1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | [INSCHRIJVINGSFORMULIER] Voornaam: Achternaam: Geboorteplaats en -land: Nationaliteit: Eventuele 2e nationaliteit: Gesproken talen (max. 2): Ik kies scenario: Club: Eerste contract loopt: x jaar Primaire positie: Secundaire positie: Links- of rechtsvoetig: [sub]Tweevoetig mag, maar dan mag je 5 punten minder besteden.[/sub] Lengte: Gewicht: 2 Preferred moves: Techniek: Mentaal: Fysiek: Verborgen eigenschappen: Persoonlijkheid: |
SPOILER: Ter indicatie, een lijst met spelers en hun PA:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Club en competitie:
Een club kiezen staat grotendeels vrij, zolang de gekozen club in één van de gegeven competities uitkomt. Dit zijn de mogelijke competities:
England - Premier League of Championship of Sky Bet League 1 of Sky Bet League 2
Germany - Bundesliga of Bundesliga 2
France - Ligue 1 of Ligue 2
Holland - Eredivisie of Jupiler League
Italy - Serie A of Serie B
Spain - LIGA BBVA of LIGA adelante
Tip: Als je start bij een club op het hoogste niveau is de kans aanwezig dat je de eerste jaren weinig aan spelen toe komt. Je speelt dan voornamelijk in jeugdteams of het belofte-elftal.
Eigenschappen:
Verdeel hierna in totaal 100 punten over je technische, mentale en fysieke vaardigheden. Degene, die geen waarde van je ontvangen, zullen automatisch worden berekend naar aanleiding van een aantal factoren door FM. Als je tweevoetig bent, mag je maar 95 punten besteden.
Tip: Bij de meeste eigenschappen is het handig om onder 15 punten te blijven.SPOILER: TechniekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MentaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FysiekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verborgen eigenschappen:
Verdeel nu 30 punten over de verborgen vaardigheden. Iedereen krijgt een waarde van 5 voor blessure gevoeligheid.SPOILER: Verborgen vaardighedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Persoonlijkheid:
Als laatste moet je 100 punten verdelen over alle persoonlijkheid attributen. Je moet een waarde geven voor elk attribuut.SPOILER: PersoonlijkheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewenste acties:
Bekijk de volgende lijst van Preferred Moves voor de vertaling Nederlands-Engels:SPOILER: ActiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorbeeld van een inschrijving:SPOILER: Voorbeeld van een inschrijving:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na ongeveer 15 seizoenen worden alle carrieres bekeken. Wie heeft de hoogste waarde? Wie speelt bij een wereldclub en wie heeft er een hoofdprijs gewonnen? Wie van ons is een wereldster geworden? En bij sommige rondes, welk team heeft de meeste prijzen gepakt?
1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Vul de gegevens in met een reply en vraag eventueel als iets niet duidelijk is.
2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.
3. Moet ik mijn eigen naam invullen?
Nee. Voor mijn part speel je als Kees Koekenbakker. Als je jezelf maar kunt herkennen!
4. Waar staat PA en CA voor?
PA staat voor Potential Ability (wat je kan halen) en CA staat voor Current Ability (wat je nu bent).
5. Hoe werkt de PA (Potential Ability) in FM?
Deze site (http://www.guidetofootbal(...)lity-and-performance) geeft een goede uitleg.
6. Waarom mag ik niet in andere competities starten?
We hebben een selectie gemaakt van begincompetities die gelijkwaardig zijn ter bescherming van jezelf. Iedereen zal nu redelijk snel een basisplaats kunnen afdwingen.
7. Waar meten we mee aan het einde?
Een voetballer kan niet op 1 eigenschap of resultaat beoordeelt worden, dus zullen we naar het totaalplaatje moeten kijken.
8. Mijn speler heeft ineens mindere attributes! Hoe kan dit?
Ook al vult de host je opgegeven waardes voor attributes in, dan nog kan het zo zijn, dat Football Manager het wat aanpast. Dit naar aanleiding van je CA en/of PA. Dit is niet te voorkomen; het gebeurt echter voor iedereen en wordt daardoor niet als oneerlijk gezien.
9. Hoe kan ik dat voorkomen? Heb je tips?
Vul je waardes realistisch in. FM balanceert de waardes bij het aanmaken van je speler, dus een speler met 20 voor finishing, zal uiteindelijk misschien maar 15 finishing krijgen en daarnaast nog een lage waarde in bijvoorbeeld techniek. Dat wil je niet, dus dan kan je beter maar iets van 15 voor finishing geven om te beginnen.
De inschrijving loopt tot maandag 10 augustus 23:59:59. Daarna zal de database aangemaakt worden en het spel gestart worden.
Het spel is inmiddels gestart!
FM 2015 ronde 1
Deelnemers:
1. Keselo - Tens Joornstra
2. IkeDubaku99 - Ma Pang-Pang
3. PowerLoungen - Diago Umehara
4. Hermanna - Turk Turkleton
5. Sejt - Jack Daniels
6. Asschen_sukar - Assie Suiker
7. Swaytje - Ronaldo Luis Nazario de Lima
8. Lockie - Praziano Gellé
9. Bizzlol - Knäcker Bröd
10 SiebeJ - Svein Gaffelbaard
11. PierreTT - Manolo el Pollo Frito
12. Toiletgebruiker - Sjoerd Polak
13. Tortugal - Thomas de Trein
14. Wilskracht - Ryan Bellamy
15. Naxens - Henk de Fries
16. truedestiny - Rä Stá
17. Dudeweiser - Peter Prevc
18. PizzaGeit - Pelota de Oro
19. PBateman1978 - Patrick Bateman
20. Lindgren. - Jeboi Lindgrinãldinhoãoaldoïnhoalfabiozinho
21. aleco99 - Bobby 'de Bob' Beukenaar
22. Nick-GizMo - Hendy Keppy
23. pandoradoos - Pétrus Latour
24. G3rtonimo - Allee Manneke
25. superniger - Sjaakie Redondo![]()
Allereerst, de Shortlists per 10 juniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:17 schreef Keselo het volgende:
Allereerst, de Shortlists per 10 juniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pang-Pang is opeens weer Chinees. Identiteitscrisis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Gaat Pang-Pang Ma ballen in Portugal?
Fierro topscoorder van Europa ten koste van De Fries en Manneke.
Met 3-1 verliezen en man van de wedstrijd, gewoon Umehara dingen.
Nederland wint dankzij Thomas de Trein na verlening met 3-2 van de mannen van Manneke. Geen idee wat de Nations League is, maar een prijs is een prijs en Nederland kan er zomaar een winnen.![]()
![]()
Had ik niet eens gezien, wat een ventquote:Op zondag 16 augustus 2015 23:19 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Pang-Pang is opeens weer Chinees. Identiteitscrisis?![]()
![]()
![]()
De UEFA Nations League (of UEFA League of Nations) is een toekomstige internationale voetbalcompetitie die om de twee jaar zal worden gespeeld tussen de 54 lidstaten van de UEFA.quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:20 schreef Keselo het volgende:
Gaat Pang-Pang Ma ballen in Portugal?
[ afbeelding ]
Fierro topscoorder van Europa ten koste van De Fries en Manneke.
[ afbeelding ]
Met 3-1 verliezen en man van de wedstrijd, gewoon Umehara dingen.
[ afbeelding ]
Nederland wint dankzij Thomas de Trein na verlening met 3-2 van de mannen van Manneke. Geen idee wat de Nations League is, maar een prijs is een prijs en Nederland kan er zomaar een winnen.
[ afbeelding ]
Het toernooi zal de vriendschappelijke interlands vervangen.![]()
Koelquote:Op zondag 16 augustus 2015 23:22 schreef Hermanna het volgende:
[..]
De UEFA Nations League (of UEFA League of Nations) is een toekomstige internationale voetbalcompetitie die om de twee jaar zal worden gespeeld tussen de 54 lidstaten van de UEFA.![]()
![]()
Ik ben wel benieuwd of je iets kan vinden over Polak zijn prijzen, individueel vooral.quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:23 schreef Keselo het volgende:
Als er mensen nog wat willen weten van hun spelers, schroom niet het te vragen!![]()
Het mysterie rondom Pang-Pang is ook weer opgelost, hij heeft besloten de identiteit aan te nemen van het land dat hem op wilt stellen en in China zijn ze blijkbaar gek genoeg.![]()
![]()
Sterker nog. Hij is hun sterspeler.quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:24 schreef Keselo het volgende:
Het mysterie rondom Pang-Pang is ook weer opgelost, hij heeft besloten de identiteit aan te nemen van het land dat hem op wilt stellen en in China zijn ze blijkbaar gek genoeg.
[ afbeelding ]![]()
Nederland had in de finale nog behoorlijk moeite met de 9 man van Italië, maar de nummer 1 van de wereldranglijst heeft de Nations League gewonnen met 2-1.
Liverpool en Newcastle worden concreet voor Pang-Pang Ma, deze transfer zal niet lang op zich laten wachten.![]()
![]()
Knacker Brod wordt een Anderlecht legende, speelt daar al tijden. Ben benieuwd hoevaak die de Belgische League al heeft gewonnen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:26 schreef aleco99 het volgende:
Bröd zijn transferwaarde is mij in aan het halenSnel, geef me een dure transfer
![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:24 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of je iets kan vinden over Polak zijn prijzen, individueel vooral.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alstu.![]()
Dit gaat het seizoen van pang pang worden, dat moet gewoonIk zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:27 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Knacker Brod wordt een Anderlecht legende, speelt daar al tijden. Ben benieuwd hoevaak die de Belgische League al heeft gewonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent helaas nog geen icon/legende.![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:29 schreef Keselo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alstu.![]()
![]()
Je hebt een regen die naar je vernoemd is, hij kan er alleen echt helemaal niets vanquote:Op zondag 16 augustus 2015 23:27 schreef aleco99 het volgende:
Enige interesse in Beukenaar? En ben ik toevallig al icoon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:36 schreef Keselo het volgende:
[..]Mijn karakter is Turk Turkleton de icoon van CataniaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent helaas nog geen icon/legende.maar dat was die al na 4 seizoen dus beetje raar dat Knacker Broodje dat niet is.
![]()
Ooh, ok. Wil je deze shit voor Turkje?quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:39 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Mijn karakter is Turk Turkleton de icoon van Cataniamaar dat was die al na 4 seizoen dus beetje raar dat Knacker Broodje dat niet is.
![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:38 schreef Keselo het volgende:
[..]
Je hebt een regen die naar je vernoemd is, hij kan er alleen echt helemaal niets vanthanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar geen interesse dus?
En idd, wat een perenerd![]()
![]()
Nah, hoeft niet. Ik weet dat de Liga BBVA het enige is wat Turk heeft gewonnenquote:Op zondag 16 augustus 2015 23:39 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ooh, ok. Wil je deze shit voor Turkje?![]()
![]()
Ooh ik was zo lekker bezig dat ik allebei je vragen negeerquote:Op zondag 16 augustus 2015 23:40 schreef aleco99 het volgende:
[..]
thanksMaar geen interesse dus?
En idd, wat een perenerd![]()
![]()
Nog geen legend/icon en geen interesse.![]()
Haha, durfde het al niet te zeggen. Maar je bent goed bezig iddquote:Op zondag 16 augustus 2015 23:42 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ooh ik was zo lekker bezig dat ik allebei je vragen negeer![]()
Nog geen legend/icon en geen interesse.![]()
![]()
Deze?quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:41 schreef Tortugal het volgende:
Kan ik misschien een screentje zien van de geschiedenis van de trein?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat laat ik aan Aleco over aangezien ik geen toegang heb tot het forum.quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:45 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Vergeet de spelersupdates niet te plaatsen op 5 september!
Hier nog even de All Time Best Eleven van Nederland met 2 Fok!kers in de basis en een op de bank,![]()
![]()
En de 1ste 10 is binnenquote:Op zondag 16 augustus 2015 22:24 schreef Keselo het volgende:
De spelers van Valladolid ruiken het kampioenschap.
[ afbeelding ]
Hendy en Henk maken er samen 5 en Chelsea is door naar de halve finale van de CL.
[ afbeelding ]
Praziano Gellé speelt tegen het oude team van zijn verstandelijk gehandicapte achterneefje en wordt MotM.
[ afbeelding ]
Joornstra met 2 assists man van de wedstrijd tegen Reading.
[ afbeelding ]
Assie heeft de smaak goed te pakken en blijft "zijn" Valladolid bij de hand nemen.
[ afbeelding ]quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:58 schreef Keselo het volgende:
Eindstanden van de Europese competies!
Ligue 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liga BBVASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EredivisieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Serie ASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier LeagueWeet 123 niet wie er allemaal bij Chelsea spelen, maar prima seizoen dacht ik zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En 11 goals in de CLquote:Op zondag 16 augustus 2015 23:05 schreef Keselo het volgende:
Joornstra maakt de winnende goal in de Europa League finale tegen AC Milan. Hebben ze bij City in ieder geval nog een prijs gepakt dit seizoen.
[ afbeelding ]
Ook Jeboi heeft een individuele prijs gewonnen.
[ afbeelding ]
Maar het was niet goed genoeg voor een plekje in het elftal van het seizoen. Pang-Pang Ma heeft een uitstekend seizoen gedraaid en staat hier terecht wel in.
[ afbeelding ]
Hendy Keppy heeft de meeste goals in de CL te pakken.
[ afbeelding ]
Drie spelers van de Fok! in het dreamteam van de CL, niet verkeerd.
[ afbeelding ]
De CL is overigens gewonnen door Arsenal, Chelsea werd er in de halve finale door Bayern uitgeknikkerd en PSG door Arsenal.
Prima transfer naar Chelsea
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Thanks voor het hosten btw
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
No Problem! Ik ga door tot 5 september, aangezien ik niet op het forum erbij kan zorgt Aleco hiervoor.quote:![]()
De eerste transfer van 2023 is een feit. Pang-Pang Ma vertrekt naar Engeland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bröd wordt verleid door Newcastle. Zal hij 'zijn' Anderlecht trouw blijven of is hij toe aan een nieuw avontuur?
Niet alleen Newcastle heeft interesse in Bröd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er blijft echter interesse voor Bröd, onder meer de kampioen van Spanje wilt Bröd graag in het team hebben.
En Bröd gaat naar......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet het antwoord alquote:Had alleen gehoopt dat iemand anders zn waarde ook een beetje in de buurt zat
![]()
![]()
Latour is 3m meer waard.quote:Op maandag 17 augustus 2015 00:19 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord alHad alleen gehoopt dat iemand anders zn waarde ook een beetje in de buurt zat
![]()
Ook Prevc maakt een prachtige transfer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bateman krijgt het warm van Duitse interesse.
Latour heeft een beroerd seizoen bij Man City achter de rug en wilt meer speeltijd. Er is een geïnteresseerde club.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hij is verkocht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Prevc beleeft een droomdebuut.
Gelijk pech voor Bröd, gelijk 2 maanden aan de kant bij zijn nieuwe club.
Manneke vindt vakantie maar niets, hij gaat liever verder met goals maken.![]()
![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2015 00:31 schreef Keselo het volgende:
Ook Prevc maakt een prachtige transfer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bateman krijgt het warm van Duitse interesse.
[ afbeelding ]
Latour heeft een beroerd seizoen bij Man City achter de rug en wilt meer speeltijd. Er is een geïnteresseerde club.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hij is verkocht!En, hoe groot is het gat qua waarde nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nog steeds 3,25 miljoen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 00:38 schreef aleco99 het volgende:
[..]
En, hoe groot is het gat qua waarde nu?![]()
De Oro wilt Champions League spelen dit seizoen.
Turkleton heeft het niet naar zijn zin bij Valladolid en vertrekt misschien.
Gellé en Manneke helpen United naar de overwinning tegen Arsenal.
Frankfurt wilt serieus geld zien voor Bateman!![]()
![]()
Manneke verdiende nog niet genoeg bij United, nu met afstand de best verdiende speler.
Een Manchester United 1-2-3tje
Bateman laat zien waarom Frankfurt meer dan 22,5 miljoen verlangt![]()
![]()
Dat was hem voor vanavond mensen, het was me een genoegen
Ik heb de komende week genoeg tijd om in te springen als niemand anders kan hosten. Alleen dinsdag kan lastig worden.![]()
Bedankt voor het hosten.quote:Op maandag 17 augustus 2015 00:46 schreef Keselo het volgende:
Dat was hem voor vanavond mensen, het was me een genoegen
Ik heb de komende week genoeg tijd om in te springen als niemand anders kan hosten. Alleen dinsdag kan lastig worden.![]()
Als mensen nog iets willen weten kan het nog, ben nu zelf wat dingetjes aan het opzoeken over mijn speler dus het spel staat nog even open.![]()
Thanks voor het hosten.quote:Op maandag 17 augustus 2015 00:48 schreef Keselo het volgende:
Als mensen nog iets willen weten kan het nog, ben nu zelf wat dingetjes aan het opzoeken over mijn speler dus het spel staat nog even open.![]()
Heb je ook een lijstje met de individuele prijzen van Manneke?quote:Op maandag 17 augustus 2015 00:48 schreef Keselo het volgende:
![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2015 00:45 schreef Keselo het volgende:
Manneke verdiende nog niet genoeg bij United, nu met afstand de best verdiende speler.
[ afbeelding ]
Een Manchester United 1-2-3tje
[ afbeelding ]
Bateman laat zien waarom Frankfurt meer dan 22,5 miljoen verlangt
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Woei, eindelijk een nieuwe auto
![]()
![]()
![]()
Turk, je gaat toch niet naar die kut fransozen hé?
Begint wel echt een mooie collectie fokkers te worden nu bij valadolidIk zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Manolo, ga ook naar Valladolid in plaats van te verpieteren bij Man UnitedOok al uit het Spaanse elftal getrapt
![]()
Bedankt iedereen voor het hosten trouwensZal als ik weer thuis ben eens kijken of ik ook weer kan bijdragen
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Begint een beetje druk te worden bij Valladolid. Misschien toch maar Thomas de Trein gezelschap houden bij PSG.quote:Op maandag 17 augustus 2015 04:33 schreef Asschen_sukar het volgende:
Turk, je gaat toch niet naar die kut fransozen hé?
Begint wel echt een mooie collectie fokkers te worden nu bij valadolid![]()
Wordt op het middenveld wel aardig druk qua fokkers geloof ik ja, wordt straks nog onderling knokken om een basis plekquote:Op maandag 17 augustus 2015 10:16 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Begint een beetje druk te worden bij Valladolid. Misschien toch maar Thomas de Trein gezelschap houden bij PSG.![]()
Die gebroken arm van Suiker gaat hem ook niet helpen gok ik zo.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Volgens mij was het vorig seizoen al stuivertje wisselen af en toe. Ik weet wel wie als eerste zijn plek gaat verliezen. Iedereen is key player behalve Rä Stáquote:Op maandag 17 augustus 2015 10:22 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Wordt op het middenveld wel aardig druk qua fokkers geloof ik ja, wordt straks nog onderling knokken om een basis plek![]()
Die gebroken arm van Suiker gaat hem ook niet helpen gok ik zo.![]()
Dus jij hebt suikers arm gebrokenquote:Op maandag 17 augustus 2015 10:50 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Volgens mij was het vorig seizoen al stuivertje wisselen af en toe. Ik weet wel wie als eerste zijn plek gaat verliezen. Iedereen is key player behalve Rä Stá
Nee, je kan gewoon niet zo goed valbreken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:07 schreef truedestiny het volgende:
Nee, je kan gewoon niet zo goed valbreken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik zag dat duwtje welIk zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Als iemand de huidige savegame voor me regelt, kan ik wel even simmen. Heb een paar vrije uurtjes
Nice!quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:17 schreef SiebeJ het volgende:
De updates van 5 september 2023 staan er op!
http://fokalsspeler.forum2go.nl/spelers-f1.html
Ga jij hosten, anders kan ik het oppakken?Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Ik heb 'm nu lopenquote:Op maandag 17 augustus 2015 13:18 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Nice!
Ga jij hosten, anders kan ik het oppakken?![]()
Top, laat maar weten als ik het over moet pakken.quote:
Bateman bij Frankfurt? Ik heb wat updates gemist gisteren.
Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Ziekelijke stats inmiddels welquote:Op maandag 17 augustus 2015 13:22 schreef G3rtonimo het volgende:
+10 naar 520 stats.
Hij geeft ook les aan een jonger talentje sinds dit seizoen![]()
Zit alleen bij de verkeerde club volgens mijquote:Op maandag 17 augustus 2015 13:25 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ziekelijke stats inmiddels wel![]()
![]()
![]()
Bosje bloemen voor TurkletonSPOILER: Valladolid heeft er een oude rot bijOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:31 schreef SiebeJ het volgende:
Bosje bloemen voor Turkleton
[ afbeelding ]Haha nice!SPOILER: Valladolid heeft er een oude rot bijOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:31 schreef SiebeJ het volgende:
Nice! Hopelijk gaat hij Suiker wat bijlerenSPOILER: Valladolid heeft er een oude rot bijOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is die regen Vreekamp oid bij Liverpool de reden dat Ronaldo niet meer aan spelen toe komt? Vast wel he?![]()
Eigenlijk zijn het allemaal toppers (behalve 1), en misschien eigenlijk wel iets te. Of ben ik de enige die het leuk vind als een speler pas op z'n 28e voor het eerst een prijs wint?![]()
![]()
Ik zit ook al een beetje te kijken hoe dat bij een volgende ronde wel zo zou kunnen. Eigenlijk zit iedereen wel tegen z'n top aan, zo lijkt het ieder gevalquote:Op maandag 17 augustus 2015 13:40 schreef Ciscus het volgende:
Eigenlijk zijn het allemaal toppers (behalve 1), en misschien eigenlijk wel iets te. Of ben ik de enige die het leuk vind als een speler pas op z'n 28e voor het eerst een prijs wint?![]()
Nationaliteit is een eigen keuze tochquote:Op maandag 17 augustus 2015 13:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Voor de volgende ronde zou het wel leuk zijn om een Afrikaans land wereldkampioen te laten worden.![]()
![]()
Uiteraard. Ik gooide alleen een balletje op.quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:43 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Nationaliteit is een eigen keuze toch![]()
Dolly zou nooit voor een ander land dan Jamaica z'n bed uitkomenquote:Op maandag 17 augustus 2015 13:43 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Nationaliteit is een eigen keuze toch![]()
Daarom inderdaad. Misschien ze een fake carriere geven tot hun 23e, en dan pas starten?quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:41 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Ik zit ook al een beetje te kijken hoe dat bij een volgende ronde wel zo zou kunnen. Eigenlijk zit iedereen wel tegen z'n top aan, zo lijkt het ieder geval![]()
Dan zal je wel met een iets hogere CA dan 80 moeten startenquote:Op maandag 17 augustus 2015 13:47 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Daarom inderdaad. Misschien ze een fake carriere geven tot hun 23e, en dan pas starten?![]()
Volgens mij gaat hij nooit zo goed worden als jij was toen je je carrière begonquote:Op maandag 17 augustus 2015 13:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ben benieuwd of het broertje van Pang-Pang nog beter is geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tussenstand Premier LeagueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussenstand Liga BBVASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eerste elftal van Liverpool zit er momenteel zo uitquote:Op maandag 17 augustus 2015 13:40 schreef Swaytje het volgende:
Is die regen Vreekamp oid bij Liverpool de reden dat Ronaldo niet meer aan spelen toe komt? Vast wel he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:53 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Eerste elftal van Liverpool zit er momenteel zo uitJammer dat Ma Pang-Pang interlands moest spelen. Anders had ie meer gespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of een vastgestelde transfer in te stellen op hun 23e, zodat ze tot die tijd vast zitten bij hun (eventueel lower league) start club.quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:47 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Daarom inderdaad. Misschien ze een fake carriere geven tot hun 23e, en dan pas starten?
Dan begint het europa geweld ook op een iets reëlere leeftijdIk zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Hoe komen ze aan zoveel geld eigenlijk? Dat heb ik even gemistquote:Op maandag 17 augustus 2015 13:57 schreef truedestiny het volgende:
Draxler ook al bij Valladolid. Goed team in dat mini stationnetje van ze.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Ze zijn overgenomen door een tycoon in 2015 ergens daarna hebben ze bijna elk seizoen 50+ miljoen uitgegevenquote:Op maandag 17 augustus 2015 13:58 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Hoe komen ze aan zoveel geld eigenlijk? Dat heb ik even gemist![]()
![]()
Nu krijg je ditquote:Op maandag 17 augustus 2015 13:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Jammer dat Ma Pang-Pang interlands moest spelen. Anders had ie meer gespeeld.![]()
![]()
Verklaard een hoopquote:Op maandag 17 augustus 2015 14:00 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Ze zijn overgenomen door een tycoon in 2015 ergens daarna hebben ze bijna elk seizoen 50+ miljoen uitgegeven
Welcomequote:Op maandag 17 augustus 2015 14:05 schreef SiebeJ het volgende:
Nieuw FOK!talent toegevoegd aan de geschiedenis van Vallodolid
[ afbeelding ]
Ik vind het wel leuk als hij niet gelijk bij een topclub is. Polak eerst bij QPR en daarna naar subtopper die Vallalodid en uiteindelijk daarmee kampioen worden. Erg leuke loopbaan op dit moment.![]()
En natuurlijk speelt hij gewoonquote:Op maandag 17 augustus 2015 14:07 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Met alle respect. Volgens mij is Ma Pang-Pang toch de sterspeler bij China.![]()
![]()
'Ik beloof mijn 5-jarig contract uit te dienen, anders betaal ik alles terug!' was het antwoord van de blije Turkleton![]()
![]()
nice!quote:Op maandag 17 augustus 2015 14:15 schreef SiebeJ het volgende:
'Ik beloof mijn 5-jarig contract uit te dienen, anders betaal ik alles terug!' was het antwoord van de blije Turkleton
[ afbeelding ]Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Ach Gaffelbaard is toch al een Legende bij Everton, liefde voor de club dus hoeft geen salarisverhoging.quote:Op maandag 17 augustus 2015 14:16 schreef SiebeJ het volgende:
Geen salarisverhoging, wel een langere duur.. dan doe je iets fout
[ afbeelding ]![]()
Geen suiker op de lijst, maar wel een hoop fokkers inmiddels
Nu moet er alleen nog eentje bij Barca aangenomen wordenIk zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Kan je nog eens een kaarten overzicht van suiker erbij halen?
Krijg het idee dat hij zich heeft geleerd in te houden.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Ik denk dat het of Barbosa of Vreekamp gaat wordenquote:Op maandag 17 augustus 2015 14:23 schreef Asschen_sukar het volgende:
Geen suiker op de lijst, maar wel een hoop fokkers inmiddels
Nu moet er alleen nog eentje bij Barca aangenomen worden![]()
Haha denk je? De laatste shortlist had hij 13 gele kaartenquote:Op maandag 17 augustus 2015 14:24 schreef Asschen_sukar het volgende:
Kan je nog eens een kaarten overzicht van suiker erbij halen?
Krijg het idee dat hij zich heeft geleerd in te houden.![]()
![]()
Owquote:Op maandag 17 augustus 2015 14:25 schreef G3rtonimo het volgende:
[..]
Haha denk je? De laatste shortlist had hij 13 gele kaarten
De speler van het jaar is..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2015 14:43 schreef SiebeJ het volgende:
De speler van het jaar is..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eeuwige 2e
quote:Op maandag 17 augustus 2015 14:43 schreef SiebeJ het volgende:
De speler van het jaar is..Die Barbosa is wel veranderd zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik verdien het meeste van de Fokkers bij de Fokploeg. Maar zoals verwacht is m'n squad status nu rotation. En weg gekocht worden zit er ook niet in. Er staat namelijk een clausule in mijn contract van 98 miljoen![]()
![]()
Dumdum dum, de club van El Pollo Frito wordt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Turkquote:Op maandag 17 augustus 2015 14:52 schreef SiebeJ het volgende:
Turkleton speelt pas weer aan het einde van het seizoen
[ afbeelding ]![]()
Kan wel gunstig voor Ra Sta zijnIk zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Neem het gelijk over
Gaat Jeboi de strijd aan met de andere Fokkers?
De Trein staat weer in de finale van de Coup de la Ligue![]()
![]()
Echt geluk hebben we niet bij Liverpool. De bank of tribune.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:29 schreef Swaytje het volgende:
De enige speler zonder interland, oeps![]()
![]()
Ma Pang Pang niet genoeg voor China?
Manolo maakt zijn debuut!
Ronaldo nog steeds aan het ballen bij de jonkies.![]()
![]()
Hoe vaak hebben we dat al wel niet gehoordquote:Op maandag 17 augustus 2015 15:42 schreef Hermanna het volgende:
Ma Pang Pang niet genoeg voor China?
[ afbeelding ]
We worden oud geloof ik, de ene na de andere zware blessure
Ja hé. Liverpool lijkt me geen goede keuze voor onze Chinees Nederlander Italiaan Chinees.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:45 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben we dat al wel niet gehoord![]()
Nee, zeker niet. Maar waar hij dan wel tot z'n recht komt ... geen ideequote:Op maandag 17 augustus 2015 15:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ja hé. Liverpool lijkt me geen goede keuze voor onze Chinees Nederlander Italiaan Chinees.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Newcastle had ook interesse in hem. Dat was wel een leuke ploeg voor hem geweest.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:51 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Maar waar hij dan wel tot z'n recht komt ... geen idee![]()
![]()
Kan je de opstelling van de wedstrijd (valladolid) er nog bij zoeken?Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
We voelen met je mee.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:55 schreef Asschen_sukar het volgende:
Kan je de opstelling van de wedstrijd (valladolid) er nog bij zoeken?![]()
![]()
2-1quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:55 schreef Asschen_sukar het volgende:
Kan je de opstelling van de wedstrijd (valladolid) er nog bij zoeken?
0-3![]()
![]()
Niemand is zn leven zeker in Spanjequote:Op maandag 17 augustus 2015 16:04 schreef Hermanna het volgende:
Suiker en Brot beuken erop los bij Valladolid
[ afbeelding ]![]()
En thanks voor de screensIk zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Turkleton is terug![]()
Latour 8 maanden uit de roulatie en dat nog wel tegen een -18 team![]()
Gelle vindt eindelijk het net weer!![]()
![]()
Klopt Jeboiquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:17 schreef Asschen_sukar het volgende:
Speelt er ook niet iemand bij juve?![]()
![]()
Champions League
Halve finale ronde 2 eerste ronde eindigde 3-3.
Bayern - Juventus
Minuut 9!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minuut 45!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minuut 48!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minuut 90!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindstand!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:24 schreef Hermanna het volgende:
Champions League
Halve finale ronde 2 eerste ronde eindigde 3-3.
Bayern - Juventus
Minuut 9!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minuut 45!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minuut 48!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minuut 90!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindstand!De twee hartsvrienden tegenover elkaar en beslissendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Turk was te lang geblesseerd en het kampioenschap zit er niet meer in, maar dan toch maar met stijl eindigen.
Umehara ook niet naar het EK.![]()
![]()
Speelt Bateman met USA nooit de Amerika Cup? Ik zie daar eigenlijk nooit iets van voorbij komen volgens mij, of zit dat niet in het spel?![]()
Ik zie dit wel staanquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:35 schreef G3rtonimo het volgende:
Speelt Bateman met USA nooit de Amerika Cup? Ik zie daar eigenlijk nooit iets van voorbij komen volgens mij, of zit dat niet in het spel?![]()
![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:32 schreef Hermanna het volgende:
Turk was te lang geblesseerd en het kampioenschap zit er niet meer in, maar dan toch maar met stijl eindigen.![]()
Wat is de stand geworden?Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
English Footballer of the Year gaat naar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de speler kiezen voor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeboi schiet er meer in maar Rui wint!
Henk de Fries eindigt ook als 2de![]()
![]()
Heeft Spanje eigenlijk player of the year awards, kan me niet herinneren er ooit iets van gezien te hebben (nu zegt dit weinig met mijn huidige geheugen, maar toch)Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Jawel maar daar zijn de fokkers niet goed genoeg voor.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:42 schreef Asschen_sukar het volgende:
Heeft Spanje eigenlijk player of the year awards, kan me niet herinneren er ooit iets van gezien te hebben (nu zegt dit weinig met mijn huidige geheugen, maar toch)![]()
Shots firedquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:43 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Jawel maar daar zijn de fokkers niet goed genoeg voor.![]()
Ons talent wordt gewoon niet gewaardeerd. Ik vermoed een complot.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Jup samen met Turkleton, Valladolid heeft betere staff nodigquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:43 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Hoezo speelde Polak niet in de CL wedstrijden van Vallalodid, is hij geblesseerd geweest?![]()
![]()
Wie wint de EURO Cup!?
Minuut 13!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minuut 20!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minuut 86!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindstand!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dit is echt ongelooflijkquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De twee hartsvrienden tegenover elkaar en beslissend![]()
![]()
![]()
English Premier LeagueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BundesligaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liga BBVASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Serie ASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ligue 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EredivisieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Champions Cup finale!
Minuut 2!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minuut 11!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minuut 21!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minuut 72!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minuut 114!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindstand!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 64% gewijzigd door Hermanna op 17-08-2015 17:14:35 ]![]()
Beste speler Champions Cup is..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Champions Cup Golden Boot gaat naar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beste Speler van Europa is..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shortlist
Hoogste salaris:
Allee Manneke - 400.000 p/w
Hoogste waarde:
Daigo Umehara - ¤88.000.000
Meeste interlands:
Allee Manneke - 67
Meeste jeugdinterlands:
Knacker Bröd - 41
Laagste salaris:
Knacker Bröd - ¤35.500 p/w
Laagste waarde:
Ma Pang Pang - ¤8.750.000
De Marathon Loper
Allee Manneke - 508,3 km
Te lui om te rennen:
Manolo El Polo Frito - 26.4 km
Meeste geel:
Bobby Beukenaar 13
Meeste rood:
Sjaakie/ Knacker/ Brot 2
Laagste Rating:
Ma Pang Pang - 6,50
Hoogste Rating:
Allee Manneke 8.03
[ Bericht 34% gewijzigd door Hermanna op 17-08-2015 17:30:30 ]![]()
Zo, weer terugIk zie dat Manolo een overstap heeft gemaakt naar Chelsea, hopelijk komt hij daar iets meer aan spelen toe
Niet echtquote:Op maandag 17 augustus 2015 17:41 schreef PierreTT het volgende:
Zo, weer terugIk zie dat Manolo een overstap heeft gemaakt naar Chelsea, hopelijk komt hij daar iets meer aan spelen toe
![]()
![]()
Zo. Gewoon de beste speler van je tegenstander na 6 minuten uit de wedstrijd schoppen. Zo kan je ook winnen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:46 schreef Hermanna het volgende:
Engeland door naar de Halve Finale!
[ afbeelding ]![]()
I love my mispoken words.![]()
Blessures!
Winnaar van het WK is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doelpunt:quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:56 schreef Hermanna het volgende:
Ma Pang Pang verdrietig na verlies tegen Democratische Volksrepubliek Korea
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelle met een hattrick!
Bateman vernedert de Salomon Eilanden
Man City wint de Europese Super Cup tegen Juventus!![]()
![]()
Eens even gekeken naar Manolo, de rek is er wel uit. 2020 +11, 2021 +1, 2022 +5, 2023 +0. Totaal op 457, denk dat de max. PA wel bereikt is
Dan ben je een grote hoor, in de verlenging van de CL-finale de winnende erinkoppen.
De Trein heeft het met PSG veel te makkelijk in de ligue 1, maar doet niet mee in de CL. Ik hoop eigenlijk op een transfer.![]()
Transfers!
Redondo gaat naar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ma Pang Pang gaat naar..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keppy tekent een nieuw contract.
Ik upload de save en plaats de spelers updates kan de volgende verder!![]()
Het lijkt er op dat het nu nog alleen maar heen en weer schuiven van eigenschappen zijn en dat de grote groei er echt uit is. Op je top zijn als je 24/25 bent is wel wat vroeg![]()
![]()
Welkom!!quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
De tering. Ma Pang-Pang naar City.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Bellamy gaat moeizaam vooruit 480 naar 484.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Op 523 mag het ook wel eens stoppenquote:Op maandag 17 augustus 2015 19:22 schreef G3rtonimo het volgende:
+3 naar 523 stats, zit wel een beetje op zijn top nu.
Ah, eindelijk weer mogen invallen bij NL en gelijk gescoord!quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:40 schreef Hermanna het volgende:
Turk vs Fok!
[ afbeelding ]
Everton Legende naar Chelsea?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Huuuulde, gewoon 2 caps voor Frankrijk(Nee joh, ze waren voor Nederland, oftewel ik ben ook weer een Dutchie
)
En weer +7 afgelopen seizoen. Favoured personel bij Lille
Bedankt weer voor de mooie updates!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door aleco99 op 17-08-2015 21:35:05 ]![]()
+11 naar 484, gaat nog lekker![]()
Volgens mij ook een nieuw contract, verdien ineens meer
quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:24 schreef Hermanna het volgende:
Beste Speler van Europa is..Allee Manneke pronkt met de renskills van Joornstra.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shortlist
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoogste salaris:
Allee Manneke - 400.000 p/w
Hoogste waarde:
Daigo Umehara - ¤88.000.000
Meeste interlands:
Allee Manneke - 67
Meeste jeugdinterlands:
Knacker Bröd - 41
Laagste salaris:
Knacker Bröd - ¤35.500 p/w
Laagste waarde:
Ma Pang Pang - ¤8.750.000
De Marathon Loper
Allee Manneke - 508,3 km
Te lui om te rennen:
Manolo El Polo Frito - 26.4 km
Meeste geel:
Bobby Beukenaar 13
Meeste rood:
Sjaakie/ Knacker/ Brot 2
Laagste Rating:
Ma Pang Pang - 6,50
Hoogste Rating:
Allee Manneke 8.03![]()
neeeeeeeeequote:Op maandag 17 augustus 2015 13:27 schreef SiebeJ het volgende:
De Fries buigt achterstand om in nipte overwinning
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]!!! 1 wedstrijd mag ik mee doen en hopla het is over
!
quote:Op maandag 17 augustus 2015 14:57 schreef SiebeJ het volgende:
Twee penalty's, twee goals voor Keppie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Held! Ben ik precies op tijd weer van werk dus. Waar gaat je paper over?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:25 schreef Keselo het volgende:
Genoeg aan mijn paper gewerkt voor vandaag, ik zal eens gaan simmen.![]()
![]()
De relatie tussen de continuïteit van een onderneming en het activeren van belasting latenties.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:32 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Held! Ben ik precies op tijd weer van werk dus. Waar gaat je paper over?
Heb overigens wel een probleem met de save, krijg het bericht dat deze niet geladen kan worden.![]()
Kom ik aanzetten met mijn M&O op de middelbare school.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:35 schreef Keselo het volgende:
[..]
De relatie tussen de continuïteit van een onderneming en het activeren van belasting latenties.
Heb overigens wel een probleem met de save, krijg het bericht dat deze niet geladen kan worden.![]()
![]()
ik weet wat deze woorden betekenen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:35 schreef Keselo het volgende:
[..]
De relatie tussen de continuïteit van een onderneming en het activeren van belasting latenties.
![]()
Het is echt een kut onderwerp waar ooit maar 2 boeken en 3 wetenschappelijke artikelen zijn geschreven lijkt het wel, mijn halve paper is een verwijzing naar hetzelfde wetenschappelijke artikelquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:36 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Kom ik aanzetten met mijn M&O op de middelbare school.![]()
![]()
Ik had dit jaar ook enkele onderwerpen waar ik maar erg beperkte literatuur bij had.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:38 schreef Keselo het volgende:
[..]
Het is echt een kut onderwerp waar ooit maar 2 boeken en 3 wetenschappelijke artikelen zijn geschreven lijkt het wel, mijn halve paper is een verwijzing naar hetzelfde wetenschappelijke artikel
Best lastig om het als eigen werk te laten lijken.![]()
![]()
![]()
Maar goed, ik krijg de savegame niet geladen en de enige fix die ik online kan vinden werkt niet.
Op mijn laptop krijg ik de save zonder probleem geladen (maar mijn laptop is veel te traag voor zo'n lange save) en op mijn PC krijg ik steeds de foutmelding "The savegame could not be loaded". Iemand enig idee?
[ Bericht 53% gewijzigd door Keselo op 18-08-2015 17:51:43 ]![]()
Ik ben ook weer klaar met typen, dus ook net op tijdquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:25 schreef Keselo het volgende:
Genoeg aan mijn paper gewerkt voor vandaag, ik zal eens gaan simmen.Die savegame is wel vreemd, misschien krijgt iemand anders hem wel geladen?
Snap gewoon niet waar het aan ligt aangezien het op mijn laptop geen probleem geeft...quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben ook weer klaar met typen, dus ook net op tijdDie savegame is wel vreemd, misschien krijgt iemand anders hem wel geladen?
![]()
Clear cache gedaan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:58 schreef Keselo het volgende:
[..]
Snap gewoon niet waar het aan ligt aangezien het op mijn laptop geen probleem geeft...Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Moet ik hem nog een keer uploaden?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:58 schreef Keselo het volgende:
[..]
Snap gewoon niet waar het aan ligt aangezien het op mijn laptop geen probleem geeft...![]()
Valt te proberenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:03 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Moet ik hem nog een keer uploaden?![]()
Apart. Misschien dat iemand anders dan kan hosten?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:03 schreef Keselo het volgende:
[..]
Jep, ook opnieuw geïnstalleerd, geprobeerd via de cloud te laden, niets werktHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Lockie is een slimme tata, heb hem aan de praat gekregen.
Verify integrity of game cache had ik moeten doen.![]()
Ik zat het ook net te lezenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:14 schreef Keselo het volgende:
Lockie is een slimme tata, heb hem aan de praat gekregen.
Verify integrity of game cache had ik moeten doen.
http://www.passion4fm.com(...)in-football-manager/Half bezopen is weggegooid geld.![]()
In het kader van duurt even, maar dan heb je wel wat, hier gaat ie dan!
Prevc 3 maanden aan de kant met een gescheurde kuitspier.
Chelsea speelt met 4 Fok!kers gelijk tegen Aston Villa
Redondo keert terug op de Spaanse velden en helpt Valladolid gelijk aan een 3-1 overwinning
En komt gelijk in het team van de week terecht.![]()
![]()
Pang-Pang debuteert voor City en helpt ze gelijk aan een nederlaag.
Henk en Hendy een 10 tegen Southampton
Valladolid wint met 5-0 met dank aan de Fok! delegatie. Knäcker Bröd zat de hele wedstrijd op de bank![]()
![]()
Bateman heeft het naar zijn zin in Duitsland
"Ik heb weleens beter gespeeld" -Manneke
Henk heeft een wilde nacht met Ingrid achter de rug en moet het bekopen met een gebroken arm.
De een zijn dood...![]()
![]()
Ronaldo heeft het wel gezien in Liverpool, toekomstige ploeggenoot van Beukenaar?
Jeboi in de wolken met zijn oproep voor het Nederlands elftal.
Ook El Pollo Frito naar de ziekenboeg.
Bellamy heeft het niet zo op Russen.![]()
![]()
Wel mooi dat het bij Chelsea nu wel prima gaat
Engeland wint van Ierland, Umehara voor de verandering de beste man van het veld.
Manneke tegen De Oro.
De Trein heeft het naar zijn zin in Parijs
Bellamy man van de wedstrijd, basisplaats voor Pang-Pang.![]()
![]()
Man United dankzij Fok! voorbij Aston Villa, Manneke betrokken bij beide goals.
De Oro weet het net al 6 uur niet te vinden.
De Oro scoort eindelijk weer maar het is niet genoeg voor de overwinning.
Beukenaar gooit de beuk erin.![]()
![]()
Bellamy speler van de maand, Manneke 3e.
Beukenaar weer met rood van het veld.
Valladolid wint van Las Palmas, Knäcker Bröd laat zien waarom hij in de basis hoort.
Twee keer rood in een maand tijd levert Beukenaar een nieuw contract op. Rare lui, die Fransen...![]()
![]()
Jaa terug naar Frankrijk graag!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:36 schreef Keselo het volgende:
Ronaldo heeft het wel gezien in Liverpool, toekomstige ploeggenoot van Beukenaar?
[ afbeelding ]![]()
Chelsea dankzij Fok! voorbij Torino
Ook Fokdolid wint in de Champions League
Jeboi Lindgrinãldinhoãoaldoïnhoalfabiozinho krijgt een contract dat bijna net zo lang is als zijn naam.
Manneke en Champions League, een goede combinatie![]()
![]()
Jij krijgt een nieuw contract! Jij krijgt een nieuw contract! Iedereen krijgt een nieuw contract! Zo ook Bateman, die tot zijn pensioen bij Frankfurt lijkt te blijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De voorhoede van Chelsea doet het weer goed.
Moyes is terug bij Everton en geniet van Gaffelbaard
De Fries tekent ook bij.![]()
![]()
Kort maar krachtig tnxquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:03 schreef Keselo het volgende:
Ik houd het even voor gezien, wie over wilt nemen kan.![]()
![]()
Is puush weer te traag?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:03 schreef Keselo het volgende:
Ik houd het even voor gezien, wie over wilt nemen kan.![]()
![]()
Ik had eigenlijk anderhalf uur ingepland maar dat werd door omstandigheden wat korterquote:Neen sinds ik Greenshot gebruik heb ik dat soort problemen niet meer. Kan het je echt aanbevelen.quote:![]()
Je bent van harte welkomquote:PSG van de troon stoten!
[ Bericht 0% gewijzigd door aleco99 op 18-08-2015 20:07:44 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: