Bah Cassandra, wat naarquote:Op maandag 17 augustus 2015 13:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Ben met terug van de vk. Groeiecho gehad, buikje zit op p3,krijg morgen te horen hoe nu verder. Alsof ik al niet bezorgd genoeg was tijdens deze zwangerschap. Meeting zat op 28 weken, loopt dus ruim twee weken achter. Maak ik me nu terecht zorgen of komt dit veel voor?
de echoscopiste ging overleggen, omdat ik morgen regulier onderzoek heb krijg ik morgen te horen hoe of wat. Het kan erfelijk zijn (ik was zelf klein en ben een halfbloedje) maar ik moest er rekening mee houden dat ik minder moet werken of eerder stoppen gezien mijn functie (hoge werkdruk, lastige klanten)quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:07 schreef pinquit het volgende:
Bah Cassandra, wat naarWat wil de vk nu?
Hehe, hier juist andersom. Een enorme lap vlees aan placenta, het ligt dus ook in de lijn der verwachting dat dit een groot kind wordt (well duh.)quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:13 schreef pinquit het volgende:
Heeft ze ook gekeken naar bv. je placenta? hoe groot/dik/sappig die is?![]()
Dat was bij mij iig bij de pretecho, baby is hier 1-2 weekjes kleiner dan gemiddeld, maar de echoscopiste keek lachend naar mijn eigen lengte, en ging toen even kijken of de placenta er wel goed uitzag, en 1+1=2, ze vond het niks geks en gooide het op "mwah genetisch, je wil ook geen groot kind in jouw buik"![]()
Eerder stoppen met werken vind je niet erg toch?
Gewicht van placenta is achteraf pas te beoordelen voor zover mij bekend. (Maar ik ben geen echoscopist natuurlijkquote:Op maandag 17 augustus 2015 13:21 schreef pinquit het volgende:
Maar is grootte hetzelfde als gewicht?
Dat van die placenta was: hij ziet er goed uit, dus baby krijgt waarschijnlijk genoeg voedingsstoffen, de navelstrengdoorbloeding checkte ze ook, zag er ook goed uit, dus er is ws niks aan de hand![]()
Dat de kans dat alles goed is zegmaar alsnog groot isondanks klein kint
ghehe ja E. had ongeveer dezelfde verhoudingquote:Op maandag 17 augustus 2015 13:26 schreef pinquit het volgende:
Dat bedoel ik dusMax was 47 cm, en 8 pond
![]()
Ik dacht dat ze op die echo's echt de lengte van bijv. beentje en omtrek/diameter van hoofdje.
Ik vroeg wanneer een tweede kind meestal gaat indalen. Toen begon de vk hard te lachen en zei: ik hoop voor je zo rond de 35wk, maar misschien daalt ie wel helemaal niet in!quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:46 schreef Estrys het volgende:
Indalen begint meestal met week 30-32. En dat kan dat lang of kort duren neem ik aan? Bij Pinq is die baby een week of 10 onderweg om die halve meter af te leggen![]()
Mwhehehequote:Op maandag 17 augustus 2015 14:10 schreef pinquit het volgende:
[..]
Ik vroeg wanneer een tweede kind meestal gaat indalen. Toen begon de vk hard te lachen en zei: ik hoop voor je zo rond de 35wk, maar misschien daalt ie wel helemaal niet in!![]()
Volgens mij is deze al een aardig eind op weg.quote:Op maandag 17 augustus 2015 14:12 schreef mignonne het volgende:
[..]
Mwhehehe![]()
je hebt er idd bij die pas bij de bevalling een keertje naar beneden gaan![]()
Bij tweede is er weinig over te zeggen maar heus, de meeste kinders dalen wel in hoor. Ook tweede/derde kinderen enzo.
Uiteindelijk krijgt ie toch te weinig ruimtequote:Op maandag 17 augustus 2015 14:12 schreef mignonne het volgende:
[..]
Mwhehehe![]()
je hebt er idd bij die pas bij de bevalling een keertje naar beneden gaan![]()
Bij tweede is er weinig over te zeggen maar heus, de meeste kinders dalen wel in hoor. Ook tweede/derde kinderen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |