quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:48 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oh dat hoor ik ook geregeld. En als ik dan zeg dat ik dat zeker niet zal doen, volgt standaard: Waarom?
Klopt eigenlijk. Heel naar was het niet om te zien.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dood in de natuur vind ik nooit naar. Niet perse heel leuk, maar daar hou ik mijn kind niet van weg eigenlijk. En zoals gezegd vinden ze het beide ook heel gewoon
Nou, voor jouw geruststelling:quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:52 schreef L-E het volgende:
Ik vind het wel heel heftig dat zoveel mensen zeggen dat ze hun kind liever weg houden van de dood, omdat ze nog onbezorgd mogen zijn. Ik denk niet dat een kind dat wel met de dood te maken krijgt perse niet meer onbezorgd is. Of dat vertel ik mezelf heel graag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Venus in pocketformaat
© loveli
Als hij er vragen over heeft dan houd ik hem niet weg hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:52 schreef L-E het volgende:
Ik vind het wel heel heftig dat zoveel mensen zeggen dat ze hun kind liever weg houden van de dood, omdat ze nog onbezorgd mogen zijn. Ik denk niet dat een kind dat wel met de dood te maken krijgt perse niet meer onbezorgd is. Of dat vertel ik mezelf heel graag
Maar Riley heeft op deze manier de dood nog niet meegemaakt.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:52 schreef L-E het volgende:
+1quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:02 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik bedoel inderdaad hetzelfde als Spees. Ik zou vragen altijd eerlijk beantwoorden maar ze is er nog helemaal niet mee bezig en (gelukkig) hebben we ook nog niets meegemaakt waarom ik het moet uitleggen.
Mijn moeder is ook overleden toen Sil een maand of 16 a 17 was. Mijn schoonvader is tijdens de dienst met hem buiten gaan wandelen en bij het afscheid met ons gezin bij de kist was hij er wel bij. Niet dat hij het echt mee kreeg maar hij hoorde er wel gewoon bij.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:05 schreef Phaidra het volgende:
Met 15 maanden hebben we I. overigens niet meegenomen naar de begrafenis van mijn moeder. Dat vond ik echt nog wel erg klein om iets aan het afscheid te hebben. Het was toevallig ook op een reguliere kdv-dag. We zijn wel samen met I. naar het crematorium geweest om met z'n drieën toen afscheid te nemen. Hij had een tekening gemaakt en die hebben we samen in de kist gelegd. Dat vond ik toen voldoende. Na afloop zijn we wel met de hele familie pannenkoeken gaan eten, daar was hij uiteraard gewoon bij![]()
.
Ook een fijne oplossingquote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:08 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Mijn moeder is ook overleden toen Sil een maand of 16 a 17 was. Mijn schoonvader is tijdens de dienst met hem buiten gaan wandelen en bij het afscheid met ons gezin bij de kist was hij er wel bij. Niet dat hij het echt mee kreeg maar hij hoorde er wel gewoon bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ook een fijne oplossing.
Oh nee helemaal niet! Ik bedoel dat wij net zoals jullie wel een momentje hebben gehad waar hij wel bij was, ook al was hij niet bij de dienst. Alleen bij jullie was dat het pannenkoekenhuis, bij ons een kort momentje achterafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah zo! Sorry zo las ik het niet helemaalquote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:31 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh nee helemaal niet! Ik bedoel dat wij net zoals jullie wel een momentje hebben gehad waar hij wel bij was, ook al was hij niet bij de dienst. Alleen bij jullie was dat het pannenkoekenhuis, bij ons een kort momentje achteraf
Oh wat goedquote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:38 schreef Poesopstokje het volgende:
Even luchtig tussendoor;
Billy is helemaal wc-zindelijk!![]()
Maandag de pot opgeruimd, en dat accepteerde hij gelukkig gelijk. Sindsdien alles netjes op de wc.
Vanmiddag een uur weggeweest, toen heeft hij het ook netjes opgehouden.
Op de opvang gisteren poepte hij in z'n broekDus daar nog even aan de luiers.
Ja dat werkt niet.. Billy geeft het zelf aan als hij moet, dan help ik even met z'n onderbroek en broek omlaag doen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:42 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oh wat goed![]()
![]()
Ik ving vanochtend toevallig op dat een meisje op het kdv elk half uur op de wc gezet moest worden op verzoek van de moeder. Dan schiet je mijns inziens het doel toch een beetje voorbij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |