Wie zijn 'ze'? En hoe oud zijn 'ze'?quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:36 schreef KingRadler het volgende:
ze vergelijken het al met de Hungergames
quote:
Qua actie e.d. zat Godzilla (vond ik) wel goed in elkaar en hier komt de componist van de laatste Harry Potter films nog bij voor de muziek. Ik hoop op een goed duister geheel, gewoon een degelijke oorlogsfilm in het Star Wars Universe.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:47 schreef RvLaak het volgende:
Hoor net dat de regisseur dezelfde idioot is die Godzilla heeft geregisseerd... Hopelijk wordt dit wel een goede film.
Godzilla was prima, het script niet. Met als gevolg dat de film ietsje tegen viel, kan de regisseur verder niet veel aan doen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:47 schreef RvLaak het volgende:
Hoor net dat de regisseur dezelfde idioot is die Godzilla heeft geregisseerd... Hopelijk wordt dit wel een goede film.
Ik hoop dat ook Grand Moff Tarkin er in zit, eventueel net als in ep. 3 als motion capture figuur:quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Qua actie e.d. zat Godzilla (vond ik) wel goed in elkaar en hier komt de componist van de laatste Harry Potter films nog bij voor de muziek. Ik hoop op een goed duister geheel, gewoon een degelijke oorlogsfilm in het Star Wars Universe.
quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Qua actie e.d. zat Godzilla (vond ik) wel goed in elkaar en hier komt de componist van de laatste Harry Potter films nog bij voor de muziek. Ik hoop op een goed duister geheel, gewoon een degelijke oorlogsfilm in het Star Wars Universe.
Godzilla was verschrikkelijk... Als ik domme actie, zonder enig vorm van verhaal, wil, kijk ik wel iets van Michael Bay.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:54 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Godzilla was prima, het script niet. Met als gevolg dat de film ietsje tegen viel, kan de regisseur verder niet veel aan doen.
Gerucht gaat dat Mads Mikkelson hem gaat spelenquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:55 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Ik hoop dat ook Grand Moff Tarkin er in zit, eventueel net als in ep. 3 als motion capture figuur:
[ afbeelding ]
Op reddit denken ze van wel iig
Godzilla vond ik al briljant toen het een Japanner in een rubber pak was die door een maquette stampte. Ik heb me er ontzettend goed mee vermaakt.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[..]
Godzilla was verschrikkelijk... Als ik domme actie, zonder enig vorm van verhaal, wil, kijk ik wel iets van Michael Bay.
Die hagedis zit er welgeteld 8 minuten in... In zijn eigen filmquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Godzilla vond ik al briljant toen het een Japanner in een rubber pak was die door een maquette stampte. Ik heb me er ontzettend goed mee vermaakt.
Godzilla kijk ik om een grote hagedis een stad aan puin te zien stampen, dialoog en verhaal leidt alleen maar af.
Nogmaals, script. Hij heeft het script niet geschreven, dus waarom zou je hem daar dan aansprakelijk voor stellen? De film zag er visueel super uit en de trailer is ook veel belovend. Zijn eerste film "Monsters" (geregisseerd en geschreven) is een uitstekende low-budget film.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[..]
Godzilla was verschrikkelijk... Als ik domme actie, zonder enig vorm van verhaal, wil, kijk ik wel iets van Michael Bay.
Meisjes van 13 dus...quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:35 schreef KingRadler het volgende:
[..]
diegene die the Hungegames hebben gezien
Vergelijking met Hunger Games zal snel verdwijnen bij release. Dit gaat een actie/oorlog/heist film worden. Alles behalve Hunger Games dus (gelukkig)quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:35 schreef KingRadler het volgende:
[..]
diegene die the Hungergames hebben gezien
Denk dat ik liever een man zou zien in de hoofdrol in deze film. Maar heb de film nog niet gezien dus kan niets zeggen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 00:16 schreef studentje7.1 het volgende:
En nu zijn er al mensen op youtube aan het zeiken dat een vrouw de hoofdrol heeft.
WTF maakt dat nou weer uit.
kun je 's stoppen met dit soort duimzuigsels te plaatsen?quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:19 schreef KingRadler het volgende:
er is een reden dat de rebellen een vrouw pakken. Het is makkelijker om zo het rijk om de tuin te leiden. Het komt door het verhaal.
Niet iedereen wil een vrouw in de hoofdrol zienquote:Op vrijdag 8 april 2016 00:16 schreef studentje7.1 het volgende:
En nu zijn er al mensen op youtube aan het zeiken dat een vrouw de hoofdrol heeft.
WTF maakt dat nou weer uit.
Één vrouwelijke hoofdrol in pakweg 40 jaar is inderdaad wel weer voldoende afwisseling.quote:Op zondag 10 april 2016 00:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
Niet iedereen wil een vrouw in de hoofdrol zien
Ik moet zeggen dat een mannelijke hoofdrol ook logischer zou zijn geweest aangezien het er op lijkt dat in de nieuwe trilogie ook een vrouw de grootste rol heeft. Een stukje afwisseling is dan ook wel weer eens leuk.
Je kunt het ook overdrijven.quote:Op zondag 10 april 2016 00:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Één vrouwelijke hoofdrol in pakweg 40 jaar is inderdaad wel weer voldoende afwisseling.
Logischer omdat een film in dezelfde universe in een compleet andere tijdsperiode (dus zonder overlap) ook een vrouwelijke hoofdrolspeelster heeft?quote:Op zondag 10 april 2016 00:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat een mannelijke hoofdrol ook logischer zou zijn geweest aangezien het er op lijkt dat in de nieuwe trilogie ook een vrouw de grootste rol heeft. Een stukje afwisseling is dan ook wel weer eens leuk.
Een mannelijke hoofdrolspeler hoeft geen meerwaarde te geven aan de film?quote:Maar als het feit dat ze vrouw is een functie/meerwaarde aan de film mee geeft zal je mij niet horen klagen.
Jammer genoeg is het een spinoff die weer dicht bij de films zitten. De volgende is ook een spinoff die dicht bij de films zitten; Han Solo.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:20 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind het wel vet, heb altijd al een Star Wars spinoff willen zien. Het universum is daar zo geschikt voor dat het me eigenlijk verbaast dat het zo lang geduurd heeft. Was Lucas er op tegen ofzo?
maar alleen in de eerste film. daarna is het wel weer mooi geweestquote:Op zondag 10 april 2016 11:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Met minimaal 1 vrouwelijke hoofdpersoon...
idd, oprotten met die wijven... Krijgen al veel te veel aandachtquote:Op zondag 10 april 2016 11:59 schreef All-out het volgende:
[..]
maar alleen in de eerste film. daarna is het wel weer mooi geweest
Als we de oscars mogen geloven is dat wel belangrijk.quote:Op zondag 10 april 2016 11:58 schreef RvLaak het volgende:
Waarom is hetgeen wat er tussen de benen van de persoon die centraal staat in het verhaal relevant?
Ik maar denken dat acteerprestaties belangrijker waren dan het wel of niet hebben van een piemel...
Oscarsquote:Op zondag 10 april 2016 13:04 schreef Deckard het volgende:
[..]
Als we de oscars mogen geloven is dat wel belangrijk.
Je hebt die films blijkbaar niet gezien... Of vind je de Holiday Special ook goed?quote:
Oscars = Hollywood.quote:
Heb ze vroeger wel een aantal keren gezien. Nogmaals, niks mis mee. Waarom je het vergelijkt met de Holiday Special is mij een raadsel. En iets doet mij vermoeden dat je de Holiday Special nooit echt hebt gekeken.quote:Je hebt die films blijkbaar niet gezien... Of vind je de Holiday Special ook goed?
Wat Hollywood vindt is niet relevant voor het seksisme van de kijkers.quote:Op zondag 10 april 2016 14:17 schreef Deckard het volgende:
[..]
Oscars = Hollywood.
En hollywood vind wel degelijk dat het wat uit maakt of je man of vrouw bent in een rol.
Naar mijn mening zijn de Ewoks films net zo slecht als de Holiday Special. Irritante hoofd"personen", die kutkoters, totale afwezigheid van een goed script... 1 op 1 vergelijkbaar...quote:[..]
Heb ze vroeger wel een aantal keren gezien. Nogmaals, niks mis mee. Waarom je het vergelijkt met de Holiday Special is mij een raadsel. En iets doet mij vermoeden dat je de Holiday Special nooit echt hebt gekeken.
Beetje net zoals mensen nooit echt de Room hebben gekeken maar wel zogenaamd je kunnen vertellen dat hij slecht is, terwijl het topentertainment is.
Die proberen meestal de voorkeuren van de kijker af te stemmen op hun films. Maar goed, eigenlijk boeit mij die hele discussie niet.quote:Op zondag 10 april 2016 14:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat Hollywood vindt is niet relevant voor het seksisme van de kijkers.
De ewokfilms hadden wel een aardig verhaaltje. Met altijd de hoop dat je in die films toch een x-wing tegen ging komen, maar helaas. Beetje rond de tijd van willow waar dit precies in zat. Die kinderen waren niet echt geweldige acteurs, maar bracht wel aardige entertainment. Itt Holiday Special wat echt een teleurstelling is, omdat je iets wordt beloofd maar nooit krijgt.quote:Naar mijn mening zijn de Ewoks films net zo slecht als de Holiday Special. Irritante hoofd"personen", die kutkoters, totale afwezigheid van een goed script... 1 op 1 vergelijkbaar...
Nee, maar wel omdat er op dit moment een Star Wars trilogie is die ook een vrouwlijke hoofdrolspeelster heeft.quote:Op zondag 10 april 2016 09:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Logischer omdat een film in dezelfde universe in een compleet andere tijdsperiode (dus zonder overlap) ook een vrouwelijke hoofdrolspeelster heeft?
Natuurlijk kan een mannelijke hoofdrolspeler meerwaarde hebben. Ik zeg toch nergens dat het niet zo is?quote:[..]
Een mannelijke hoofdrolspeler hoeft geen meerwaarde te geven aan de film?
Ik wil gewoon een goede Star Wars film en het geslacht van de hoofdrolspeler kan me echt niet boeien zoalang hij/zij/het gewoon goed doet.
De Ewok films zijn kinderfilms. Dat valt niet te vergelijken met de rest van de SW films.quote:Op zondag 10 april 2016 14:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat Hollywood vindt is niet relevant voor het seksisme van de kijkers.
[..]
Naar mijn mening zijn de Ewoks films net zo slecht als de Holiday Special. Irritante hoofd"personen", die kutkoters, totale afwezigheid van een goed script... 1 op 1 vergelijkbaar...
Waarom zou je wel of niet een vrouw in de hoofdrol willen zien?quote:Op zondag 10 april 2016 00:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
Maar als het feit dat ze vrouw is een functie/meerwaarde aan de film mee geeft zal je mij niet horen klagen.
Zolang iets kwalitatief goed is, zie ik het absoluut niet als uitmelken.quote:
Vind het vooral grappig dat het nu uitmelken wordt genoemd, terwijl Star Wars bekend is geworden door de onafgebroken stroom aan merchandising de afgelopen 30 jaar.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:49 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Zolang iets kwalitatief goed is, zie ik het absoluut niet als uitmelken.
Transformer films, dat is pas uitmelken.
Star Wars is jarenlang zwaar ongebruikt geweest, dankzij George Lucas zijn gebrek aan visie. SW is een goudmijn.quote:
Ga toch heenquote:Op zondag 17 april 2016 09:30 schreef polderturk het volgende:
Met TFA hebben ze de kijkers al genaaid door ze een remake van A New Hope voor te schotelen.
een enorm risico met lucasfilmquote:Op zondag 17 april 2016 09:54 schreef KingRadler het volgende:
Bob Iger heeft een enorm risico genomen na aankoop van Marvel & Lucasfilm. Het geld moet terug verdiend worden. Het ziet er nu goed uit.
Als of ze die 4 miljard nooit terug zouden verdienenquote:Op zondag 17 april 2016 09:54 schreef KingRadler het volgende:
Bob Iger heeft een enorm risico genomen na aankoop van Marvel & Lucasfilm. Het geld moet terug verdiend worden. Het ziet er nu goed uit.
Ze hebben Lucasfilm voor 4 miljard gekocht. Daarvan hebben ze al 1,5 miljard terugverdiend met TFA.quote:Op zondag 17 april 2016 09:54 schreef KingRadler het volgende:
Gamesquote:Op zondag 17 april 2016 10:13 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Als of ze die 4 miljard nooit terug zouden verdienen![]()
Een beetje film haalt tegenwoordig al snel 1 miljard op. Als je dan ook nog bedenkt waar ze allemaal de rechten van hebben, merchandise/comics&boeken/games. Na Rogue One heeft Disney de investering er al uit.
Die is er al.quote:Op zondag 17 april 2016 11:05 schreef polderturk het volgende:
Binnenkort zal er ook wel een STAR WARS attractie komen in Disney world.
http://edition.cnn.com/2015/08/17/travel/disney-star-wars-parks/quote:Op zondag 17 april 2016 11:05 schreef polderturk het volgende:
Vorig jaar in Disney World L.A. geweest.quote:Op zondag 17 april 2016 11:05 schreef polderturk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |