Hartaanval krijgen zal niet gebeuren, maar misschien is het inderdaad beter om het bij hem neer te leggen, kan er in principe toch met niemand over pratenquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:48 schreef K44S het volgende:
Je zou je gevoelens kunnen neer leggen bij hem. Dan ben je daar in ieder geval vanaf.
De kans dat het gaat werken is net zo groot, dat als je hem je gevoelens verteld en hij er mee instemt (toevallig heeft hij die gevoelens ook) en je tegelijk een hartaanval krijgt.
16 en 25-30. Als je heel reeël bent... weet je zelf ook wel dat dit nergens toe gaat leiden.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:52 schreef SOSHIZ het volgende:
Ik probeer al twee maanden om het te laten verdwijnen, maar daarentegen mis ik hem juist meer en vind hem steeds leuker, en nee ik weet zijn reactie niet, maar ik ken hem deels wel en wil hem graag beter leren kennen
De kans is net zo groot dat dat gebeurt, als dat het wat wordtquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:51 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Hartaanval krijgen zal niet gebeuren, maar misschien is het inderdaad beter om het bij hem neer te leggen, kan er in principe toch met niemand over praten
Vanaf 16 mag het officieel mits er toestemming is van mijn oudersquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:53 schreef mootie het volgende:
[..]
16 en 25-30. Als je heel reeël bent... weet je zelf ook wel dat dit nergens toe gaat leiden.
Dit dus..quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:53 schreef jodelahity het volgende:
Waarom een arts in opleiding kiezen als je ook een fokker kan daten.
Nee tuurlijk niet, het zal wel hoger dan 1% zijn hoorquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:54 schreef K44S het volgende:
[..]
De kans is net zo groot dat dat gebeurt, als dat het wat wordt
1% is ook een kans natuurlijk.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:55 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, het zal wel hoger dan 1% zijn hoor
Omdat hij is wat ik zoek, had ook liever dat ik hem ergens anders leerde kennenquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:53 schreef jodelahity het volgende:
Waarom een arts in opleiding kiezen als je ook een fokker kan daten.
Die toestemming heb je niet nodig.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:54 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Vanaf 16 mag het officieel mits er toestemming is van mijn ouders
Dramatisch is het niet, ik wil gewoon meningen van andere weten om beter te kunnem beslissen wat ik moet doenquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:53 schreef Geralt het volgende:
Dan vraag je hem toch gewoon of hij op date wilt met je?
Nee heb je, ja kan je krijgen.
Daar hoef je heel zo een dramatisch topic niet voor te openen.
Omdat je die wettelijk gezien niet nodig hebt als je 16 bent.quote:
Denk dat de kans dat het wederzijds zal zijn wel meer dan 1% is, maar hoeveel % precies, dat weet ik nietquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:56 schreef K44S het volgende:
[..]
1% is ook een kans natuurlijk.
Wel positief perspectief als je het zo bekijkt
quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:54 schreef royzegthoi het volgende:
[..]
Dit dus..
Ik ben buitensportinstructeur dus da's vrijwel hetzelfde, stuur maar een berichtje, die arts (in opleiding) ben je dan in notime vergeten.
Juist wel las ik, omdat je onder de 18 jaar nog steeds minderjarig bent en niet zomaar met een meerderjarige kan datenquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Omdat je die wettelijk gezien niet nodig hebt als je 16 bent.
Dat is het punt niet. Iemand van 25 wil niet iets met een puber van 16.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:54 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Vanaf 16 mag het officieel mits er toestemming is van mijn ouders
Die kans is net zo groot als dat ik nu bij Ajax aanklop en profvoetballer wil worden.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:58 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Denk dat de kans dat het wederzijds zal zijn wel meer dan 1% is, maar hoeveel % precies, dat weet ik niet
De meesten van mijn leeftijd zijn nog niet zo verantwoordelijk en volwassen, en dat is wel iets waar ik op val dus dat is lastig..quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zou er niets mee doen en me richten op een leeftijdsgenoot. Jullie verschillen te veel in ontwikkeling op deze leeftijd.
Ze mist wat inzicht om dat echt te begrijpen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:59 schreef Tja..1986 het volgende:
Dat is het punt niet. Iemand van 25 wil niet iets met een puber van 16.
Weet ik niet.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:59 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Iemand van 25 wil niet iets met een puber van 16.
Alsof er geen 25 jarigen ee relatie met een 16 jarige hebben... die zijn er zatquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze mist wat inzicht om dat echt te begrijpen.
Dan moet je even wachten. Zal namelijk ook voor hem geldenquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:00 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
De meesten van mijn leeftijd zijn nog niet zo verantwoordelijk en volwassen, en dat is wel iets waar ik op val dus dat is lastig..
quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:47 schreef Tja..1986 het volgende:
Jij bent 16 en hij ouder dan 25. Niets zeggen lijkt mij het beste.
Jij was zijn patiënt. Hij is arts. Nee, hij gaat geen relatie beginnen met een meisje van 16.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:01 schreef SOSHIZ het volgende:
Alsof er geen 25 jarigen ee relatie met een 16 jarige hebben... die zijn er zat
Hij is im principe zelf ook nog een scholier, hij studeert ook. En ik ga binnenkort ook naar t mboquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan moet je even wachten. Zal namelijk ook voor hem geldenLIjkt mij niet dat hij een scholier gaat daten.
Je ging arts worden in dat ziekenhuis?quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:02 schreef SOSHIZ het volgende:
Hij is im principe zelf ook nog een scholier, hij studeert ook. En ik ga binnenkort ook naar t mbo
De kans is klein, maar niet 0%. Soms leek het echt alsof het wat wederzijds was.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij was zijn patiënt. Hij is arts. Nee, hij gaat geen relatie beginnen met een meisje van 16.
Jaquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je ging arts worden in dat ziekenhuis?
Klopt. Er zijn ook mannen van 60 die op meisjes van 9 vallen, maar ook dat is niet gezond. Als hij wel op je valt is er iets ernstig mis met hem en valt het dus ook niet aan te raden iets met hem te beginnen.quote:
En jij woont nog bij je ouders. Hij waarschijnlijk allang niet meerquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:02 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Hij is im principe zelf ook nog een scholier, hij studeert ook. En ik ga binnenkort ook naar t mbo
Tussen 10 jaar leeftijdsverschil en 50 jaar leeftijdsverschil zit echt wel een verschil... kun je niet vergelijken.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:03 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Klopt. Er zijn ook mannen van 60 die op meisjes van 9 vallen, maar ook dat is niet gezond. Als hij wel op je valt is er iets ernstig mis met hem en valt het dus ook niet aan te raden iets met hem te beginnen.
WO'ers die mbo'ers daten is al redelijk uitzonderlijk, maar dan ook nog 25+ en 16? Het gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:02 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Het is alle 2 ongezond. Hoewel 10 jaar wel kan als je 30 en 40 bent. Maar nu gewoon niet.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:05 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Tussen 10 jaar leeftijdsverschil en 50 jaar leeftijdsverschil zit echt wel een verschil... kun je niet vergelijken.
Dat heb ik allang in gezien, maar ik wil het niet opgeven, dat is het probleem. Ik weet het dus niet meerquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En jij woont nog bij je ouders. Hij waarschijnlijk allang niet meer![]()
Het feit dat je niet inziet dat hij echt veel verder in zijn ontwikkeling is dan jij bent, laat m.i. duidelijk zien dat jij lang niet zo ' volwassen' bent als je zelf denkt te zijn.
En hoe denk jij arts te worden met een mbo-opleiding?
Ik zeg nooit nooitquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:05 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
WO'ers die mbo'ers daten is al redelijk uitzonderlijk, maar dan ook nog 25+ en 16? Het gaat niet gebeuren.
Ja en daarom wil ik hem nu ook confronteren om evt. te vragen of het dan wel mogelijk is in zijn opzichtquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:58 schreef Isabeau het volgende:
Hij gaat ècht geen relatie beginnen met een 16-jarig meisje (en al helemaal niet met een patiënt, dag carriere). Probeer het eens over 2-3 jaar
Alsnog te jong dan! ;Pquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:58 schreef Isabeau het volgende:
Hij gaat ècht geen relatie beginnen met een 16-jarig meisje (en al helemaal niet met een patiënt, dag carriere). Probeer het eens over 2-3 jaar
Voor hem wil ik prima wachten hoor, maar dan wil ik wel duidelijkheidquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:06 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het is alle 2 ongezond. Hoewel 10 jaar wel kan als je 30 en 40 bent. Maar nu gewoon niet.
Weet je wat eigenwijsje? Ik zou gaan posten voor het ziekenhuis met een kaart en een bos bloemen en hem dan je liefde verklaren. Of via Facebook (wel openbaar natuurlijk), is ook nog een optie natuurlijk.quote:
Nee, niet doen! Het wordt toch beschamend en een afwijzing. Hoewel; daar leer je ook weer vanquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:08 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Ja en daarom wil ik hem nu ook confronteren om evt. te vragen of het dan wel mogelijk is in zijn opzicht
18 is al anders, en hij behandelt me dan al 2 jaar niet meerquote:
-_- Dankje voor de sarcasme. En hij heeft geen fb ;lquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Weet je wat eigenwijsje? Ik zou gaan posten voor het ziekenhuis met een kaart en een bos bloemen en hem dan je liefde verklaren. Of via Facebook (wel openbaar natuurlijk), is ook nog een optie natuurlijk.
Succes. Ik weet het zeker, hij wil je.
Dat is ook wel weer waar.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:09 schreef Rucola het volgende:
[..]
Nee, niet doen! Het wordt toch beschamend en een afwijzing. Hoewel; daar leer je ook weer van
Ik weet dat de kans groot is op een afwijzng, maar dan heb ik wel zekerheid en kan ik het misschien makkelijker opzik zettenquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:09 schreef Rucola het volgende:
[..]
Nee, niet doen! Het wordt toch beschamend en een afwijzing. Hoewel; daar leer je ook weer van
Dan gewoon irl. Dat is toch wat je wilt horen?quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:10 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
-_- Dankje voor de sarcasme. En hij heeft geen fb ;l
Dan moet je het doen. Flirt hij (in jouw ogen) met jou?quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:11 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Ik weet dat de kans groot is op een afwijzng, maar dan heb ik wel zekerheid en kan ik het misschien makkelijker opzik zetten
Soms ja, maar stel me er maar positief mogelijk inquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:09 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dat is dom. Want soms is nooit gewoon waar.
Ja dat is het punt, en continu zijn hand tegen de mijne aanleggen, veel oogcontact maken en lang kijkem, nu doen artsen dat standaard , maar het lijkt toch andersquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:12 schreef Rucola het volgende:
[..]
Dan moet je het doen. Flirt hij (in jouw ogen) met jou?
Je bent te jong schat.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:09 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
18 is al anders, en hij behandelt me dan al 2 jaar niet meer
Ik wil memingen horen, en als dat jouw mening is, ja dan wil ik dat graag horenquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan gewoon irl. Dat is toch wat je wilt horen?
Daarom wil ik ook eventueel wachten voor hem, tot het leeftijdsverschil minder erg isquote:
Ditquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:05 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
WO'ers die mbo'ers daten is al redelijk uitzonderlijk, maar dan ook nog 25+ en 16? Het gaat niet gebeuren.
Nou, ik heb zomaar het idee dat hij gewoon iemand ouder gaat daten. Zou jij ook moeten doen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:15 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook eventueel wachten voor hem, tot het leeftijdsverschil minder erg is
Dan kunnen wij vast makkelijk communicerenquote:
Zoiets kunnen ze tocb ook gewoon voor zichzelf houden ;xquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:24 schreef probeer het volgende:
Ja, daar gaat om gelachen worden tijdens de pauze. Wellicht niet uitlachen, maar meer 'aahh wat schattig'.
Ja, en het is des te triester dat jij dat zelf niet vind.quote:
Ja maar niet voor iedereen telt leeftijdsverschilquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:23 schreef mootie het volgende:
Kind, iedereen hier zegt hetzelfde tegen je...
Je bent te jong. Klaar.
Klopt, maar de leeftijdsverschil is ook verschillend dus ik kan ook verliefd worden op een vrouw van 25 of iets ouder, want ik ben nu 42. Moet kunnen, maar iedereen moet toch zelf weten wat zij of hij wil met een relatie aan te gaan.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:27 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Ja maar niet voor iedereen telt leeftijdsverschil
Dit doet me niks, tenslotte telt zijn mening het meest voor hem, wou het hier gewoon vragen om een betere beslissing te kunnen maken, en dat sommige dzt triest vinden mag.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:26 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ja, en het is des te triester dat jij dat zelf niet vind.
Je maakt jezelf belachelijk, en dat kan nooit goed zijn voor je gevoel van eigenwaarde.
je bent 16 maar je reageert als een 6 jarige dus het leeftijdverschil is al 20 jaar.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:27 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Ja maar niet voor iedereen telt leeftijdsverschil
Dat kan ja, maar dat hoeft hij niet. En het is best een grappige anekdote voor vrienden (of collega's) onder elkaar.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:26 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Zoiets kunnen ze tocb ook gewoon voor zichzelf houden ;x
Dan heb ik duidelijkheid en kan ik makkelijker doorgaanquote:
Je komt het hier vragen, vrijwel iedereen zegt 'niet doen', en toch zet je er mee door.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:30 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Dit doet me niks, tenslotte telt zijn mening het meest voor hem, wou het hier gewoon vragen om een betere beslissing te kunnen maken, en dat sommige dzt triest vinden mag.
Ja maar als arts heb je ook zwijgplichtquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:30 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat kan ja, maar dat hoeft hij niet. En het is best een grappige anekdote voor vrienden (of collega's) onder elkaar.
Je wilt ze horen om ze allemaal volgens jouw rare redenatie te weerleggen?quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:14 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Ik wil memingen horen, en als dat jouw mening is, ja dan wil ik dat graag horen
Denk jij werkelijk dat een volwassen arts serieuze en romantische gevoelens zou koesteren voor een kind?quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:30 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Dit doet me niks, tenslotte telt zijn mening het meest voor hem, wou het hier gewoon vragen om een betere beslissing te kunnen maken, en dat sommige dzt triest vinden mag.
Eh... alleen als je in een arts - patient relatie met elkaar praat.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:32 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Ja maar als arts heb je ook zwijgplichtzoiets hoeft hij gewoon nidt te delen als ik er serieus over ben
Lees dit dan niet, aub.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:30 schreef redboyke het volgende:
[..]
je bent 16 maar je reageert als een 6 jarige dus het leeftijdverschil is al 20 jaar.
niemand wil een onrijpe perzik dus hou op met je getrol.
Ja dat klopt. Maar daar valt dit toch echt niet onder.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:32 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Ja maar als arts heb je ook zwijgplichtzoiets hoeft hij gewoon nidt te delen als ik er serieus over ben
Het zou strafbaar zijn en het zou hem zijn loopbaan kosten.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:32 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Dan lult hij het maar door, ook dan heb ik wel weer duidelijkheid en haat ik hem misschien zelfs sat het vergeten makkelijker maaktquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh... alleen als je in een arts - patient relatie met elkaar praat.
Niet als jij hem de liefde verklaart.
Iedereen hier zegt met de beste intenties dat het een ridicuul idee is. Wacht je nu op die ene persoon die zegt dat het een geweldig plan is? En volg je dat advies dan wel op?quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:30 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die meid in echt in een dromenwereld leeft met zijn eigen arts.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:33 schreef Tayu het volgende:
[..]
Het zou strafbaar zijn en het zou hem zijn loopbaan kosten.
Wat denk je nou zelf?
Ik ben zijn patiënt niet meer, dus het mag welquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:33 schreef Tayu het volgende:
[..]
Het zou strafbaar zijn en het zou hem zijn loopbaan kosten.
Wat denk je nou zelf?
En zie je hem nog?quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:34 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Ik ben zijn patiënt niet meer, dus het mag wel
Nee hoor, ik wacht nog een paar reacties af en dan beslis ikquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Iedereen hier zegt met de beste intenties dat het een ridicuul idee is. Wacht je nu op die ene persoon die zegt dat het een geweldig plan is? En volg je dat advies dan wel op?
Ik zou het gewoon doen. Je leert ook van fouten.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:35 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wacht nog een paar reacties af en dan beslis ik
Ok, weet je waar hij woont of zoiets?quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:35 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Nee, maar als ik dat wil kan het wel nog
Mijn moeder weet het nietquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:33 schreef Bartjebart het volgende:
Wat zeiden je ouders toen je het hier met ze over had?
Ik kan je nu vast vertellen dat je niet alsnog een overload aan positieve reacties gaat krijgen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:35 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wacht nog een paar reacties af en dan beslis ik
Misschien denk ik onrealistisch ja, maar ik twijfel zelf nog, en zolang ik twijfel wacht ik de reacties nog afquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kan je nu vast vertellen dat je niet alsnog een overload aan positieve reacties gaat krijgen.
Je reageert wel typisch als een puber, grappig.
Dan klopt je topic titel niet.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:34 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Ik ben zijn patiënt niet meer, dus het mag wel
Ja, in Maastrichtquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:36 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ok, weet je waar hij woont of zoiets?
Nogmaals ; dan krijg ik maar een nee, iig kan ik hem dan wel vergetenquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:37 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dan klopt je topic titel niet.
Dat terzijde, ik vind dat je het gewoon moet doen.
Meisjes als jij moeten gewoon keihard op hun bek gaan voordat ze de waarheid onder ogen willen zien.
Soms meerdere malen.
Hebben jullie heel goede gesprekken met elkaar..... toen hij jou behandelde?quote:
Want jij weet wie ik ben en hoe ik eruit zie natuurlijkquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:38 schreef redboyke het volgende:
[..]
zelfs zo'n kruidendokter uit zimbabwe wil jou niet.
Ja, en hij toonde veel intresse in mijn privé leven, ook buiten mijn klachten om, en vertelde over zijn privé levenquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:39 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Hebben jullie heel goede gesprekken met elkaar..... toen hij jou behandelde?
Nee hoor, zat tegenslagen gehad waardoor ik een muur om me heen heb opgebouwdquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:40 schreef probeer het volgende:
hoewel enorm naief, betweterig en tegendraads, vind ik TS' doortastendheid ergens toch wel weer lovenswaardig. Ze weet iig wat ze wil, en lijkt niet bang om daar voor te gaan.
Nu maar hopen dat ze ook sterk genoeg is om een onvermijdelijke afwijzing ook goed te doorstaan en te verwerken, en niet in een hopeloos dramatische tiener-emo-bui vervalt.
Excuus, mijn late edit heb je wss niet meer meegekregen, dus hier nog maar een keer:quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:41 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Nee hoor, zat tegenslagen gehad waardoor ik een muur om me heen heb opgebouwd
ik weet dat je een onrijpe perzik hebt en dat je blonder bent dan paris hilton.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:39 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Want jij weet wie ik ben en hoe ik eruit zie natuurlijk
Al aangepastquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:42 schreef probeer het volgende:
[..]
Excuus, mijn late edit heb je wss niet meer meegekregen, dus hier nog maar een keer:
Dat laatste is helaas iets wat ik dan weer betwijfel, zeker als je ziet dat ze dus zo hopeloos verliefd is op een arts die haar twee jaar geleden behandelde.
Kijk, dat heb je nu gelijk in wat hij ook jou leuk vond als mens niet als patient. Ik denk dat hij jou wel heel erg leuk vind, dat is wel een diepgaande gesprekken met elkaar waar iedereen niks aangaat. En ik ken jou niet, maar het kan zijn dat hij soms wel gevoelens voor jou had... en nu heb je gevoelens voor hem... Jammer dat deze fok!-deelnemers jou niet begrijpen wat je hiermee bedoelt, blijf je jezelf. En geniet van jouw verliefdheid.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:40 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Ja, en hij toonde veel intresse in mijn privé leven, ook buiten mijn klachten om, en vertelde over zijn privé leven
Helaas voor jou niet blond maar donker met Arabische afkomst. Werkt je 6de zintuig toch niet zo goed?;)quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:42 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik weet dat je een onrijpe perzik hebt en dat je blonder bent dan paris hilton.
en een betere rapper dan kayne west.
Ligt er te dik op man ... dit niveau van sarcasme is zelfs voor een 16 jarige overduidelijk.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:44 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Kijk, dat heb je nu gelijk in wat hij ook jou leuk vond als mens niet als patient. Ik denk dat hij jou wel heel erg leuk vind, dat is wel een diepgaande gesprekken met elkaar waar iedereen niks aangaat. En ik ken jou niet, maar het kan zijn dat hij soms wel gevoelens voor jou had... en nu heb je gevoelens voor hem... Jammer dat deze fok!-deelnemers jou niet begrijpen wat je hiermee bedoelt, blijf je jezelf. En geniet van jouw verliefdheid.
Je kan het altijd proberenquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:44 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Helaas voor jou niet blond maar donker met Arabische afkomst. Werkt je 6de zintuig toch niet zo goed?;)
Ja dankje, jij snapt me. Maar artsen vragen meestal naar je priveleven, ook naar relaties dusjaquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:44 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Kijk, dat heb je nu gelijk in wat hij ook jou leuk vond als mens niet als patient. Ik denk dat hij jou wel heel erg leuk vind, dat is wel een diepgaande gesprekken met elkaar waar iedereen niks aangaat. En ik ken jou niet, maar het kan zijn dat hij soms wel gevoelens voor jou had... en nu heb je gevoelens voor hem... Jammer dat deze fok!-deelnemers jou niet begrijpen wat je hiermee bedoelt, blijf je jezelf. En geniet van jouw verliefdheid.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:44 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:45 schreef probeer het volgende:
[..]
Ligt er te dik op man ... dit niveau van sarcasme is zelfs voor een 16 jarige overduidelijk.
Nee, comedy is mijn ding niet en niet zo bedoeldquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:46 schreef over_hedge het volgende:
Mail dit topic naar je zelf. En lees het over 5 jaar terug. Dan kan je waarschijnlijk goed lachen om je eigen topic.
Maar ze is erg verliefd op haar ex-arts. Dat is een verschil van dat zij nu niet meer door hem is behandeld... als patiënt. Er zijn veel meiden van 16 die op oudere personen vallen zijn meestal verliefd geraakt, hoort er bij puber zijn. Maar het is ook wat bij haar ontbreekt is: mensenkennis.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:45 schreef probeer het volgende:
[..]
Ligt er te dik op man ... dit niveau van sarcasme is zelfs voor een 16 jarige overduidelijk.
Dat doen ze met een reden. De dingen in jouw privé leven zouden verband kunnen houden met je klachten. Of je huisdieren hebt, of je vrienden en vriendinen hebt, of je veel uitgaat of juist niet, of je seksueel actief bent of juist niet, of zorgen hebt of juist niet. Iedere arts heeft belangstelling in het privé leven van zijn/haar patiënten. Niet uit romantische perspectieven, maar uit medische perspectieven.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:45 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Ja dankje, jij snapt me. Maar artsen vragen meestal naar je priveleven, ook naar relaties dusja
nee nu is het niet zo bedoeld. Maar als je het later terug leest zie je zelf ook wel in dat je als een verliefde puber reageert en er no way is dat je echt jaren gaat wachten op iemand die ook nog 10 jaar ouder is.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:46 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Nee, comedy is mijn ding niet en niet zo bedoeld
Ja, dat is ook logisch. Maar de artsen vragen ook wel eens naar jouw seksleven wat het ook van belang is van goede behandeling te krijgen vooral met SOA-ziektes of AIDS.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:45 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Ja dankje, jij snapt me. Maar artsen vragen meestal naar je priveleven, ook naar relaties dusja
Nee hoorquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:47 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Maar ze is erg verliefd op haar ex-arts. Dat is een verschil van dat zij nu niet meer door hem is behandeld... als patiënt. Er zijn veel meiden van 16 die op oudere personen vallen zijn meestal verliefd geraakt, hoort er bij puber zijn. Maar het is ook wat bij haar ontbreekt is: mensenkennis.
Daar word ik niet voor behandeld, ik word behandeld voor mijn zenuwenquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:49 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook logisch. Maar de artsen vragen ook wel eens naar jouw seksleven wat het ook van belang is van goede behandeling te krijgen vooral met SOA-ziektes of AIDS.
Ja dat heb ik er voor over, en zo denk ik over 5 jaar nog, voor liefde doe ik allesquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nee nu is het niet zo bedoeld. Maar als je het later terug leest zie je zelf ook wel in dat je als een verliefde puber reageert en er no way is dat je echt jaren gaat wachten op iemand die ook nog 10 jaar ouder is.
mensen die met jou praten krijgen het ook op hun zenuwen. denk dat je wel de oorzaak bentquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:49 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Daar word ik niet voor behandeld, ik word behandeld voor mijn zenuwen
Klopt, maar er kan ook uit andere perspectieven zijn. Maar iedere arts gaat ook te ver buiten boekje met zijn/haar patiënten, gebeurt wel eens. Komt wel eens in de krant verschijnen dat ook misbruik wordt gepleegd door een arts bij een patiënt.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:48 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat doen ze met een reden. De dingen in jouw privé leven zouden verband kunnen houden met je klachten. Of je huisdieren hebt, of je vrienden en vriendinen hebt, of je veel uitgaat of juist niet, of je seksueel actief bent of juist niet, of zorgen hebt of juist niet. Iedere arts heeft belangstelling in het privé leven van zijn/haar patiënten. Niet uit romantische perspectieven, maar uit medische perspectieven.
De vragen die hij stelt hebben niks met mijn ziekte te makenquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:48 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat doen ze met een reden. De dingen in jouw privé leven zouden verband kunnen houden met je klachten. Of je huisdieren hebt, of je vrienden en vriendinen hebt, of je veel uitgaat of juist niet, of je seksueel actief bent of juist niet, of zorgen hebt of juist niet. Iedere arts heeft belangstelling in het privé leven van zijn/haar patiënten. Niet uit romantische perspectieven, maar uit medische perspectieven.
Grappig, maar niet heus.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:51 schreef redboyke het volgende:
[..]
mensen die met jou praten krijgen het ook op hun zenuwen. denk dat je wel de oorzaak bent
Uit vriendschappelijk perspectief? Kan ook wel, maar hij heeft ook regels waar hij als arts aan moet houden.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:49 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Nee hoor.
Hij laat duidelijk iets merken, toen ik op de ic lag kwam hij ook steeds langs, zonder dat ik zijn patiënt was
Dat zou je soms kunnen verbazen. Sommige dingen lijken in eerste instantie geen verband te kunnen hebben, maar hebben dat toch.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:51 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
De vragen die hij stelt hebben niks met mijn ziekte te maken
Vriendschappelijk lijkt het niet echt, en dat klopt, daarom doet hij volgens mij zo voorzichtig of onduidelijkquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:52 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Uit vriendschappelijk perspectief? Kan ook wel, maar hij heeft ook regels waar hij als arts aan moet houden.
Dus vragen als ; op wat voor typen jongens val je? En ben je nog vrijgezel?quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:53 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat zou je soms kunnen verbazen. Sommige dingen lijken in eerste instantie geen verband te kunnen hebben, maar hebben dat toch.
Het hebben van huisdieren bijvoorbeeld.
Ja en, wat deed hij na die tijd dat je uit het ziekenhuis ontslagen werd?quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:53 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Vriendschappelijk lijkt het niet echt, en dat klopt, daarom doet hij volgens mij zo voorzichtig of onduidelijk
Nou... Als je te kennen geeft dat je vooral op donkere exotische jongens valt (die iedere zomervakantie op familiebezoek in het thuisland gaan). dan zou dat kunnen betekenen dat hoewel jij zelf nooit in een dergelijk land bent geweest je toch op die wijze besmet zou kunnen zijn geraakt met een uit dat land afkomstig virus of bacterie.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:55 schreef SOSHIZ het volgende:
[..]
Dus vragen als ; op wat voor typen jongens val je? En ben je nog vrijgezel?
Hebben te maken met mijn ziekte? Lijkt me zeer onwaarschijnlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |