Onder de grond.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou ja, soms denk ik wel: "Kan het niet ergens uit het zicht?"
Eens.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het moet hier veel meer over de (politieke) alternatieven gaan, de oplossingen hiervoor.
Geen billboards..quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, hij noemde wel even Spanje als voorbeeld.
Ideaal dus.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:28 schreef xzaz het volgende:
[..]
Langs de snelweg is de goedkoopste positie. Er staan honderden bedrijfspanden leeg alleen is het voordeliger of met de vastgoed te speculeren en deze zelf neer te zetten.
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Geen billboards..
Nou, dat ben ik nog wel met hem eens. Die mogen van mij ook wel uit het landschap verdwijnen.
Ik erger me persoonlijk dood aan de reclame in de publieke ruimte. Bushokjes ook al.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Geen billboards..
Nou, dat ben ik nog wel met hem eens. Die mogen van mij ook wel uit het landschap verdwijnen.
Wat ik wel handig vind zijn die schermen in de metro die nieuws etc. laten zien.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik erger me persoonlijk dood aan de reclame in de publieke ruimte. Bushokjes ook al.
Zeker, dat is handig.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:31 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Wat ik wel handig vind zijn die schermen in de metro die nieuws etc. laten zien.
Je hebt al een heel ambtenarenapparaat zonder kennis.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:31 schreef opperkleurder het volgende:
Gelukkig hoef je als minister niet overal kennis van te hebben. Je hebt een heel ambtenarenapparaat.
In ieder geval affiniteitquote:Op zondag 16 augustus 2015 22:31 schreef opperkleurder het volgende:
Gelukkig hoef je als minister niet overal kennis van te hebben. Je hebt een heel ambtenarenapparaat.
Totdat je een bed gaat kopen bij Ikea en 100 km moet rijden omdat je het op een plekje uit het oog wilt.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:31 schreef xzaz het volgende:
[..]
Maar niet wenselijk. Gezien de vervuiling van het landschap.
Sta je te pissen in een café heb je een beeldscherm of reclameposter voor je smoel.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik erger me persoonlijk dood aan de reclame in de publieke ruimte. Bushokjes ook al.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je hebt al een heel ambtenarenapparaat zonder kennis.
Jawel, komt ook wel reclame tussendoor.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zeker, dat is handig.Maar daar wordt toch ook geen reclame getoond? Of let ik gewoon niet goed op dan?
VROM bedoel jequote:Op zondag 16 augustus 2015 22:33 schreef borisz het volgende:
Huizinga op VWS was echt een drama idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |