abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155288594
[Dieetclub] is bedoeld voor mannen en vrouwen met (ex)overgewicht die nog steeds moeite hebben met wat ze wel of niet willen/moeten/kunnen eten.

Hallo allemaal! Wees welkom en post zoals je altijd gedaan hebt :-)

Lijstjes, slechte dagen en momenten waarop je trots bent op jezelf, bijna alles mag. Ook je nieuwe huis, je lieve kat en je toffe buurman kan besproken worden, als het belangrijkste onderwerp maar het gezamenlijke afvaldoel is.

Mensen die denken dat ze dé manier gevonden hebben en geen ruimte laten voor andere interpretaties/fouten/mislukkingen lezen we hier liever niet.

We adoreren jullie wel in [lif]the GYM of in [spt]BODYBUILDING

Einde dienstmededeling.

Laten we het gezellig houden! Dit topic is bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld of ideale levenswijze.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155288611
nomnomnom gerookte kipfilet. :9
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 17 augustus 2015 @ 12:07:03 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_155288615
quote:
2s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:06 schreef Lonaa het volgende:
O+ liefde
disclaimer
pi_155288647
quote:
Och hemel, daar ben ik ook zo dol op :9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155288663
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

O+ liefde
Ik had wel dit:

Stom kattenbeest.
pi_155288669
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Och hemel, daar ben ik ook zo dol op :9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik eet het gewoon zo. :')
pi_155288742
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Al dat vet en de kcal van die pizza spoel je er niet mee weg hoor :P

Kan je niet beter wat kcal-arme kant en klaar maaltijden in huis hebben voor de momenten dat je weet dat je het te druk gaat krijgen voor boodschappen en koken? Er zijn best redelijke (stoom)maaltijden met minder dan 500 kcal te krijgen. Altijd nog beter en gezonder dan een pizza, toch?
Weet ik :P En er lag eten in de vriezer, maar ik had een zwaar moment van zwakte. Daarna overigens spijt want mijn eigen Rendang is toch lekkerder dan zo'n pizza, maar ja.......ik was moe, futloos en geen zin en het was al laat bla bla bla.

Die 1.2 kg komt echt door het zoutige spul en zo. Dus veel water drinken om dat iig weg te spoelen ;)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_155288752
quote:
2s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:09 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik had wel dit:
[ afbeelding ]

Stom kattenbeest.
_O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_155288766
quote:
:Y
Door dat masonjargesprek heb ik per ongeluk mijn ochtend besteed aan kip roken en alle zooi eromheen in bakken gooien.

Even wat tijd in te halen dus. Maar eerst een bak salade met genant veel nog warme kip O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_155288779
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:13 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

_O-
Ja, echt hoor. En dan zit ze me aan te kijken met van die half dichtgeknepen ogen alsof ze me aan gaat vliegen. :') En zo gauw ik het bakje dan wegzet dan gaat ze m uitlikken. :')
pi_155288885
quote:
2s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:13 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, echt hoor. En dan zit ze me aan te kijken met van die half dichtgeknepen ogen alsof ze me aan gaat vliegen. :') En zo gauw ik het bakje dan wegzet dan gaat ze m uitlikken. :')
_O- Dat heeft die van mij met alle yoghurt- en kwarkdingen :P En ijs :P
pi_155288975
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:17 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

_O- Dat heeft die van mij met alle yoghurt- en kwarkdingen :P En ijs :P
Yoghurt, kwark, pudding, ijs, kipfilet, het beleg van m'n brood, vlees in welke vorm dan ook, aardbeien, meloen, koffiemelk, sperziebonen (wtf kat?), spinazie en dat was het wel geloof ik.

Abby heeft het met gebakken uien, champignons, rozijnen en brood (liefst roggebrood)

Katten. :')
pi_155289292
Die van mij heeft het met kaas en aioli :')

Lijstje:

O: Rijstwafels met pindakaas en banaan
L: Milano broodje met chorizo en tomaat-pompoensoep
T: Gekookt ei
D: Rjist vlees groenten
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_155289314
Oh ja, kaas. Ik vergat kaas.
pi_155289402
quote:
2s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:22 schreef Lonaa het volgende:

Yoghurt, kwark, pudding, ijs, kipfilet, het beleg van m'n brood, vlees in welke vorm dan ook, aardbeien, meloen, koffiemelk, sperziebonen (wtf kat?), spinazie en dat was het wel geloof ik.

Abby heeft het met gebakken uien, champignons, rozijnen en brood (liefst roggebrood)

Katten. :')
Je katten eten dat? _O- Echt? Sperziebonen?! Meloen?! :D

Ik kreeg een beetje heel erg veel zin in (zoet en vet) eten. Niets in huis. En het regent. Dus ik at een banaan met een beetje pindakaas. Tot zover mijn vreetkick.
pi_155289549
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kreeg een beetje heel erg veel zin in (zoet en vet) eten. Niets in huis. En het regent. Dus ik at een banaan met een beetje pindakaas. Tot zover mijn vreetkick.
Ja. :')

Sperziebonen wel rauw. Ik ben gestopt met het doppen van sperziebonen (ik koop ze nu altijd uit de vriezer) omdat dat gewoon niet kan. Ze jenst ze uit je klauwen als je bezig bent, al grommend. :')
  † In Memoriam † maandag 17 augustus 2015 @ 12:53:16 #17
43556 miss_dynastie
pi_155289650
quote:
2s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja. :')

Sperziebonen wel rauw. Ik ben gestopt met het doppen van sperziebonen (ik koop ze nu altijd uit de vriezer) omdat dat gewoon niet kan. Ze jenst ze uit je klauwen als je bezig bent, al grommend. :')
:o
Die kleine van mij zou dat wel willen met aardappelen, maar dan krijgt 'ie vliegles :P

Van bord mee-eten is trouwens wel check. Maar alleen als ze braaf op hun plekje zitten en niet proberen te gappen.
pi_155289653
ik heb besloten vanaf vandaag weer in het gareel te gaan lopen. Afgelopen weekend is er namelijk een om te vergeten met:
vrijdag uit eten waarbij ik bijna helemaal de 300gr ribeye heb verorberd. Overigens wel groenten gevraagd (en gekregen) ipv frietjes, dus dat scheelt
Zaterdag zelfgemaakte wraps, die door een rekenfout van mijn kant bijna 2 keer zoveel kcal bevatten dan gepland
Zondag barbecue bij mijn schoonouders. Vlees en vis aardig binnen de perken weten te houden, maar er stonden kamikaze stokbroodjes op tafel :(

vrijdag en zaterdag overigens wel nog onder dagdoel qua kcals gebleven, maar het was vooral vrijdag veel te zout.
Gisteren heb ik mijn dagdoel verpulverd (wel nog onder verbruik gebleven, als ik het goed inschat), maar ook dat was eigenlijk veel en veel te zout.

De weegschaal liet vanmorgen dan ook een +2 ten opzichte van vrijdagochtend zien. Dus vandaag maar veel water en thee drinken en hopen dat het inderdaad de combinatie van zout en bijna ongesteld zijn is.
pi_155289694
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:53 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

:o
Die kleine van mij zou dat wel willen met aardappelen, maar dan krijgt 'ie vliegles :P

Van bord mee-eten is trouwens wel check. Maar alleen als ze braaf op hun plekje zitten en niet proberen te gappen.
Mijn kat is echt gestoord hoor. :') Vliegles kun je wel doen, komt ze gewoon terug met meer dedication.

Misschien moet ik er wel bij zeggen dat het geen HTK is, maar zo een:

Dat is nogal een slag apart. :')
pi_155289699
en ohja, lijstje:

O: knäckebröd met zelfgemaakte houmous
L: omelet van 3 eieren en 120 gram soepgroenten
T: bakje kwark met banaan
S: rondje kracht en half uurtje cardio
Ontspanning: sauna
D: spinazie, aardappel en chipolataworstje
  † In Memoriam † maandag 17 augustus 2015 @ 12:57:58 #21
43556 miss_dynastie
pi_155289756
quote:
2s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Mijn kat is echt gestoord hoor. :') Vliegles kun je wel doen, komt ze gewoon terug met meer dedication.

Misschien moet ik er wel bij zeggen dat het geen HTK is, maar zo een:
[ afbeelding ]

Dat is nogal een slag apart. :')
Oooh O+
Ik heb persjes. De 'I'm pretty and I know it'-soort. Vliegles betekent in de praktijk trouwens de gang op tot ik klaar ben /watje :')
pi_155289876
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:57 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Oooh O+
Ik heb persjes. De 'I'm pretty and I know it'-soort. Vliegles betekent in de praktijk trouwens de gang op tot ik klaar ben /watje :')
De filmpjes op youtube zijn zo herkenbaar. :')

pi_155289948
Abby is overigens een half bengaal (oeps nestje) en significant minder naar dan Ziva. :') Abby heeft buien, Ziva heeft een state of mind. :')
  maandag 17 augustus 2015 @ 13:11:26 #24
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155290066
mijn suikerziekte-met-verneukte-nieren-jeweetwel-kater eet gelukkig niets.. ik kan gerust de borden na het eten op tafel laten staan :)

ohw en de pil die hij iedere dag moet leg ik 5 cm voor z'n neus en die gaat hij lekker op zitten smikkelen dan :)

over rare beesten gesproken :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_155290157
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Onze kat van vroeger kwam er voor naar binnen gesjeesd als de boontjes afgegoten werden :Y de ander voor bloemkool. Mijn hond voor beide :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')