abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155344699
quote:
7s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 06:13 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Nog even en hij stuurt een facesitting selfie: deze reet had van jou kunnen zijn.

Tsja, dan pist TS toch mooi naast de pot :)

Maar gewoon afwachten, hoor. Hij is immers aan de beurt!
Als hij haar echt zo leuk vindt kan hij ook best wat sturen of laten weten.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 08:40:17 #52
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155345496
Ligt het aan mij dat ik dat 'maar jij moet eerst wat sturen om jouw interesse te laten zien' niet snap? Als je iemand leuk vind ga je er toch gewoon voor en hoop je dat de ander dat ook vind, of is dat zo vreemd?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 19 augustus 2015 @ 09:10:57 #53
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_155345972
quote:
7s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 06:13 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Nog even en hij stuurt een facesitting selfie: deze reet had van jou kunnen zijn.

Tsja, dan pist TS toch mooi naast de pot :)

Maar gewoon afwachten, hoor. Hij is immers aan de beurt!
Ik snap dat ook echt niet hoor :') "Hij is aan de beurt" wat :') ? dat doe je als je 12 bent misschien, dat soort spelletjes.
Of je gaat er achter aan of je taked je loss. Maar dit gezever weer :') _O-
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_155346033
Ik denk dat je vakantiefling doorheeft dat je een beetje desperate op zoek bent naar een relatie:

R&P / Date: ben ik ongeduldig?
pi_155346068
Hij is kennelijk nog niet op zoek naar een vaste relatie en heeft wellicht nog contacten met andere vrouwen lopen.
Je kunt hem wel uitdagen en wellicht dat hij nog een keer hapt, maar verwacht geen serieuze relatie...
pi_155349086
quote:
7s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 09:14 schreef Scorpie het volgende:
Ik denk dat je vakantiefling doorheeft dat je een beetje desperate op zoek bent naar een relatie:

R&P / Date: ben ik ongeduldig?
Ik ben niet desperate op zoek, ik sta gewoon open voor een relatie. Ik date alleen maar jongens/mannen die ik echt leuk vind, als ik er niks bij voel dan zie ik het niet zitten en date ik ook niet. Maar omdat ik ze wel leuk en interesssant vind als ik ze date wil ik er ook meer van, dat klopt ja. Is dat zo raar? ;-)

Ik heb nog even contact gehad met de date. Ik begrijp dat hij druk is met werken, ook in de weekends. Eigenlijk denk ik dat het neerkomt op wat aan het begin werd gezegd: de vakantie is voorbij. En wij kunnen elkaar natuurlijk alleen in de weekends zien, maar als de weekends ook al druk zijn wordt het lastig.

+

hij wil niet graag genoeg. Want anders zou je natuurlijk oplossingen bedenken en zorgen dat je weer afspreekt. Maar dat is wat ik persoonlijk invul.
pi_155349843
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 12:08 schreef Lautje27 het volgende:

[..]

Ik ben niet desperate op zoek, ik sta gewoon open voor een relatie. Ik date alleen maar jongens/mannen die ik echt leuk vind, als ik er niks bij voel dan zie ik het niet zitten en date ik ook niet. Maar omdat ik ze wel leuk en interesssant vind als ik ze date wil ik er ook meer van, dat klopt ja. Is dat zo raar? ;-)

Ik heb nog even contact gehad met de date. Ik begrijp dat hij druk is met werken, ook in de weekends. Eigenlijk denk ik dat het neerkomt op wat aan het begin werd gezegd: de vakantie is voorbij. En wij kunnen elkaar natuurlijk alleen in de weekends zien, maar als de weekends ook al druk zijn wordt het lastig.

+

hij wil niet graag genoeg. Want anders zou je natuurlijk oplossingen bedenken en zorgen dat je weer afspreekt. Maar dat is wat ik persoonlijk invul.
En daarmee zou de kous af moeten zijn. Althans, je geeft aan dat je niet desperate bent… Hij is niet geïnteresseerd.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2015 12:39:25 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')