Fijne vakantie LB! Heerlijk naar Portugal
Ik ben jaloers

Hier begint morgen het "normale" leven weer na de vakantie.
Lady Payton, ik vond het ook een mooi park idd, niet te massaal. Appartement wilden we niet vanwege de kinderen, maar vanuit daar heb je denk ik wel een mooi uitzicht

Op internet lazen we dat er in de omgeving niet veel te doen was, maar dat viel uiteindelijk best wel mee. Althans goed genoeg met de kinderen

Poes, ik vind Duitsland ook een fijn vakantieland

We wilden niet te ver gaan met de auto, aangezien niet zo dol zijn op autorijden (en ze allebei dus ook wagenziek blijken te zijn

) Dus de afstand was wel fijn.
Spirit, ik zou het inderdaad gewoon even melden aan de leidsters.
Floris werd op de opvang steeds naar bed gebracht. Hij sliep dan wel, maar hij zei toen thuis opgegeven moment dat hij zijn beer niet meer mee wilde nemen, want dan moest hij slapen. Dat vond ik toen ook wel heel sneu. Bij de opvang toen aangegeven dat hij niet naar bed hoefde daar.
Maar is wel naar als je kind met dat soort verhalen thuis komt, is toch geen fijn gevoel! Ik had dat met school een keer bij Floris, dat hij aangaf dat andere kinderen niet met hem wilden spelen. Op school aan de juf verteld, die dat dus helemaal niet herkende. Ze heeft het toen wel even in de gaten gehouden, maar even om aan te geven dat een kind soms dingen toch anders ervaart

Shandaly, ook wel fijn even geen kinderen. Tijd voor jezelf, heerlijk

(en des te fijner is het als ze er weer zijn)