quote:De aanwezigheid van mensen met een “links georiënteerd” en “negroïde uiterlijk” gaf de politie bij de landelijke Sinterklaasintocht, vorig jaar in Gouda, “een onrustig gevoel van veiligheid voor de aanwezige gezinnen”. Dat schrijven de agenten in het proces-verbaal op grond waarvan Jerry Afriyie volgende week woensdag wordt vervolgd.
Hij is de enige van de negentig mensen die destijds werden gearresteerd, die ook daadwerkelijk wordt vervolgd. Alle andere zaken zijn geseponeerd. Afriyie, die al jarenlang actie voert tegen Zwarte Piet onder de naam Kno’ledge Cesare, wordt verdacht van mishandeling van een agent en wederspannigheid bij zijn arrestatie.
Op beelden die zijn gemaakt van de protesten tegen de Sinterklaasintocht op 15 november 2015, is te zien hoe Afriyie tegen de grond wordt gewerkt door een handjevol agenten dat bovenop hem gaat zitten. Zijn advocaat, Tomas Kodrzycki, is van plan die beelden volgende week in de rechtszaal te vertonen. Afriyie is destijds ook direct de bevoegdheid ontnomen om zijn baan als beveiliger uit te oefenen. Dat is volgens de politie, die deze bevoegdheid moet verlenen, vanwege de mishandeling van de agent – dat Afriyie alleen nog verdacht was en het toen nog niet eens vaststond of hij hiervoor zou worden vervolgd, had volgens de politie geen invloed op dat besluit.
Demonstratieverbod
Alle actievoerders in Gouda werden aangehouden omdat ze de Sinterklaasoptocht bijwoonden op een plaats waar de burgemeester een demonstratieverbod had afgekondigd. Zij stonden daar zwijgend, sommigen met anti-Zwarte Piet T-shirts aan. De activistische journalist Kevin P. Roberson legde de arrestatie van Afriyie/Kno’ledge vast op film. [v.a. 7.30]
Bron: http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-negroide-uiterlijk/quote:“Wij hielden ons op tussen het podium van Sinterklaas en de media. Wij zagen hier gezinnen met hun kleine kinderen staan en daartussen mensen, die opvielen door hun afwijkende uiterlijk met betrekking tot het beeld van mensen met gezinnen. Hun uiterlijk zou je kunnen typeren als links georiënteerd. Wij spraken deze mensen aan en hoorden dat zij geen antwoord gaven op eenvoudige vragen als: ‘Waar komen jullie vandaan en wat komen jullie hier doen of wat is jullie intentie?’ Wij zagen ook meerdere mensen met een negroïde uiterlijk zich tussen het genoemde podium en de opstelling van de pers begonnen te verzamelen. Sommige van hun hadden grote rugzakken en andere droegen t-shirts met teksten tegen racisme. Dit beeld gaf ons een onrustig gevoel van veiligheid voor de aanwezige gezinnen.
Ongelukkig in de zin van dat ze weten dat hier weer een boel mensen over zullen vallen en er weer een hoop heisa ontstaat ja. Je moet tegenwoordig heel voorzichtig zijn in je woordkeuze.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:21 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ongelukkig geformuleerd ?het is toch gewoon de naam, van iemand met een negroïde uiterlijk? Kap nou eens met dat gejank en slachtoffer gedoe.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:23 schreef Hathor het volgende:
Een links georienteerd uiterlijk...wat moet ik me daar bij voorstellen?
En ik vind het belachelijk dat je moet op passen om iets bij zijn naam te noemen. En daardoor vind ik dat je niet voorzichtig moet zijn met je woordkeuze in zulke gevallen maar gewoon moet zeggen hoe het is. Oprotten met dat onterecht gehuil.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ongelukkig in de zin van dat ze weten dat hier weer een boel mensen over zullen vallen en er weer een hoop heisa ontstaat ja. Je moet tegenwoordig heel voorzichtig zijn in je woordkeuze.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:23 schreef Hathor het volgende:
Een links georienteerd uiterlijk...wat moet ik me daar bij voorstellen?
Volgende stap is iedereen met een donker uiterlijk preventief in de gevangenis stoppen rond Sinterklaas?quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:24 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
En ik vind het belachelijk dat je moet op passen om iets bij zijn naam te noemen. En daardoor vind ik dat je niet voorzichtig moet zijn met je woordkeuze in zulke gevallen maar gewoon moet zeggen hoe het is. Oprotten met dat onterecht gehuil.
Dammit, je was me voor.quote:
Dit is ronduit debiel, maar in het licht van recente politieberichtgeving niet verbazingwekkend.quote:Hun uiterlijk zou je kunnen typeren als links georiënteerd.
Misschien wel een mening uiten. Krijg je daar een onrustig gevoel van?quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:23 schreef Harvest89 het volgende:
Ik ben ben benieuwd wat onze landelijke huilneger Quincy dit jaar weer gaat doen.
Mij irriteren vooral de boze blanke mannetjes die in werkelijk alles wel een reden zien om hun slachtofferschap weer rond te slingeren.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:31 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Al die blanke weg met ons typetjes die er nog het hardst over vallen irriteren me denk ik nog het meest.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:31 schreef Ringo het volgende:
"Nee hoor, wij doen echt niet aan etnisch profileren." En vervolgens gaan die dienstkloppers ongegeneerd op negerjacht picnic.
Heb je je net helemaal geschminkt en je oorbellen ingedaan, wordt je opgesloten.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:25 schreef Slaro het volgende:
[..]
Volgende stap is iedereen met een donker uiterlijk preventief in de gevangenis stoppen rond Sinterklaas?
Welk slachtofferschap?quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mij irriteren vooral de boze blanke mannetjes die in werkelijk alles wel een reden zien om hun slachtofferschap weer rond te slingeren.
Als je met ons de groep wijsgeren bedoelt waar jij toe behoort dan voel je je terecht aangesproken.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:31 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Al die blanke weg met ons typetjes die er nog het hardst over vallen irriteren me denk ik nog het meest.
Alsjeblieft zeg... NWS loopt over van de chronisch verontwaardigde 'ik mag niks, want ja, blank'-jankers.quote:
Je kan niet iemand zo 1,2,3 in een hokje plaatsen. Maar van die Nederlanders die zichzelf een soort white guilt als in de VS aanpraten draait mijn maag zich om.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:35 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Als je met ons de groep wijsgeren bedoelt waar jij toe behoort dan voel je je terecht aangesproken.
Exact. Hoewel ik als blanke ook niet exact weet hoe ik op het zoveelste nieuwsbericht moet reageren.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg... NWS loopt over van de chronisch verontwaardigde 'ik mag niks, want ja, blank'-jankers.
Daar is de bozeblankman inderdaad erg goed in... Nederland zelf heeft nergens schuld aan, en de Nederlander als individu al helemaal niet. De moslim, de Marokkaan en de vluchteling is dan weer wel een monolithische eenheid.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:38 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Je kan niet iemand zo 1,2,3 in een hokje plaatsen. Maar van die Nederlanders die zichzelf een soort white guilt als in de VS aanpraten draait mijn maag zich om.
Vooral om misplaatst gehuil omtrent een kinderfeest.
Er is niets mis met een kritische houding naar je eigen tradities. Zeker als die stammen uit een barbaarse tijd. Dat heeft niets met schuldgevoel te maken maar met sociale cohesie.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:38 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Je kan niet iemand zo 1,2,3 in een hokje plaatsen. Maar van die Nederlanders die zichzelf een soort white guilt als in de VS aanpraten draait mijn maag zich om.
Vooral om misplaatst gehuil omtrent een kinderfeest.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:40 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Er is niets mis met een kritische houding naar je eigen tradities. Zeker als die stammen uit een barbaarse tijd. Dat heeft niets met schuldgevoel te maken maar met sociale cohesie.
Doe als ik (Duits-Zwitserse wortels, dus SUPER-ARIËR!) en zie het als het zoveelste fröbelstukje van Geenstijl om de boel weer lekker op te stoken.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:38 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Exact. Hoewel ik als blanke ook niet exact weet hoe ik op het zoveelste nieuwsbericht moet reageren.
Inderdaad. Was gewoon de waarheid en sfeer van dat moment. Niks mis mee.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Sorry, maar als ik dit zo lees in de wetenschap dat er vooraf spanningen waren en dat er signalen waren dat er anti -en pro Zwarte Pieten aanhangers zouden verschijnen, kan ik me deze uitspraken best voorstellen. Misschien wat ongelukkig geformuleerd, maar laten we daar nou niet teveel heisa over maken zeg.
Oh ok, zo vaak post ik er niet eerlijk gezegd en herken me er dan ook totaal niet in. Maar het is gevoelsmatig wel zo dat er overdreven gezocht wordt naar racisme en discriminatie en dat men in het algemeen wel erg lange tenen heeft tegenwoordig.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg... NWS loopt over van de chronisch verontwaardigde 'ik mag niks, want ja, blank'-jankers.
Gezocht? Zoals de TS alhier, die weinig heisa ziet en toch het bericht plaatst?quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:42 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Oh ok, zo vaak post ik er niet eerlijk gezegd en herken me er dan ook totaal niet in. Maar het is gevoelsmatig wel zo dat er overdreven gezocht wordt naar racisme en discriminatie en dat men in het algemeen wel erg lange tenen heeft tegenwoordig.
Kap nou eens met "bozeblankman" zeggen als je zelf wilt dat bijvoorbeeld het woordje "kansenparel" niet gebruikt wordt. Best kinderachtig hoor.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar is de bozeblankman inderdaad erg goed in... Nederland zelf heeft nergens schuld aan, en de Nederlander als individu al helemaal niet. De moslim, de Marokkaan en de vluchteling is dan weer wel een monolithische eenheid.
Ik heb sinterklaas als kind nooit als een racistisch feest ervaren of negers als minderwaardig gezien erdoor, absoluut niet. Los daarvan vind ik dat je niet teveel aan tradities moet komen vooral om iedereen maar niet tegen het hoofd te stoten of een plezier te doen. Dan krijg je een vinger/hele arm effect waarbij je identiteit/cultuur en gewoontes steeds verder afgebroken wordt. Nederlanders met hun overlegcultuur, zelfhaat, individualisme en overdreven coulant gevonden willen worden maken dit mogelijk.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:40 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Er is niets mis met een kritische houding naar je eigen tradities. Zeker als die stammen uit een barbaarse tijd. Dat heeft niets met schuldgevoel te maken maar met sociale cohesie.
Ze vallen over de combinatie van de woordjes "negroïde" en "onrustig gevoel van veiligheid".quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Inderdaad. Was gewoon de waarheid en sfeer van dat moment. Niks mis mee.
Hoe moet je het anders noemen? Blank is toch ook gewoon blank? Negroïde is gewoon keurig verwoord. Maar de selectief verongelijkte policor moeten er weer zout op leggen.
Vind je het irritant?quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kap nou eens met "bozeblankman" zeggen als je zelf wilt dat bijvoorbeeld het woordje "kansenparel" niet gebruikt wordt. Best kinderachtig hoor.
Jee, dat moeten we niet willen met z'n allen, toch?quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, ik vind het enorm hypocriet. EttervanBelgië.
Dat mag je allemaal vinden, maar wordt dan niet kwaad als een ander er anders over denkt. Want daar gaat het hier om.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:48 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik heb sinterklaas als kind nooit als een racistisch feest ervaren of negers als minderwaardig gezien erdoor, absoluut niet. Los daarvan vind ik dat je niet teveel aan tradities moet komen vooral om iedereen maar niet tegen het hoofd te stoten of een plezier te doen. Dan krijg je een vinger/hele arm effect waarbij je identiteit/cultuur en gewoontes steeds verder afgebroken wordt. Nederlanders met hun overlegcultuur, zelfhaat, individualisme en overdreven coulant gevonden willen worden maken dit mogelijk.
En dat wordt wel eerst los gehaald van de context. Ze doen alsof die combinatie los bestaat in de ogen van de politie van Gouda. Terwijl dat dus alleen gold voor die situatie op dat moment.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze vallen over de combinatie van de woordjes "negroïde" en "onrustig gevoel van veiligheid".
Het is altijd erg makkelijk om zaken om te draaien, nietwaar? Iedere Nederlander is zich pijnlijk bewust van wat er in ons verleden is gebeurd. Het is niet nodig dat er telkens opnieuw in te wrijven, zeker niet door mensne die nog nooit 1 dag van hun leven slaaf zijn geweest.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar is de bozeblankman inderdaad erg goed in... Nederland zelf heeft nergens schuld aan, en de Nederlander als individu al helemaal niet. De moslim, de Marokkaan en de vluchteling is dan weer wel een monolithische eenheid.
Dit.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:53 schreef stbabylon het volgende:
En dat wordt wel eerst los gehaald van de context. Ze doen alsof die combinatie los bestaat in de ogen van de politie van Gouda. Terwijl dat dus alleen gold voor die situatie op dat moment.
Jij wil onze overlegcultuur afbreken?quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:48 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik heb sinterklaas als kind nooit als een racistisch feest ervaren of negers als minderwaardig gezien erdoor, absoluut niet. Los daarvan vind ik dat je niet teveel aan tradities moet komen vooral om iedereen maar niet tegen het hoofd te stoten of een plezier te doen. Dan krijg je een vinger/hele arm effect waarbij je identiteit/cultuur en gewoontes steeds verder afgebroken wordt. Nederlanders met hun overlegcultuur, zelfhaat, individualisme en overdreven coulant gevonden willen worden maken dit mogelijk.
Dat hadden ze ook anders moeten verwoorden. Er liep een keer een neger bij ons door de straat, dus de buurvrouw belde de politie. Toen werd haar ook verteld om de volgende keer te zeggen dat er een 'verdacht persoon' door de straat liep in plaats van een neger.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze vallen over de combinatie van de woordjes "negroïde" en "onrustig gevoel van veiligheid".
Het is meer de beweegreden van de blanke Nederlanders die me tegen de borst stuit. Vind overigens de hele discussie onzinnig eigenlijkquote:Op maandag 17 augustus 2015 15:52 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Dat mag je allemaal vinden, maar wordt dan niet kwaad als een ander er anders over denkt. Want daar gaat het hier om.
In sommige situaties wel, Nederlanders zouden nog met IS overleggen om begrip voor hen te krijgen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jij wil onze overlegcultuur afbreken?
Jaja, geef jou een vinger....quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:57 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
In sommige situaties wel, .
Ik denk niet dat je dat kan doorgronden.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:55 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Het is meer de beweegreden van de blanke Nederlanders die me tegen de borst stuit.
Ik vind het redelijk netjes verwoord van de politie, maar aangezien je tegenwoordig hele legers van mensen hebt die op iedere slak zout leggen krijg je dit.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat hadden ze ook anders moeten verwoorden. Er liep een keer een neger bij ons door de straat, dus de buurvrouw belde de politie. Toen werd haar ook verteld om de volgende keer te zeggen dat er een 'verdacht persoon' door de straat liep in plaats van een neger.
Was toch zo? De negroïde mensen die daar niet als feestvierders stonden, maar als protesteerders, waren daar ook om onrust te stoken, dus voor onveiligheid te zorgen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Of ze moedwillig voor onveiligheid kwamen zorgen durf ik te betwijfelen. Ze hadden echter niets in de binnenstad te zoeken daar er een verbod gold om daar te demonstreren. Er waren 2 aangewezen plekken voor zowel de Pro als de anti bewegingen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Was toch zo? De negroïde mensen die daar niet als feestvierders stonden, maar als protesteerders, waren daar ook om onrust te stoken, dus voor onveiligheid te zorgen.
Nee, die opmerking van jouquote:Op maandag 17 augustus 2015 15:45 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje een onrustig gevoel van je domgeorienteerd uitziende onderbouwing.
Ik zeg niet dat de actie goed is, alleen de benaming is in mijn ogen niets mis mee.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:25 schreef Slaro het volgende:
[..]
Volgende stap is iedereen met een donker uiterlijk preventief in de gevangenis stoppen rond Sinterklaas?
Communicatie is vast nooit je sterkste punt geweest.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:14 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat de actie goed is, alleen de benaming is in mijn ogen niets mis mee.
En jouw volgende stap, na het selectief lezen en jankiejankie doen, is huilen dat alles en iedereen die het woord "bruin" gebruikt een racist is?
Ongefundeerd lopen roep toeteren en dan zonder argumenten op de man spelen, bij jou gaat het beter inderdaadquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:21 schreef Slaro het volgende:
[..]
Communicatie is vast nooit je sterkste punt geweest.
Als je al toegeeft dat het niet jouw sterkste punt is moet je vooral anderen niet gaan verwijten dezelfde fout te maken.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:23 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ongefundeerd lopen roep toeteren en dan zonder argumenten op de man spelen, bij jou gaat het beter inderdaad
De formulering vind ik niet zo interessant, wel de onderliggende situatie. Je wordt opgepakt omdat je je als neger op de openbare weg bevindt en de politie niet vertelt waar je vandaan komt omdat je ze een onrustig gevoel geeft. Dat is in elke andere context volslagen van de pot gerukt en een grof schandaal, en ik zie eigenlijk niet zo goed waarom het in deze context dat niet zou zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-negroide-uiterlijk/
Sorry, maar als ik dit zo lees in de wetenschap dat er vooraf spanningen waren en dat er signalen waren dat er anti -en pro Zwarte Pieten aanhangers zouden verschijnen, kan ik me deze uitspraken best voorstellen. Misschien wat ongelukkig geformuleerd, maar laten we daar nou niet teveel heisa over maken zeg.
Ik snap dat jij dat niet ziet.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De formulering vind ik niet zo interessant, wel de onderliggende situatie. Je wordt opgepakt omdat je je als neger op de openbare weg bevindt en de politie niet vertelt waar je vandaan komt omdat je ze een onrustig gevoel geeft. Dat is in elke andere context volslagen van de pot gerukt en een grof schandaal, en ik zie eigenlijk niet zo goed waarom het in deze context dat niet zou zijn.
Deze conclusie achteraf mag dan misschien wel terecht zijn (weet ik niet doe ik ook geen uitspraak over).quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:30 schreef Childofthe90s het volgende:
Die mensen die daar demonstreerden waren overwegend negroïde en links-georiënteerd. Prima observatie dus van de politie.
Hoezo hadden ze daar schijt aan dan? Los van de legaliteit van een dergelijk demonstratieverbod, ze demonstreerden helemaal niet. Dan blijft er over dat je niet als neger op een plein mag staan.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik snap dat jij dat niet ziet.
Maar ik zal het even uitleggen. Er was een lange discussie gaande die de emoties hoog op lieten lopen tussen voor- en tegenstanders van Zwarte Piet. Er zouden groepen demonstranten naar de intocht komen waarop de burgemeester heeft besloten dat er alleen gedemonstreerd mocht worden op 2 aangewezen plekken. Echter, de anti-groepering die voornamelijk uit negroïde personen bestond, had hier schijt aan en ging toch de binnenstad in om tussen de gezinnetjes te gaan staan.
Waarom pak je dan die boze blanken niet op?quote:Dit was in de ogen van de politie een potentieel linke situatie. Niet per se omdat de negroïde mensen een gevaar vormen, maar ook omdat er misschien boze blanke huisvaders of boze blanke jongeren tegenin zouden gaan hetgeen de gezinnetjes in gevaar zou kunnen brengen.
Nee, dat is het absoluut niet. Als er wordt aangekondigd dat men de Sinterklaasviering gaat verstoren en dan verschijnt deze groep mag een agent in godsnaam dan gewoon zijn gezond verstand gebruiken. Als er bij een Gazademonstratie opeens allemaal kale blanke mannen in legerbroeken verschijnen, hoop ik ook dat de politie dit doorheeft en ingrijpt.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:33 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Deze conclusie achteraf mag dan misschien wel terecht zijn (weet ik niet doe ik ook geen uitspraak over).
Maar om vooraf aan te nemen dat de overwegend "negroïde en links-georiënteerde" mensen daar zijn om te demonstreren is absoluut absurd.
Mij irriteren vooral de boze blanke mannetjes als jij (ja, echt. je komt heel boos over in alle topics waarin je post) die anderen denigrerend voor boze blanke mannetjes uitmaken.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mij irriteren vooral de boze blanke mannetjes die in werkelijk alles wel een reden zien om hun slachtofferschap weer rond te slingeren.
Omdat die daar staan om gezellig Sinterklaas te vieren met hun kinderen en zij kunnen wel eens heel boos worden als er een stelletje nietsnutten ook dit feestje proberen te verpesten!quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoezo hadden ze daar schijt aan dan? Los van de legaliteit van een dergelijk demonstratieverbod, ze demonstreerden helemaal niet. Dan blijft er over dat je niet als neger op een plein mag staan.
[..]
Waarom pak je dan die boze blanken niet op?
Ze demonstreerden niet?quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoezo hadden ze daar schijt aan dan? Los van de legaliteit van een dergelijk demonstratieverbod, ze demonstreerden helemaal niet. Dan blijft er over dat je niet als neger op een plein mag staan.
[..]
Waarom pak je dan die boze blanken niet op?
Je mag gewoon met een T-shirt met een boodschap lopen, ook als neger. Als zij ervoor kiezen om daar gewoon tussen te gaan staan dan is daar niks mee. Indien mensen dat als de provocatie zien waar ze op zaten te wachten en heibel gaan maken dan pak je die mensen op.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze demonstreerden niet?
[ [url=http://imgserv9.tcdn.nl/v1/6AOQEsbvF3d427070mdycAA3HnE=/704x398/smart/http://metronieuws.tcdn.n(...)18530.jpg]afbeelding[/url] ]
Ze waren er duidelijk om te provoceren. Als je dat niet wilt zien dan is de discussie toch gewoon klaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |