Die conclusie trek jij. Aandeelhouders denken er soms weer anders over.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:25 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Klopt, en vervolgens overschatten ze zichzelf. Mooi.
Je weet niet wat een zonnevlam is?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:15 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Of niet natuurlijk. Klinkt meer als een Telegraaf-toekomstbeeld; allerlei onsamenhangende doembeelden.
Het had ook 0% kunnen zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:48 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Belasting heeft er niks mee te maken. Dit is weer zo'n rookgordijn dat je op trekt. Als de werkgever bepaalt om de premieafdracht te stoppen en jijzelf ziet maar 50% van je uitgestelde loon terug vloeien in je portemonnee, dan is dat niet meeprofiteren.
Dan moet het wel heel snel gebeuren, want over een paar jaar zijn wij (=blanke autochtonen) in de minderheid, dan krijgen de de nacht van de rollende kaaskoppenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:48 schreef Teydelyk het volgende:
Op de lange termijn gaat rechts nog rechtser worden en krijgen we de KebabnachtTM ipv de Kristallnacht - nu zijn niet de joden de lul maar de moslims, asielzoekers en alles met een tintje.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Elk alternatief is ridicuul. Stel je voor dat jij of EG gaan bepalen wat oke is vanaf de zijlijn.
Ik ben eigenlijk veel te beschaafd. Als ik zie hoe arrogant sommige gewoon claimen God te zijn over de rug van anderen, is de enige gepaste response iets dat hier weg gemodereerd wordt.quote:
Een gepaste respons wordt niet weggemodereerd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:11 schreef deelnemer het volgende:
[..]
[..]
Ik ben eigenlijk veel te beschaafd. Als ik zie hoe arrogant sommige gewoon claimen God te zijn over de rug van anderen, is de enige gepaste response iets dat hier weg gemodereerd wordt.
Paar jaar? Dat duurt nog wel wat langer hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:11 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Dan moet het wel heel snel gebeuren, want over een paar jaar zijn wij (=blanke autochtonen) in de minderheid, dan krijgen de de nacht van de rollende kaaskoppen
Scheldkanonnades zijn niet minder inhoudsloos dan posten die geen enkel argument bevatten, maar slechts de suggestie dat een ander gek is. In nette termen kun je net zo beledigd zijn als met schelden, het klinkt alleen wat extra hooghartig.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een gepaste respons wordt niet weggemodereerd.
Ongepaste scheldkanonnades wel.
Beledigd zijn is echter geen criterium.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:15 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Scheldkanonnades zijn niet minder inhoudsloos dan posten die geen enkel argument bevatten, maar slechts de suggestie dat een ander gek is. In nette termen kun je net zo beledigd zijn als met schelden, het klinkt alleen wat extra hooghartig.
Het is niet een kwestie van beledigd zijn, maar het beledigen. Als er reële argumenten achter zitten vind ik het acceptabel. Maar als het inhoudsloze posten zijn niet. Zelfs als mensen onzin verkondigen worden hun posten soms verwijderd. Worden ze erop aan gesproken dat ze maar naar KLB of ONZ moeten vertrekken. Beledigen om het beledigen is een uitzondering. Maar waarom?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Beledigd zijn is echter geen criterium.
Ik begrijp niet goed wat je wil.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:01 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het is niet een kwestie van beledigd zijn, maar het beledigen. Als er reële argumenten achter zitten vind ik het acceptabel. Maar als het inhoudsloze posten zijn niet. Zelfs als mensen onzin verkondigen worden hun posten soms verwijderd. Worden ze erop aan gesproken dat ze maar naar KLB of ONZ moeten vertrekken. Beledigen om het beledigen is een uitzondering. Maar waarom?
Het is inderdaad raar om de kalkoen mee te laten stemmen over het kerstmenu.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:38 schreef eriksd het volgende:
Je mag niet vinden dat mensen die hun handje ophouden minder in de melk te brokkelen hebben dan netto betalers.
Degenen die de meeste belasting betalen mogen ook bepalen waaraan dit uitgegeven wordt dus?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:03 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het is inderdaad raar om de kalkoen mee te laten stemmen over het kerstmenu.
Zie hier de link tussen rechts en Hitler. Mensen als kalkoenen tijdens een kerstdiner.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:03 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Zou wel een goed idee zijn. Defensie, OV en lagere belastingen. Daarna natuur.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:10 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Degenen die de meeste belasting betalen mogen ook bepalen waaraan dit uitgegeven wordt dus?
Wat is de link met Hitler? Die zag mensen als kalkoenen bij het kerstdiner?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zie hier de link tussen rechts en Hitler. Mensen als kalkoenen tijdens een kerstdiner.
Ik dacht dat netto-betalers de kalkoenen waren die geslacht werden door de netto-ontvangers met kerstmis.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:03 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik zie de link ook niet zo. Hitler was vegetariër.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is de link met Hitler? Die zag mensen als kalkoenen bij het kerstdiner?
Ik wil geen beleidswijziging voorstellen. Ik richt me op de users. De twee die ik geciteerd heb, zijn vrij willekeurig en nog redelijk onschuldig.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik begrijp niet goed wat je wil.
Kun je misschien in FB verwoorden wat je in het mod-beleid anders zou willen?
Iedereen mag voor zijn belangen opkomen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:38 schreef eriksd het volgende:
Je mag niet vinden dat mensen die hun handje ophouden minder in de melk te brokkelen hebben dan netto betalers.
Mag schijninvloed ook?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:33 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Iedereen mag voor zijn belangen opkomen.
De nauwe definitie: "Wie betaalt, bepaalt.", sluit een deel van de bevolking uit van iedere maatschappelijke invloed. Daarmee leg je de kiem voor een klassenstrijd. Mensen praten alsof alleen je inkomen relevant is, maar (mede)invloed is nog relevanter.
Mensen zijn rare wezens.quote:
Je vergeet het uitroepteken, opa.quote:
Natuurlijk, dat is volledig evident. Ten tijde van het censuskiesrecht waren minder mensen in staat om 'nettobetaler' te zijn. Het zijn twee communicerend vaten. "Wie betaalt, bepaalt" houdt in op de lange termijn in dat minder zullen kunnen betalen. Omgekeerd gingen meer mensen aan de norm voldoen (wat de huidige voorstanders van censuskiesrecht de norm vinden) toen het censuskiesrecht verdween.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:33 schreef deelnemer het volgende:
De nauwe definitie: "Wie betaalt, bepaalt.", sluit een deel van de bevolking uit van iedere maatschappelijke invloed. Daarmee leg je de kiem voor een klassenstrijd. Mensen praten alsof alleen je inkomen relevant is, maar (mede)invloed is nog relevanter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |