De Ewok films zijn kinderfilms. Dat valt niet te vergelijken met de rest van de SW films.quote:Op zondag 10 april 2016 14:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat Hollywood vindt is niet relevant voor het seksisme van de kijkers.
[..]
Naar mijn mening zijn de Ewoks films net zo slecht als de Holiday Special. Irritante hoofd"personen", die kutkoters, totale afwezigheid van een goed script... 1 op 1 vergelijkbaar...
Waarom zou je wel of niet een vrouw in de hoofdrol willen zien?quote:Op zondag 10 april 2016 00:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
Niet iedereen wil een vrouw in de hoofdrol zien
Ik moet zeggen dat een mannelijke hoofdrol ook logischer zou zijn geweest aangezien het er op lijkt dat in de nieuwe trilogie ook een vrouw de grootste rol heeft. Een stukje afwisseling is dan ook wel weer eens leuk.
Maar als het feit dat ze vrouw is een functie/meerwaarde aan de film mee geeft zal je mij niet horen klagen.
Zolang iets kwalitatief goed is, zie ik het absoluut niet als uitmelken.quote:
Vind het vooral grappig dat het nu uitmelken wordt genoemd, terwijl Star Wars bekend is geworden door de onafgebroken stroom aan merchandising de afgelopen 30 jaar.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:49 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Zolang iets kwalitatief goed is, zie ik het absoluut niet als uitmelken.
Transformer films, dat is pas uitmelken.
Star Wars is jarenlang zwaar ongebruikt geweest, dankzij George Lucas zijn gebrek aan visie. SW is een goudmijn.quote:
Ga toch heenquote:Op zondag 17 april 2016 09:30 schreef polderturk het volgende:
Met TFA hebben ze de kijkers al genaaid door ze een remake van A New Hope voor te schotelen.
een enorm risico met lucasfilmquote:Op zondag 17 april 2016 09:54 schreef KingRadler het volgende:
Bob Iger heeft een enorm risico genomen na aankoop van Marvel & Lucasfilm. Het geld moet terug verdiend worden. Het ziet er nu goed uit.
Als of ze die 4 miljard nooit terug zouden verdienenquote:Op zondag 17 april 2016 09:54 schreef KingRadler het volgende:
Bob Iger heeft een enorm risico genomen na aankoop van Marvel & Lucasfilm. Het geld moet terug verdiend worden. Het ziet er nu goed uit.
Ze hebben Lucasfilm voor 4 miljard gekocht. Daarvan hebben ze al 1,5 miljard terugverdiend met TFA.quote:Op zondag 17 april 2016 09:54 schreef KingRadler het volgende:
Gamesquote:Op zondag 17 april 2016 10:13 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Als of ze die 4 miljard nooit terug zouden verdienen![]()
Een beetje film haalt tegenwoordig al snel 1 miljard op. Als je dan ook nog bedenkt waar ze allemaal de rechten van hebben, merchandise/comics&boeken/games. Na Rogue One heeft Disney de investering er al uit.
Die is er al.quote:Op zondag 17 april 2016 11:05 schreef polderturk het volgende:
Binnenkort zal er ook wel een STAR WARS attractie komen in Disney world.
http://edition.cnn.com/2015/08/17/travel/disney-star-wars-parks/quote:Op zondag 17 april 2016 11:05 schreef polderturk het volgende:
Vorig jaar in Disney World L.A. geweest.quote:Op zondag 17 april 2016 11:05 schreef polderturk het volgende:
Wat een onzin weer. Dit kun je alleen zeggen als je:quote:Op zondag 17 april 2016 09:30 schreef polderturk het volgende:
Met TFA hebben ze de kijkers al genaaid door ze een remake van A New Hope voor te schotelen.
Planet Tatooine = planet Jakkuquote:Op zondag 17 april 2016 14:44 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Wat een onzin weer. Dit kun je alleen zeggen als je:
a. een troll bent
b. geen fuck van films snapt en niet begrijpt wat voor prestatie JJ heeft verricht
Dit is allemaal speculatie. TFA was brand new material en spit hot fire.quote:Op zondag 17 april 2016 15:53 schreef polderturk het volgende:
[..]
Planet Tatooine = planet Jakku
Emperor Sidious = Emperor Snoke
Death Star = Starkiller base
Death star heeft een zwakke plek waarmee het vernietigd kan worden = Starkiller base heeft een zwakke plek waarmee het vernietigd kan worden
Darth Vader = Kylo Ren
Luke Skywalker = Rey
R2D2 heeft geheim = BB8 heeft geheim
Darth Vader vermoordt zijn meester = Kylo Ren vermoordt zijn vader
Zo kan ik wel even doorgaan. Iedereen die deze overeenkomsten niet kan zien is blind.
Inderdaad. Die film is echt superorigineel. En als je dat niet ziet, dan begrijp je niet wat voor prestatie JJ heeft verrichtquote:Op zondag 17 april 2016 15:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dit is allemaal speculatie. TFA was brand new material en spit hot fire.
Zoek de definitie van risico eens op...quote:Op zondag 17 april 2016 09:54 schreef KingRadler het volgende:
$2 miljard.quote:Op zondag 17 april 2016 15:53 schreef polderturk het volgende:
[..]
Death star heeft een zwakke plek waarmee het vernietigd kan worden = Starkiller base heeft een zwakke plek waarmee het vernietigd kan worden
Darth Vader = Kylo Ren
Luke Skywalker = Rey
Zo kan ik wel even doorgaan. Iedereen die deze overeenkomsten niet kan zien is blind.
Niet overdrijven. Hij heeft wel heel veel elementen van ANH.quote:Op zondag 17 april 2016 15:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dit is allemaal speculatie. TFA was brand new material en spit hot fire.
Ik was sarcastisch. Ik vond TFA een herhaling van zetten. En niet zo'n beetje ook.quote:Op maandag 18 april 2016 11:12 schreef Komakie het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Hij heeft wel heel veel elementen van ANH.
Toen ik de eerste keer keek voelde ik mij bijna een beetje genaaid. De 2de keer ben ik er met een ander gevoel ingegaan en vond ik hem veel beter. De film op zich is heerlijk, het verhaal niet bijster origineel.
Anyway, ik ben wel heel benieuwd hoe Rogue One gaat passen in de ruimte tussen de verhalen van de prequels en de OT. Ik heb het idee dat ze wel heel veel gaan opvullen.
Ik hoop eigenlijk nog op een film waarbij je ziet dat Luke de Jedi Academy opbouwt en waarom die weer afgebroken is, maar ik denk dat dit vergeefse hoop is.
Marvel + Star Wars had ook een flop kunnen zijn.quote:Op zondag 17 april 2016 16:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zoek de definitie van risico eens op...
quote:Op zondag 17 april 2016 15:53 schreef polderturk het volgende:
[..]
Darth Vader = Kylo Ren
Luke Skywalker = Rey
Laat dat lekker in het tfa topic...quote:
Waarom denk je dat die wel Rogue One zullen gaan kijken maar niet de andere films?quote:Op woensdag 20 april 2016 18:00 schreef KingRadler het volgende:
mensen die nog nooit Star Wars hebben gezien moeten zij Episode 3 + 4 gezien hebben om Roque One te snappen.
Het was een teaser voor Story Trailer #2 had ik begrepen, de echte trailer zal wel snel volgen.quote:Op zondag 17 juli 2016 07:51 schreef The_Playmaker het volgende:
Darth Vader zit in de trailer die men alleen aan het publiek heeft laten zien. De trailer is gelekt op het internet maar meteen verwijdert.
Zoals in 99,9% van de gevallen is het het best om een serie in volgorde van uitbrengen te kijken.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:00 schreef KingRadler het volgende:
mensen die nog nooit Star Wars hebben gezien moeten zij Episode 3 + 4 gezien hebben om Roque One te snappen.
Aan de andere kant zouden juist deze Anthology-films ook losstaand te kijken moeten zijn lijkt me. Deel IV is vooralsnog het enige semi-directe vervolg op deze film.quote:Op zondag 17 juli 2016 09:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zoals in 99,9% van de gevallen is het het best om een serie in volgorde van uitbrengen te kijken.
Dus 4,5,6,1,2,3,7
Klopt, je hebt volgens mij niet echt voorkennis nodig voor de losse films.quote:Op zondag 17 juli 2016 10:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Aan de andere kant zouden juist deze Anthology-films ook losstaand te kijken moeten zijn lijkt me. Deel IV is vooralsnog het enige semi-directe vervolg op deze film.
Als je alle personages van Rogue One wil kennen zou je ook bijv. de Clone Wars TV-serie mee moeten nemen in je kijkvolgorde.
Je moet de holiday special ook kijken, dat biedt meer context voor Vader en Palpatine, want die willen alleen maar vermijden dat Life Day nogmaals gevierd wordt.quote:Op zondag 17 juli 2016 10:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Klopt, je hebt volgens mij niet echt voorkennis nodig voor de losse films.
Maar als je dan toch delen wil kijken, begin dan bij A New Hope.
Ik wil vooral een duo helmen op display en dan vind ik die symetrische met meer detail simpelweg toffer dan de oude, scheve helmen...quote:Op zondag 17 juli 2016 20:19 schreef Dagonet het volgende:
Toch gaat er nog steeds niets boven een scouttrooper.
Of een Echo Base trooper wellicht.
Toch is de Scout Trooper het beste uniform.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik wil vooral een duo helmen op display en dan vind ik die symetrische met meer detail simpelweg toffer dan de oude, scheve helmen...
Tja, het is jouw goed recht om het mis te hebben.quote:
wat vinden jullie van trailer moet hem zelf nog zien?quote:
En ik hoop dat je nog een keer posts maakt van meer dan 1 regel met daadwerkelijk eens wat info erin naast de loze one-linerquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 07:36 schreef KingRadler het volgende:
hoop niet dat geruchten waar zijn dat verhaal van Roque One veel lijkt op Dune.
Aan de andere kant; hier lijkt hij echt een rol te krijgen ipv dat ie alleen even als gimmick erin zit zoals die gasten van The Raid in Ep VII.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:16 schreef speknek het volgende:
Damn, op Aziatische Samurai cliché na is de casting echt top. Hoe ze eruit zien tenminste, geen idee hoe ze acteren natuurlijk.
O die kijk ik al geeneens meer, ook geen reacties op nu of twitter... tenenkrommend niveau.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:19 schreef speknek het volgende:
De YouTube comment section... ik heb niet zoveel met affirmative action, maar ik hoop dat ze nog dertig jaar lang alleen maar zwarte vrouwen in de hoofdrollen van alle geek films stoppen, totdat al die lui van een klif afgesprongen zijn.
Maar dat terzijde.
Product van een generaties durend broedprogramma weet geplante mythologie te gebruiken om getrainde woestijnvechters in te zetten om toekomstvisie te realiseren?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 07:36 schreef KingRadler het volgende:
hoop niet dat geruchten waar zijn dat verhaal van Roque One veel lijkt op Dune.
Ik hoopte op 'nieuwe messias fuseert met zandworm om nieuwe god-keizer te worden'.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Product van een generaties durend broedprogramma weet geplante mythologie te gebruiken om getrainde woestijnvechters in te zetten om toekomstvisie te realiseren?
Dan zou het eerder leunen op TE Lawrence, en daar is niets mis mee.
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:18 schreef hafcfan het volgende:
Het oogt veel volwassener dan de andere SW films.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:19 schreef speknek het volgende:
De YouTube comment section... ik heb niet zoveel met affirmative action, maar ik hoop dat ze nog dertig jaar lang alleen maar zwarte vrouwen in de hoofdrollen van alle geek films stoppen, totdat al die lui van een klif afgesprongen zijn.
Maar dat terzijde.
Noobs, maar ik heb me ook prima vermaakt met de laatste Ghostbusters...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:19 schreef speknek het volgende:
Maar dat terzijde.
De vorige SW film was erg kinderachtig.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:24 schreef Tokus het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Het oogt gewoon als Star Wars.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De vorige SW film was erg kinderachtig.
Familie film, ok. Maar kinderachtig? Dan denk ik aan het niveau Troetelberen...quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:37 schreef Skull-splitter het volgende:
Het zijn altijd wel familiefilms geweest, toegankelijk genoeg maar zeker wel met duistere thema's. Dat was met TFA niet anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 14:20 schreef lord_bono het volgende:
Sterke trailer hoor
Ja, die vond ik heel sjiek. Gaf me direct een Old Republic gevoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 14:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja, die vond ik heel sjiek. Gaf me direct een Old Republic gevoel
Heb iig alweer dates voor de 16e en de 18e december staan om hem te gaan zienquote:Op donderdag 13 oktober 2016 14:27 schreef lord_bono het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd wat en waar dat is
Hmmm, ik stap nog niet op de hype train.quote:
De vorige keer wel gezien je avatarquote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:30 schreef KingRadler het volgende:
Ik kreeg het niet echt warm of koud van.
Ben niet tevreden met opbouw van trailer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 07:31 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De vorige keer wel gezien je avatar
In welk opzicht? Het bouwt uit op de vorige en zet een paar scenes uit de vorige trailer in perspectief. VInd hem eigenlijk wel goed werkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 11:17 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Ben niet tevreden met opbouw van trailer.
Ik hoop dat de film beter is.
Voor mij ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 15:58 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
In welk opzicht? Het bouwt uit op de vorige en zet een paar scenes uit de vorige trailer in perspectief. VInd hem eigenlijk wel goed werken
twitter:starwars twitterde op vrijdag 21-10-2016 om 23:04:54Hello, what have we here? Donald Glover is Lando Calrissian in the untitled 2018 Han Solo Star Wars Story.… https://t.co/vkMoBIz7Al reageer retweet
Die had ik niet zien aankomenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 23:19 schreef Evertjan het volgende:
twitter:starwars twitterde op vrijdag 21-10-2016 om 23:04:54Hello, what have we here? Donald Glover is Lando Calrissian in the untitled 2018 Han Solo Star Wars Story.… https://t.co/vkMoBIz7Al reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |