Ja redelijk, is nog in ontwikkeling.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kan me voorstellen. Heb je een mooie tuin?
Ook een groentetuin?quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:55 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ja redelijk, is nog in ontwikkeling.
Zwollequote:Op zondag 16 augustus 2015 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hé Kentoet. Hoe is het in Zwolle-Zuid-Zuid?
Ben geen hippie. Wel kruisbessen en aardbeien trouwens.quote:
Gozert.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:00 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ben geen hippie. Wel kruisbessen en aardbeien trouwens.
kruisbessenquote:Op zondag 16 augustus 2015 22:00 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ben geen hippie. Wel kruisbessen en aardbeien trouwens.
Dat deel vind ik sws wel de beste.quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toen ik dat de eerste keer zag moest ik mijzelf oprapen.
Hoe was het? Met JR enzo toch?quote:Op maandag 17 augustus 2015 00:00 schreef Mani89 het volgende:
Wat zijn FOK! meets toch ontzettend leuk.
Ja JR, Sked, Paxcon Johannes en ik. We hebben 8 uur lang alleen maar over FOK! geroddeld.quote:
Roddeltantes, niet van jullie verwacht.quote:Op maandag 17 augustus 2015 00:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja JR, Sked, Paxcon Johannes en ik. We hebben 8 uur lang alleen maar over FOK! geroddeld.
Zelfs jij kwam nog ter sprake!quote:Op maandag 17 augustus 2015 00:07 schreef Kauai het volgende:
[..]
Roddeltantes, niet van jullie verwacht.
Zijn er nog sappige roddels die je met ons wilt delen? En is de NWS-SC ook besproken?quote:Op maandag 17 augustus 2015 00:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja JR, Sked, Paxcon Johannes en ik. We hebben 8 uur lang alleen maar over FOK! geroddeld.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 00:07 schreef Kauai het volgende:
[..]
Roddeltantes, niet van jullie verwacht.
Got no time for that shitquote:Op maandag 17 augustus 2015 00:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij behoort toch ook tot de roddelaars
Je bent erg geliefd bij de mannelijke FOK!kers. Daar zal ik het bij laten.quote:
De NWS SC meet is wel besproken, en we hebben afgesproken dat die alleen doorgaat als jij ook komt.quote:Op maandag 17 augustus 2015 00:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zijn er nog sappige roddels die je met ons wilt delen? En is de NWS-SC ook besproken?
Dat is geen roddel, dat is chantage. Wel jammer trouwens, dat de NWS SC-meet op zo'n manier ter ziele gaat.quote:Op maandag 17 augustus 2015 00:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De NWS SC meet is wel besproken, en we hebben afgesproken dat die alleen doorgaat als jij ook komt.
Je spreekt uit ervaring?quote:Op maandag 17 augustus 2015 00:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb medelijden met kauai als ze eenmaal 18 is, arme meid
Ja, en dat heb jij dan op je geweten, gaat dat niet aan je vreten? Kom op Elfje we houden van je.quote:Op maandag 17 augustus 2015 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is geen roddel, dat is chantage. Wel jammer trouwens, dat de NWS SC-meet op zo'n manier ter ziele gaat.
Proef ik daar sarcasme?quote:Op maandag 17 augustus 2015 00:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bent erg geliefd bij de mannelijke FOK!kers. Daar zal ik het bij laten.
Ik heb niks op mijn geweten hoor. Het is niet mijn beslissing om de NWS SC-meets te schrappen omdat ik niet kom.quote:Op maandag 17 augustus 2015 00:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, en dat heb jij dan op je geweten, gaat dat niet aan je vreten? Kom op Elfje we houden van je.
Nou in het geheel niet hoor, maar je hebt een stille aanbidder.quote:
Welk sentiment?quote:Op maandag 17 augustus 2015 00:24 schreef anonymoussie het volgende:
Jongens, ik heb een sentiment uit mijn jeugd terug gevonden dankzij het tv topic.
Ik wil bloemenmeisje worden op hun bruiloft. Wanneer is stille aanbidder niet meer zo stil?quote:Op maandag 17 augustus 2015 00:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou in het geheel niet hoor, maar je hebt een stille aanbidder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |