ik heb er volgende week een in groep 7!!quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:38 schreef Ticootje het volgende:
Hier alles weer thuis. Morgen lekker eindelijk weer school. Groep 4. (Huh wat??)
Doe normaal.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb er volgende week een in groep 7!!
Yay Buufke!quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:26 schreef debuurvrouw het volgende:
én mijn baan begint dinsdag. hoera voor dat!
Nou! Onvoorstelbaar zeg, hoe snel dat gaat!quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:03 schreef trui het volgende:
Succes met je nieuwe baan, Buuv!!
Hier ook een groep 7 kind zometeen. EN een brugpieper!
Oh wat tof! Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:26 schreef debuurvrouw het volgende:
morgen is hier de vakantie alweer op.
maar ook wel weer lekker om terug in het gareel te komen. én mijn baan begint dinsdag. hoera voor dat!
erg he...quote:
We hebben de hele vakantie in Drenthe gebivakkeerd. Geluk bij een ongeluk: mijn schoonmoeder woont sinds kort in een verzorgingshuis en heeft een prima huis met een waanzinnig mooie tuin. Daar kan geen vakantiehuisje tegenop.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:42 schreef Moonah het volgende:
En Gao, hoe bevalt het tot nu toe in NL? Zit je erg in de rotzooi, of kun je al een beetje settelen?
ik heb er drie op voortgezet waarvan er 1 examen gaat doen vanaf morgen. Ik voel me echt een bejaarde nu.quote:
Oma.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb er drie op voortgezet waarvan er 1 examen gaat doen vanaf morgen. Ik voel me echt een bejaarde nu.
Jouw middelste gaat ook naar school nu toch?quote:
Mijn middelste ging vorig jaar ook alquote:Op maandag 17 augustus 2015 09:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jouw middelste gaat ook naar school nu toch?
Beide mannen?quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:29 schreef Vlindur het volgende:
Ik zou van alles doen. Maar ik zit zo lekker rustig hier zonder getetter aan mn hoofd
Ik ga vanmiddag kleine poesjes ophalen. Die zijn 16 mei geboren;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De namen Dikkie Dik en Hello Kitty staan nu bovenaan. Hebben jullie nog leuke namen?
Mn man gaat voor Hector. Onze vorige heetten Rokko en Nikkie
quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:29 schreef Vlindur het volgende:
Ik zou van alles doen. Maar ik zit zo lekker rustig hier zonder getetter aan mn hoofd
Ik ga vanmiddag kleine poesjes ophalen. Die zijn 16 mei geboren;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De namen Dikkie Dik en Hello Kitty staan nu bovenaan. Hebben jullie nog leuke namen?
Mn man gaat voor Hector. Onze vorige heetten Rokko en Nikkie
Ik heb nog wel een rooie over?quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:17 schreef lily het volgende:
Wat schattig, Vlindur, die kittens..
Ik moet er van slikken...onze lieve grote rode kater is twee weken geleden overleden (17 jaar). Ik kreeg hem ook als kitten.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:17 schreef lily het volgende:
Ik moet er van slikken...onze lieve grote rode kater is twee weken geleden overleden (17 jaar). Ik kreeg hem ook als kitten.
Succes hoor! Ik hoop dat julie snel je plekje vinden. Heb je nu een school gevonden voor de kinders?quote:Op zondag 16 augustus 2015 18:16 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
We hebben de hele vakantie in Drenthe gebivakkeerd. Geluk bij een ongeluk: mijn schoonmoeder woont sinds kort in een verzorgingshuis en heeft een prima huis met een waanzinnig mooie tuin. Daar kan geen vakantiehuisje tegenop.
Vorige week hebben we een paar nachten in een hotel in Eindhoven gebivakkeerd terwijl de spullen kwamen. En toen we geen arm meer konden optillen (letterlijk.... jongste lag 's middags te slapen in z'n vers in elkaar gezette bedje) zijn we weer teruggegaan naar Drenthe. Zo kunnen we hier de komende dagen rustig opruimen, schoonmaken en inpakken, en dan gaan weer weer naar 't zuiden.
En ja trui, ik mis die ouwe rooie enorm.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:57 schreef trui het volgende:
Wat verdrietig Lily, zo'n gemis na 17 jaar!!
wat kut!!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:42 schreef danic het volgende:
Helaasch. Zoals verwacht ben ik dus vanaf nu officieel boventallig verklaard per 31-12-2015
Noh Danic. Balen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:42 schreef danic het volgende:
Helaasch. Zoals verwacht ben ik dus vanaf nu officieel boventallig verklaard per 31-12-2015
Mèh wat balen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:42 schreef danic het volgende:
Fok stoppen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 08:16 schreef Burdie het volgende:
Danic, wat rot. Is het lastig werk te vinden in jouw veld?
Zeg iets anders, waar gaan jullie naartoe als fok er straks mee stopt?
eens contact opnemen met de medenzeggenschapsraad?quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:10 schreef Deepfreeze het volgende:
Geen idee Nijna, kun je het niet eens met juf overleggen?
Bij Chris was het vorig jaar ook druk in de klas, maar daar gingen de kinderen regelmatig op de gang aan de slag. Als daar dan 6-8 kinderen zitten dan is er in de klas ook meer ruimte voor de rest.
Zonder Fok zou ik echt in een groot gat vallen denk ik.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:15 schreef Burdie het volgende:
Zie FB / Ik lees allemaal topics over dat FOK! gaat verdwijnen. Watsgebeurt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |