurlijk al maanden aan te komen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het is ook sneu als een varken naar het slachthuis moet. Maar sommigen dingen moeten nou eenmaal gedaan worden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Sneu voor van Rhijn zelf ook, belangstelling zal nu enkel minder worden wanneer hij niet speelt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Het is ook sneu als een varken naar het slachthuis moet. Maar sommigen dingen moeten nou eenmaal gedaan worden.aparte keuze voor een vergelijking
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Gregory had ook een dip, kwam daar veel beter uit en verdiende een transfer.
Hopelijk kan Ricardo zich herpakken, want in potentie zou hij gewoon de concurrentie moeten kunnen aangaan met Tete![]()
Gregory kan dat maar mooi navertellen , dat ie bij PSG heeft gespeeld en het lulletje was van dat teamRED ONS HENNIEGOD![]()
Nja, hij heeft toch ook wel redelijk wat basis gestaan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Gregory kan dat maar mooi navertellen , dat ie bij PSG heeft gespeeld en het lulletje was van dat team![]()
Overigens zou ik er graag willen spelen voor dat geld en lulletje van het team zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Gregory kan dat maar mooi navertellen , dat ie bij PSG heeft gespeeld en het lulletje was van dat team![]()
![]()
Ik ook wel . Misschien is er toch nog hoop voor Ricardoquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:13 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Overigens zou ik er graag willen spelen voor dat geld en lulletje van het team zijn
RED ONS HENNIEGOD![]()
Mja, ook die haalde nooit meer het niveau waarmee hij begon in mijn ogen. Nou heb ik hem bij PSG niet echt vaak zien spelen, maar zijn transfer naar PSG was in mijn ogen nou niet echt gebaseerd op zijn fantastische spel bij Ajax op dat moment.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gregory had ook een dip, kwam daar veel beter uit en verdiende een transfer.
Hopelijk kan Ricardo zich herpakken, want in potentie zou hij gewoon de concurrentie moeten kunnen aangaan met TeteVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Van der Wiel was wel een stuk beter dan Van Rhijn. Verdedigend allebei niet bijzonder, maar aanvallend was Van der Wiel wel tig keer beter.![]()
Ga er maar niet van uit.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:41 schreef Iwanius het volgende:
Maar goed. Betekend dat dat Van Rijn dus binnenkort kan uitzien naar een andere club of wat?Groot fan van User Wotte![]()
Toen van Rhijn debuteerde werd die ook gigantisch gehypet en was die zogenaamd veel beter dan VDW. Nu wordt ook Tete wel erg omhooggeschreven tov v.Rhijn. Hij heeft het redelijk ingevuld tot nu toe maar echt bijzondere dingen heb ik nog niet echt gezien.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Van der Wiel was wel een stuk beter dan Van Rhijn. Verdedigend allebei niet bijzonder, maar aanvallend was Van der Wiel wel tig keer beter.
Wel moet ik hem nageven dat hij veel meer gif en concentratie lijkt te hebben. Kickt meer op een harde sliding dan het uitspelen van een aanvaller en dat is al een goed teken.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Ik heb het idee dat ze tegen de backs hebben gezegd zich op het verdedigen te concentreren ipv al met balbezit bezig te zijn voor je de bal hebtquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Toen van Rhijn debuteerde werd die ook gigantisch gehypet en was die zogenaamd veel beter dan VDW. Nu wordt ook Tete wel erg omhooggeschreven tov v.Rhijn. Hij heeft het redelijk ingevuld tot nu toe maar echt bijzondere dingen heb ik nog niet echt gezien.
Wel moet ik hem nageven dat hij veel meer gif en concentratie lijkt te hebben. Kickt meer op een harde sliding dan het uitspelen van een aanvaller en dat is al een goed teken.![]()
Zou ik mee kunnen levenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze tegen de backs hebben gezegd zich op het verdedigen te concentreren ipv al met balbezit bezig te zijn voor je de bal hebt
Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Nou speelt Tete pas net en moet hij zich nog structureel gaan bewijzen, maar van Rhijn gaf op een gegeven moment geen enkele fatsoenlijke voorzet meer en stond in verdedigend opzicht ook regelmatig te schutteren. Dat doet Tete vooralsnog wel beter.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Toen van Rhijn debuteerde werd die ook gigantisch gehypet en was die zogenaamd veel beter dan VDW. Nu wordt ook Tete wel erg omhooggeschreven tov v.Rhijn. Hij heeft het redelijk ingevuld tot nu toe maar echt bijzondere dingen heb ik nog niet echt gezien.
Wel moet ik hem nageven dat hij veel meer gif en concentratie lijkt te hebben. Kickt meer op een harde sliding dan het uitspelen van een aanvaller en dat is al een goed teken.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
De beste man heeft net 4 wedstrijdjes gespeeld. Ik heb bijkans het idee dat "wat nieuw is, is beter" bij Ajax.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou speelt Tete pas net en moet hij zich nog structureel gaan bewijzen, maar van Rhijn gaf op een gegeven moment geen enkele fatsoenlijke voorzet meer en stond in verdedigend opzicht ook regelmatig te schutteren. Dat doet Tete vooralsnog wel beter.Charlie: How's it going in there?
ze willen in principe ook opbouwen vanuit het centrum, als je de backs aanspeelt zou dat veel meer naar voren moeten zijn en dat niet door cv moeten gebeuren maar door een middenvelder of aanvaller die terugkaatst, dat proberen ze nu wel beter en dat ontlast de backs natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De beste man heeft net 4 wedstrijdjes gespeeld. Ik heb bijkans vaak het idee dat "wat nieuw is, is beter" bij Ajax.![]()
Opbouwen hoort ook niet via backs. Ik heb me daar de afgelopen jaren ontzettend aan gestoord. Dat haalt namelijk de mogelijkheden en het tempo uit het spel. Een back hoort eigenlijk alleen in balbezit te zijn als die A) net de bal heeft veroverd of B) Als die een voorzet wilt gaan geven.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze willen in principe ook opbouwen vanuit het centrum, als je de backs aanspeelt zou dat veel meer naar voren moeten zijn en dat niet door cv moeten gebeuren maar door een middenvelder of aanvaller die terugkaatst, dat proberen ze nu wel beter en dat ontlast de backs natuurlijk ook.Charlie: How's it going in there?
In de voorbereiding blonk hij wat mij betreft al uit. Zoals ik al zei, hij moet zich nog structureel bewijzen, maar vooralsnog lijkt het toch echt wel een flinke verbetering.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De beste man heeft net 4 wedstrijdjes gespeeld. Ik heb bijkans het idee dat "wat nieuw is, is beter" bij Ajax.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Mwah hij speelde aardig. Maar dat bedoel ik te zeggen, levert van Rhijn zo'n wedstrijd af als tegen Wolfsburg dan hoor je er niemand over, maar 19-jarige Tete speelde goed. Het is gewoon een kwestie van verwachtingspatroon was invloed heeft op waardering van de prestatie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
In de voorbereiding blonk hij wat mij betreft al uit. Zoals ik al zei, hij moet zich nog structureel bewijzen, maar vooralsnog lijkt het toch echt wel een flinke verbetering.
En op een gegeven moment wordt dat patroon buitensporig hoog voor iedere Ajax-speler. Het is logisch dat een oudere speler meer moet laten zien dan een jong talent, zonder discussie. Maar Tete wordt nu iets teveel omhooggeluld en van Rhijn omlaag.Charlie: How's it going in there?
Ik ben het met je eens hoor dat normaliter een nieuwe, frisse speler (terecht) nog iets meer krediet krijgt waar het aankomt op het maken van fouten. Dat is ook logisch, want naarmate een verdediger meer ervaring krijgt, mag je verwachten dat de naïeve beginnersfoutjes steeds meer uit het spel verdwijnen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah hij speelde aardig. Maar dat bedoel ik te zeggen, levert van Rhijn zo'n wedstrijd af als tegen Wolfsburg dan hoor je er niemand over, maar 19-jarige Tete speelde goed. Het is gewoon een kwestie van verwachtingspatroon was invloed heeft op waardering van de prestatie.
En op een gegeven moment wordt dat patroon buitensporig hoog voor iedere Ajax-speler. Het is logisch dat een oudere speler meer moet laten zien dan een jong talent, zonder discussie. Maar Tete wordt nu iets teveel omhooggeluld en van Rhijn omlaag.
Ik vind echter nou juist dat Tete ook verdedigend sterk speelt. Van Rhijn werd in het begin ook juist geroemd vanwege zijn offensieve acties.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Aanvallend vind ik tete weinig voorstellen. Verdedigend doet hij het wel goed.
Vind ik dan.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:27 schreef over_hedge het volgende:
Aanvallend vind ik tete weinig voorstellen. Verdedigend doet hij het wel goed.
Vind ik dan.
Tete nu allemaal ophemelen en als hij straks zijn dip krijgt maximaal afkraken natuurlijk en weer gaan roepen om Van Rhijn.![]()
Zo rollen wequote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Klopt.
Tete nu allemaal ophemelen en als hij straks zijn dip krijgt maximaal afkraken natuurlijk en weer gaan roepen om Van Rhijn.
Charlie: How's it going in there?
ditquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Klopt.
Tete nu allemaal ophemelen en als hij straks zijn dip krijgt maximaal afkraken natuurlijk en weer gaan roepen om Van Rhijn.![]()
quote:Ajax heeft bevestigd dat Mike van der Hoorn en Ricardo van Rhijn blessures hebben opgelopen in het duel van Jong Ajax met Helmond Sport (1-1). Het is nog onduidelijk of de verdedigers donderdag kunnen spelen tegen FK Jablonec (19.00 uur).![]()
Van der Hoorn greep gister naar zijn knie, blijkt zijn kuitbeen te zijn volgens Telegraaf/Verweij.quote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Anatomisch nogal een rare dus?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Van der Hoorn greep gister naar zijn knie, blijkt zijn kuitbeen te zijn volgens Telegraaf/Verweij.![]()
Niet alleen anatomischquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Anatomisch nogal een rare dus?
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Denk dat als er interesse was geweest dat ie al vertrokken was.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Schandalig genoeg dat van der Hoorn weer mag blijven.
Wat dat betreft hadden we nu aan Raiola een goede gehad als zaakwaarnemer, die zou in staat zijn om hem aan een leuke Italiaanse club te verkopen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zou hij niet eens misstaan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk dat als er interesse was geweest dat ie al vertrokken was.
Wat dat betreft hadden we nu aan Raiola een goede gehad als zaakwaarnemer, die zou in staat zijn om hem aan een leuke Italiaanse club te verkopen.![]()
Vaak zou ik bijna zeggen zelfs. Zal er prima verdienen en heeft er prijzen gepakt. Hij zal er niet rouwig om zijn allemaal.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:12 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nja, hij heeft toch ook wel redelijk wat basis gestaan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: