Dit topic is te moeilijk voor 99% van de fokkers. Dit hele topic is dan ook een van de onregelmatige tests om te kijken welke fokkers een voor hun doen gefundeerde mening komen geven waaruit blijkt dat deze stof veel te moeilijk voor ze is waaruit de conclusie kan worden getrokken dat zij er vaak helemaal niets aan kunnen doen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 19:03 schreef Aethereal het volgende:
Ik denk dat dit topic te moeilijk is voor 99% van de FOK!ers
De meeste Fokkers denken niet. Dat is gewoon zo.quote:Op zondag 16 augustus 2015 19:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit topic is te moeilijk voor 99% van de fokkers. Dit hele topic is dan ook een van de onregelmatige tests om te kijken welke fokkers een voor hun doen gefundeerde mening komen geven waaruit blijkt dat deze stof veel te moeilijk voor ze is waaruit de conclusie kan worden getrokken dat zij er vaak helemaal niets aan kunnen doen.
Dit concept niet snappen is wederom een blijk van onmacht!
TS heeft ook een zeer goed topic met eindelijk weer eens een OP waar tijd, energie en moeite in gestopt is. Ergo hulde aan deze TSquote:Op zondag 16 augustus 2015 19:13 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
De meeste Fokkers denken niet. Dat is gewoon zo.
Ik vind dat de TS een goed onderwerp heeft.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 18:57 schreef Mainport het volgende:
Mensen met ambitie zijn te dom om lui te zijn.
zo'n gejank vind ik dat altijd. Dan begin je toch lekker voor jezelf als zzp'ertje. Met een beetje geluk heb je over vijftig jaar een miljoenenbedrijf. En dan? Denk je dat je daar gelukkig van wordt?quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:16 schreef Mainport het volgende:
How in the hell could a man enjoy being awakened at 6:30 a.m. by an alarm clock, leap out of bed, dress, force-feed, shit, piss, brush teeth and hair, and fight traffic to get to a place where essentially you made lots of money for somebody else and were asked to be grateful for the opportunity to do so?
3 wekenquote:Op zondag 16 augustus 2015 19:48 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik ook
Maar ik heb nu 3 weken vakantie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()