Hartaanval krijgen zal niet gebeuren, maar misschien is het inderdaad beter om het bij hem neer te leggen, kan er in principe toch met niemand over pratenquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:48 schreef K44S het volgende:
Je zou je gevoelens kunnen neer leggen bij hem. Dan ben je daar in ieder geval vanaf.
De kans dat het gaat werken is net zo groot, dat als je hem je gevoelens verteld en hij er mee instemt (toevallig heeft hij die gevoelens ook) en je tegelijk een hartaanval krijgt.
16 en 25-30. Als je heel reeël bent... weet je zelf ook wel dat dit nergens toe gaat leiden.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:52 schreef SOSHIZ het volgende:
Ik probeer al twee maanden om het te laten verdwijnen, maar daarentegen mis ik hem juist meer en vind hem steeds leuker, en nee ik weet zijn reactie niet, maar ik ken hem deels wel en wil hem graag beter leren kennen
De kans is net zo groot dat dat gebeurt, als dat het wat wordtquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:51 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Hartaanval krijgen zal niet gebeuren, maar misschien is het inderdaad beter om het bij hem neer te leggen, kan er in principe toch met niemand over praten
Vanaf 16 mag het officieel mits er toestemming is van mijn oudersquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:53 schreef mootie het volgende:
[..]
16 en 25-30. Als je heel reeël bent... weet je zelf ook wel dat dit nergens toe gaat leiden.
Dit dus..quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:53 schreef jodelahity het volgende:
Waarom een arts in opleiding kiezen als je ook een fokker kan daten.
Nee tuurlijk niet, het zal wel hoger dan 1% zijn hoorquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:54 schreef K44S het volgende:
[..]
De kans is net zo groot dat dat gebeurt, als dat het wat wordt
1% is ook een kans natuurlijk.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:55 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, het zal wel hoger dan 1% zijn hoor
Omdat hij is wat ik zoek, had ook liever dat ik hem ergens anders leerde kennenquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:53 schreef jodelahity het volgende:
Waarom een arts in opleiding kiezen als je ook een fokker kan daten.
Die toestemming heb je niet nodig.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:54 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Vanaf 16 mag het officieel mits er toestemming is van mijn ouders
Dramatisch is het niet, ik wil gewoon meningen van andere weten om beter te kunnem beslissen wat ik moet doenquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:53 schreef Geralt het volgende:
Dan vraag je hem toch gewoon of hij op date wilt met je?
Nee heb je, ja kan je krijgen.
Daar hoef je heel zo een dramatisch topic niet voor te openen.
Omdat je die wettelijk gezien niet nodig hebt als je 16 bent.quote:
Denk dat de kans dat het wederzijds zal zijn wel meer dan 1% is, maar hoeveel % precies, dat weet ik nietquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:56 schreef K44S het volgende:
[..]
1% is ook een kans natuurlijk.
Wel positief perspectief als je het zo bekijkt
quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:54 schreef royzegthoi het volgende:
[..]
Dit dus..
Ik ben buitensportinstructeur dus da's vrijwel hetzelfde, stuur maar een berichtje, die arts (in opleiding) ben je dan in notime vergeten.
Juist wel las ik, omdat je onder de 18 jaar nog steeds minderjarig bent en niet zomaar met een meerderjarige kan datenquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Omdat je die wettelijk gezien niet nodig hebt als je 16 bent.
Dat is het punt niet. Iemand van 25 wil niet iets met een puber van 16.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:54 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Vanaf 16 mag het officieel mits er toestemming is van mijn ouders
Die kans is net zo groot als dat ik nu bij Ajax aanklop en profvoetballer wil worden.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:58 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Denk dat de kans dat het wederzijds zal zijn wel meer dan 1% is, maar hoeveel % precies, dat weet ik niet
De meesten van mijn leeftijd zijn nog niet zo verantwoordelijk en volwassen, en dat is wel iets waar ik op val dus dat is lastig..quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zou er niets mee doen en me richten op een leeftijdsgenoot. Jullie verschillen te veel in ontwikkeling op deze leeftijd.
Ze mist wat inzicht om dat echt te begrijpen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:59 schreef Tja..1986 het volgende:
Dat is het punt niet. Iemand van 25 wil niet iets met een puber van 16.
Weet ik niet.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:59 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Iemand van 25 wil niet iets met een puber van 16.
Alsof er geen 25 jarigen ee relatie met een 16 jarige hebben... die zijn er zatquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze mist wat inzicht om dat echt te begrijpen.
Dan moet je even wachten. Zal namelijk ook voor hem geldenquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:00 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
De meesten van mijn leeftijd zijn nog niet zo verantwoordelijk en volwassen, en dat is wel iets waar ik op val dus dat is lastig..
quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:47 schreef Tja..1986 het volgende:
Jij bent 16 en hij ouder dan 25. Niets zeggen lijkt mij het beste.
Jij was zijn patiënt. Hij is arts. Nee, hij gaat geen relatie beginnen met een meisje van 16.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:01 schreef SOSHIZ het volgende:
Alsof er geen 25 jarigen ee relatie met een 16 jarige hebben... die zijn er zat
Hij is im principe zelf ook nog een scholier, hij studeert ook. En ik ga binnenkort ook naar t mboquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan moet je even wachten. Zal namelijk ook voor hem geldenLIjkt mij niet dat hij een scholier gaat daten.
Je ging arts worden in dat ziekenhuis?quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:02 schreef SOSHIZ het volgende:
Hij is im principe zelf ook nog een scholier, hij studeert ook. En ik ga binnenkort ook naar t mbo
De kans is klein, maar niet 0%. Soms leek het echt alsof het wat wederzijds was.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij was zijn patiënt. Hij is arts. Nee, hij gaat geen relatie beginnen met een meisje van 16.
Jaquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je ging arts worden in dat ziekenhuis?
Klopt. Er zijn ook mannen van 60 die op meisjes van 9 vallen, maar ook dat is niet gezond. Als hij wel op je valt is er iets ernstig mis met hem en valt het dus ook niet aan te raden iets met hem te beginnen.quote:
En jij woont nog bij je ouders. Hij waarschijnlijk allang niet meerquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:02 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Hij is im principe zelf ook nog een scholier, hij studeert ook. En ik ga binnenkort ook naar t mbo
Tussen 10 jaar leeftijdsverschil en 50 jaar leeftijdsverschil zit echt wel een verschil... kun je niet vergelijken.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:03 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Klopt. Er zijn ook mannen van 60 die op meisjes van 9 vallen, maar ook dat is niet gezond. Als hij wel op je valt is er iets ernstig mis met hem en valt het dus ook niet aan te raden iets met hem te beginnen.
WO'ers die mbo'ers daten is al redelijk uitzonderlijk, maar dan ook nog 25+ en 16? Het gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:02 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Het is alle 2 ongezond. Hoewel 10 jaar wel kan als je 30 en 40 bent. Maar nu gewoon niet.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:05 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Tussen 10 jaar leeftijdsverschil en 50 jaar leeftijdsverschil zit echt wel een verschil... kun je niet vergelijken.
Dat heb ik allang in gezien, maar ik wil het niet opgeven, dat is het probleem. Ik weet het dus niet meerquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En jij woont nog bij je ouders. Hij waarschijnlijk allang niet meer![]()
Het feit dat je niet inziet dat hij echt veel verder in zijn ontwikkeling is dan jij bent, laat m.i. duidelijk zien dat jij lang niet zo ' volwassen' bent als je zelf denkt te zijn.
En hoe denk jij arts te worden met een mbo-opleiding?
Ik zeg nooit nooitquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:05 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
WO'ers die mbo'ers daten is al redelijk uitzonderlijk, maar dan ook nog 25+ en 16? Het gaat niet gebeuren.
Ja en daarom wil ik hem nu ook confronteren om evt. te vragen of het dan wel mogelijk is in zijn opzichtquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:58 schreef Isabeau het volgende:
Hij gaat ècht geen relatie beginnen met een 16-jarig meisje (en al helemaal niet met een patiënt, dag carriere). Probeer het eens over 2-3 jaar
Alsnog te jong dan! ;Pquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:58 schreef Isabeau het volgende:
Hij gaat ècht geen relatie beginnen met een 16-jarig meisje (en al helemaal niet met een patiënt, dag carriere). Probeer het eens over 2-3 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |