1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | [INSCHRIJVINGSFORMULIER] Voornaam: Achternaam: Geboorteplaats en -land: Nationaliteit: Eventuele 2e nationaliteit: Gesproken talen (max. 2): Ik kies scenario: Club: Eerste contract loopt: x jaar Primaire positie: Secundaire positie: Links- of rechtsvoetig: [sub]Tweevoetig mag, maar dan mag je 5 punten minder besteden.[/sub] Lengte: Gewicht: 2 Preferred moves: Techniek: Mentaal: Fysiek: Verborgen eigenschappen: Persoonlijkheid: |
SPOILER: Ter indicatie, een lijst met spelers en hun PA:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Club en competitie:
Een club kiezen staat grotendeels vrij, zolang de gekozen club in één van de gegeven competities uitkomt. Dit zijn de mogelijke competities:
England - Premier League of Championship of Sky Bet League 1 of Sky Bet League 2
Germany - Bundesliga of Bundesliga 2
France - Ligue 1 of Ligue 2
Holland - Eredivisie of Jupiler League
Italy - Serie A of Serie B
Spain - LIGA BBVA of LIGA adelante
Tip: Als je start bij een club op het hoogste niveau is de kans aanwezig dat je de eerste jaren weinig aan spelen toe komt. Je speelt dan voornamelijk in jeugdteams of het belofte-elftal.
Eigenschappen:
Verdeel hierna in totaal 100 punten over je technische, mentale en fysieke vaardigheden. Degene, die geen waarde van je ontvangen, zullen automatisch worden berekend naar aanleiding van een aantal factoren door FM. Als je tweevoetig bent, mag je maar 95 punten besteden.
Tip: Bij de meeste eigenschappen is het handig om onder 15 punten te blijven.SPOILER: TechniekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MentaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FysiekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verborgen eigenschappen:
Verdeel nu 30 punten over de verborgen vaardigheden. Iedereen krijgt een waarde van 5 voor blessure gevoeligheid.SPOILER: Verborgen vaardighedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Persoonlijkheid:
Als laatste moet je 100 punten verdelen over alle persoonlijkheid attributen. Je moet een waarde geven voor elk attribuut.SPOILER: PersoonlijkheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewenste acties:
Bekijk de volgende lijst van Preferred Moves voor de vertaling Nederlands-Engels:SPOILER: ActiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorbeeld van een inschrijving:SPOILER: Voorbeeld van een inschrijving:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na ongeveer 15 seizoenen worden alle carrieres bekeken. Wie heeft de hoogste waarde? Wie speelt bij een wereldclub en wie heeft er een hoofdprijs gewonnen? Wie van ons is een wereldster geworden? En bij sommige rondes, welk team heeft de meeste prijzen gepakt?
1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Vul de gegevens in met een reply en vraag eventueel als iets niet duidelijk is.
2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.
3. Moet ik mijn eigen naam invullen?
Nee. Voor mijn part speel je als Kees Koekenbakker. Als je jezelf maar kunt herkennen!
4. Waar staat PA en CA voor?
PA staat voor Potential Ability (wat je kan halen) en CA staat voor Current Ability (wat je nu bent).
5. Hoe werkt de PA (Potential Ability) in FM?
Deze site (http://www.guidetofootbal(...)lity-and-performance) geeft een goede uitleg.
6. Waarom mag ik niet in andere competities starten?
We hebben een selectie gemaakt van begincompetities die gelijkwaardig zijn ter bescherming van jezelf. Iedereen zal nu redelijk snel een basisplaats kunnen afdwingen.
7. Waar meten we mee aan het einde?
Een voetballer kan niet op 1 eigenschap of resultaat beoordeelt worden, dus zullen we naar het totaalplaatje moeten kijken.
8. Mijn speler heeft ineens mindere attributes! Hoe kan dit?
Ook al vult de host je opgegeven waardes voor attributes in, dan nog kan het zo zijn, dat Football Manager het wat aanpast. Dit naar aanleiding van je CA en/of PA. Dit is niet te voorkomen; het gebeurt echter voor iedereen en wordt daardoor niet als oneerlijk gezien.
9. Hoe kan ik dat voorkomen? Heb je tips?
Vul je waardes realistisch in. FM balanceert de waardes bij het aanmaken van je speler, dus een speler met 20 voor finishing, zal uiteindelijk misschien maar 15 finishing krijgen en daarnaast nog een lage waarde in bijvoorbeeld techniek. Dat wil je niet, dus dan kan je beter maar iets van 15 voor finishing geven om te beginnen.
De inschrijving loopt tot maandag 10 augustus 23:59:59. Daarna zal de database aangemaakt worden en het spel gestart worden.
Het spel is inmiddels gestart!
FM 2015 ronde 1
Deelnemers:
1. Keselo - Tens Joornstra
2. IkeDubaku99 - Ma Pang-Pang
3. PowerLoungen - Diago Umehara
4. Hermanna - Turk Turkleton
5. Sejt - Jack Daniels
6. Asschen_sukar - Assie Suiker
7. Swaytje - Ronaldo Luis Nazario de Lima
8. Lockie - Praziano Gellé
9. Bizzlol - Knäcker Bröd
10 SiebeJ - Svein Gaffelbaard
11. PierreTT - Manolo el Pollo Frito
12. Toiletgebruiker - Sjoerd Polak
13. Tortugal - Thomas de Trein
14. Wilskracht - Ryan Bellamy
15. Naxens - Henk de Fries
16. truedestiny - Rä Stá
17. Dudeweiser - Peter Prevc
18. PizzaGeit - Pelota de Oro
19. PBateman1978 - Patrick Bateman
20. Lindgren. - Jeboi Lindgrinãldinhoãoaldoïnhoalfabiozinho
21. aleco99 - Bobby 'de Bob' Beukenaar
22. Nick-GizMo - Hendy Keppy
23. pandoradoos - Pétrus Latour
24. G3rtonimo - Allee Manneke
25. superniger - Sjaakie Redondo![]()
Maar nu eerst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hopen dat Joornstra een goed WK speelt, hij verdient het om meer te verdienen dan zijn huidige 95k per week.![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:50 schreef Tortugal het volgende:
Gaat de fokgeneratie Nederland het kampioenschap brengen![]()
Engeland gaat jullie verslaan![]()
De mooiste was met Noord-Korea.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:50 schreef Tortugal het volgende:
Gaat de fokgeneratie Nederland het kampioenschap brengen![]()
Long Kok zat er met Zuid-Korea zo dichtbijquote:Op zondag 16 augustus 2015 13:52 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
De mooiste was met Noord-Korea.![]()
![]()
Uitslagen van de competities doe ik hierna wel, merk dat ik ze vergeten ben voordat ik ging simuleren![]()
Jullie hadden verschoppeling Reaper.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:01 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Long Kok zat er met Zuid-Korea zo dichtbij![]()
![]()
Dat was briljant destijds. Long Kok was hwt grootste voetbalwonder. Heeft iemand nog een screen van die WK-finale tussen Noord en Zuid?quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:01 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Long Kok zat er met Zuid-Korea zo dichtbij![]()
Wereldkampioenschap 2022
GroepsfaseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tweede Ronde:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwartfinale:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Halve Finale!!!:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FINALE!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door aleco99 op 16-08-2015 14:16:22 ]![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:08 schreef aleco99 het volgende:
Wereldkampioenschap 2022
GroepsfaseWat is de opstelling en selectie van Nederland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die beelden zijn niet beschikbaar buiten Noord-Koreaquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:04 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Dat was briljant destijds. Long Kok was hwt grootste voetbalwonder. Heeft iemand nog een screen van die WK-finale tussen Noord en Zuid?![]()
![]()
What happened?
The owner of this website (puu.sh) has banned your IP address
Ik zie geen plaatjes meer ;O![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:11 schreef Hermanna het volgende:
What happened?
Ik zie geen plaatjes meer ;O
Ik zie ze nog wel![]()
Krijg je met Turkijequote:Op zondag 16 augustus 2015 14:11 schreef Hermanna het volgende:
What happened?
Ik zie geen plaatjes meer ;O
Hier doen ze het ook allemaal prima![]()
Omdat Robert Maaskantquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:13 schreef Keselo het volgende:
Waarom heeft Robert Maaskant geen een Fok!ker opgestelt?![]()
![]()
Snap er niets van, in de kwalificatie stonden er altijd minstens 4 in, begint het echte werk, stelt hij Vurnon fucking Anita opquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:15 schreef Tortugal het volgende:
Nederland eruit? Geen enkele fokker in de basis? Wat is dit.![]()
![]()
Voorspelling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Check die stats danquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:16 schreef Keselo het volgende:
[..]
Snap er niets van, in de kwalificatie stonden er altijd minstens 4 in, begint het echte werk, stelt hij Vurnon fucking Anita op![]()
![]()
![]()
En Zivkovicquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:16 schreef Keselo het volgende:
[..]
Snap er niets van, in de kwalificatie stonden er altijd minstens 4 in, begint het echte werk, stelt hij Vurnon fucking Anita op
De Fries en De Trein zijn world class![]()
De FINALE van het WK 2022:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door aleco99 op 16-08-2015 14:23:51 ]![]()
Dan zal ie Ma Pang-Pang wel hebben thuisgelaten.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:17 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Check die stats dan![]()
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:17 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Check die stats dan![]()
[ afbeelding ]
Robert Maaskant out!![]()
Nope, Lukaku kreeg de voorkeur en Manneke kwam er in de 82e minuut pas in. Dat is pas vertrouwen hebben in het halen van de finalequote:Op zondag 16 augustus 2015 14:20 schreef G3rtonimo het volgende:
Hup Belgie...![]()
![]()
![]()
![]()
Manneke stond er in de halve finale niet eens in, was hij geblesseerd?![]()
![]()
Fok uitloggen en weer inloggenquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:11 schreef Hermanna het volgende:
What happened?
Ik zie geen plaatjes meer ;OGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Ben gewoon geband van puu.sh, was aan het zoeken naar oude plaatjes van de vorige reeks en ineens bam geband.quote:![]()
Beetje slecht van de bondscoach, hij heeft in de knockout fase iig 4 goals, en belgie had in de groepfase ook 10 voor zag ik, dus kan op te topscorerstitel is er nog wel denk ik voor hemquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:22 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Nope, Lukaku kreeg de voorkeur en Manneke kwam er in de 82e minuut pas in. Dat is pas vertrouwen hebben in het halen van de finale![]()
![]()
Balen... Achter een vpn gaan zitten? Of als je anoniem browst?quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:24 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Ben gewoon geband van puu.sh, was aan het zoeken naar oude plaatjes van de vorige reeks en ineens bam geband.![]()
Dit. Ik werd vorig jaar ook gebanned van Puush. Soms heb ik toegang en soms niet.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:25 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Balen... Achter een vpn gaan zitten? Of als je anoniem browst?![]()
Heb nu gewoon even chrome opgestart met zenmate, werkt nu wel maar wel irritantquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:25 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Balen... Achter een vpn gaan zitten? Of als je anoniem browst?
Puu.sh ook gelijk maar verwijdert ik doe het wel met Gyazo.![]()
Nice, fc fok groeit.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:05 schreef aleco99 het volgende:
Redondo neemt ook plaats in de FOK!-enclave in Engeland
[ afbeelding ]
Suiker voegt zich bij de andere FOK!-enclave![]()
[ afbeelding ]Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Daniels debuteert
En doet dat met een 10
Jeboi trekt ALWEER verder...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik wil wel weten wie Maaskant wel had meegenomen voor het Nederlands Elftal.![]()
![]()
Heeft Barcelona of Real Madrid ook interesse in Manneke? Messi zal zo stilaan al wel met pensioen gaan zeker ?![]()
![]()
Waarom zou je naar Real gaan als je ook bij Valladolid kan spelen met de andere Fokkers! Hala Valla!quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:33 schreef G3rtonimo het volgende:
Heeft Barcelona of Real Madrid ook interesse in Manneke? Messi zal zo stilaan al wel met pensioen gaan zeker ?Je simuleert per maand of per week? Per maand gebeurt dat volgens mij wel eens.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:34 schreef aleco99 het volgende:
Waarom mis ik berichten van sommige transfers???? :S
Gefeliciteerd Gellé!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Denk dat menneke ook wel op een basisplek mag rekenen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:33 schreef G3rtonimo het volgende:
Heeft Barcelona of Real Madrid ook interesse in Manneke? Messi zal zo stilaan al wel met pensioen gaan zeker ?
Ben daarom wel blij dat suiker er nog niet naartoe is gegaan. Dat was weer bankzitten geworden.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
El Pollo moet het doen bij -21... Maar doet het wel goed
Bröd haalt ook weer eens de voorpagina1.5 maand op vakantie... Balen, zal de volgende keer als ik de transferperiode doe het in wat kleinere happen doenquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:34 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Waarom zou je naar Real gaan als je ook bij Valladolid kan spelen met de andere Fokkers! Hala Valla!
[..]
Je simuleert per maand of per week? Per maand gebeurt dat volgens mij wel eens.![]()
Henkie Fräserquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:39 schreef aleco99 het volgende:
Robert Maaskant is weg!!
[ afbeelding ]
EN wordt opgevolgd door niemand minder dan:
[ afbeelding ]
Ons aller Henk Fräser![]()
![]()
Ik werk nog even de eindstanden van de competities bij en dan upload ik de save weer.
De volgende die host moet ff de persoonspagina's bijwerken![]()
Is die nu al een icoon. wowquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:41 schreef aleco99 het volgende:
Turkleton ligt er even uit...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Inderdaad![]()
en 3 fok spitsen nieuw seizoen.quote:Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Wie spelen er nu allemaal bij valadolid? En welke status heeft suiker gekregen?Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Volgens mij al de hele dag zo. Ben zelf al overgestapt op wat anders voor m'n screenshots, werd er gek van.quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:22 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Was puush net ook zo traag bij jou?Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
ja, daarom was ik er klaar meequote:Op zondag 16 augustus 2015 15:22 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Was puush net ook zo traag bij jou?En had ik de spelerspagina's niet gedaan want dat ging echt een uur duren...
![]()
Spelersupdate 5 september 2022 staat er eindelijk op
http://fokalsspeler.forum2go.nl/spelers-f1.html
Shortlist![]()
![]()
http://getgreenshot.org
Die heb ik dacht ik, en dan stuur ik ze als anonieme upload naar imgurIk zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Voor de rest werkt dat gewoon goed?quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:27 schreef Asschen_sukar het volgende:
http://getgreenshot.org
Die heb ik dacht ik, en dan stuur ik ze als anonieme upload naar imgur![]()
Daarom als anonieme upload, dan zien alleen de mensen met de url hem, enkomt het niet op de fp.quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:28 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Dus dan kan heel de wereld zien dat Bröd en ik de laagste PA hebben?![]()
Voor de rest werkt dat gewoon goed?
Werkt tot nu toe perfect. Op print screen duwen opent een selectie venster, en na klikken automatisch uploaden en de url op je clipboardIk zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
top!quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:31 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Daarom als anonieme upload, dan zien alleen de mensen met de url hem, enkomt het niet op de fp.
Werkt tot nu toe perfect. Op print screen duwen opent een selectie venster, en na klikken automatisch uploaden en de url op je clipboard![]()
![]()
511, pff.quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:32 schreef SiebeJ het volgende:
Gaffelbaard zit volgens mij aan z'n max
[ afbeelding ]
Ik hoop er ooit nog te komen
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Joornstra -1, zit met 465 zo rond zijn max lijkt het, hopen dat de mental stats die hij op latere leeftijd gaat krijgen hem goed zullen doen.![]()
Straks als ik thuis ben m'n spreadsheet eens bijwerken
Ben benieuwd naar de progressie na nog een jaar in de basisIk zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Voetballend zal er niet zoveel bijkomen, denk bij de mentale stats nog wel wat punten door de jaren heen.![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:37 schreef SiebeJ het volgende:
Ronaldo moet eerst aan zijn gewicht werken bij U21
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:44 schreef SiebeJ het volgende:
Valladolid haalt uit in CL
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:47 schreef SiebeJ het volgende:
Late treffer Daniels nekt Portugal
[ afbeelding ]
I love my mispoken words.![]()
De weg naar het goal is gevonden
Wordt suiker als amc of als spits ingezet?Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:51 schreef Asschen_sukar het volgende:
De weg naar het goal is gevonden
Wordt suiker als amc of als spits ingezet?![]()
![]()
'Hatseflats, nu kan ik eindelijk een mooie ketting voor Ingrid kopen'SPOILER: En ze leefden nog lang en gelukkigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OMG EEN NIEUWSFEITJE BUITEN GELE KAARTEN OMG OMG OMGquote:Op zondag 16 augustus 2015 15:44 schreef SiebeJ het volgende:
Splijtende pass Beukenaar helpt Lille aan een gelijkspel
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Siebe, je hebt een gouden hand van simuleren![]()
![]()
Turkleton is weer hersteld!quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:11 schreef SiebeJ het volgende:
Stuivertje wisselen bij Valladolid
[ afbeelding ]![]()
![]()
Suiker buiten de basis, vast weer geschorstquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:11 schreef SiebeJ het volgende:
Stuivertje wisselen bij Valladolid
[ afbeelding ]
Dat werd tijd.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:09 schreef SiebeJ het volgende:
En ook Joornstra eist salarisverhoging
[ afbeelding ]![]()
Shortlist Gouden Bal, zit je er tussen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de andere kant.. Als je niet bij Barça speelt, maak je toch geen kans om te winnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Altijd van het positieve uitgaan, dus dat is vast een doodschop geweestquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:15 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Of Turk heeft me eruit gewerkt![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:15 schreef SiebeJ het volgende:
Shortlist Gouden Bal, zit je er tussen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de andere kant.. Als je niet bij Barça speelt, maak je toch geen kans om te winnenJa hoor, Suarez gaat em gwoon weer pakken. Hoe kan hij maar 3.3 miljoen gekost hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je kijkt naar de gemiddelde transferprijs die voor een FOK!ker wordt betaald zijn dit echt rare bedragen![]()
Het zal me in ieder geval niet verbazenquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:15 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Altijd van het positieve uitgaan, dus dat is vast een doodschop geweest![]()
Hij scoort!quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:18 schreef SiebeJ het volgende:
Iets met 'purring' en FOK!kers
[ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
Zou het dan toch gaan gebeuren..?quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:17 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Ja hoor, Suarez gaat em gwoon weer pakken. Hoe kan hij maar 3.3 miljoen gekost hebben![]()
Als je kijkt naar de gemiddelde transferprijs die voor een FOK!ker wordt betaald zijn dit echt rare bedragen![]()
![]()
22 goals in Spanje en dan mag ie naar Chelseaquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:46 schreef aleco99 het volgende:
Hendy Keppy is naar Chelsea voor 21 miljoen! En dat was de andere transfer naas Gellé die ik gemist had.
[ afbeelding ]Tijd om te gaan klappen nu!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:24 schreef SiebeJ het volgende:
Chinees > Nederlander > Italiaan
[ afbeelding ]mooie route afgelegd
Turkleton staat gewoon op de lijst voor de Gouden bal terwijl die 7 weken was geblesseerd.![]()
Wint hem vast niet maarja.![]()
Shortlist 31 december 2022:SPOILER: Interesse in LatourOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De Oro is niet blij, maar waarom?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft Beukenaar ineens een loonsverhoging gehad?
En Key Player! Dit wordt mijn seizoen
Hoe staat de Ligue 1 ervoor?![]()
Lekker stabiele speler heb ik met Polak, 7,35 gemiddeld voor een verdediger is dacht ik best netjes.![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:28 schreef SiebeJ het volgende:
Shortlist 31 december 2022:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILER: Interesse in LatourOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.23 wedstrijden 18 goalsSPOILER: De Oro is niet blij, maar waarom?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En van rotation naar first team, ook prima![]()
Alleen snap ik niet waarom ik nog steeds niet voor Canada voetbal
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:29 schreef aleco99 het volgende:
Heeft Beukenaar ineens een loonsverhoging gehad?
En Key Player! Dit wordt mijn seizoen
Hoe staat de Ligue 1 ervoor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shocking, de gouden bal gaat niet naar Suarez en ook niet naar Messi.. maar wie wint hem wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:34 schreef SiebeJ het volgende:
[..]merciSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:35 schreef SiebeJ het volgende:
Shocking, de gouden bal gaat niet naar Suarez en ook niet naar Messi.. maar wie wint hem wel?Blatter is omgekocht door Barca.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij is het elke ronde van Fokalsspeler dat de gouden bal bijna alleen maar naar Messi/Barça gaatquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Blatter is omgekocht door Barca.![]()
In bijna al mijn normale saves als gewone manager is dat ook zo.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:40 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Volgens mij is het elke ronde van Fokalsspeler dat de gouden bal bijna alleen maar naar Messi/Barça gaatIk zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Hoplaquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:45 schreef SiebeJ het volgende:
Keppy schiet vlugger dan z'n schaduw
[ afbeelding ]
Op welke positie wordt ik eigenlijk gebruikt? cm of dm?quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:45 schreef SiebeJ het volgende:
Bobby beukt ze er weer in
[ afbeelding ]![]()
Er zit nog steeds progressie in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
half seizoen is pas voorbijquote:Op zondag 16 augustus 2015 17:41 schreef Tortugal het volgende:
Kutseizoen voor Thomas de Trein, geblesseerd geweest?![]()
![]()
Hoger niveau dan de Eredivisie.quote:Op zondag 16 augustus 2015 18:02 schreef Dudeweiser het volgende:
Prevc is al op zijn retour geloof ik, zijn plafond is blijkbaar in de Championship![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:28 schreef SiebeJ het volgende:
Shortlist 31 december 2022:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILER: Interesse in LatourOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben even een weekend weg, direct Manolo naar Manchester en vervolgens speelt ie nooit meerSPOILER: De Oro is niet blij, maar waarom?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.12 miljoen in waarde gedaald, geen speelminuten, waar gaat dit eindigen
![]()
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ik zou vanavond wel kunnen hosten, moet wel even registreren op het forum en kijken hoe het precies werkt maar moet lukken lijkt mij.![]()
Mooi!quote:Op zondag 16 augustus 2015 19:44 schreef Keselo het volgende:
Ik zou vanavond wel kunnen hosten, moet wel even registreren op het forum en kijken hoe het precies werkt maar moet lukken lijkt mij.![]()
![]()
Ik installeer nog even Greenshot, mijn laptop heeft het niet zo op puush, en dan kan het simuleren beginnen.![]()
Nicequote:Op zondag 16 augustus 2015 20:22 schreef Keselo het volgende:
Ik installeer nog even Greenshot, mijn laptop heeft het niet zo op puush, en dan kan het simuleren beginnen.![]()
Ik ben morgen eind van de ochtend / begin van de middag waarschijnlijk ook wel in staat om wat te hosten, mocht het nodig zijnIk zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Gellé heeft het naar zijn zin in Manchester.
En verovert gelijk een plekje in het team van de week.
Ook Prevc scoort gemakkelijk
Is dit nog nieuws?![]()
![]()
Iedereen die ooit host, ik kan Greenshot iedereen aanbevelen. Ik heb in het verleden altijd puush gebruikt maar dit programma is 10x fijner en uploads naar imgur zijn ook een voordeel als iemand over 6 maanden een topic terug wilt lezen, van puush verdwijnt alles na een tijdje.![]()
Thomas vindt tijd om naast zijn ochtendshow ook goede prestaties op het voetbalveld neer te zetten.
Onze favoriete Chinees Nederlander Italiaan heeft een plekje in het elftal van de maand weten te bemachtigen.
En hij krijgt gelijk kapsones
Fok City wint van Southampton en Bellamy haalt een 10
[ Bericht 1% gewijzigd door Keselo op 16-08-2015 20:52:52 ]![]()
Keppy passt en tackled als een zak met hout maar schiet er wel drie in.
Beukenaar voor de verandering een keer de beste man op het veld.![]()
![]()
Wel vervelend dat mijn muis steeds in de plaatjes hangt
Edit: deze zou als het goed is nu verdwenen moeten zijn.![]()
Ik kan ze tenminste weer gewoon zonder proxy zienquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:36 schreef Keselo het volgende:
Wel vervelend dat mijn muis steeds in de plaatjes hangtkut puu.sh
![]()
hahaha, das idd prettigquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:40 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Ik kan ze tenminste weer gewoon zonder proxy zienkut puu.sh
Nou nog eens een wedstrijd winnen a;s Motm en ik ben helemaal happyquote:![]()
![]()
De Spaanse afvaardiging van Fok! verslaat Levante, iedereen speelt goed behalve Rä Stá, die terecht naar de kant wordt gehaald.
De komst van Gellé naar Manchester United heeft El Pollo Frito een hoop windeieren gelegd, Hij is de 4e spits (achter Manneke, Gellé en Volland) en wordt nu ook niet meer geselecteerd voor het nationale elftal. Wellicht een transfer in de nabije toekomst?![]()
![]()
Kan je de scores erbij zetten? Nu heb je alleen de ratings.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:47 schreef Keselo het volgende:
De Spaanse afvaardiging van Fok! verslaat Levante, iedereen speelt goed behalve Rä Stá, die terecht naar de kant wordt gehaald.
[ afbeelding ]
De komst van Gellé naar Manchester United heeft El Pollo Frito een hoop windeieren gelegd, Hij is de 4e spits (achter Manneke, Gellé en Volland) en wordt nu ook niet meer geselecteerd voor het nationale elftal. Wellicht een transfer in de nabije toekomst?
[ afbeelding ]![]()
Excuus.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:49 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Kan je de scores erbij zetten? Nu heb je alleen de ratings.![]()
Umehara neemt Chelsea bij de hand in een moeizame 1-0 overwinning tegen Leverkusen in de CL.
Manchester City heeft minder moeite met Gent.
Henkie en Hendy maken er samen 3 voor Chelsea![]()
![]()
Bröd wilt ook in het nieuws komen, dus hij schopt iemand doormidden.
City verslaat Gent voor de 2e keer en gaat verder in de CL, Bellamy neemt zijn ploeg voor de verandering op sleeptouw.
Frank Kramer moet duidelijk minder zuipen voor zijn persconferenties.
Manneke bezorgt Sjaakie Redondo een dag om snel te vergeten en loodst Manchester United voorbij Tottenham.![]()
![]()
Jack Daniels kan de komende maanden flink van het leven genieten door een gescheurde kuitspier die hem 3 maanden langs de kant zal houden.
De Fries beste speler van Engeland in februari.
Pang-Pang Ma weer in het team van de maand, misschien tijd voor een stap hogerop?
Turkleton en Assie helpen Valladolid aan een ruime 6-1 overwinning op Osasuna![]()
![]()
De Fries zorgt voor een 1-2 overwinning uit bij het Manchester United van Manneke. De captain maakt nog wel zijn goal maar het mocht niet baten.![]()
![]()
Dat is een beste blessurequote:Op zondag 16 augustus 2015 21:14 schreef Keselo het volgende:
Jack Daniels kan de komende maanden flink van het leven genieten door een gescheurde kuitspier die hem 3 maanden langs de kant zal houden.
[ afbeelding ]
Is Rä Sta het vast niet mee eensquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:18 schreef Asschen_sukar het volgende:
Turkleton en Assie een gouden combinatie?![]()
![]()
Captain Turkleton ziet precies waar de bal heen gepast moet wordenquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:18 schreef Asschen_sukar het volgende:
Turkleton en Assie een gouden combinatie?![]()
![]()
In ieder geval niet naar Rä Stá.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:19 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Captain Turkleton ziet precies waar de bal heen gepast moet worden![]()
Naar de bank passen is denk ik niet optimaal. Turk heeft trouwens maar 6 finishing snap niet waarom die er zoveel maaktquote:![]()
![]()
Heh, scherpquote:![]()
Ik voel een blessure op de training aankomen binnekort
Suiker gaat nu teammaten kapottrappen?quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:22 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Heh, scherp![]()
Ik voel een blessure op de training aankomen binnekort
Ik raad de driedubbele kniebreuk aan in deze
voor verdere inspiratie zie
![]()
![]()
Latour speelt niet meer voor Man City en dus ook niet meer voor Frankrijk.
En hij heeft er flink de schijt in, helpt gelijk een tegenstander vroegtijdig de VUT in.
Manchester heeft er binnen 2 minuten al 2 inliggen tegen Real Madrid en wint uiteindelijk met 3-1. Manneke haalt voor de verandering eens een 10.
Bateman had de hulp nodig bij het vinden van de goal, maar na 10 uur heeft hij deze weer gevonden.![]()
![]()
Ene been op het standbeen, andere op de enkel. Hooguit geel. Materazziquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:26 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Suiker gaat nu teammaten kapottrappen?
[ afbeelding ]
voor verdere inspiratie zie
![]()
![]()
Die vent heeft zulke verschrikkelijke overtredingen gemaakt... Echt bizarquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:27 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ene been op het standbeen, andere op de enkel. Hooguit geel. Materazzi
En kwam er idd vaak nog mee weg ook XD![]()
Ik dacht meer aan Ra Sta richting suiker .. Maar misschien is de aanval wel de beste verdedigingquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:26 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Suiker gaat nu teammaten kapottrappen?
De Oro maakt er twee uit tegen Valencia.
Wat een ongelukkige naam heeft deze man
Halverwege maart heeft Umehara zijn eigen record al verbroken, zouden er nog veel volgen?
Polak laat zien dat Valladolid meer goede spelers dan alleen Turkleton en Suiker heeft.![]()
![]()
Dat Valladolid is wel echt by far de mooiste FOK!ploeg, zeker omdat het nog geen gevestigde topploeg is IRL![]()
![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:29 schreef Swaytje het volgende:
Heeft Ronaldo zijn debuut al gemaakt bij Liverpool? Of hangt die nog steeds in u21?![]()
![]()
Ik moet ook steeds kijken hoe je het ook al weer speltquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:32 schreef aleco99 het volgende:
Dat Valladolid is wel echt by far de mooiste FOK!ploeg, zeker omdat het nog geen gevestigde topploeg is IRL![]()
![]()
Jaja Rä Stá basis. 6.6 voldoende nice.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:31 schreef Keselo het volgende:
De Oro maakt er twee uit tegen Valencia.
[ afbeelding ]
Wat een ongelukkige naam heeft deze man
[ afbeelding ]
Halverwege maart heeft Umehara zijn eigen record al verbroken, zouden er nog veel volgen?
[ afbeelding ]
Polak laat zien dat Valladolid meer goede spelers dan alleen Turkleton en Suiker heeft.
[ afbeelding ]![]()
Kom naar Lillequote:Op zondag 16 augustus 2015 21:35 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Blegh, had beter in Frankrijk kunnen blijven![]()
![]()
Fokadolid gaat voor het kampioenschap!quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:34 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Jaja Rä Stá basis. 6.6 voldoende nice.![]()
De Trein maakt er 2 tegen Atletico en laat PSG en Pitbull verder bekeren in de CL.
Umehara MotM tegen het grote Bournemouth.
Ook City bekert door ten koste van Valencia.
Emery laat zien erg veel verstand van voetbal te hebben.![]()
![]()
LETS GO VALLADOLID!quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:41 schreef Keselo het volgende:
[..]
PSG lijkt op het 2e kampioenschap in 2 jaar af te gaan.
[ afbeelding ]
Fokodolid met een westrijd meer een punt achter koploper Barca, dat gaat nog spannend worden daar
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:41 schreef Hermanna het volgende:
[..]
LETS GO VALLADOLID!
[ afbeelding ]![]()
Die stond al een tijdje klaar he![]()
United wint en beide spitsen goed voor 2 goals.
Beukenaar wint én is MotM, dat we dit met zijn allen hebben mogen meemaken
En hij krijgt een compliment van niet de minste.
De Fries maakt er 3 en speelt een perfecte wedstrijd tegen QPR, Umehara was goed voor 2 assists en haalde een 9,7.
Jeboi schiet er een penalty in en krijgt gelijk complimenten van Jan en alleman, iets over de lat laag leggen.![]()
![]()
Dat ik dit nog mag meemakenquote:Beukenaar wint én is MotM, dat we dit met zijn allen hebben mogen meemaken
[ afbeelding ]
En hij krijgt een compliment van niet de minste.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:41 schreef Hermanna het volgende:
[..]
LETS GO VALLADOLID!
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:49 schreef Keselo het volgende:
Rä Stá snoert alle haters de mond met 2 goals en een assist, Suiker is zo onder de indruk dat hij geen bal raakt.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:49 schreef Keselo het volgende:
Rä Stá snoert alle haters de mond met 2 goals en een assist, Suiker is zo onder de indruk dat hij geen bal raakt.
[ afbeelding ]
Hij krijgt gelijk een plaatsje in het team van de week.
[ afbeelding ]
Ook de Fries verbreekt zijn eigen record.
[ afbeelding ]
De nieuwe wallpaper van Beukenaar
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De Oro is belangrijk voor Spanje
Nederland wint met 5-0 van Tsjechië en de superregen is omgedoopt tot spits.
Engeland wint van Macedonië, Umehara MotM. Gaffelbaard komt ook weer eens langs maar bakt er eigenlijk vrij weinig van.
Gaffelbaard speelt wel iedere week voor Everton, dat dan weer wel.![]()
![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:51 schreef Hermanna het volgende:
Bernardo Silva is ook wel een beest in FM. Gelukkig zit hij bij Valladolid.![]()
![]()
Superregen Luc Vreekamp met rood in de elfde minuut van het veld, Jeboi laat even zien wie er echt in de basis van het Nederlands elftal hoort.
Valladolid wint en houdt de titeldroom in leven.
Gellé speler van de maand, Manneke 3e.
Jeboi in het elftal van de maand.![]()
![]()
Neen, ik was wat naar beneden gescrolld om Jeboi in de screen te krijgen, overigens viel hierdoor Polak met een 7,4 van de screenshot af.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:55 schreef truedestiny het volgende:
Beter gaan Depay en Strootman ff met pensioen.
Edit: Indi op het middenveld?![]()
![]()
Gellé en Manneke winnen van Gaffelbaard en weer geen plek bij de selectie voor Pollo Frito.
Bellamy verbreekt het legendarische record van Aguero.
Ook ons aller favoriete Vlaming laat zien geen kind te hebben aan Aguero.![]()
![]()
Helaasquote:Op zondag 16 augustus 2015 22:04 schreef aleco99 het volgende:
Beukenaar toevallig al in he franse elftal? en kan ik een screentje krijgen van het Franse elftal?![]()
![]()
Suiker pakt alweer zijn 10e geel van het seizoen.
Na in 3 maanden tijd maar 2 goals te hebben gemaakt, besloot Bateman toch maar weer zijn best te gaan doen.
Het levert hem gelijk de speler van de maand prijs op, wint hij dit seizoen in ieder geval nog iets.
Chelsea wint weer en Umehara is weer de uitblinker, het vaste verhaal.![]()
![]()
Waarom speelt Henk niet in Oranje? Hij scoort aan de lopende band in Engelandquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:54 schreef Keselo het volgende:
De Oro is belangrijk voor Spanje
[ afbeelding ]
Nederland wint met 5-0 van Tsjechië en de superregen is omgedoopt tot spits.
[ afbeelding ]
Engeland wint van Macedonië, Umehara MotM. Gaffelbaard komt ook weer eens langs maar bakt er eigenlijk vrij weinig van.
[ afbeelding ]
Gaffelbaard speelt wel iedere week voor Everton, dat dan weer wel.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Mocht niet van Ingrid?quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:18 schreef Naxens het volgende:
[..]
Waarom speelt Henk niet in Oranje? Hij scoort aan de lopende band in Engeland![]()
![]()
Dit is je grootste concurrent.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:18 schreef Naxens het volgende:
[..]
Waarom speelt Henk niet in Oranje? Hij scoort aan de lopende band in Engeland![]()
![]()
echt een zieke regenquote:Op zondag 16 augustus 2015 22:20 schreef Keselo het volgende:
[..]
Dit is je grootste concurrent.
[ afbeelding ]![]()
![]()
De spelers van Valladolid ruiken het kampioenschap.
Hendy en Henk maken er samen 5 en Chelsea is door naar de halve finale van de CL.
Praziano Gellé speelt tegen het oude team van zijn verstandelijk gehandicapte achterneefje en wordt MotM.
Joornstra met 2 assists man van de wedstrijd tegen Reading.
Assie heeft de smaak goed te pakken en blijft "zijn" Valladolid bij de hand nemen.![]()
![]()
Man wat een regen. Vergelijkbaar met Mannetje qua pa denk ik zo.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:20 schreef Keselo het volgende:
[..]
Dit is je grootste concurrent.
[ afbeelding ]![]()
De Trein haalt een 10 en lijkt PSG naar de 2e titel op rij te helpen.
Eerder in April won Valladolid met 2-0 van Barcelona, het kampioenschap lijkt wel erg dichtbij te komen zo.![]()
![]()
Turk heeft Ra Sta dus gevondenquote:Op zondag 16 augustus 2015 22:27 schreef Keselo het volgende:
[ afbeelding ]
Eerder in April won Valladolid met 2-0 van Barcelona, het kampioenschap lijkt wel erg dichtbij te komen zo.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Heeft Polak een zware blessure?quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:27 schreef Keselo het volgende:
[ afbeelding ]
Eerder in April won Valladolid met 2-0 van Barcelona, het kampioenschap lijkt wel erg dichtbij te komen zo.
[ afbeelding ]![]()
Er was niets aan de hand.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:29 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Heeft Polak een zware blessure?![]()
Manneke speler van de maand met Bellamy runner-up enDaley
Blind
die de top 3 compleet maakt.
Pang-Pang en Jeboi samen in het team van de maand
De Oro 2 weken aan de kant waardoor hij de halve finale van de Europa League moet missen.
Latour mist het einde van het seizoen.![]()
![]()
Man City lijkt beiden echter niet te missen en wint gemakkelijk met 4-0
Manneke en Gelle weten elkaar goed te vinden, Manneke met 2 assists man van de wedstrijd.
Ook De Trein scoort makkelijk.
Manneke verbreekt zijn eigen record, is in 1 van de 3 wedstrijden de beste man van het veld.
El Pollo Frito voetbalt goed tegen de F-jes.![]()
![]()
Team van het seizoen in de Franse Ligue 1 met een verrassende naam binnen de gelederen, zou hij dan toch een stap hogerop aan kunnen?
Thomas de Trein net geen topscorer van de Ligue 1
Gaffelbaard kiest het beste moment voor een langdurige blessure,
Valladolid wint met 2-0 van Atletic, van de Fok!kers mocht alleen Polak mee doen.
Manneke met een zeer indrukwekkend record.![]()
![]()
Antwoord: Nee, maar dit is wel mooiquote:Op zondag 16 augustus 2015 22:51 schreef Keselo het volgende:
Team van het seizoen in de Franse Ligue 1 met een verrassende naam binnen de gelederen, zou hij dan toch een stap hogerop aan kunnen?
[ afbeelding ]![]()
Gewoon een icoon/legende bij Lille worden is ook prima!![]()
Manneke valt goed in de smaak bij 60 jarige mannen.
De spelers vinden Umehara echter de betere voetballer, wie zouden er meer verstand van zaken hebben?
Supertalent Fierro troeft De Fries en Manneke af.
Team van het Seizoen in Engeland met maar 2 Fok!kers.
Alleen Turkleton in het team van het seizoen in Spanje![]()
![]()
Eindstanden van de Europese competies!
Ligue 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liga BBVASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EredivisieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Serie ASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier LeagueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft een goed seizoen achter de rug en is kampioen geworden.![]()
Gedegradeerd met Palermo, maar wel drie keer in het elftal van de maand in Italië. Pang-Pang gaat hem smeren.![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:59 schreef Keselo het volgende:
[..]netjes, netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft een goed seizoen achter de rug en is kampioen geworden.![]()
![]()
Joornstra maakt de winnende goal in de Europa League finale tegen AC Milan. Hebben ze bij City in ieder geval nog een prijs gepakt dit seizoen.
Ook Jeboi heeft een individuele prijs gewonnen.
Maar het was niet goed genoeg voor een plekje in het elftal van het seizoen. Pang-Pang Ma heeft een uitstekend seizoen gedraaid en staat hier terecht wel in.
Hendy Keppy heeft de meeste goals in de CL te pakken.
Drie spelers van de Fok! in het dreamteam van de CL, niet verkeerd.
De CL is overigens gewonnen door Arsenal, Chelsea werd er in de halve finale door Bayern uitgeknikkerd en PSG door Arsenal.![]()
Hoe deed Vallalodid het in de CL?quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:05 schreef Keselo het volgende:
Joornstra maakt de winnende goal in de Europa League finale tegen AC Milan. Hebben ze bij City in ieder geval nog een prijs gepakt dit seizoen.
[ afbeelding ]
Ook Jeboi heeft een individuele prijs gewonnen.
[ afbeelding ]
Maar het was niet goed genoeg voor een plekje in het elftal van het seizoen. Pang-Pang Ma heeft een uitstekend seizoen gedraaid en staat hier terecht wel in.
[ afbeelding ]
Hendy Keppy heeft de meeste goals in de CL te pakken.
[ afbeelding ]
Drie spelers van de Fok! in het dreamteam van de CL, niet verkeerd.
[ afbeelding ]
De CL is overigens gewonnen door Arsenal, Chelsea werd er in de halve finale door Bayern uitgeknikkerd en PSG door Arsenal.![]()
Serie A dream teamquote:Op zondag 16 augustus 2015 23:11 schreef Hermanna het volgende:
Wat doet Ma Pang Pang in de CL Dream Team?![]()
![]()
Had ie wel gewild. Hij zit in de Serie A Dream Team.quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:11 schreef Hermanna het volgende:
Wat doet Ma Pang Pang in de CL Dream Team?![]()
Ik vraag me af of Ma Pang-Pang weggaat of blijft.quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:12 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Oh ja dan nog, ze zijn gedegradeerd.![]()
En het moment waarvan iedereen wist dat het zou komen is daar, de transfermarkt is geopend
Blijft El Pollo Frito na een teleurstellend seizoen bij Manchester United of gaat hij een stap terug om aan speeltijd te komen? Krijgt Ronaldo nog vertrouwen na een teleurstellend eerste seizoen bij Liverpool en blijft Latour bij city of gaat hij terug naar Frankrijk. Zijn Beukenaar en Pang-Pang Ma na een goed seizoen toe aan een stap hogerop? Eén ding is zeker, het gaat een mooie periode worden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: