Zou ik wel willen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:18 schreef ForzaMilan het volgende:
Wat wil deze man.. Dat we alleen nog maar door polders rijden en dat de Ikea en de Hornbach moeten oprotten?
Daar heb je het ook ouwe.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:19 schreef ForzaMilan het volgende:
Kan die beter in het noorden van het land gaan wonen dan in de Randstad. Wat verwacht je nou zelf pik!
Dan hoeft het nog niet zo lelijk allemaal.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:20 schreef marcodej het volgende:
Dit is de Randstad pikkie, we hebben beperkt de ruimte.
Maar superlelijk.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:20 schreef ForzaMilan het volgende:
Dit is gewoon een economische ontwikkeling van de afgelopen 30/40 jaar.
Hij had het fragment beter achterwege kunnen laten, ja. De beelden staan immers al op ieders netvlies gebrand. Heeft geen toegevoegde waarde, zo.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar wat een figuur joh.. hij komt met een fragment over terreur, maar wil niet over terreur praten.
Juist dan mag je wel wat beter nadenken over hoe je die schaarse ruimte wilt invullen, in plaats van de boel volplempen met chaos en lelijkheid onder het mom van 'economie' of ja waarom eigenlijk?quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:20 schreef marcodej het volgende:
Dit is de Randstad pikkie, we hebben beperkt de ruimte.
Hij wilde enkel het punt maken dat het vakgebied engineering ook misbruikt kan worden, verder niet.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:21 schreef DO2 het volgende:
[..]
Hij had het fragment beter achterwege kunnen laten, ja. De beelden staan immers al op ieders netvlies gebrand. Heeft geen toegevoegde waarde, zo.
Zie jou voor het eerst wat zinnigs zeggen op dit forum.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:21 schreef opperkleurder het volgende:
Ja want je gaat je logistieke sector en je meubelwinkel midden in de stad neerzetten.
Wil Ikea dit zelf ook niet? Duizenden meters ''woonplezier''. Dat is commercieel niet handig in de randstad (te duur).quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:21 schreef ForzaMilan het volgende:
Mensen willen een Ikea, er is geen plek in de stad.. Waar pleuren we dat ding dan. Langs de snelweg. Logisch.
Jij leest te weinig posts van mij.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:22 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Zie jou voor het eerst wat zinnigs zeggen op dit forum. :p
Goed verhaal ook, zegt ook meteen wat het probleem is en hoe het veroorzaakt wordt. Door niemand namelijk.quote:
Combinatie van beide.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wil Ikea dit zelf ook niet? Duizenden meters ''woonplezier''. Dat is commercieel niet handig in de randstad (te duur).
Hij behandelt Wilfried wel als een dombo, wat hij niet is.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Goed verhaal ook, zegt ook meteen wat het probleem is en hoe het veroorzaakt wordt. Door niemand namelijk.
Ik logisticus.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij leest te weinig posts van mij.
Ik ben trouwens planoloog.
Ik ga graag mee.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:23 schreef golfer het volgende:
Hij trekt het niet en vindt het ondemocratisch. Ik zou zeggen: ga emigreren naar Spanje.
Nu niet. Misschien in de toekomst met elektrische, schone en stille auto's juist wel.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:23 schreef thedeedster het volgende:
Zo ingewikkeld is het toch niet. Niemand wil naast een snelweg wonen...
Alsof snelwegen in de toekomst nog enige waarde hebbenquote:Op zondag 16 augustus 2015 22:23 schreef thedeedster het volgende:
Zo ingewikkeld is het toch niet. Niemand wil naast een snelweg wonen...
Dan nemen we allemaal het vliegtuig?quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:24 schreef Deckard het volgende:
[..]
Alsof snelwegen in de toekomst nog enige waarde hebben
Vertegenwoordiging van de burger gaat het over, niet persoonlijk van de burger zelf.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:24 schreef Modus het volgende:
Net alsof de gemiddelde burger wél geraadpleegd wordt voor de vormgeving van dit soort dingen?
Vliegende auto's.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dan nemen we allemaal het vliegtuig?
Minder mobiel en niemand die een auto heeft over een jaar of 20.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dan nemen we allemaal het vliegtuig?
Moeten ze maar meer op GroenLinks stemmen i.p.v. VVD.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:25 schreef Deckard het volgende:
[..]
Vertegenwoordiging van de burger gaat het over, niet persoonlijk van de burger zelf.
We hebben het heel lang uitgebannen in Nederland. In de ons omringende landen is het erger.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:25 schreef marcodej het volgende:
Planologen kunnen er ook niks aan doen dat IKEA en Hornbach lelijke merkkleuren heeft.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:24 schreef Deckard het volgende:
[..]
Alsof snelwegen in de toekomst nog enige waarde hebben
Uhh nee maar wel de positie bepalen...quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:25 schreef marcodej het volgende:
Planologen kunnen er ook niks aan doen dat IKEA en Hornbach lelijke merkkleuren heeft.
Zijn punt is dat beide vertegenwoordigers geen zeggenschap hier over hebben.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:26 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Moeten ze maar meer op GroenLinks stemmen i.p.v. VVD.
Langs de snelweg is juist een ideale positie.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:26 schreef xzaz het volgende:
[..]
Uhh nee maar wel de positie bepalen...
Waar zou jij het neerzetten?quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:26 schreef xzaz het volgende:
[..]
Uhh nee maar wel de positie bepalen...
Je stijgt in aanzien bij me.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij leest te weinig posts van mij.
Ik ben trouwens planoloog.
Nou ja, soms denk ik wel: "Kan het niet ergens uit het zicht?"quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:27 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Langs de snelweg is juist een ideale positie.
Als jij een goede plek weet..quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou ja, soms denk ik wel: "Kan het niet ergens uit het zicht?"
Hmm, hij noemde wel even Spanje als voorbeeld.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hij komt ook niet met een oplossing.
Hautain mannetje is het inderdaad. Ben hem zat. Vraag me af waarom ik nog kijk.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:27 schreef luxerobots het volgende:
Lijkt wel of Adriaan, Wilfried als een soort vijand ziet met zijn belerende toontje en boze blik.
Spanje is een veel groter land. Rondom Madrid en Barcelona ziet het er net zo uit als hier.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, hij noemde wel even Spanje als voorbeeld.
Langs de snelweg is de goedkoopste positie. Er staan honderden bedrijfspanden leeg alleen is het voordeliger of met de vastgoed te speculeren en deze zelf neer te zetten.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:27 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Langs de snelweg is juist een ideale positie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |