SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
Ik ook jaquote:Op zondag 16 augustus 2015 00:03 schreef Deuce92 het volgende:
Die aandachthoer met bril zou ik wel doen.
Begrijp hier helemaal niks van.quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:26 schreef V1z0R het volgende:
OMG, fatty baldy bril had gewoon shot op stonewash mompants chick en hij doet liever shaken met handdoekneger...
Wat een filmpje
quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:54 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Begrijp hier helemaal niks van.
Die kale aziaat in het witte t-shirt met grijze vest had een 10/10 kans om een goede dikke 8 te scoren daar. Die kleine met die jaren 90 broek.quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:54 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Begrijp hier helemaal niks van.
Ayyy thanks. Lmao.quote:Op zondag 16 augustus 2015 01:43 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Hey McNulty
[..]
Die kale gast hier
Jeetje.quote:Op zondag 16 augustus 2015 10:26 schreef VMSDKR het volgende:
Nee, maar als je zo doorgaat komen de zwaartekracht en bijbehorende manen vanzelf.
420 blaze it faggotquote:Op zondag 16 augustus 2015 09:11 schreef Champy het volgende:
Stelletje vieze druksgebruikers, bahbah. Kunnen jullie het niet leuk hebben zonder druks?
4 maanden te laat brahquote:
gast, jij werkt in een fucking drugsfabriek dus wat loop je te lullenquote:Op zondag 16 augustus 2015 09:11 schreef Champy het volgende:
Stelletje vieze druksgebruikers, bahbah. Kunnen jullie het niet leuk hebben zonder druks?
Maar ik gebruik nietquote:Op zondag 16 augustus 2015 12:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
gast, jij werkt in een fucking drugsfabriek dus wat loop je te lullen
Saai.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |