Och hemel, daar ben ik ook zo dol opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och hemel, daar ben ik ook zo dol opIk eet het gewoon zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
Weet ikquote:Op maandag 17 augustus 2015 12:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Al dat vet en de kcal van die pizza spoel je er niet mee weg hoor![]()
Kan je niet beter wat kcal-arme kant en klaar maaltijden in huis hebben voor de momenten dat je weet dat je het te druk gaat krijgen voor boodschappen en koken? Er zijn best redelijke (stoom)maaltijden met minder dan 500 kcal te krijgen. Altijd nog beter en gezonder dan een pizza, toch?
quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had wel dit:
[ afbeelding ]
Stom kattenbeest.
quote:
Ja, echt hoor. En dan zit ze me aan te kijken met van die half dichtgeknepen ogen alsof ze me aan gaat vliegen.quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, echt hoor. En dan zit ze me aan te kijken met van die half dichtgeknepen ogen alsof ze me aan gaat vliegen.En zo gauw ik het bakje dan wegzet dan gaat ze m uitlikken.
Yoghurt, kwark, pudding, ijs, kipfilet, het beleg van m'n brood, vlees in welke vorm dan ook, aardbeien, meloen, koffiemelk, sperziebonen (wtf kat?), spinazie en dat was het wel geloof ik.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dat heeft die van mij met alle yoghurt- en kwarkdingen
En ijs
Je katten eten dat?quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:22 schreef Lonaa het volgende:
Yoghurt, kwark, pudding, ijs, kipfilet, het beleg van m'n brood, vlees in welke vorm dan ook, aardbeien, meloen, koffiemelk, sperziebonen (wtf kat?), spinazie en dat was het wel geloof ik.
Abby heeft het met gebakken uien, champignons, rozijnen en brood (liefst roggebrood)
Katten.
Ja.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je katten eten dat?Echt? Sperziebonen?! Meloen?!
Ik kreeg een beetje heel erg veel zin in (zoet en vet) eten. Niets in huis. En het regent. Dus ik at een banaan met een beetje pindakaas. Tot zover mijn vreetkick.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.![]()
Sperziebonen wel rauw. Ik ben gestopt met het doppen van sperziebonen (ik koop ze nu altijd uit de vriezer) omdat dat gewoon niet kan. Ze jenst ze uit je klauwen als je bezig bent, al grommend.
Mijn kat is echt gestoord hoor.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]![]()
Die kleine van mij zou dat wel willen met aardappelen, maar dan krijgt 'ie vliegles![]()
Van bord mee-eten is trouwens wel check. Maar alleen als ze braaf op hun plekje zitten en niet proberen te gappen.
Ooohquote:Op maandag 17 augustus 2015 12:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn kat is echt gestoord hoor.Vliegles kun je wel doen, komt ze gewoon terug met meer dedication.
Misschien moet ik er wel bij zeggen dat het geen HTK is, maar zo een:
[ afbeelding ]
Dat is nogal een slag apart.
De filmpjes op youtube zijn zo herkenbaar.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oooh
Ik heb persjes. De 'I'm pretty and I know it'-soort. Vliegles betekent in de praktijk trouwens de gang op tot ik klaar ben /watje
Onze kat van vroeger kwam er voor naar binnen gesjeesd als de boontjes afgegoten werdenquote:Op maandag 17 augustus 2015 12:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je katten eten dat?Echt? Sperziebonen?! Meloen?!
Ik kreeg een beetje heel erg veel zin in (zoet en vet) eten. Niets in huis. En het regent. Dus ik at een banaan met een beetje pindakaas. Tot zover mijn vreetkick.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |