Hij is ook gewoon niet goed genoegquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat ligt aan zijn interpretatie van de Islam. Ik heb het overigens uberhaupt niet op devoot gelovigen.
Zit bij allemaal een steek los, ongeacht religie.
Ik weiger daar een waardeoordeel aan te hangen zonder dat ik geleerde ben op dit gebied.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat ligt aan zijn interpretatie van de Islam. Ik heb het overigens uberhaupt niet op devoot gelovigen.
Zit bij allemaal een steek los, ongeacht religie.
Hij heeft wel potentie hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is ook gewoon niet goed genoeg
Dat vind ik sowieso ook. Ik zie buiten de top drie sowieso geen middenvelder die PSV sterker zal maken. Ja, bij Twente, maar die is onhaalbaar.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is ook gewoon niet goed genoeg
canadese tochtstripquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso ook. Ik zie buiten de top drie sowieso geen middenvelder die PSV sterker zal maken. Ja, bij Twente, maar die is onhaalbaar.
Sowieso wil Brands huren. Ik had graag Hutchinson terug gezien trouwens. Dat was een enorme eindbaas op CVM.
Gewoon een matige voetballer.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Typische reactie van een jood.
Dan is het toch juist uitzonderlijk en vermeldenswaardig dat hij goed was?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Gewoon een matige voetballer.
Eng, dat soort mensenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
http://mwnw.nl/blog/2014/(...)s-44010#.VdL_iZ91HqA
Ik zeg niet dat het allemaal klopt en het is erg tendentieus geschreven, maar het is echt een raar mannetje die Ayoub.
Wil je er echt niet bij hebben.
Past dus heel goed in de Eredivisie. Waar je met matige voetbalkwaliteiten al bij een topclub aan de bak komt!quote:
het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:10 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Past dus heel goed in de Eredivisie. Waar je met matige voetbalkwaliteiten al bij een topclub aan de bak komt!
Toch zat ik Spurs tegen Stoke te kijken en liepen er heel wat bekenden op het veld. Sommigen hebben zelfs nooit het Gillette-klassement gewonnen!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:10 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Past dus heel goed in de Eredivisie. Waar je met matige voetbalkwaliteiten al bij een topclub aan de bak komt!
Langs een hek lopen en erover struikelen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:39 schreef BadderHaring het volgende:
Die Premier League is toch ook gewoon een lachertje man. Smijten met geld voor middelmaat uit de Eredivisie, volgens mij nog zonder ze gescout te hebben. En elke Engelsman die zijn veters kan strikken zonder zijn vingers te breken is minimaal 25 miljoen waard en als hij daarna ook nog langs een hek kan lopen zonder er over te struikelen wordt het al snel 40 miljoen.
En als ze dan 2 wedstrijden op rij niet scoren, dan worden ze afgeslacht. Behalve als ze Rooney heten, dan kunnen ze 10 jaar teren op 1 interlandgoal.
Ja. Voor de gemiddelde Engelse jongeman is dat een enorme uitdaging.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:07 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Langs een hek lopen en erover struikelen?
Hmmm net toch wel een knappe kol van de Memph.quote:
En dan breekt de Jong een enkel.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:11 schreef Gutanoth het volgende:
NEC heeft blijkbaar interesse om Locadia te huren. Lijkt mij wel een goed idee
Poll: Locadia verhuren?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wil je dan een spits die er met zijn pet naar gooit omdat hij al 2 jaar lang 2e keus is?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:30 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
En dan breekt de Jong een enkel.
Het maakt niet uit wat ik wil, het gaat erom dat je niet het seizoen in kunt gaan met 1 spits. Is deze situatie ideaal: Nee, Moet Locadia weg/verhuurd worden: Ja, maar dan moet er wel een vervanger komen natuurlijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:48 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wil je dan een spits die er met zijn pet naar gooit omdat hij al 2 jaar lang 2e keus is?
Neem Bergwijn mee en laat Locadia blijken dat je hem wel waardeert door volgend jaar zijn contract te verlengenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:50 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat ik wil, het gaat erom dat je niet het seizoen in kunt gaan met 1 spits. Is deze situatie ideaal: Nee, Moet Locadia weg/verhuurd worden: Ja, maar dan moet er wel een vervanger komen natuurlijk.
Bergwijn is geen spits en Locadia was vrij duidelijk, die heeft geen zin in beloftes voor volgend jaar die wil nu spelen. Wat ook logisch is natuurlijk. Het is gewoon een lastige situatie. Ik zou persoonlijk eens rondkijken in de jeugd of daar niet wat soeps loopt of anders Locadia verhuren en een spits huren die geen probleem heeft om een seizoen backup te zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:52 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Neem Bergwijn mee en laat Locadia blijken dat je hem wel waardeert door volgend jaar zijn contract te verlengen
Gewoon 4-4-2 spelen met Locadia én De Jong.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:56 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Bergwijn is geen spits en Locadia was vrij duidelijk, die heeft geen zin in beloftes voor volgend jaar die wil nu spelen. Wat ook logisch is natuurlijk. Het is gewoon een lastige situatie. Ik zou persoonlijk eens rondkijken in de jeugd of daar niet wat soeps loopt of anders Locadia verhuren en een spits huren die geen probleem heeft om een seizoen backup te zijn.
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:54 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Gewoon 4-4-2 spelen met Locadia én De Jong.
Dan de wingers Lestienne en Narsingh alles van de zijkanten in de box laten slingeren en dan win je alle wedstrijden makkelijk met minimaal 5 doelpunten verschil.
/FIFA MODUS OFF
twitter:PSV twitterde op woensdag 19-08-2015 om 15:20:28Steven Bergwijn (17) behoort vanaf vandaag officieel tot de A-selectie. Proficiat Steven! http://t.co/XhSyVoDjOd http://t.co/xRck5FWPkS reageer retweet
4-2-2-2 bedoel je?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:54 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Gewoon 4-4-2 spelen met Locadia én De Jong.
Dan de wingers Lestienne en Narsingh alles van de zijkanten in de box laten slingeren en dan win je alle wedstrijden makkelijk met minimaal 5 doelpunten verschil.
/FIFA MODUS OFF
nee dan heb je geen wingersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |