abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155479934
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 21:13 schreef Sylver_ het volgende:
Oei Skoap dat klinkt niet fijn Hier hielp het om samen in de spiegel te kijken en dan met een lampje in haar mond te schijnen, dat vond ze dusdanig interessant dat ze dan wel meewerkte. Alleen had Nora toen niet zoveel pijn.
Heb je niet toevallig ook blaasjes gezien op zijn handen of voeten?
Die blaasjes ben ik vanavond naar opzoek gegaan na het raadplegen van google.
Maar ik kon niks vinden...

De tip van de spiegel is een goeie die ga ik proberen!

Hij kon niet slapen, dus hij mag nu even op de bank liggen en we mochten eindelijk zowaar even in zijn mond kijken. Ik zie vooral veel witte vlekken op zijn gehemelte en tong... Naja morgen de huisarts maar even bellen. Of nog beter, hopen dat het morgen opeens over is :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_155480079
LB, hele fijne vakantie *O*

Skoap, beterschap voor je mannetje. Ik ga duimen dat het morgen over is :*
pi_155480573
He skoap dat is naar!
Misschien kan je hem proberen uit te leggen dat als je in zn mond mag kijken dat je dan misschien kan zien waarom hij er pijn aan heeft?
Succes bij de dokter morgen!

Hele fijne vakantie lb!

Hier een fijne dag gehad. Toen kaylee net op bed lag (te vertellen aan nijm dat we op de fies koekiee waren wezem halen O+ ) kwam vriend ineens thuis van zn werk! Ik dacht eerst dat er werd ingebroken want ik had hem nog helemaal niet thuis verwacht. Na kaylee haar slaapje lekker met zn 3e een stuk wezel wandelen.
  zondag 23 augustus 2015 @ 22:03:06 #254
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_155481248
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 21:36 schreef Skoap het volgende:

[..]

Die blaasjes ben ik vanavond naar opzoek gegaan na het raadplegen van google.
Maar ik kon niks vinden...

De tip van de spiegel is een goeie die ga ik proberen!

Hij kon niet slapen, dus hij mag nu even op de bank liggen en we mochten eindelijk zowaar even in zijn mond kijken. Ik zie vooral veel witte vlekken op zijn gehemelte en tong... Naja morgen de huisarts maar even bellen. Of nog beter, hopen dat het morgen opeens over is :D
Hmmm, spruw? Beterschap iig! Hopelijk is het morgen gewoon over :Y

Klinkt goed aapie! Zo schattig als ze verhalen vertellen tegen knuffels/doekjes/poppen, he O+
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_155481869
Als ik jou was spirit, zou ik morgen bij de opvang vragen wat dr gebeurd is. Sofie kwam een paar maanden uit school met t verhaal dat ze nooooit meer mocht knutselen van juf en dar juf boos was geweest. Ik bij juf eens gepolst. Blijkt dat ze die dag niet mocht knutselen en dat juf tegen een ander kindje wat stem verheffing gebruikt had. Een situatie kam soms zo anders geïnterpreteerd worden door die kleintjes.
Ik zou het als juf jammer vinden als een ouder verhaal zou komen halen als een kind iets gezegd heeft thuis.
*poef* nu is het weg
pi_155481901
Fijne vakantie LB O+

Ja we hebben alles al 10x uitgelegd maar meneer is nogal weird met dit soort dingen helaas. Hij wil altijd zelf de controle houden met alles.
pi_155482550
Fijne vakantie LB! Heerlijk naar Portugal *O*
Ik ben jaloers :D Hier begint morgen het "normale" leven weer na de vakantie.

Lady Payton, ik vond het ook een mooi park idd, niet te massaal. Appartement wilden we niet vanwege de kinderen, maar vanuit daar heb je denk ik wel een mooi uitzicht :D
Op internet lazen we dat er in de omgeving niet veel te doen was, maar dat viel uiteindelijk best wel mee. Althans goed genoeg met de kinderen :D
Poes, ik vind Duitsland ook een fijn vakantieland :D We wilden niet te ver gaan met de auto, aangezien niet zo dol zijn op autorijden (en ze allebei dus ook wagenziek blijken te zijn :')) Dus de afstand was wel fijn.

Spirit, ik zou het inderdaad gewoon even melden aan de leidsters.
Floris werd op de opvang steeds naar bed gebracht. Hij sliep dan wel, maar hij zei toen thuis opgegeven moment dat hij zijn beer niet meer mee wilde nemen, want dan moest hij slapen. Dat vond ik toen ook wel heel sneu. Bij de opvang toen aangegeven dat hij niet naar bed hoefde daar.
Maar is wel naar als je kind met dat soort verhalen thuis komt, is toch geen fijn gevoel! Ik had dat met school een keer bij Floris, dat hij aangaf dat andere kinderen niet met hem wilden spelen. Op school aan de juf verteld, die dat dus helemaal niet herkende. Ze heeft het toen wel even in de gaten gehouden, maar even om aan te geven dat een kind soms dingen toch anders ervaart :D

Shandaly, ook wel fijn even geen kinderen. Tijd voor jezelf, heerlijk :D (en des te fijner is het als ze er weer zijn)
pi_155488987
Spirit, kunnen de 2 gebeurtenissen niet met elkaar te maken hebben? Dat de go/juf als ze daar is een negatieve sfeer creëert ivm het slapen (dat ze dus moet en streng wordt toegesproken) en dat dat dus zijn weerslag heeft op het slapen thuis?
pi_155489236
Gister zei ik nof dat nachtangsten hier niet voorkwamen. Kon ik er vanacht mooi 3 keer uit omdat kaylee helemaal over de flos ging. Elke keer als haar kleine lampje weer uitging was het weer gillen, dus straks maar eens even op jacht naar zon lampje wat je in het stopcontact doet...
pi_155489323
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 08:12 schreef aapieannie het volgende:
Gister zei ik nof dat nachtangsten hier niet voorkwamen. Kon ik er vanacht mooi 3 keer uit omdat kaylee helemaal over de flos ging. Elke keer als haar kleine lampje weer uitging was het weer gillen, dus straks maar eens even op jacht naar zon lampje wat je in het stopcontact doet...
FOK!wet >:)

Hier een Ikea spookje, kan eventueel ook (opgeladen) van het stroom af en mee in bed. In zo'n zacht beestje.
pi_155489389
Wij hebben ook IKEA spookjes, voor allebei één. En deze zijn ook mee logeren bij opa en oma, want veilige baken van thuis. Geniaal (al maakt die rood/roze van Femke's kamer soms een beetje een bordeel, en ziet Lars er bij dat groen/blauwe licht zelf soms uit als een spook, maar goed... )

Nog een uur of zeven en dan zijn ze weer thuis! *O*
pi_155489547
Fijn, Shandaly, dat ze snel weer thuis zijn! Nog geen school vandaag?

Skoap, klinkt heel precies als spruw! Even naar de ha.

LB, veel plezier in Portugal, ondanks je zorgen :*

Spirit, wat de anderen ook al zeiden: zou het met elkaar te maken hebben? Hoe slaapt ze nu?

AA, wat sneu! Kon ze zeggen wat er was?

Hier zijn we nog steeds ziek, wat een rotvirus! Ab hoefden we toch niet te geven maar het herstel gaat wel heeeeeel langzaam... Bah.
Home is where the O+ is...
pi_155489961
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 08:52 schreef Cwen het volgende:
Fijn, Shandaly, dat ze snel weer thuis zijn! Nog geen school vandaag?
Nope, volgende week pas. En dan gaan we ook meteen weer voluit met zwemlessen en alles erbij... :) (Maar morgen is Lars' vriendinnetje weer terug van vakantie en op de bso, dus hij kijkt meer uit naar morgen dan volgende week ;) O+)

Beterschap! :* Gaat het al wel iets beter?
pi_155490001
Aapie, domme Fokwet ook altijd :*

Shandaly, fijn dat ze al bijna weer komen *O*
En wat leuk dat hij uitkijkt naar morgen, omdat zijn vriendinnetje er dan weer is O+

Cwen, wat zielig :*
pi_155490428
Bijna thuis shandaly..... *O*

Wat vervelend zeg Cwen :* hopelijk knappen jullie snel op.

Hopelijk was t een eenmalige drama nacht aapie.

Hier hebben beide kinderen een zeepaard met zachte muziek en licht. Al heeft Luuk m amper aan. Hij had vannacht ook paniek. Hij gilde rond 1.30 dat hij ook mee wilde naar opa en oma. Hij was helemaal in paniek. Bang dat we thuis achter lieten. Na een slokje water was hij weer rustig gelukkig.

Hij is nu bij de opvang. Ze zijn net verhuisd met de opvang. Het is dr zo mooi geworden. Hij moet nog wel wennen, maar dat is logisch.

Toen ik vrijdag ophaalde zat ie te spelen met z'n harem O+ O+

*poef* nu is het weg
  maandag 24 augustus 2015 @ 10:52:55 #266
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_155491193
Hallo even een vraagje over zindelijkheid, mijn 3 en een half jarige is een soort of zindelijk ;( :P
Hij kan het de hele dag ophouden maar op de wc wil hij niet. Als hij dan 's avonds een luier aankrijgt dan gaat hij pas plassen.
Hij is ook een beetje apart :9 want krijgt kotsneigingen als hij op zijn potje eens plast.

Afijn nu probeert hij het steeds op te houden omdat hij niet naar de wc wil (of potje). Is het nou het beste om gewoon door te zetten. Eens moet hij toch eens.
En in zijn broek plassen vind hij ook een drama dus uiteindelijk kiest hij wel voor de wc denk ik zo.
Wat is wijsheid?
Dat heen en weer geren om zijn plas op te houden is vervelend voor hem en voor mij.
Maar in november moet hij toch zindelijk zijn want dan gaat hij naar groep 1
Rayen 2½ jaar!
pi_155491378
Hier ging de oudste ook naar school vandaag. Ze had er onwijs veel zin in. Eerder ging ze 3 dagen in de week en nu gaat ze dus de hele week. Ben benieuwd of dat nu beter gaat (we hebben het al eens geprobeerd). Ze heeft een ander plekje gekregen naast een nieuw meisje en tegenover een jongetje waar ze voorheen al vaak mee speelde. Ze was helemaal gelukkig vertelde mijn man O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_155491868
Kaatje _O- Kleine charmeur heb je ;)

TJ; Kotsneigingen?? Vindt hij het zo vies? :@ Misschien vertellen dat als je op de wc poept/plast dat het minder vies is, omdat je het gauw kunt doorspoelen.
Verder; omkopen! Hier in het begin met smarties, later kreeg hij een treinspoorset als hij op de wc zou poepen. Heeft 2 weken geduurd, toen was de trein verdiend.

Tally; Wat fijn dat ze het naar dr zin heeft! Mooi houden zo :Y

Spirit; wat naar dat je dochter met zulke verhalen thuiskomt! Goed om dit bespreekbaar te maken met de juf, hopelijk valt het mee..

LadyBlack; Fijne vakantie! Hopelijk kun je je zinnen even verzetten :*

Verder niet goed bijgelezen, sorry :@
pi_155491997
Omkopen voor zindelijkheid??? Sorry, maar nee. Ik zou het hem uitleggen wat er gebeurt als je plast en dat het in de wc zo weg is, mocht hij het vies vinden?

Weet je waarom hij kokhalst, TJ? En wat gebeurt er als je 'm op de wc zet?
Home is where the O+ is...
pi_155492076
Omkopen, lekker opvoedkundigverantwoord :D werkte hier ook goed. Luc wilde niet poepen op de wc, plassen dan weer wel. Beloofd dat als hij zou poepen op de wc een cadeautje gingen uitzoeken samen. Dezelfde dag lukte het nog :')
Hij is nu al weer een paar weken zindelijk, wat een genot! En gelukkig voordat baby2 er is.

Cwen en ik maar denken dat spruw enkel iets was voor pasgeboren babies. We hebben vanmiddag om 14h een afspraak bij de dokter.
Beterschap ook voor jouw meisje.

Hier een drama nacht achter de rug, Luc sliep pas om half 2 :? Om daarna om half 5 van die night terrors te hebben tot ongeveer half 8. Hij was echt onbereikbaar en echt keihard huilen en wild doen en slaan. Gezelligheid :') Hij viel om half 8 weer in slaap. En slaapt nu nog. (Gelukkig kan ik thuiswerken)
pi_155492160
Ik heb trouwens een heerlijke nacht achter de rug! Ze is niet 1 keer wakker geworden *O*
Ikzelf uiteraard wel. Huh? Slaapt ze nog? Ja ze slaapt nog steeds. Is het al zo laat? Ze heeft me nog niet wakker gemaakt :')

En vannacht is het natuurlijk bal omdat ik hier heb zitten juichen dat het afgelopen nacht zo goed gegaan was :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 24 augustus 2015 @ 11:44:56 #272
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_155492207
PoesopStokje, ja hij vind de geur vies. Gelukkig blijft het nu bij kotsneigingen, hij heeft zelfs al een keer overgegeven toen hij in zijn broek plaste :o
Cwen, hij vindt plas en poep vies ruiken zegt hij. Al gezegd dat het in de wc minder is omdat je het gelijk door kan spoelen.
En als je hem op de wc zet wil hij er gelijk af. en word het een strijd om hem daar vast te houden.

Hij is nogal vasthoudend of volhoudend, eerste kadootjes (kleinigheden) voor op het potje plassen heeft hij al ontvangen maar is niet genoeg stimulans.
Nu ben ik per ongeluk 2 dagen geleden op zijn potje gaan staan :+ dus die is nu kapot.
Kadootje beloofd en laten zien als hij een plasje op de wc doet maar vooralsnog werkt het niet.

En dat te weten dat hij toen wij op de vakantie waren, hij een volle week op de wc ook heeft gepoept. Maar toen we eenmaal thuis waren wilde hij hier niet meer op de wc en liever in zijn luier poepen in de keuken ;)

Maar we wisselden soms af met pogingen hem zindelijk te krijgen tussen luier en onderbroek. Maar vandaag heb ik gezegd we doen overdag geen luier meer aan.
Nu hoor je overal je moet er geen drama van maken, maar hij is slim genoeg om het op te houden (tot op een zeker moment natuurlijk) en volhardend genoeg om de wc te weigeren :P

En er zijn nu nog maar 2 maanden over om "te oefenen" natuurlijk.
Rayen 2½ jaar!
pi_155492325
Hij is met 4 nog niet leerplichtig hoor :)
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:01:48 #274
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_155492607
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:49 schreef L-E het volgende:
Hij is met 4 nog niet leerplichtig hoor :)
Ja weet ik ;)
Maar toch, met 4 vind ik het toch wel tijd worden om overdag zindelijk te zijn
Rayen 2½ jaar!
pi_155492737
Blijkbaar kan hij het ook wel, maar vindt hij het op de wc heel naar/vies/eng? Daar zou ik iets mee doen, kijken hoe je hem daarin kan ondersteunen. Misschien kan hij zelf mee denken? Ik denk dat je daar verder mee komt dan met kadootjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')