Nou...dat dus. Hij is zo'n speler die er met bal en al in rent en dan gaat bedenken wat hij gaat doen. Door zijn snelle balbehandeling komt het dan vaak nog goed, maar dat moet beter.quote:
Ja, die had het lastig zeg.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als hij een rechtspoot was geweest was Brumi waarschijnlijk minder blij geweest![]()
Vond Bruma gisteren overigens goed spelen.
Devoot moslim. Niets mis mee in principe.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
http://mwnw.nl/blog/2014/(...)s-44010#.VdL_iZ91HqA
Ik zeg niet dat het allemaal klopt en het is erg tendentieus geschreven, maar het is echt een raar mannetje die Ayoub.
Wil je er echt niet bij hebben.
Typische reactie van een jood.quote:
Dat ligt aan zijn interpretatie van de Islam. Ik heb het overigens uberhaupt niet op devoot gelovigen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Devoot moslim. Niets mis mee in principe.
Hij is ook gewoon niet goed genoegquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat ligt aan zijn interpretatie van de Islam. Ik heb het overigens uberhaupt niet op devoot gelovigen.
Zit bij allemaal een steek los, ongeacht religie.
Ik weiger daar een waardeoordeel aan te hangen zonder dat ik geleerde ben op dit gebied.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat ligt aan zijn interpretatie van de Islam. Ik heb het overigens uberhaupt niet op devoot gelovigen.
Zit bij allemaal een steek los, ongeacht religie.
Hij heeft wel potentie hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is ook gewoon niet goed genoeg
Dat vind ik sowieso ook. Ik zie buiten de top drie sowieso geen middenvelder die PSV sterker zal maken. Ja, bij Twente, maar die is onhaalbaar.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is ook gewoon niet goed genoeg
canadese tochtstripquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso ook. Ik zie buiten de top drie sowieso geen middenvelder die PSV sterker zal maken. Ja, bij Twente, maar die is onhaalbaar.
Sowieso wil Brands huren. Ik had graag Hutchinson terug gezien trouwens. Dat was een enorme eindbaas op CVM.
Gewoon een matige voetballer.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Typische reactie van een jood.
Dan is het toch juist uitzonderlijk en vermeldenswaardig dat hij goed was?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Gewoon een matige voetballer.
Eng, dat soort mensenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
http://mwnw.nl/blog/2014/(...)s-44010#.VdL_iZ91HqA
Ik zeg niet dat het allemaal klopt en het is erg tendentieus geschreven, maar het is echt een raar mannetje die Ayoub.
Wil je er echt niet bij hebben.
Past dus heel goed in de Eredivisie. Waar je met matige voetbalkwaliteiten al bij een topclub aan de bak komt!quote:
het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:10 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Past dus heel goed in de Eredivisie. Waar je met matige voetbalkwaliteiten al bij een topclub aan de bak komt!
Toch zat ik Spurs tegen Stoke te kijken en liepen er heel wat bekenden op het veld. Sommigen hebben zelfs nooit het Gillette-klassement gewonnen!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:10 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Past dus heel goed in de Eredivisie. Waar je met matige voetbalkwaliteiten al bij een topclub aan de bak komt!
Langs een hek lopen en erover struikelen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:39 schreef BadderHaring het volgende:
Die Premier League is toch ook gewoon een lachertje man. Smijten met geld voor middelmaat uit de Eredivisie, volgens mij nog zonder ze gescout te hebben. En elke Engelsman die zijn veters kan strikken zonder zijn vingers te breken is minimaal 25 miljoen waard en als hij daarna ook nog langs een hek kan lopen zonder er over te struikelen wordt het al snel 40 miljoen.
En als ze dan 2 wedstrijden op rij niet scoren, dan worden ze afgeslacht. Behalve als ze Rooney heten, dan kunnen ze 10 jaar teren op 1 interlandgoal.
Ja. Voor de gemiddelde Engelse jongeman is dat een enorme uitdaging.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:07 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Langs een hek lopen en erover struikelen?
Hmmm net toch wel een knappe kol van de Memph.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |