Dankjequote:Op maandag 17 augustus 2015 14:26 schreef DO2 het volgende:
[..]
Dit zijn wel n aantal interessante Spaanse films:
Y tu mamá también (2001) - IMDb
Amores perros (2000) - IMDb
Hable con ella (2002) - IMDb
Todo sobre mi madre (1999) - IMDb
Abre los ojos (1997) - IMDb
En natuurlijk:
Pan's Labyrinth (2006) - IMDb
Iedereen die werkt met zulke projecten, of zelfs kleine, weet dat er fouten gemaakt worden. Alleen in de hersens van de risicoloze mens bestaan fouten, letsel en problemen niet. Een trend die best verontrustend is overigens. Pilootdeur open, pilootdeur dicht.quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:34 schreef Deckard het volgende:
[..]
Je kwam er anders wel mee achter dat een paar verloren vingers, kneuzingen en botbreuken een noodzakelijk kwaad zijn voor de bouw en hij daar niet zo mee zit.
Ik moet wel zeggen dat het vrij lastig is. Ik vond bijvoorbeeld Carne Tremula van Almodovar een hele mooie film, maar die Freudiaanse vrouwenfilms van hem dan weer niks. Medem is ook al zo onberekenbaar, Tierra is fantastisch, Lucia y el sexo en los amantes del circulo polar best aardig, maar Room in Rome was een ontzettende draak, echt stuitend slecht. Vacas en Ardilla Roja zijn dan weer films voor mensen die vinden dat het filmhuisje nog te vol zit met onvoldoende snobistisch publiek.quote:Op maandag 17 augustus 2015 14:26 schreef DO2 het volgende:
[..]
Dit zijn wel n aantal interessante Spaanse films:
Y tu mamá también (2001) - IMDb
Amores perros (2000) - IMDb
Hable con ella (2002) - IMDb
Todo sobre mi madre (1999) - IMDb
Abre los ojos (1997) - IMDb
En natuurlijk:
Pan's Labyrinth (2006) - IMDb
Vond het ook erg opvallend dat hij niets wist over het brugongeluk in Alphen, kreeg het idee dat hij niet over de negatieve kanten van zijn vak wilde praten.quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:34 schreef Deckard het volgende:
[..]
Je kwam er anders wel mee achter dat een paar verloren vingers, kneuzingen en botbreuken een noodzakelijk kwaad zijn voor de bouw en hij daar niet zo mee zit.
Iid geen prettig persoon, Ik vond dat juist omdat hij vaak over Wilfried heen walste. Ging en moest zijn eigen zegje doen. Filmpjes uitkiezen en dan er verder niks over kwijt willen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:40 schreef truthortruth het volgende:
Prima gast alleen ik vind het geen prettig persoon. Wilfried moet gewoon beseffen dat die geen inhoudelijke vragen moet stellen als die er niets van begrijpt. Blijf dan gewoon bij de algemenere vragen als 'leg eens uit' en 'licht eens toe'.
Wat een bizarre manier om zijn woorden uit te leggen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:02 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Vond het ook erg opvallend dat hij niets wist over het brugongeluk in Alphen, kreeg het idee dat hij niet over de negatieve kanten van zijn vak wilde praten.
Ik twijfel of ik deze man nu meer autistisch of narcistisch vind. Dat hij zichzelf als ingenieur vergeleek met dat intelligente groepsdier dat de kudde vooruit helpt, vind ik ook uit de hoogte.
Kan je de massieve kritiek op peter van ingen niet meer herinneren?quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Adriaan van Dis, Peter van Ingen en Wim T. Schippers niet gezien ?
Lijkt me dat je daar wel iets van meekrijgt, mede dankzij internet, vrienden, collega's etc. Het zou me verbazen als zijn interesse, als ingenieur, daar niet ligt.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat een bizarre manier om zijn woorden uit te leggen.
Wmb Alphen: hij zei toch dat hij op vakantie was...
je bent wel heel erg idolaat van die man..quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat een bizarre manier om zijn woorden uit te leggen.
Sommige mensen gaan echt op vakantie (zoals ikquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:51 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Lijkt me dat je daar wel iets van meekrijgt, mede dankzij internet, vrienden, collega's etc. Het zou me verbazen als zijn interesse, als ingenieur, daar niet ligt.
Haha.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:54 schreef computergirl het volgende:
[..]
je bent wel heel erg idolaat van die man..
Met d'r lekkere hammen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 06:02 schreef TLC het volgende:
Je zult maar iedere morgen wakker worden naast Penelope Cruz![]()
Gaat het niet om, maar meer om de empathie die er achter steekt bij zo'n opmerking.quote:Op maandag 17 augustus 2015 14:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Iedereen die werkt met zulke projecten, of zelfs kleine, weet dat er fouten gemaakt worden. Alleen in de hersens van de risicoloze mens bestaan fouten, letsel en problemen niet. Een trend die best verontrustend is overigens. Pilootdeur open, pilootdeur dicht.
Het was een bijzonder saaie gast die mij in ieder geval niets nieuws heeft laten zien. Echt allemaal holle frasen wat hij uitsprak waar Wilfried hem heel goed op aansprak. Aangezien het nog het begin van de avond was, was het verstandig dat hij daar niet volledig op door ging.quote:Daarom was ik ook erg blij met de (voor ingenieurs dagelijkse, maar op tv vrij verfrissende) blik van hem. Los van de prachtige kijk op de symbiose tussen kunst en engineering, de lege canvas van de kunstenaar tegenover het gebruiken van het inmiddels gevulde canvas door de ingenieur.
Ik neem aan dat wanneer je een vak hebt waar je van houdt en weer terug van vakantie bent dat soort dingen wel tot je komen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:43 schreef pfaf het volgende:
Wat heeft zijn vak in gods naam met een omvallende kraan te maken?quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:03 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik neem aan dat wanneer je een vak hebt waar je van houdt en weer terug van vakantie bent dat soort dingen wel tot je komen.
''Spanje is een veel ouder land, de Romeinen zijn er nog geweest.''quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:01 schreef Deckard het volgende:
[..]
Gaat het niet om, maar meer om de empathie die er achter steekt bij zo'n opmerking.
[..]
Het was een bijzonder saaie gast die mij in ieder geval niets nieuws heeft laten zien. Echt allemaal holle frasen wat hij uitsprak waar Wilfried hem heel goed op aansprak. Aangezien het nog het begin van de avond was, was het verstandig dat hij daar niet volledig op door ging.
Als je serieus beweerd dat spanjaarden van eten en kunst houden en meer van dat soort open deuren dan geef je daar al het signaal aan dat je gastonwaardig bent.
De symbiose tussen kunst en engineering is is al zo oud als de weg naar rome, en wat hij daar over liet zien was totaal overbodig. Niets verfrissend.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat heeft zijn vak in gods naam met een omvallende kraan te maken?
Wat bedoel je, dat Spanje geen ouder land is of dat de Romeinen er niet zijn geweest?quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
''Spanje is een veel ouder land, de Romeinen zijn er nog geweest.''
Man, ken je geschiedenis.
lolquote:Op maandag 17 augustus 2015 20:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
''Spanje is een veel ouder land, de Romeinen zijn er nog geweest.''
Man, ken je geschiedenis.
Nee hij nam een loopje met de onzin die de zomergast stond te verkondigen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:09 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Wat bedoel je, dat Spanje geen ouder land is of dat de Romeinen er niet zijn geweest?
Dat zie ik. Blijkbaar twijfelt hij aan het historisch besef van de zomergast en ik ben benieuwd op basis waarvan.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:09 schreef Deckard het volgende:
[..]
Nee hij nam een loopje met de onzin die de zomergast stond te verkondigen.
Die zin kwam bijna letterlijk uit de mond. Dus dan is er rede genoeg om er aan te twijfelen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:15 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Dat zie ik. Blijkbaar twijfelt hij aan het historisch besef van de zomergast en ik ben benieuwd op basis waarvan.
Viel toch wel mee. Ik was geen fan, is meer een redacteur. Maar was het echt zo erg ?quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kan je de massieve kritiek op peter van ingen niet meer herinneren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |