SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar afgezien van de onzichtbare gynaecoloog, geweldige mensen in het ziekenhuis! Of zoals m'n man het noemt 'hotel Lange Land'. Ik moest een dag langer blijven vanwege flink bloedverlies maar m'n man mocht ook gewoon blijven slapen, alle nachten (de eerste vanwege risico op spoedkeizersnede, de anderen omdat er toch plek was en ik een tweepersoonskamer voor mezelf had).
Bij mij bleek dat J met z'n gezicht naar boven lag en hij kon dus ook niet goed draaien. En ze deden maar alsof het aan mijn persen lag! Moeder heeft matige perstechniek las ikquote:Op maandag 17 augustus 2015 15:17 schreef LuDann het volgende:
[..]
Lekker.Ze stonden er echt van te kijken in het ziekenhuis, leuk was dat.
Het werd ook gegeven als verklaring voor mijn flinke baby.
Dank voor de uitleg. Ik ben benieuwd naar wat de verklaring is bij mij, maar grote kans dat ik het nooit zal weten. Wolk had wel een enorme tuut op haar achterhoofd van het persen, dus zelf denk ik dan dat het niet aan de weeën kan hebben gelegen dat ze er niet uit kwam? Mja, kun jij weinig over zeggen natuurlijk.
Hier pas wanneer ik daar behoefte aan heb en niet eerder. Ook geen onverwacht bezoek. In het begin alleen met de kraam, vriend, en de week daarop mijn zus. Ik laat haar het bezoek enzo begeleiden denk ik. Dingen als in bad doen, is niet eens sprake van.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:32 schreef Malteser het volgende:
Hetzusjevan: heel fijn!!![]()
Ik lees net in het babytopic iets over (schoon)ouders en strijd wie het eerst dit of dat mag. En ik dacht meteen OMG want ik weet dat dat hier ook zal gaan spelen....
Ik beval in het ziekenhuis. Hoe pakken we dat aan? Wie bellen we eerst? Wie zijn er dan het eerst hier? Vermoedelijk schoonouders want zij wonen in dezelfde plaats als wij en als waar het ziekenhuis is. Maar hoe gaan mijn ouders zich dan voelen? En dan nog de strijd tussen mijn ouders onderling (beiden hertrouwd). Het gaat nu al van: "Ik heb de baby mogen voelen" waarna de ander dan zichtbaar teleurgesteld komt vragen of 'ie ook mag voelen.
Voor de duidelijkheid, mij is het werkelijk om het even wie er eerst dit of dat enz.
Bij mij komen de hormonen pas om de hoek kijken bij het onderdeel 'wie geeft baby de fles, wie doet hem/haar in bad en voor het eerst buiten wandelen'. De eerste flesjes zijn voor ons, man en ik dus. En voor niemand anders. Samen hebben we 6 ouders en die wachten maar mooi. Zelfde geldt voor in bad doen, dat doet man met de kraamhulp en ik zodra ik daar toe in staat ben. Tot die tijd niemand anders dan man (met kraamhulp). Zelfde geldt voor voor het eerst naar buiten. Klinkt dit heel hormonsterlijk? Ik ben zo bang dat anderen straks alles al gedaan hebben met mijn kind, terwijl ik nog aan bed gekluisterd ben.
Hoe doen anderen dat of hoe heb je dat gedaan bij vorig(e) kind(eren)?
quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:27 schreef Daui het volgende:
Oh en de oma die haar nicotine vinger in de mond van de baby stopt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |