abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155280318

Welkom in het grote Fok! als speler topic. In dit topic transformeren we onszelf in een speler aangemaakt in het beroemde spel Football Manager. Word jij de nieuwe Messi of CR7? Of blijf je het eeuwige talent?

Dit topic is een vervolg op het succes uit 2013 en uit 2014.

In Football Manager wordt een aparte database aangemaakt met de aangemelde users als speler. Zodra alle spelers ingeladen zijn, gaat de host als werkloze manager op vakantie. Gaandeweg zullen er zogenaamde updates gegeven worden, waarin de host bijzonderheden plaatst, overzichten van stats, een carrière of bedenk het zo gek maar. Uiteindelijk zal iedereen zich afvragen of ze op weg zijn om die wereldster te worden!

In de FM Editor word je aangemaakt als speler met een aantal vooraf bepaalde eigenschappen. Denk aan de club die je zelf kan kiezen, een aantal eigenschappen (attributes) en andere details. Zie de rest van deze OP voor de regels en verdelingen.

Eens per speljaar zal er een overzicht worden geplaatst van alle deelnemers, waar je de ontwikkeling van je speler kan volgen.

Daarnaast zal er 3 maal per jaar een screen van de zogenaamde shortlist geplaatst worden in het fok topic. Deze shortlists bevatten alle relevante informatie over de prestaties van je aangemaakte speler, zoals goals, assists, rating, transferwaarde, enzovoorts.

Tussendoor mag je kleinere updates aanvragen, mits met mate. De spelleider moet het spel wel kunnen laten lopen en niet alleen screens posten. Tijdens het inschrijven moet je 1 van de volgende scenario's en een bijbehorende club kiezen om mee te beginnen.

Inschrijving geschiedt helemaal via pm naar SiebeJ. Wees gerust, ook als je geen antwoord krijgt binnen 5 minuten zal je inschrijving niet verloren gaan. Iedereen die een pm stuurt, mag ervan uit gaan dat hij antwoord krijgt.
Vul de volgende lijst zorgvuldig in. De host voorbehoudt zich het recht om eventuele fouten te wijzigen.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
[INSCHRIJVINGSFORMULIER]
Voornaam: 
Achternaam: 
Geboorteplaats en -land: 
Nationaliteit: 
Eventuele 2e nationaliteit: 
Gesproken talen (max. 2): 
Ik kies scenario: 
Club: 
Eerste contract loopt: x jaar
Primaire positie: 
Secundaire positie: 
Links- of rechtsvoetig: [sub]Tweevoetig mag, maar dan mag je 5 punten minder besteden.[/sub]
Lengte: 
Gewicht: 
2 Preferred moves:
Techniek:
Mentaal: 
Fysiek: 
Verborgen eigenschappen: 
Persoonlijkheid:

De scenario's:
Scenario 1: Je bent net 15 jaar geworden met een CA op 80 en PA op 170.
Scenario 2: Je bent net 15 jaar geworden met een CA op 80 en PA tussen 155 en 185 gegenereerd door een RNG*.
Scenario 3: Je bent net 15 jaar geworden met een CA op 80 en PA tussen 140 en 200 gegenereerd door een RNG*.
*RNG = Random Number Generator

Dit is vergelijkbaar met de grotere talenten in Europa. Hoe je je als talent ontwikkelt, is echter volledig afhankelijk van je keuze aan het begin. Kom je aan spelen toe en ontwikkel je je het beste?
SPOILER: Ter indicatie, een lijst met spelers en hun PA:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Club en competitie:
Een club kiezen staat grotendeels vrij, zolang de gekozen club in één van de gegeven competities uitkomt. Dit zijn de mogelijke competities:

England - Premier League of Championship of Sky Bet League 1 of Sky Bet League 2
Germany - Bundesliga of Bundesliga 2
France - Ligue 1 of Ligue 2
Holland - Eredivisie of Jupiler League
Italy - Serie A of Serie B
Spain - LIGA BBVA of LIGA adelante

Tip: Als je start bij een club op het hoogste niveau is de kans aanwezig dat je de eerste jaren weinig aan spelen toe komt. Je speelt dan voornamelijk in jeugdteams of het belofte-elftal.

Eigenschappen:
Verdeel hierna in totaal 100 punten over je technische, mentale en fysieke vaardigheden. Degene, die geen waarde van je ontvangen, zullen automatisch worden berekend naar aanleiding van een aantal factoren door FM. Als je tweevoetig bent, mag je maar 95 punten besteden.

Tip: Bij de meeste eigenschappen is het handig om onder 15 punten te blijven.

SPOILER: Techniek
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Mentaal
SPOILER: Fysiek
Verborgen eigenschappen:
Verdeel nu 30 punten over de verborgen vaardigheden. Iedereen krijgt een waarde van 5 voor blessure gevoeligheid.
SPOILER: Verborgen vaardigheden
Persoonlijkheid:
Als laatste moet je 100 punten verdelen over alle persoonlijkheid attributen. Je moet een waarde geven voor elk attribuut.
SPOILER: Persoonlijkheid
Gewenste acties:
Bekijk de volgende lijst van Preferred Moves voor de vertaling Nederlands-Engels:
SPOILER: Acties
Voorbeeld van een inschrijving:
SPOILER: Voorbeeld van een inschrijving:

Na ongeveer 15 seizoenen worden alle carrieres bekeken. Wie heeft de hoogste waarde? Wie speelt bij een wereldclub en wie heeft er een hoofdprijs gewonnen? Wie van ons is een wereldster geworden? En bij sommige rondes, welk team heeft de meeste prijzen gepakt?

1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Vul de gegevens in met een reply en vraag eventueel als iets niet duidelijk is.

2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.

3. Moet ik mijn eigen naam invullen?
Nee. Voor mijn part speel je als Kees Koekenbakker. Als je jezelf maar kunt herkennen!

4. Waar staat PA en CA voor?
PA staat voor Potential Ability (wat je kan halen) en CA staat voor Current Ability (wat je nu bent).

5. Hoe werkt de PA (Potential Ability) in FM?
Deze site (http://www.guidetofootbal(...)lity-and-performance) geeft een goede uitleg.

6. Waarom mag ik niet in andere competities starten?
We hebben een selectie gemaakt van begincompetities die gelijkwaardig zijn ter bescherming van jezelf. Iedereen zal nu redelijk snel een basisplaats kunnen afdwingen.

7. Waar meten we mee aan het einde?
Een voetballer kan niet op 1 eigenschap of resultaat beoordeelt worden, dus zullen we naar het totaalplaatje moeten kijken.

8. Mijn speler heeft ineens mindere attributes! Hoe kan dit?
Ook al vult de host je opgegeven waardes voor attributes in, dan nog kan het zo zijn, dat Football Manager het wat aanpast. Dit naar aanleiding van je CA en/of PA. Dit is niet te voorkomen; het gebeurt echter voor iedereen en wordt daardoor niet als oneerlijk gezien.

9. Hoe kan ik dat voorkomen? Heb je tips?
Vul je waardes realistisch in. FM balanceert de waardes bij het aanmaken van je speler, dus een speler met 20 voor finishing, zal uiteindelijk misschien maar 15 finishing krijgen en daarnaast nog een lage waarde in bijvoorbeeld techniek. Dat wil je niet, dus dan kan je beter maar iets van 15 voor finishing geven om te beginnen.

De inschrijving loopt tot maandag 10 augustus 23:59:59. Daarna zal de database aangemaakt worden en het spel gestart worden.
Het spel is inmiddels gestart!

FM 2015 ronde 1

Deelnemers:
1. Keselo - Tens Joornstra
2. IkeDubaku99 - Ma Pang-Pang
3. PowerLoungen - Diago Umehara
4. Hermanna - Turk Turkleton
5. Sejt - Jack Daniels
6. Asschen_sukar - Assie Suiker
7. Swaytje - Ronaldo Luis Nazario de Lima
8. Lockie - Praziano Gellé
9. Bizzlol - Knäcker Bröd
10 SiebeJ - Svein Gaffelbaard
11. PierreTT - Manolo el Pollo Frito
12. Toiletgebruiker - Sjoerd Polak
13. Tortugal - Thomas de Trein
14. Wilskracht - Ryan Bellamy
15. Naxens - Henk de Fries
16. truedestiny - Rä Stá
17. Dudeweiser - Peter Prevc
18. PizzaGeit - Pelota de Oro
19. PBateman1978 - Patrick Bateman
20. Lindgren. - Jeboi Lindgrinãldinhoãoaldoïnhoalfabiozinho
21. aleco99 - Bobby 'de Bob' Beukenaar
22. Nick-GizMo - Hendy Keppy
23. pandoradoos - Pétrus Latour
24. G3rtonimo - Allee Manneke
25. superniger - Sjaakie Redondo
  zondag 16 augustus 2015 @ 23:15:54 #2
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_155280358
Kom maar op met de transfernieuws.
pi_155280380
Doe mij ook een transfer naar een FOK!ploeg :P
pi_155280391
Allereerst, de Shortlists per 10 juni

SPOILER
SPOILER
pi_155280409

Komt allen! En allemaal dankzij de tycoon die in 2015 zorgde voor een groter budget.
  zondag 16 augustus 2015 @ 23:19:13 #6
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_155280450
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 23:17 schreef Keselo het volgende:
Allereerst, de Shortlists per 10 juni

SPOILER
SPOILER
Pang-Pang is opeens weer Chinees. Identiteitscrisis? _O- _O-
pi_155280501
Gaat Pang-Pang Ma ballen in Portugal?

Fierro topscoorder van Europa ten koste van De Fries en Manneke.

Met 3-1 verliezen en man van de wedstrijd, gewoon Umehara dingen.

Nederland wint dankzij Thomas de Trein na verlening met 3-2 van de mannen van Manneke. Geen idee wat de Nations League is, maar een prijs is een prijs en Nederland kan er zomaar een winnen.

pi_155280517
quote:
10s.gif Op zondag 16 augustus 2015 23:19 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Pang-Pang is opeens weer Chinees. Identiteitscrisis? _O- _O-
Had ik niet eens gezien, wat een vent _O-
pi_155280538
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 23:20 schreef Keselo het volgende:
Gaat Pang-Pang Ma ballen in Portugal?

[ afbeelding ]

Fierro topscoorder van Europa ten koste van De Fries en Manneke.

[ afbeelding ]

Met 3-1 verliezen en man van de wedstrijd, gewoon Umehara dingen.

[ afbeelding ]

Nederland wint dankzij Thomas de Trein na verlening met 3-2 van de mannen van Manneke. Geen idee wat de Nations League is, maar een prijs is een prijs en Nederland kan er zomaar een winnen.

[ afbeelding ]
De UEFA Nations League (of UEFA League of Nations) is een toekomstige internationale voetbalcompetitie die om de twee jaar zal worden gespeeld tussen de 54 lidstaten van de UEFA.

Het toernooi zal de vriendschappelijke interlands vervangen.
pi_155280547
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 23:22 schreef Hermanna het volgende:

[..]

De UEFA Nations League (of UEFA League of Nations) is een toekomstige internationale voetbalcompetitie die om de twee jaar zal worden gespeeld tussen de 54 lidstaten van de UEFA.
Koel _O_
pi_155280574
Als er mensen nog wat willen weten van hun spelers, schroom niet het te vragen!
pi_155280600
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 23:23 schreef Keselo het volgende:
Als er mensen nog wat willen weten van hun spelers, schroom niet het te vragen!
Ik ben wel benieuwd of je iets kan vinden over Polak zijn prijzen, individueel vooral.
pi_155280609
Het mysterie rondom Pang-Pang is ook weer opgelost, hij heeft besloten de identiteit aan te nemen van het land dat hem op wilt stellen en in China zijn ze blijkbaar gek genoeg.

zondag 16 augustus 2015 @ 23:25:32 #14
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_155280638
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 23:24 schreef Keselo het volgende:
Het mysterie rondom Pang-Pang is ook weer opgelost, hij heeft besloten de identiteit aan te nemen van het land dat hem op wilt stellen en in China zijn ze blijkbaar gek genoeg.

[ afbeelding ]
Sterker nog. Hij is hun sterspeler.
pi_155280663
Bröd zijn transferwaarde is mij in aan het halen :o Snel, geef me een dure transfer *)
  zondag 16 augustus 2015 @ 23:27:06 #16
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_155280698
Lol Daigo meer waard dan Menneke
RED ONS HENNIEGOD
pi_155280700
Nederland had in de finale nog behoorlijk moeite met de 9 man van Italië, maar de nummer 1 van de wereldranglijst heeft de Nations League gewonnen met 2-1. _O_

Liverpool en Newcastle worden concreet voor Pang-Pang Ma, deze transfer zal niet lang op zich laten wachten.

pi_155280718
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 23:26 schreef aleco99 het volgende:
Bröd zijn transferwaarde is mij in aan het halen :o Snel, geef me een dure transfer *)
Knacker Brod wordt een Anderlecht legende, speelt daar al tijden. Ben benieuwd hoevaak die de Belgische League al heeft gewonnen.
pi_155280719
Enige interesse in Beukenaar? En ben ik toevallig al icoon?
pi_155280750
quote:
7s.gif Op zondag 16 augustus 2015 23:24 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd of je iets kan vinden over Polak zijn prijzen, individueel vooral.
SPOILER
Alstu.
pi_155280873
Dit gaat het seizoen van pang pang worden, dat moet gewoon
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_155280909
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 23:27 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Knacker Brod wordt een Anderlecht legende, speelt daar al tijden. Ben benieuwd hoevaak die de Belgische League al heeft gewonnen.
SPOILER
Je bent helaas nog geen icon/legende.
pi_155280938
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 23:29 schreef Keselo het volgende:

[..]

SPOILER
Alstu.
_O_
pi_155280969
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 23:27 schreef aleco99 het volgende:
Enige interesse in Beukenaar? En ben ik toevallig al icoon?
Je hebt een regen die naar je vernoemd is, hij kan er alleen echt helemaal niets van _O-

SPOILER
pi_155280972
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 23:36 schreef Keselo het volgende:

[..]

SPOILER
Je bent helaas nog geen icon/legende.
Mijn karakter is Turk Turkleton de icoon van Catania :P maar dat was die al na 4 seizoen dus beetje raar dat Knacker Broodje dat niet is.
pi_155280987
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 23:39 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Mijn karakter is Turk Turkleton de icoon van Catania :P maar dat was die al na 4 seizoen dus beetje raar dat Knacker Broodje dat niet is.
Ooh, ok. Wil je deze shit voor Turkje?
pi_155281001
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 23:38 schreef Keselo het volgende:

[..]

Je hebt een regen die naar je vernoemd is, hij kan er alleen echt helemaal niets van _O-

SPOILER
En idd, wat een perenerd :'(
pi_155281022
Kan ik misschien een screentje zien van de geschiedenis van de trein?
pi_155281034
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 23:39 schreef Keselo het volgende:

[..]

Ooh, ok. Wil je deze shit voor Turkje?
Nah, hoeft niet. Ik weet dat de Liga BBVA het enige is wat Turk heeft gewonnen :P
pi_155281071
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 23:40 schreef aleco99 het volgende:

[..]

En idd, wat een perenerd :'(
Ooh ik was zo lekker bezig dat ik allebei je vragen negeer :') _O-

Nog geen legend/icon en geen interesse.
pi_155281092
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 23:42 schreef Keselo het volgende:

[..]

Ooh ik was zo lekker bezig dat ik allebei je vragen negeer :') _O-

Nog geen legend/icon en geen interesse.
Haha, durfde het al niet te zeggen. Maar je bent goed bezig idd ;)
pi_155281095
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 23:41 schreef Tortugal het volgende:
Kan ik misschien een screentje zien van de geschiedenis van de trein?
Deze?

SPOILER
pi_155281112
Ik ga weer simuleren.
pi_155281154
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 23:44 schreef Keselo het volgende:
Ik ga weer simuleren.
Vergeet de spelersupdates niet te plaatsen op 5 september! :P
pi_155281182
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 23:45 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Vergeet de spelersupdates niet te plaatsen op 5 september! :P
Dat laat ik aan Aleco over aangezien ik geen toegang heb tot het forum.

Hier nog even de All Time Best Eleven van Nederland met 2 Fok!kers in de basis en een op de bank,

pi_155281266
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 22:24 schreef Keselo het volgende:
De spelers van Valladolid ruiken het kampioenschap.

[ afbeelding ]

Hendy en Henk maken er samen 5 en Chelsea is door naar de halve finale van de CL.

[ afbeelding ]

Praziano Gellé speelt tegen het oude team van zijn verstandelijk gehandicapte achterneefje en wordt MotM.

[ afbeelding ]

Joornstra met 2 assists man van de wedstrijd tegen Reading.

[ afbeelding ]

Assie heeft de smaak goed te pakken en blijft "zijn" Valladolid bij de hand nemen.

[ afbeelding ]
En de 1ste 10 is binnen :D

quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 22:58 schreef Keselo het volgende:
Eindstanden van de Europese competies!

Ligue 1
SPOILER
Liga BBVA
SPOILER
Eredivisie
SPOILER
Serie A
SPOILER
Premier League
SPOILER
Weet 123 niet wie er allemaal bij Chelsea spelen, maar prima seizoen dacht ik zo :D ^O^

quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 23:05 schreef Keselo het volgende:
Joornstra maakt de winnende goal in de Europa League finale tegen AC Milan. Hebben ze bij City in ieder geval nog een prijs gepakt dit seizoen.

[ afbeelding ]

Ook Jeboi heeft een individuele prijs gewonnen.

[ afbeelding ]

Maar het was niet goed genoeg voor een plekje in het elftal van het seizoen. Pang-Pang Ma heeft een uitstekend seizoen gedraaid en staat hier terecht wel in.

[ afbeelding ]

Hendy Keppy heeft de meeste goals in de CL te pakken.

[ afbeelding ]

Drie spelers van de Fok! in het dreamteam van de CL, niet verkeerd.

[ afbeelding ]

De CL is overigens gewonnen door Arsenal, Chelsea werd er in de halve finale door Bayern uitgeknikkerd en PSG door Arsenal.
En 11 goals in de CL

Prima transfer naar Chelsea _O_
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_155281279
Thanks voor het hosten btw ^O^
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_155281528
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 23:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
Thanks voor het hosten btw ^O^
No Problem! Ik ga door tot 5 september, aangezien ik niet op het forum erbij kan zorgt Aleco hiervoor.
pi_155281627
De eerste transfer van 2023 is een feit. Pang-Pang Ma vertrekt naar Engeland.

SPOILER
Bröd wordt verleid door Newcastle. Zal hij 'zijn' Anderlecht trouw blijven of is hij toe aan een nieuw avontuur?

Niet alleen Newcastle heeft interesse in Bröd!

SPOILER
  maandag 17 augustus 2015 @ 00:09:00 #40
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_155281673
Ballen met Ronaldo. _O_
pi_155281677
Bröd moet er echter allemaal niets van hebben en blijft zijn Anderlecht trouw! _O_

pi_155281730
Er blijft echter interesse voor Bröd, onder meer de kampioen van Spanje wilt Bröd graag in het team hebben.

En Bröd gaat naar......

SPOILER
pi_155281751
Ik heb nu de laagste waarde dus? :P
pi_155281758
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 00:12 schreef aleco99 het volgende:
Ik heb nu de laagste waarde dus? :P
Wil je een eerlijk antwoord?
pi_155281765
Knacker Brod is veels te agressief.
pi_155281775
Er is ook buitenlandse interesse voor kersverse landskampioen Prevc.

pi_155281785
En ze gaan gelijk tot actie over.

Allegri ontkent echter dat Bayern geïnteresseerd is.

maandag 17 augustus 2015 @ 00:17:01 #48
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_155281829
Palermo maakt wel flinke winst op Ma Pang-Pang. :7
pi_155281871
Jaaaa, meer Fokkers bij Vallalodid! _O_
pi_155281874
quote:
10s.gif Op maandag 17 augustus 2015 00:13 schreef Keselo het volgende:

[..]

Wil je een eerlijk antwoord?
Ik weet het antwoord al :( Had alleen gehoopt dat iemand anders zn waarde ook een beetje in de buurt zat :P
pi_155281903
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 00:19 schreef aleco99 het volgende:

[..]

Ik weet het antwoord al :( Had alleen gehoopt dat iemand anders zn waarde ook een beetje in de buurt zat :P
Latour is 3m meer waard.
pi_155281928
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 00:20 schreef Keselo het volgende:

[..]

Latour is 3m meer waard.
vive la france! :')
pi_155282109
Ook Prevc maakt een prachtige transfer!

SPOILER
Bateman krijgt het warm van Duitse interesse.

Latour heeft een beroerd seizoen bij Man City achter de rug en wilt meer speeltijd. Er is een geïnteresseerde club.

SPOILER
En hij is verkocht!

SPOILER
pi_155282215
Prevc beleeft een droomdebuut.

Gelijk pech voor Bröd, gelijk 2 maanden aan de kant bij zijn nieuwe club.

Manneke vindt vakantie maar niets, hij gaat liever verder met goals maken.

pi_155282216
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 00:31 schreef Keselo het volgende:
Ook Prevc maakt een prachtige transfer!

SPOILER
Bateman krijgt het warm van Duitse interesse.

[ afbeelding ]

Latour heeft een beroerd seizoen bij Man City achter de rug en wilt meer speeltijd. Er is een geïnteresseerde club.

SPOILER
En hij is verkocht!

SPOILER
En, hoe groot is het gat qua waarde nu? :P
pi_155282227
Valladolid wint de eerste wedstrijd van het seizoen.

Ook Suiker raakt geblesseerd.

pi_155282237
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 00:38 schreef aleco99 het volgende:

[..]

En, hoe groot is het gat qua waarde nu? :P
Nog steeds 3,25 miljoen.
pi_155282311
De Oro wilt Champions League spelen dit seizoen.

Turkleton heeft het niet naar zijn zin bij Valladolid en vertrekt misschien.

Gellé en Manneke helpen United naar de overwinning tegen Arsenal.

Frankfurt wilt serieus geld zien voor Bateman!

pi_155282342
Manneke verdiende nog niet genoeg bij United, nu met afstand de best verdiende speler.

Een Manchester United 1-2-3tje

Bateman laat zien waarom Frankfurt meer dan 22,5 miljoen verlangt

pi_155282353
Dat was hem voor vanavond mensen, het was me een genoegen _O_

Ik heb de komende week genoeg tijd om in te springen als niemand anders kan hosten. Alleen dinsdag kan lastig worden.
  maandag 17 augustus 2015 @ 00:47:21 #61
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_155282365
quote:
14s.gif Op maandag 17 augustus 2015 00:46 schreef Keselo het volgende:
Dat was hem voor vanavond mensen, het was me een genoegen _O_

Ik heb de komende week genoeg tijd om in te springen als niemand anders kan hosten. Alleen dinsdag kan lastig worden.
Bedankt voor het hosten.
pi_155282384
Als mensen nog iets willen weten kan het nog, ben nu zelf wat dingetjes aan het opzoeken over mijn speler dus het spel staat nog even open.
pi_155282531
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 00:48 schreef Keselo het volgende:
Als mensen nog iets willen weten kan het nog, ben nu zelf wat dingetjes aan het opzoeken over mijn speler dus het spel staat nog even open.
Thanks voor het hosten.
pi_155282653
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 00:48 schreef Keselo het volgende:
Heb je ook een lijstje met de individuele prijzen van Manneke? :P
pi_155282776
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 00:45 schreef Keselo het volgende:
Manneke verdiende nog niet genoeg bij United, nu met afstand de best verdiende speler.

[ afbeelding ]

Een Manchester United 1-2-3tje

[ afbeelding ]

Bateman laat zien waarom Frankfurt meer dan 22,5 miljoen verlangt

[ afbeelding ]
*O* *O* *O*

Woei :D, eindelijk een nieuwe auto :) :)
pi_155284482
Turk, je gaat toch niet naar die kut fransozen hé? :'(

Begint wel echt een mooie collectie fokkers te worden nu bij valadolid
  maandag 17 augustus 2015 @ 09:14:36 #67
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_155285675
Manolo, ga ook naar Valladolid in plaats van te verpieteren bij Man United ;( Ook al uit het Spaanse elftal getrapt ;(

Bedankt iedereen voor het hosten trouwens ^O^ Zal als ik weer thuis ben eens kijken of ik ook weer kan bijdragen :)
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_155286571
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 04:33 schreef Asschen_sukar het volgende:
Turk, je gaat toch niet naar die kut fransozen hé? :'(

Begint wel echt een mooie collectie fokkers te worden nu bij valadolid
Begint een beetje druk te worden bij Valladolid. Misschien toch maar Thomas de Trein gezelschap houden bij PSG.
pi_155286662
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 10:16 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Begint een beetje druk te worden bij Valladolid. Misschien toch maar Thomas de Trein gezelschap houden bij PSG.
Wordt op het middenveld wel aardig druk qua fokkers geloof ik ja, wordt straks nog onderling knokken om een basis plek ;(

Die gebroken arm van Suiker gaat hem ook niet helpen gok ik zo. :+
pi_155287133
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 10:22 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Wordt op het middenveld wel aardig druk qua fokkers geloof ik ja, wordt straks nog onderling knokken om een basis plek ;(

Die gebroken arm van Suiker gaat hem ook niet helpen gok ik zo. :+
Volgens mij was het vorig seizoen al stuivertje wisselen af en toe. Ik weet wel wie als eerste zijn plek gaat verliezen. Iedereen is key player behalve Rä Stá
pi_155287198
quote:
15s.gif Op maandag 17 augustus 2015 10:50 schreef truedestiny het volgende:

[..]

Volgens mij was het vorig seizoen al stuivertje wisselen af en toe. Ik weet wel wie als eerste zijn plek gaat verliezen. Iedereen is key player behalve Rä Stá
Dus jij hebt suikers arm gebroken :6
pi_155287404
Nee, je kan gewoon niet zo goed valbreken.

SPOILER
pi_155287461
quote:
11s.gif Op maandag 17 augustus 2015 11:07 schreef truedestiny het volgende:
Nee, je kan gewoon niet zo goed valbreken.

SPOILER
:D :'( :D

Ik zag dat duwtje wel
pi_155288602
Als iemand de huidige savegame voor me regelt, kan ik wel even simmen. Heb een paar vrije uurtjes *O*
pi_155290220
De updates van 5 september 2023 staan er op!
http://fokalsspeler.forum2go.nl/spelers-f1.html
pi_155290228
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 13:17 schreef SiebeJ het volgende:
De updates van 5 september 2023 staan er op!
http://fokalsspeler.forum2go.nl/spelers-f1.html
Nice! :D

Ga jij hosten, anders kan ik het oppakken?
pi_155290283
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 13:18 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Nice! :D

Ga jij hosten, anders kan ik het oppakken?
Ik heb 'm nu lopen
pi_155290323
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 13:20 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Ik heb 'm nu lopen
Top, laat maar weten als ik het over moet pakken. ^O^
pi_155290328
+3 naar 440. Veel hoger gaat het niet worden denk ik.
pi_155290354
4x FOK! tegen Armenië

pi_155290357
+10 naar 520 stats. :)

Hij geeft ook les aan een jonger talentje sinds dit seizoen :)
  maandag 17 augustus 2015 @ 13:24:15 #82
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_155290399
Ma Pang-Pang zit op 434. Ik weet niet of er meer groei inzit.
pi_155290409
Bateman bij Frankfurt? Ik heb wat updates gemist gisteren. :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155290437
+13 naar de 473, blijft een stijgende lijn in zitten.
pi_155290448
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 13:22 schreef G3rtonimo het volgende:
+10 naar 520 stats. :)

Hij geeft ook les aan een jonger talentje sinds dit seizoen :)
Ziekelijke stats inmiddels wel _O_
pi_155290488
+4 naar 461. Dat is wel z'n max
pi_155290499
Latour moet zich eerst bewijzen bij de reserves

pi_155290519
De Fries buigt achterstand om in nipte overwinning

pi_155290602
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 13:25 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Ziekelijke stats inmiddels wel _O_
Zit alleen bij de verkeerde club volgens mij :P :+
pi_155290611
Bosje bloemen voor Turkleton

SPOILER: Valladolid heeft er een oude rot bij
pi_155290641
Meester van de Tackle kan gelijkspel niet voorkomen

pi_155290644
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 13:31 schreef SiebeJ het volgende:
Bosje bloemen voor Turkleton
[ afbeelding ]
Haha nice!
pi_155290673
Chinees speelt voor Liverpool

pi_155290699
Net geen 10 voor De Oro, Bellamy al na 31 minuten gewisseld :')

pi_155290702
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 13:32 schreef Swaytje het volgende:

[..]

Haha nice!
Mooi, nou kan Manneke eindelijk naar Barcelona :P O-)
pi_155290725
Moyes steekt veren in hol Gaffelbaard na overwinning op City

pi_155290742
2-1 voor Gellé

pi_155290769
Abonnement voor Manneke

maandag 17 augustus 2015 @ 13:36:53 #99
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_155290771
Ik ben benieuwd of Liverpool wat kan uitrichten in de PL.
pi_155290776
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 13:31 schreef SiebeJ het volgende:

Nice! Hopelijk gaat hij Suiker wat bijleren :D
pi_155290797
Turkleton blijft terugkeren als beste speler

pi_155290816
Gaffelbaard gaat Abraham tegenkomen

pi_155290838
Montenegro uit, altijd lastig

pi_155290854
Gestolen overwinning voor Nederland

pi_155290863
Is die regen Vreekamp oid bij Liverpool de reden dat Ronaldo niet meer aan spelen toe komt? Vast wel he?
  maandag 17 augustus 2015 @ 13:40:20 #106
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_155290870
Ik ben benieuwd of het broertje van Pang-Pang nog beter is geworden.
pi_155290878
Eigenlijk zijn het allemaal toppers (behalve 1), en misschien eigenlijk wel iets te. Of ben ik de enige die het leuk vind als een speler pas op z'n 28e voor het eerst een prijs wint? :@
pi_155290883
Prevc schiet uit zijn slof!

pi_155290904
Turkleton support _O_
pi_155290922
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 13:40 schreef Ciscus het volgende:
Eigenlijk zijn het allemaal toppers (behalve 1), en misschien eigenlijk wel iets te. Of ben ik de enige die het leuk vind als een speler pas op z'n 28e voor het eerst een prijs wint? :@
Ik zit ook al een beetje te kijken hoe dat bij een volgende ronde wel zo zou kunnen. Eigenlijk zit iedereen wel tegen z'n top aan, zo lijkt het ieder geval
  maandag 17 augustus 2015 @ 13:42:53 #111
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_155290952
Voor de volgende ronde zou het wel leuk zijn om een Afrikaans land wereldkampioen te laten worden.
pi_155290965
Valse hattrick voor De Trein

pi_155290974
quote:
10s.gif Op maandag 17 augustus 2015 13:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Voor de volgende ronde zou het wel leuk zijn om een Afrikaans land wereldkampioen te laten worden.
Nationaliteit is een eigen keuze toch :P
  maandag 17 augustus 2015 @ 13:44:40 #114
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_155291002
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 13:43 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Uiteraard. Ik gooide alleen een balletje op.
pi_155291034
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 13:43 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Dolly zou nooit voor een ander land dan Jamaica z'n bed uitkomen
pi_155291073
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 13:41 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Ik zit ook al een beetje te kijken hoe dat bij een volgende ronde wel zo zou kunnen. Eigenlijk zit iedereen wel tegen z'n top aan, zo lijkt het ieder geval
Daarom inderdaad. Misschien ze een fake carriere geven tot hun 23e, en dan pas starten?
pi_155291095
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 13:47 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Daarom inderdaad. Misschien ze een fake carriere geven tot hun 23e, en dan pas starten?
Dan zal je wel met een iets hogere CA dan 80 moeten starten
pi_155291136
quote:
10s.gif Op maandag 17 augustus 2015 13:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ben benieuwd of het broertje van Pang-Pang nog beter is geworden.
Volgens mij gaat hij nooit zo goed worden als jij was toen je je carrière begon :P
SPOILER
pi_155291154
Tussenstand Premier League
SPOILER
Tussenstand Liga BBVA
SPOILER
pi_155291225
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 13:40 schreef Swaytje het volgende:
Is die regen Vreekamp oid bij Liverpool de reden dat Ronaldo niet meer aan spelen toe komt? Vast wel he?
Eerste elftal van Liverpool zit er momenteel zo uit
SPOILER
pi_155291328
Beloofd weer een spannende strijd te worden in Spanje ^O^
  maandag 17 augustus 2015 @ 13:57:05 #122
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_155291341
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 13:53 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Eerste elftal van Liverpool zit er momenteel zo uit
SPOILER
Jammer dat Ma Pang-Pang interlands moest spelen. Anders had ie meer gespeeld.
pi_155291346
Draxler ook al bij Valladolid. Goed team in dat mini stationnetje van ze.
pi_155291360
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 13:47 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Of een vastgestelde transfer in te stellen op hun 23e, zodat ze tot die tijd vast zitten bij hun (eventueel lower league) start club.
Dan begint het europa geweld ook op een iets reëlere leeftijd
pi_155291375
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 13:57 schreef truedestiny het volgende:
Draxler ook al bij Valladolid. Goed team in dat mini stationnetje van ze.
Hoe komen ze aan zoveel geld eigenlijk? Dat heb ik even gemist
pi_155291449
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 13:58 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Hoe komen ze aan zoveel geld eigenlijk? Dat heb ik even gemist
Ze zijn overgenomen door een tycoon in 2015 ergens daarna hebben ze bijna elk seizoen 50+ miljoen uitgegeven :P
pi_155291550
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 13:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Jammer dat Ma Pang-Pang interlands moest spelen. Anders had ie meer gespeeld.
Nu krijg je dit :P

pi_155291573
Nieuw FOK!talent toegevoegd aan de geschiedenis van Vallodolid

pi_155291589
Thomas dendert lekker door

pi_155291606
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 14:00 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Ze zijn overgenomen door een tycoon in 2015 ergens daarna hebben ze bijna elk seizoen 50+ miljoen uitgegeven :P
Verklaard een hoop :D :D

quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 14:05 schreef SiebeJ het volgende:
Nieuw FOK!talent toegevoegd aan de geschiedenis van Vallodolid

[ afbeelding ]
Welcome *O*
pi_155291624
Sjoerd is zo niet te houden

maandag 17 augustus 2015 @ 14:07:45 #132
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_155291633
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 14:04 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Nu krijg je dit :P

[ afbeelding ]
Met alle respect. Volgens mij is Ma Pang-Pang toch de sterspeler bij China. :D
pi_155291658
Is dit wel wel een slimme keuze Fräser?

pi_155291668
Ik vind het wel leuk als hij niet gelijk bij een topclub is. Polak eerst bij QPR en daarna naar subtopper die Vallalodid en uiteindelijk daarmee kampioen worden. Erg leuke loopbaan op dit moment.
pi_155291687
Zakcentje voor De Oro

pi_155291707
Goede goal van de verdediger!
pi_155291753
'Ik vind mijn salaris eigenlijk nog wat aan de lage kant' aldus De Trein

pi_155291765
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 14:07 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Met alle respect. Volgens mij is Ma Pang-Pang toch de sterspeler bij China. :D
En natuurlijk speelt hij gewoon

pi_155291790
Leuk en aardig, maar wij weten al naar wie de bal gaat..

pi_155291828
Prevc is en blijft het baasje van Slovenië

pi_155291860
'Ik beloof mijn 5-jarig contract uit te dienen, anders betaal ik alles terug!' was het antwoord van de blije Turkleton

pi_155291895
Bellamy is z'n dipje is over

pi_155291909
Geen salarisverhoging, wel een langere duur.. dan doe je iets fout

pi_155291938
Champagne deze week voor Jeboi

pi_155291963
Later Benfica :W

pi_155291977
Gellé en Manneke werken goed samen

pi_155292080
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 14:15 schreef SiebeJ het volgende:
'Ik beloof mijn 5-jarig contract uit te dienen, anders betaal ik alles terug!' was het antwoord van de blije Turkleton

[ afbeelding ]
nice!
pi_155292092
Shortlist gouden bal 2024, sta je er tussen?

pi_155292115
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 14:16 schreef SiebeJ het volgende:
Geen salarisverhoging, wel een langere duur.. dan doe je iets fout

[ afbeelding ]
Ach Gaffelbaard is toch al een Legende bij Everton, liefde voor de club dus hoeft geen salarisverhoging.
pi_155292163
Geen suiker op de lijst, maar wel een hoop fokkers inmiddels :D

Nu moet er alleen nog eentje bij Barca aangenomen worden
pi_155292179
Kan je nog eens een kaarten overzicht van suiker erbij halen?
Krijg het idee dat hij zich heeft geleerd in te houden.
pi_155292198
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 14:23 schreef Asschen_sukar het volgende:
Geen suiker op de lijst, maar wel een hoop fokkers inmiddels :D

Nu moet er alleen nog eentje bij Barca aangenomen worden
Ik denk dat het of Barbosa of Vreekamp gaat worden
pi_155292212
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 14:24 schreef Asschen_sukar het volgende:
Kan je nog eens een kaarten overzicht van suiker erbij halen?
Krijg het idee dat hij zich heeft geleerd in te houden.
Haha denk je? De laatste shortlist had hij 13 gele kaarten :+
pi_155292268
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 14:25 schreef G3rtonimo het volgende:

[..]

Haha denk je? De laatste shortlist had hij 13 gele kaarten :+
Ow -O-
pi_155292300
Everton > ManU

pi_155292327
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 14:27 schreef SiebeJ het volgende:
Everton > ManU

[ afbeelding ]
-O- :'(
pi_155292328
Prevc begint z'n draai te vinden in München

pi_155292358
Publiekswissel voor Keppy

pi_155292409
FOK!chester United net iets beter dan FOK!sea

pi_155292469
Prijsje voor Turk Turkleton

pi_155292720
Shortlist december 2023:

Waarde:

Salaris:

Interlands:

Wedstrijden in het eerste:
pi_155292805
De speler van het jaar is..

SPOILER
  maandag 17 augustus 2015 @ 14:44:49 #163
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_155292835
Ma Pang-Pang weet wel die clubs uit te zoeken.
pi_155292869
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 14:43 schreef SiebeJ het volgende:

SPOILER
-O- Eeuwige 2e
pi_155292896
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 14:43 schreef SiebeJ het volgende:

SPOILER
Die Barbosa is wel veranderd zeg :P
pi_155292939
Ik verdien het meeste van de Fokkers bij de Fokploeg. Maar zoals verwacht is m'n squad status nu rotation. En weg gekocht worden zit er ook niet in. Er staat namelijk een clausule in mijn contract van 98 miljoen _O-
pi_155293056
Turkleton speelt pas weer aan het einde van het seizoen

pi_155293083
Rä Stá doet het goed tegen laagvlieger Levante

pi_155293111
El Pollo Frito mag vertrekken uit Manchester

Ook in Spanje zijn er geïnteresseerden
pi_155293160
Maar El Pollo Frito gaat eisen stellen.. :')

pi_155293210
Twee penalty's, twee goals voor Keppie

pi_155293237
Bad boy Prevc komt niet opdagen bij training

pi_155293278
Ziet Fräser een versterking in goed spelende Lingrinaldinaldinhão ?

pi_155293303
Dumdum dum, de club van El Pollo Frito wordt...

SPOILER
pi_155293319
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 14:52 schreef SiebeJ het volgende:
Turkleton speelt pas weer aan het einde van het seizoen

[ afbeelding ]
Turk -O-

Kan wel gunstig voor Ra Sta zijn
pi_155293384
Ik ga de game uploaden voor de volgende host!
pi_155293437
veel fokkers bij chelski!
  maandag 17 augustus 2015 @ 15:08:14 #178
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_155293540
Meer waard dan Menneke
But how ?
RED ONS HENNIEGOD
pi_155293967
Wie komt Thomas de Trein assistjes geven bij PSG?
pi_155294128
Neem het gelijk over :P

Gaat Jeboi de strijd aan met de andere Fokkers?

De Trein staat weer in de finale van de Coup de la Ligue

pi_155294176
De enige speler zonder interland, oeps :(
  maandag 17 augustus 2015 @ 15:30:33 #182
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_155294241
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 15:29 schreef Swaytje het volgende:
De enige speler zonder interland, oeps :(
Echt geluk hebben we niet bij Liverpool. De bank of tribune. :X
pi_155294320
Spelers in vorm!

Ryan Bellamy schiet ManFok City langs Foksea!

pi_155294408
Champions League loting, veel fokkers in actie!

De legende van Everton kan ze niet helpen winnen. Maar wel in vorm.

Bellamy maakt gehakt van Vitesse

pi_155294647
Ma Pang Pang niet genoeg voor China?

Manolo maakt zijn debuut!

Ronaldo nog steeds aan het ballen bij de jonkies.

pi_155294753
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 15:42 schreef Hermanna het volgende:
Ma Pang Pang niet genoeg voor China?

[ afbeelding ]

Hoe vaak hebben we dat al wel niet gehoord :D
pi_155294798
Einde seizoen voor Pelota..

Manchester >> Manchester

pi_155294850
We worden oud geloof ik, de ene na de andere zware blessure :P
  maandag 17 augustus 2015 @ 15:50:01 #189
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_155294927
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 15:45 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Hoe vaak hebben we dat al wel niet gehoord :D
Ja hé. Liverpool lijkt me geen goede keuze voor onze Chinees Nederlander Italiaan Chinees.
pi_155294929
Manneke schiet Ma Pang Pang uit de FA Cup

Een goed resultaat voor Bateman in de Euro Cup

pi_155295015
quote:
10s.gif Op maandag 17 augustus 2015 15:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Ja hé. Liverpool lijkt me geen goede keuze voor onze Chinees Nederlander Italiaan Chinees.
Nee, zeker niet. Maar waar hij dan wel tot z'n recht komt ... geen idee
  maandag 17 augustus 2015 @ 15:52:36 #192
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_155295049
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 15:51 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Nee, zeker niet. Maar waar hij dan wel tot z'n recht komt ... geen idee
Newcastle had ook interesse in hem. Dat was wel een leuke ploeg voor hem geweest.
pi_155295139
De Trein met een hattrick!

Eurocup uitslagen

Champions League uitslagen.
Turk Turkletons blessure gooit roet in het eten en kon nog niet meedoen.
Jammer Valladolid.
Nog een paar Fokkers over voor de beker met de grote oren.

pi_155295176
-O-

Kan je de opstelling van de wedstrijd (valladolid) er nog bij zoeken?
  maandag 17 augustus 2015 @ 15:56:13 #195
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_155295208
quote:
16s.gif Op maandag 17 augustus 2015 15:55 schreef Asschen_sukar het volgende:
-O-

We voelen met je mee. :Y
pi_155295247
quote:
16s.gif Op maandag 17 augustus 2015 15:55 schreef Asschen_sukar het volgende:
-O-

2-1

0-3

pi_155295531
Suiker en Brot beuken erop los bij Valladolid

Fokchester City maakt iedereen in

maandag 17 augustus 2015 @ 16:05:39 #198
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_155295583
Kaartenstrijd. _O_ _O_
pi_155295653
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 16:04 schreef Hermanna het volgende:
Suiker en Brot beuken erop los bij Valladolid

[ afbeelding ]

Niemand is zn leven zeker in Spanje B-)

En thanks voor de screens
pi_155295685
Turkleton is terug _O_

Latour 8 maanden uit de roulatie en dat nog wel tegen een -18 team :X

Gelle vindt eindelijk het net weer!

pi_155295933
Nieuw contract voor Polak!

Nog een twee Fokkers over in de strijd voor de almachtige Champions Cup! Peter Prevc met Bayern en Jeboi met Juventus!

FokCity staat er ook goed voor in de Euro Cup

pi_155296004
Speelt er ook niet iemand bij juve?
pi_155296035
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 16:17 schreef Asschen_sukar het volgende:
Speelt er ook niet iemand bij juve?
Klopt Jeboi :P
pi_155296250
Champions League

Halve finale ronde 2 eerste ronde eindigde 3-3.
Bayern - Juventus

Minuut 9!
SPOILER
Minuut 45!
SPOILER
Minuut 48!
SPOILER
Minuut 90!
SPOILER
Eindstand!
SPOILER
pi_155296439
En nog door Prevc gemist ook, zuur :D
  maandag 17 augustus 2015 @ 16:31:53 #206
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_155296542
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 16:24 schreef Hermanna het volgende:
Champions League

Halve finale ronde 2 eerste ronde eindigde 3-3.
Bayern - Juventus

Minuut 9!
SPOILER
Minuut 45!
SPOILER
Minuut 48!
SPOILER
Minuut 90!
SPOILER
Eindstand!
SPOILER
De twee hartsvrienden tegenover elkaar en beslissend _O_
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_155296574
Turk was te lang geblesseerd en het kampioenschap zit er niet meer in, maar dan toch maar met stijl eindigen.

Umehara ook niet naar het EK.

pi_155296673
Speelt Bateman met USA nooit de Amerika Cup? Ik zie daar eigenlijk nooit iets van voorbij komen volgens mij, of zit dat niet in het spel?
pi_155296709
De trein heeft weinig uitdaging in de Ligue 1.

Joornstra eindigt zijn laatste wedstrijd in stijl

pi_155296719
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 16:35 schreef G3rtonimo het volgende:
Speelt Bateman met USA nooit de Amerika Cup? Ik zie daar eigenlijk nooit iets van voorbij komen volgens mij, of zit dat niet in het spel?
Ik zie dit wel staan :P
pi_155296746
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 16:32 schreef Hermanna het volgende:
Turk was te lang geblesseerd en het kampioenschap zit er niet meer in, maar dan toch maar met stijl eindigen.

:'(

Wat is de stand geworden?
pi_155296823
English Footballer of the Year gaat naar...

SPOILER
Maar de speler kiezen voor...

SPOILER
Jeboi schiet er meer in maar Rui wint!

Henk de Fries eindigt ook als 2de

pi_155296878
Heeft Spanje eigenlijk player of the year awards, kan me niet herinneren er ooit iets van gezien te hebben (nu zegt dit weinig met mijn huidige geheugen, maar toch)
pi_155296917
Hoezo speelde Polak niet in de CL wedstrijden van Vallalodid, is hij geblesseerd geweest?
pi_155296925
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 16:42 schreef Asschen_sukar het volgende:
Heeft Spanje eigenlijk player of the year awards, kan me niet herinneren er ooit iets van gezien te hebben (nu zegt dit weinig met mijn huidige geheugen, maar toch)
Jawel maar daar zijn de fokkers niet goed genoeg voor.
pi_155296941
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 16:43 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Jawel maar daar zijn de fokkers niet goed genoeg voor.
Shots fired :X

Ons talent wordt gewoon niet gewaardeerd. Ik vermoed een complot.
pi_155296963
quote:
14s.gif Op maandag 17 augustus 2015 16:43 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Hoezo speelde Polak niet in de CL wedstrijden van Vallalodid, is hij geblesseerd geweest?
Jup samen met Turkleton, Valladolid heeft betere staff nodig :P

pi_155297145
Wie wint de EURO Cup!?

Minuut 13!
SPOILER
Minuut 20!
SPOILER
Minuut 86!
SPOILER
Eindstand!
SPOILER
pi_155297213
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 16:31 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

De twee hartsvrienden tegenover elkaar en beslissend _O_
dit is echt ongelooflijk :') _O-
pi_155297223
De Trein Topscorer!

pi_155297342
English Premier League

SPOILER
Bundesliga

SPOILER
Liga BBVA

SPOILER
Serie A

SPOILER
Ligue 1

SPOILER
Eredivisie

SPOILER
  maandag 17 augustus 2015 @ 16:58:28 #222
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_155297373
Liverpool eindigt hoger dan Man United. _O-
pi_155297635
Champions Cup finale!

Minuut 2!
SPOILER
Minuut 11!
SPOILER
Minuut 21!
SPOILER
Minuut 72!
SPOILER
Minuut 114!
SPOILER
Eindstand!
SPOILER

[ Bericht 64% gewijzigd door Hermanna op 17-08-2015 17:14:35 ]
  maandag 17 augustus 2015 @ 17:16:00 #224
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_155297859
Jeboi maakt de winnende. _O_
pi_155297885
Beste speler Champions Cup is..
SPOILER
Champions Cup Golden Boot gaat naar..
SPOILER
pi_155297928
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 17:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Jeboi maakt de winnende. _O_
En hij stond er gewoon helemaal alleen tussen 3 spelers van Arsenal _O_
pi_155298084
Beste Speler van Europa is..

SPOILER
Shortlist

Hoogste salaris:
Allee Manneke - 400.000 p/w

Hoogste waarde:
Daigo Umehara - ¤88.000.000

Meeste interlands:
Allee Manneke - 67

Meeste jeugdinterlands:
Knacker Bröd - 41

Laagste salaris:
Knacker Bröd - ¤35.500 p/w

Laagste waarde:
Ma Pang Pang - ¤8.750.000

De Marathon Loper
Allee Manneke - 508,3 km

Te lui om te rennen:
Manolo El Polo Frito - 26.4 km

Meeste geel:
Bobby Beukenaar 13

Meeste rood:
Sjaakie/ Knacker/ Brot 2

Laagste Rating:
Ma Pang Pang - 6,50

Hoogste Rating:
Allee Manneke 8.03

[ Bericht 34% gewijzigd door Hermanna op 17-08-2015 17:30:30 ]
pi_155298523
Turk vs Fok!

Everton Legende naar Chelsea?

maandag 17 augustus 2015 @ 17:41:27 #229
239294 PierreTT
pi_155298588
Zo, weer terug :) Ik zie dat Manolo een overstap heeft gemaakt naar Chelsea, hopelijk komt hij daar iets meer aan spelen toe :)
pi_155298691
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 17:41 schreef PierreTT het volgende:
Zo, weer terug :) Ik zie dat Manolo een overstap heeft gemaakt naar Chelsea, hopelijk komt hij daar iets meer aan spelen toe :)
Niet echt :P

maandag 17 augustus 2015 @ 17:45:02 #231
239294 PierreTT
pi_155298729
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 17:44 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Niet echt :P

[ afbeelding ]
Dat is al meer dan bij Man United _O-
pi_155298799
Engeland door naar de Halve Finale!

Holland kan niet winnen tegen 10 spelers.
  maandag 17 augustus 2015 @ 17:49:49 #233
277865 Sejt
Ondertitel
pi_155298904
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 17:46 schreef Hermanna het volgende:
Engeland door naar de Halve Finale!
[ afbeelding ]
Zo. Gewoon de beste speler van je tegenstander na 6 minuten uit de wedstrijd schoppen. Zo kan je ook winnen. 8-) O~)
I love my mispoken words.
pi_155298965
Blessures!

Winnaar van het WK is...

SPOILER
pi_155299131
Ma Pang Pang verdrietig na verlies tegen Democratische Volksrepubliek Korea

maandag 17 augustus 2015 @ 17:58:23 #236
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_155299192
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 17:56 schreef Hermanna het volgende:
Ma Pang Pang verdrietig na verlies tegen Democratische Volksrepubliek Korea

[ afbeelding ]
Doelpunt:

SPOILER
pi_155299551
Gelle met een hattrick!

Bateman vernedert de Salomon Eilanden

Man City wint de Europese Super Cup tegen Juventus!

maandag 17 augustus 2015 @ 18:09:54 #238
239294 PierreTT
pi_155299587
Eens even gekeken naar Manolo, de rek is er wel uit. 2020 +11, 2021 +1, 2022 +5, 2023 +0. Totaal op 457, denk dat de max. PA wel bereikt is :P
pi_155299721
Dan ben je een grote hoor, in de verlenging van de CL-finale de winnende erinkoppen. _O_

De Trein heeft het met PSG veel te makkelijk in de ligue 1, maar doet niet mee in de CL. Ik hoop eigenlijk op een transfer.
pi_155299900
Transfers!

Redondo gaat naar..

SPOILER
Ma Pang Pang gaat naar.. :')

SPOILER
Keppy tekent een nieuw contract.

Ik upload de save en plaats de spelers updates kan de volgende verder!
  maandag 17 augustus 2015 @ 18:25:46 #241
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_155300037
De tering. Ma Pang-Pang naar City. :') _O-
pi_155300056
6 spelers bij Valladolid, best apart.
pi_155300477
Het lijkt er op dat het nu nog alleen maar heen en weer schuiven van eigenschappen zijn en dat de grote groei er echt uit is. Op je top zijn als je 24/25 bent is wel wat vroeg :P

pi_155300625
spelersupdates binnen zie ik? :P
pi_155300679
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:43 schreef Dudeweiser het volgende:
spelersupdates binnen zie ik? :P
Jupp.
pi_155300837
quote:
10s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
De tering. Ma Pang-Pang naar City. :') _O-
Welkom!!
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_155300868
Bellamy gaat moeizaam vooruit 480 naar 484.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_155301036

Een stormachtige ontwikkeling.
  maandag 17 augustus 2015 @ 19:04:25 #249
239294 PierreTT
pi_155301355
-2 dit jaar ;(
pi_155301578
-3 dit jaar.
pi_155301949
+3 naar 523 stats, zit wel een beetje op zijn top nu. :P
pi_155302004
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:45 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Jupp.
Heb je ook een screentje met alle individuele prijzen van Manneke? :)
pi_155302085
+10 naar 483 :)
  maandag 17 augustus 2015 @ 19:37:04 #254
239294 PierreTT
pi_155302411
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 19:22 schreef G3rtonimo het volgende:
+3 naar 523 stats, zit wel een beetje op zijn top nu. :P
Op 523 mag het ook wel eens stoppen :D
  maandag 17 augustus 2015 @ 19:38:00 #255
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_155302437
514 , lijkt hier ook over
RED ONS HENNIEGOD
pi_155302754
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 17:40 schreef Hermanna het volgende:
Turk vs Fok!

[ afbeelding ]

Everton Legende naar Chelsea?

[ afbeelding ]
Ah, eindelijk weer mogen invallen bij NL en gelijk gescoord! 8-)
  maandag 17 augustus 2015 @ 20:13:57 #257
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_155303732
Huuuulde, gewoon 2 caps voor Frankrijk :D (Nee joh, ze waren voor Nederland, oftewel ik ben ook weer een Dutchie :P )
En weer +7 afgelopen seizoen. Favoured personel bij Lille

Bedankt weer voor de mooie updates! ^O^

SPOILER

[ Bericht 21% gewijzigd door aleco99 op 17-08-2015 21:35:05 ]
pi_155304328
Helaas hebben we het beste van de Fries inmiddels wel gezien:
23: 439 (+4)
24: 437 (-2)
25: 434 (-1)
  maandag 17 augustus 2015 @ 20:48:45 #259
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_155305164
Het lijkt dat iedereen het maximale uit zijn loopbaan gaat halen.
pi_155307483
+11 naar 484, gaat nog lekker :D

Volgens mij ook een nieuw contract, verdien ineens meer *O*
pi_155308752
De Trein nu op een nette 518. 5 onder Manneke maar.
  maandag 17 augustus 2015 @ 22:47:10 #262
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_155309997
De winnende in de Champions League _O_ :D wauw
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  maandag 17 augustus 2015 @ 22:47:42 #263
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_155310016
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:49 schreef Wilskracht het volgende:

[..]

Welkom!!
Bedankt. :Y
pi_155311508
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 17:24 schreef Hermanna het volgende:
Beste Speler van Europa is..

SPOILER
Shortlist

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Hoogste salaris:
Allee Manneke - 400.000 p/w

Hoogste waarde:
Daigo Umehara - ¤88.000.000

Meeste interlands:
Allee Manneke - 67

Meeste jeugdinterlands:
Knacker Bröd - 41

Laagste salaris:
Knacker Bröd - ¤35.500 p/w

Laagste waarde:
Ma Pang Pang - ¤8.750.000

De Marathon Loper
Allee Manneke - 508,3 km

Te lui om te rennen:
Manolo El Polo Frito - 26.4 km

Meeste geel:
Bobby Beukenaar 13

Meeste rood:
Sjaakie/ Knacker/ Brot 2

Laagste Rating:
Ma Pang Pang - 6,50

Hoogste Rating:
Allee Manneke 8.03
Allee Manneke pronkt met de renskills van Joornstra.
pi_155313031
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 13:27 schreef SiebeJ het volgende:
De Fries buigt achterstand om in nipte overwinning

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
neeeeeeeee ;(!!! 1 wedstrijd mag ik mee doen en hopla het is over :(!

quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 14:57 schreef SiebeJ het volgende:
Twee penalty's, twee goals voor Keppie

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
_O-
pi_155328742
Genoeg aan mijn paper gewerkt voor vandaag, ik zal eens gaan simmen.
pi_155328955
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:25 schreef Keselo het volgende:
Held! Ben ik precies op tijd weer van werk dus. Waar gaat je paper over? ;)
pi_155329054
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:32 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Held! Ben ik precies op tijd weer van werk dus. Waar gaat je paper over? ;)
De relatie tussen de continuïteit van een onderneming en het activeren van belasting latenties.

Heb overigens wel een probleem met de save, krijg het bericht dat deze niet geladen kan worden.
pi_155329073
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:35 schreef Keselo het volgende:

[..]

De relatie tussen de continuïteit van een onderneming en het activeren van belasting latenties.

Heb overigens wel een probleem met de save, krijg het bericht dat deze niet geladen kan worden.
Kom ik aanzetten met mijn M&O op de middelbare school. :D
pi_155329081
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:35 schreef Keselo het volgende:

[..]

ik weet wat deze woorden betekenen. _O_
pi_155329141
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:36 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Kom ik aanzetten met mijn M&O op de middelbare school. :D
Het is echt een kut onderwerp waar ooit maar 2 boeken en 3 wetenschappelijke artikelen zijn geschreven lijkt het wel, mijn halve paper is een verwijzing naar hetzelfde wetenschappelijke artikel :')
pi_155329166
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:38 schreef Keselo het volgende:

[..]

Het is echt een kut onderwerp waar ooit maar 2 boeken en 3 wetenschappelijke artikelen zijn geschreven lijkt het wel, mijn halve paper is een verwijzing naar hetzelfde wetenschappelijke artikel :')
Ik had dit jaar ook enkele onderwerpen waar ik maar erg beperkte literatuur bij had.

Best lastig om het als eigen werk te laten lijken. :D :P
pi_155329167
Maar goed, ik krijg de savegame niet geladen en de enige fix die ik online kan vinden werkt niet.

Op mijn laptop krijg ik de save zonder probleem geladen (maar mijn laptop is veel te traag voor zo'n lange save) en op mijn PC krijg ik steeds de foutmelding "The savegame could not be loaded". Iemand enig idee?

[ Bericht 53% gewijzigd door Keselo op 18-08-2015 17:51:43 ]
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:54:30 #274
239294 PierreTT
pi_155329578
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:25 schreef Keselo het volgende:
Ik ben ook weer klaar met typen, dus ook net op tijd :P Die savegame is wel vreemd, misschien krijgt iemand anders hem wel geladen?
pi_155329677
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:54 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ik ben ook weer klaar met typen, dus ook net op tijd :P Die savegame is wel vreemd, misschien krijgt iemand anders hem wel geladen?
Snap gewoon niet waar het aan ligt aangezien het op mijn laptop geen probleem geeft...
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:01:49 #276
239294 PierreTT
pi_155329796
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:58 schreef Keselo het volgende:

[..]

Snap gewoon niet waar het aan ligt aangezien het op mijn laptop geen probleem geeft...
Clear cache gedaan?
pi_155329854
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:58 schreef Keselo het volgende:

[..]

Moet ik hem nog een keer uploaden?
pi_155329856
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 18:01 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Clear cache gedaan?
Jep, ook opnieuw geïnstalleerd, geprobeerd via de cloud te laden, niets werkt ;(
pi_155329864
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 18:03 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Moet ik hem nog een keer uploaden?
Valt te proberen
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:04:23 #280
239294 PierreTT
pi_155329870
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 18:03 schreef Keselo het volgende:

[..]

Jep, ook opnieuw geïnstalleerd, geprobeerd via de cloud te laden, niets werkt ;(
Apart. Misschien dat iemand anders dan kan hosten?
pi_155330165
Lockie is een slimme tata, heb hem aan de praat gekregen.

Verify integrity of game cache had ik moeten doen.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:17:28 #282
239294 PierreTT
pi_155330265
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 18:14 schreef Keselo het volgende:
Lockie is een slimme tata, heb hem aan de praat gekregen.

Verify integrity of game cache had ik moeten doen.
Ik zat het ook net te lezen :P

http://www.passion4fm.com(...)in-football-manager/
pi_155330408
In het kader van duurt even, maar dan heb je wel wat, hier gaat ie dan!

Prevc 3 maanden aan de kant met een gescheurde kuitspier.

Chelsea speelt met 4 Fok!kers gelijk tegen Aston Villa

Redondo keert terug op de Spaanse velden en helpt Valladolid gelijk aan een 3-1 overwinning

En komt gelijk in het team van de week terecht.

pi_155330589
Pang-Pang debuteert voor City en helpt ze gelijk aan een nederlaag.

Henk en Hendy een 10 tegen Southampton

Valladolid wint met 5-0 met dank aan de Fok! delegatie. Knäcker Bröd zat de hele wedstrijd op de bank

pi_155330777
Bateman heeft het naar zijn zin in Duitsland

"Ik heb weleens beter gespeeld" -Manneke

Henk heeft een wilde nacht met Ingrid achter de rug en moet het bekopen met een gebroken arm.

De een zijn dood...

pi_155330910
Ronaldo heeft het wel gezien in Liverpool, toekomstige ploeggenoot van Beukenaar?

Jeboi in de wolken met zijn oproep voor het Nederlands elftal.

Ook El Pollo Frito naar de ziekenboeg.

Bellamy heeft het niet zo op Russen.

pi_155330964
Wel mooi dat het bij Chelsea nu wel prima gaat :D
pi_155331020
Engeland wint van Ierland, Umehara voor de verandering de beste man van het veld.

Manneke tegen De Oro.

De Trein heeft het naar zijn zin in Parijs

Bellamy man van de wedstrijd, basisplaats voor Pang-Pang.

pi_155331118
Man United dankzij Fok! voorbij Aston Villa, Manneke betrokken bij beide goals.

De Oro weet het net al 6 uur niet te vinden.

De Oro scoort eindelijk weer maar het is niet genoeg voor de overwinning.

Beukenaar gooit de beuk erin.

pi_155331322
Bellamy speler van de maand, Manneke 3e.

Beukenaar weer met rood van het veld.

Valladolid wint van Las Palmas, Knäcker Bröd laat zien waarom hij in de basis hoort.

Twee keer rood in een maand tijd levert Beukenaar een nieuw contract op. Rare lui, die Fransen...

pi_155331471
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 18:36 schreef Keselo het volgende:
Ronaldo heeft het wel gezien in Liverpool, toekomstige ploeggenoot van Beukenaar?

[ afbeelding ]

Jaa terug naar Frankrijk graag!
pi_155331573
Chelsea dankzij Fok! voorbij Torino

Ook Fokdolid wint in de Champions League

Jeboi Lindgrinãldinhoãoaldoïnhoalfabiozinho krijgt een contract dat bijna net zo lang is als zijn naam.

Manneke en Champions League, een goede combinatie

pi_155331629
Jij krijgt een nieuw contract! Jij krijgt een nieuw contract! Iedereen krijgt een nieuw contract! Zo ook Bateman, die tot zijn pensioen bij Frankfurt lijkt te blijven.

SPOILER
De voorhoede van Chelsea doet het weer goed.

Moyes is terug bij Everton en geniet van Gaffelbaard

De Fries tekent ook bij.

pi_155331675
Bellamy krijgt ook een nieuw contract en verdient nu net zoveel als Manneke.

pi_155331716
Ik houd het even voor gezien, wie over wilt nemen kan.
pi_155332132
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 19:03 schreef Keselo het volgende:
Kort maar krachtig tnx :P
pi_155332419
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 19:03 schreef Keselo het volgende:
Is puush weer te traag? :P
pi_155332746
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 19:16 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Kort maar krachtig tnx :P
Ik had eigenlijk anderhalf uur ingepland maar dat werd door omstandigheden wat korter
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 19:24 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Is puush weer te traag? :P
Neen sinds ik Greenshot gebruik heb ik dat soort problemen niet meer. Kan het je echt aanbevelen.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 20:01:41 #299
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_155333567
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 18:53 schreef Swaytje het volgende:

[..]

Jaa terug naar Frankrijk graag!
Je bent van harte welkom :D PSG van de troon stoten!

[ Bericht 0% gewijzigd door aleco99 op 18-08-2015 20:07:44 ]
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 20:08:33 #300
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_155333783
quote:
[..]

Neen sinds ik Greenshot gebruik heb ik dat soort problemen niet meer. Kan het je echt aanbevelen.
Uploadtechnisch erg prettig. Topprogramma! :D Even goed instellen en het werkt als een tierelier
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 20:11:27 #301
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_155333880
Boe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')