Als een dobber, ja dat willen kinderen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:30 schreef danic het volgende:
Ik sta er dus hetzelfde in als jullie. Je wilt gewoon onbezorgd in het water kunnen zijn. En Rosalie was er juist zo trots op dat ze met haar vleugeltjes en gewone badpakje zo goed op haar buik kon drijven als ze haar armpjes wat wijd neerlegde op het water.
Dat gevoel wil ik weer bij haar terug.
Wat mij betreft gaat het pakje terug!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wat dan wel? Kijken of er meer dezelfde ervaringen zijn als de mijne?quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:56 schreef L-E het volgende:
Bijzonder dat mijn vraag of ze fb hebben binnen twee Posts gaat naar aan de schandpaal nagelenVoor de duidelijkheid: dat was niet mijn idee achter die vraag.
Om aan te geven dat het een nadeel heeft: dat als je kind dus valt er onmiddellijk het gevaar is dat ze met het hoofd onder water komen. Op zo'n fb-pagina heb je kans dat andere ouders het lezen, itt tot een mail die kant op, en dit lijkt me wel iets waarvan je wil dat anderen het ook weten. Gewoon om ongelukken te voorkomen, in de verste verte niet om het bedrijf op een nare manier neer te zetten. En wellicht kunnen zij zelf dit ook aangeven in de gebruiksaanwijzing, er vanuit gaande dat het er niet al staat. Ik schrik er een beetje van dat men denkt dat ik adviseer om via social media anderen te gaan afbranden eigenlijk. Vind dat zo niet bij mij passen..quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:53 schreef danic het volgende:
[..]
Maar wat dan wel? Kijken of er meer dezelfde ervaringen zijn als de mijne?
Geen ervaring helaas Spirit.
Dat vind ik ook niet en is ook onterecht. Dan ga je uit van het negatieve.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Om aan te geven dat het een nadeel heeft: dat als je kind dus valt er onmiddellijk het gevaar is dat ze met het hoofd onder water komen. Op zo'n fb-pagina heb je kans dat andere ouders het lezen, itt tot een mail die kant op, en dit lijkt me wel iets waarvan je wil dat anderen het ook weten. Gewoon om ongelukken te voorkomen, in de verste verte niet om het bedrijf op een nare manier neer te zetten. En wellicht kunnen zij zelf dit ook aangeven in de gebruiksaanwijzing, er vanuit gaande dat het er niet al staat. Ik schrik er een beetje van dat men denkt dat ik adviseer om via social media anderen te gaan afbranden eigenlijk. Vind dat zo niet bij mij passen..
Zo bedoelde ik het in elk geval niet hoor!quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:56 schreef L-E het volgende:
Bijzonder dat mijn vraag of ze fb hebben binnen twee Posts gaat naar aan de schandpaal nagelenVoor de duidelijkheid: dat was niet mijn idee achter die vraag.
Oh ja herkenbaar.. Hier ook ''Nee! Ja! Nee! Ja!'' en na de derde keer is het ''jammer dan, je hebt je kans gehad.''quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:20 schreef Omentielvo het volgende:
Hillie![]()
Jeetje. Al bijna een kleuter en peuter in huis.![]()
Even een vraagje hoe jullie hiermee omgaan. Riley lijkt soms (steeds vaker) ruzie te maken om het ruzie maken.
Net toen ik haar flesje ging maken riep ze meteen boos dat ze geen flesje wilde. Dus ik zeg rustig tegen haar dat ze geen flesje hoeft en dat we dan een boekje gaan lezen. Toen riep ze boos dat ze wel een flesje wilde. Vond ik ook goed. Maar dan is het weer dat ze geen flesje wil. Na deze keer vertelde ik haar wederom rustig dat ik wel een flesje ga maken voor haar, maar dat ze deze niet hoeft te drinken.
Uiteindeljk heeft ze hem dicht tegen me aan zittend opgedronken en was het allemaal weer helemaal![]()
Maar ik merk dat ik soms wat kriegelig wordt van dat constante ruzie om het ruzie maken![]()
Het kan werkelijk om alles zijn dat ze deze strijd gaat leveren, waar voor mij beide keuzes acceptabel zijn.
Hoe pakken jullie dit aan?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:22 schreef Kyara het volgende:
Herkenbaar Omen.Ik ga er eigenlijk op dezelfde manier mee om als jij. n mokken gebeurt hier ook regelmatig. Maar dat wordt dan wel aangekondigd en dan gaan ze op de mokplek liggen (onder de tafel) en meestal komt zus dan nog even bij mij vertellen waarom er precies gemokt wordt.
Dat deed eva zondag in het zwembad.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:34 schreef Sylver_ het volgende:
Haha, M en Rosalie![]()
Nora zei heel vaak 'dikke buik' wanneer ze 'blote buik' bedoelde. Ik heb ook aardig wat boze blikken onze kant op gezien op het strand
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:36 schreef danic het volgende:
[..]
Dat deed eva zondag in het zwembad.
Ik: eva, na die mevrouw met het roze badpak mag jij er via het ttrappetje uit
Eva: 'die mevrouw heeft echt dikke benen hè'
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:40 schreef Spirit82 het volgende:
Buurman liep laatst ook met blote borst. Isa: Buurman dikke buik!! Buurman: wat zegt ze nou? Manlief: oh eh dat je zo mooi bruin bent! Isa: BUURMAN DIKKE BUIK!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |