abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 december 2015 @ 21:03:11 #151
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_158504556
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 20:04 schreef ASSpirine het volgende:
Ben voor iemand naar een ticket aan het kijken om naar Hong Kong te gaan. Maakt niet uit wanneer vertrekken en wanneer terugkomen. Verblijfsduur in HK ongeveer een jaar.

Prijs is in dit geval het belangrijkste. Dus men kan met de datums spelen. Heb al even gekeken, op de 1e jan vertrekken en tegen 3 dec terugkeren,ong 526 euro met klm en goeie uren.

Is op oudjaarsavond of nieuwjaarsdag vertrekken goedkoper dan andere dagen? Langere verblijfsduur betekent vaak ook goedkopere ticket?
Zou ik nog ver onder de bovenstaande prijs kunnen gaan?
384 enkeltje bij vertrek op oudejaarsdag. Is ook erg laag, maar geen terugreis. 526 is een goede deal.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_158505820
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 20:04 schreef ASSpirine het volgende:
Ben voor iemand naar een ticket aan het kijken om naar Hong Kong te gaan. Maakt niet uit wanneer vertrekken en wanneer terugkomen. Verblijfsduur in HK ongeveer een jaar.

Prijs is in dit geval het belangrijkste. Dus men kan met de datums spelen. Heb al even gekeken, op de 1e jan vertrekken en tegen 3 dec terugkeren,ong 526 euro met klm en goeie uren.

Is op oudjaarsavond of nieuwjaarsdag vertrekken goedkoper dan andere dagen? Langere verblijfsduur betekent vaak ook goedkopere ticket?
Zou ik nog ver onder de bovenstaande prijs kunnen gaan?
526 euro voor een retour rechtstreeks is een prima prijs. Meteen boeken.

Maar als je 1 jaar blijft zou je je kunnen afvragen of je je retourvlucht wel al wil boeken. Je kunt namelijk soms problemen krijgen als je vlucht naar voren wordt geschoven (of je wil zelf langer blijven), dat je retourlucht dan vervalt, omdat er dan meer dan 1 jaar tussen heen en terug zit. Ook ben je minder flexibel, terwijl er in een jaar heel veel kan gebeuren. Misschien wil je nooit meer weg.

Twee enkeltjes zijn altijd duurder dan een retour, maar een enkeltje is wel goedkoper dan een retourvlucht niet gebruiken.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_158514118
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:52 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Skyscanner

Wat je eigenlijk wil is een 'open jaw' vlucht. Soms zijn die goedkoop, maar soms zijn ze ook heel duur, en kun je beter twee enkeltjes kopen.
Ik kan zelf geen vluchten voor je vinden onder de 1100 euro. San Fransisco is een lastige luchthaven om te komen vanuit NL. Wellichtk un je ook vliegen op het grotere Los Angeles. Dallas/Forth Worth is wel een grote luchthaven.

EDIT: Ik vind ook geen enkeltjes onder de 600. Hetis gewoon een dure tijd om te vliegen.
Dallas is wel groot, maar heeft ook een moeilijke verbinding (rechtstreeks). Ik zal hoe dan ook moeten overstappen, dat zal goedkoper zijn.

Ik denk dat ik maar moet zoeken naar retourtjes east coast (New York of Washington).
En zelf binnenlandse vluchten erbij boeken.

Andere vraag,

We willen tussen Vegas en Frisco naar een van de parken, Sequoia/Death Valley/Yosemite.
Welke van die drie is het mooiste? En op welk punt van de trip kun je daar het beste naar toe (het is allemaal om namelijk), tussen Vegas en LA of tussen LA en Frisco?
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  vrijdag 25 december 2015 @ 09:55:06 #154
410299 MartijnUK
Nu MartijnNZ...
pi_158514841
¤500 voor HK, direct, is geheel niet slecht. Vaak genoeg ligt het gemiddelde op 7 à 800.
pi_158516246
Waar is mijn reactie?

Grof was het toch niet? Mensen die frisco zeggen.. :')
pi_158518356
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 11:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waar is mijn reactie?

Kreeg wel een quote melding, maar kon het bericht niet zien.
Zal dus wel onzin zijn geweest :)

En Frisco typt gewoon sneller.
pi_158519465
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 11:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waar is mijn reactie?

wat je ook gezegd hebt, Frisco zeggen vind ik inderdaad erger.
  vrijdag 25 december 2015 @ 13:56:17 #158
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_158519720
Er stond een huillach emoticon, voegde dus niks toe. Temeer Omdat Frisco zeggen heel leuk is, omdat mensen uit San Francisco er niet tegen kunnen. Het is heel tokkie en touristy om Frisco te zeggen en ze willen er juist heel graag hip en uniek zijn, dus moet je het edele San Francisco voluit gebruiken. Bullshit Frisco losers! San Fran terug aan het volk!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_158521029
San Francisco is een soort Amsterdam, het stikt er van de hipsters. Lijkt mij niks. Bovendien is het er in vergelijking met andere steden daar erg koud vanwege de koude wind.

Geef mij maar New Orleans, da's de enige plek in Amerika waar ik nog een keer naar toe wil *O*
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  vrijdag 25 december 2015 @ 21:48:44 #160
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_158527293
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 15:05 schreef sirdanilot het volgende:
San Francisco is een soort Amsterdam, het stikt er van de hipsters. Lijkt mij niks. Bovendien is het er in vergelijking met andere steden daar erg koud vanwege de koude wind.

Geef mij maar New Orleans, da's de enige plek in Amerika waar ik nog een keer naar toe wil *O*
Nu is het wel zo dat Amsterdam helemaal niet hip is en al helemaal niet uniek, Frisco heeft wel wat. Amsterdam 020 noemen, dat is vergelijkbaar met SFO Frisco noemen. Niemand in Amsterdam vindt het leuk, dat is het ook niet en niemand uit Amsterdam doet het. Iedereen weet echter wat en waarom je het doet.

Er wonen veel mensen uit Silicon Valley die niet in de tech-dorpen willen wonen, dat zijn vervolgens wel weer echt stereotypes! Heel slim en succesvol vaak en ze kiezen die omgeving niet uit de regio maar vanaf de hele wereld. in principe echt de top van hun vakgebied, maar als typetje wel eenvoudig na te doen... :)
pi_158535292
Iemand nog advies hoe je goedkoop in Frisco komt? Oftewel: ontopic.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  zaterdag 26 december 2015 @ 10:16:44 #162
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_158535940
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 09:00 schreef Thetallguy het volgende:
De doorgaans goedkoopste optie, met Amerikaanse maatschappijen indirect en een zondag blijven. Dan moet je vrij simpel onder de 700 euro blijven en voor SFO is dat goed. Bij aanbiedingen wordt 600 haalbaar, maar heb je minder flexibiliteit.

De prettigste hub voor SFO is LAX, omdat de Amerikaanse vlucht dan kort is en op de binnenlandse vlucht krijg je geen eten, films etc. Het is echter best ver naar SFO vanuit de hubs ORD, IAD, ATL, JFK.

Verblijf je zonder zondag dan stijgt de prijs snel naar 1000 euro. Plan je niet en boek je last minute dan betaal je 1200-1400 met overstap. In Juli/Augustus nog meer. Ik vlieg er vaak voor 3 of 4 dagen heen (werk er). Afgelopen jaar 4x en betaalde gemiddeld ongeveer 1300. Vlieg begin Januari voor slechts 1100 euro (dinsdag tot vrijdag), deze week geboekt. Goede prijs, maar laagseizoen. Direct is 200/300 euro duurder.

[ Bericht 18% gewijzigd door XL op 26-12-2015 10:25:56 ]
pi_158536235
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 09:00 schreef Thetallguy het volgende:
300, en nog een ticket naar het oostblok.

http://www.secretflying.c(...)01-return-many-more/
pi_158537921
Ik heb zelf ook nog wel een lastige.

21 januari (of rond die datum) van El Nido naar Manila.

Enkeltje is 130 euro met Air Swift. Vind ik behoorlijk.
  zaterdag 26 december 2015 @ 12:49:44 #165
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_158538573
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 12:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb zelf ook nog wel een lastige.

21 januari (of rond die datum) van El Nido naar Manila.

Enkeltje is 130 euro met Air Swift. Vind ik behoorlijk.
enige andere optie is met de bus naar Puerto Princesa en dan vliegen.
http://wikitravel.org/en/El_Nido
pi_158538653
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 12:49 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

enige andere optie is met de bus naar Puerto Princesa en dan vliegen.
http://wikitravel.org/en/El_Nido
Dank voor het meezoeken. Ik was ook via Coron aan het kijken. Leuk om mee te pikken, maar enkeltjes vanaf daar zijn ook gewoon 100 euro.

Vliegen vanaf Puerto Princesa is wel goedkoop. 25 voor een enkeltje; maar ik ga denk ik toch maar voor ticket vanaf El Nido. 6 uur in de bus naar Puerto Princesa om 90 euro te besparen gaat me te ver
pi_158561453
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 december 2015 10:16 schreef XL het volgende:
De prettigste hub voor SFO is LAX, omdat de Amerikaanse vlucht dan kort is en op de binnenlandse vlucht krijg je geen eten, films etc. Het is echter best ver naar SFO vanuit de hubs ORD, IAD, ATL, JFK.
Het is qua prijs richting West-USA volgens mij handiger om vanuit Europa met tussenstop naar LAX te vliegen en niet op SFO. Met één stop ben je naar LAX tussen de 500 en 600 euro kwijt in de maand eind augustus / september 2016. Auto huren en per auto naar SFO is dan goed te doen.

Naar SF met tussenstop zit je al tussen de 800 en 900 euro,

Of zien jullie dat anders?

Edit: via skyscanner zijn retourtickets van 650 euro te vinden in september van AMS -> SF met één tussenstop. Lijkt me een prima prijs.

[ Bericht 7% gewijzigd door Landgeld op 27-12-2015 09:20:30 ]
Love is in the air!
pi_158567102
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 08:59 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Het is qua prijs richting West-USA volgens mij handiger om vanuit Europa met tussenstop naar LAX te vliegen en niet op SFO. Met één stop ben je naar LAX tussen de 500 en 600 euro kwijt in de maand eind augustus / september 2016. Auto huren en per auto naar SFO is dan goed te doen.

Edit: via skyscanner zijn retourtickets van 650 euro te vinden in september van AMS -> SF met één tussenstop. Lijkt me een prima prijs.
Skyscanner kom ik lang niet aan die prijzen, ik zoek overigens wel 1 maand eerder.

Ik moet een ticket hebben van hier naar SF óf Dallas en retour vanuit de andere stad.

De goedkoopste oplossing wat ik tot nu toe heb gevonden was 1300 euro, en dan moet ik het zelf regelen (hier naar NYC, binnenlandse vlucht naar Dallas/SF, binnenlandse vlucht Dallas/SF naar NYC, terug naar hier).

De planning is 21-24 dagen.

Ik kon wel via Turkish airlines voor 300-400 euro minder, maar dan moet je vanaf AMS eerst naar Istanbul, dan naar NYC en dan naar Dallas/SF dat wordt me toch net iets te gek.
pi_158570452
SFO is vaak het goedkoopst door op Oakland te vliegen...check Norwegian via Oslo
  zondag 27 december 2015 @ 21:04:22 #170
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_158581107
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 08:59 schreef Landgeld het volgende:

[..]

LAX is wel goedkoper dan SFO, maar Europese maatschappijen gemiddeld genomen duurder dan Amerikaanse. LAX-SFO met de huurauto is veel duurder dan het prijsverschil tussen de luchthavens en is 6 uur rijden.
  maandag 28 december 2015 @ 22:52:06 #171
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_158620187
waarvandaan en waar naartoe reis : Amsterdam - LA - Amsterdam
wanneer heen: Za 17 september
terug: Za 8 oktober
Hoe: Vliegen
Welke prijzen : 585 gevonden. Heen met Swiss Airlines via Zurich, terug met United via Houston.

Mijn vraag is eigenlijk, is 585 een prima prijs voor een retourtje LA of zeggen jullie, dat kan goedkoper als je wacht / iets anders zoekt / oid ?
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  maandag 28 december 2015 @ 23:03:46 #172
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_158620681
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 22:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
waarvandaan en waar naartoe reis : Amsterdam - LA - Amsterdam
wanneer heen: Za 17 september
terug: Za 8 oktober
Hoe: Vliegen
Welke prijzen : 585 gevonden. Heen met Swiss Airlines via Zurich, terug met United via Houston.

Mijn vraag is eigenlijk, is 585 een prima prijs voor een retourtje LA of zeggen jullie, dat kan goedkoper als je wacht / iets anders zoekt / oid ?
Voor 7 euro meer hoef je niet met united (BA & AA). Als je kunt schuiven met data kom je rond 550. prijs is goed.
  maandag 28 december 2015 @ 23:06:09 #173
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_158620782
quote:
99s.gif Op maandag 28 december 2015 23:03 schreef XL het volgende:

[..]

Wat is er mis met United? Voor 7 euro meer hoef je niet met united (BA & AA). Als je kunt schuiven met data kom je rond 550. prijs is goed.
Data liggen redelijk vast. We gaan naar een trouwerij van een maatje, en één van de reisgenoten zit nogal lastig met zn vakantiedagen. Dus zaterdag heen en zaterdag terug is eigenlijk wel een must.

Nu hebben we het in de kop om te vliegen op LAX, paar dagen LA, autootje huren, 2 weken rondrijden, dan in San Francisco naar de trouwerij en dan nog paar dagen SF, terugrijden LA langs de kust en teruvliegen.
  dinsdag 29 december 2015 @ 10:21:38 #174
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_158627862
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 23:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Data liggen redelijk vast. We gaan naar een trouwerij van een maatje, en één van de reisgenoten zit nogal lastig met zn vakantiedagen. Dus zaterdag heen en zaterdag terug is eigenlijk wel een must.

Nu hebben we het in de kop om te vliegen op LAX, paar dagen LA, autootje huren, 2 weken rondrijden, dan in San Francisco naar de trouwerij en dan nog paar dagen SF, terugrijden LA langs de kust en teruvliegen.
Ik zou nu boeken, het kan goedkoper maar de kans dat het duurder gaat worden is groter. De prijs is goed en je vluchten zijn met perfecte overstap (zowel via Swiss/United) als de 7 euro duurdere via (British/American) of 3 euro duurder met Swiss/Air Canada.

Die united met 47 minuten overstap op Chicago.... ik weet het niet, United heeft niet de reputatie van beste klantenservice wanneer je daar aan de balie staat na een gemiste overstap en de 767 waarmee ze je gaan vliegen heeft nog niet overal de nieuwe cabine.
  dinsdag 29 december 2015 @ 14:44:08 #175
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_158635053
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 december 2015 10:21 schreef XL het volgende:

[..]

Ik zou nu boeken, het kan goedkoper maar de kans dat het duurder gaat worden is groter. De prijs is goed en je vluchten zijn met perfecte overstap (zowel via Swiss/United) als de 7 euro duurdere via (British/American) of 3 euro duurder met Swiss/Air Canada.

Die united met 47 minuten overstap op Chicago.... ik weet het niet, United heeft niet de reputatie van beste klantenservice wanneer je daar aan de balie staat na een gemiste overstap en de 767 waarmee ze je gaan vliegen heeft nog niet overal de nieuwe cabine.
Daarom wilden we ook voor de United met 2 uur overstap in Houston gaan idd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')