Hij wilde enkel het punt maken dat het vakgebied engineering ook misbruikt kan worden, verder niet.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:21 schreef DO2 het volgende:
[..]
Hij had het fragment beter achterwege kunnen laten, ja. De beelden staan immers al op ieders netvlies gebrand. Heeft geen toegevoegde waarde, zo.
Zie jou voor het eerst wat zinnigs zeggen op dit forum.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:21 schreef opperkleurder het volgende:
Ja want je gaat je logistieke sector en je meubelwinkel midden in de stad neerzetten.
Wil Ikea dit zelf ook niet? Duizenden meters ''woonplezier''. Dat is commercieel niet handig in de randstad (te duur).quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:21 schreef ForzaMilan het volgende:
Mensen willen een Ikea, er is geen plek in de stad.. Waar pleuren we dat ding dan. Langs de snelweg. Logisch.
Jij leest te weinig posts van mij.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:22 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Zie jou voor het eerst wat zinnigs zeggen op dit forum. :p
Goed verhaal ook, zegt ook meteen wat het probleem is en hoe het veroorzaakt wordt. Door niemand namelijk.quote:
Combinatie van beide.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wil Ikea dit zelf ook niet? Duizenden meters ''woonplezier''. Dat is commercieel niet handig in de randstad (te duur).
Hij behandelt Wilfried wel als een dombo, wat hij niet is.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Goed verhaal ook, zegt ook meteen wat het probleem is en hoe het veroorzaakt wordt. Door niemand namelijk.
Ik logisticus.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij leest te weinig posts van mij.
Ik ben trouwens planoloog.
Ik ga graag mee.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:23 schreef golfer het volgende:
Hij trekt het niet en vindt het ondemocratisch. Ik zou zeggen: ga emigreren naar Spanje.
Nu niet. Misschien in de toekomst met elektrische, schone en stille auto's juist wel.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:23 schreef thedeedster het volgende:
Zo ingewikkeld is het toch niet. Niemand wil naast een snelweg wonen...
Alsof snelwegen in de toekomst nog enige waarde hebbenquote:Op zondag 16 augustus 2015 22:23 schreef thedeedster het volgende:
Zo ingewikkeld is het toch niet. Niemand wil naast een snelweg wonen...
Dan nemen we allemaal het vliegtuig?quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:24 schreef Deckard het volgende:
[..]
Alsof snelwegen in de toekomst nog enige waarde hebben
Vertegenwoordiging van de burger gaat het over, niet persoonlijk van de burger zelf.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:24 schreef Modus het volgende:
Net alsof de gemiddelde burger wél geraadpleegd wordt voor de vormgeving van dit soort dingen?
Vliegende auto's.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dan nemen we allemaal het vliegtuig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |