Ik heb standby-dienst met kerst, maar het bedrijf is dicht. Ik verdien het kaartje terug terwijl ik in de bios zitquote:Op donderdag 24 november 2016 13:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neah, dan heb ik al andere verplichtingen, vooral omdat ik 25 op 26 december werk.

Het kan wel een heel ander soort slecht worden...quote:Op vrijdag 25 november 2016 17:28 schreef KingRadler het volgende:
Slechter als de The Phantom Menace kan deze film niet worden.

ja? beter dan sommige eerdere helmen?quote:Op vrijdag 25 november 2016 18:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het kan wel een heel ander soort slecht worden...
Helm is binnen, als display vind ik hem iig ubertof om in huis te hebben...

Eerdere helmen zijn er in zo'n gigantische diversiteit en iedere fan heeft er weer andere wensen in. Ik vind het tof dat dit een rechtgetrokken variant is (volledi symetrisch) met relief ipv stickers/verf op de technische details zoals de blauwe tekens op de wangen en de grijze vlakken op de bovenkant/achter. Oudere modellen waren allemaal even a-symetrisch als de originelen en varieerden per opbouw.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:12 schreef Tokus het volgende:
[..]
ja? beter dan sommige eerdere helmen?

Jawel. Maar daar kocht ik hem niet voor.quote:Op maandag 28 november 2016 10:33 schreef KingRadler het volgende:
kan je wel ademen met deze helmen?

Inderdaad veel minder buzz op dit moment. dus veel minder dan The Force Awakens lijkt mij wel duidelijk.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:09 schreef lord_bono het volgende:
[..]
700-800 miljoen gaan ze sowieso wel halen. Met een maximum van 1.1-1.2 miljard. Dit jaar hebben ze toch iets meer concurrentie en het is geen saga film.

Mwah, TFA had ook de mazzel van al tien jaar geen film meer gehad te hebben, eerste nieuwe poging te zijn én een voortzetting te zijn.quote:Op maandag 5 december 2016 08:38 schreef NikeyAjax het volgende:
[..]
Inderdaad veel minder buzz op dit moment. dus veel minder dan The Force Awakens lijkt mij wel duidelijk.

Disney maakt volgens mij ook gewoon minder reclame voor de film, ik denk dat ze willen vermijden dat iedereen denkt dat het over deel 8 gaat en dus teleurgesteld zal worden. Dus niet al te hard roepen dat "dé nieuwe Star Wars" er is.quote:Op maandag 5 december 2016 08:38 schreef NikeyAjax het volgende:
[..]
Inderdaad veel minder buzz op dit moment. dus veel minder dan The Force Awakens lijkt mij wel duidelijk.

klopt, dat heb ik ook ergens gelezen dat Disney bang is dat deze film zelfs Episode 8 kan schaden. Door het anders op de markt te brengen.quote:Op maandag 5 december 2016 12:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Disney maakt volgens mij ook gewoon minder reclame voor de film, ik denk dat ze willen vermijden dat iedereen denkt dat het over deel 8 gaat en dus teleurgesteld zal worden. Dus niet al te hard roepen dat "dé nieuwe Star Wars" er is.

denkt disney dat er alleen nog kinderen op hun films afkomen ofzo? Inmiddels zou elke star wars liefhebber dit toch wel moeten weten. Bioscoopbezoekers weten toch wel naar welke film dat ze gaan, lijkt mequote:Op maandag 5 december 2016 12:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Disney maakt volgens mij ook gewoon minder reclame voor de film, ik denk dat ze willen vermijden dat iedereen denkt dat het over deel 8 gaat en dus teleurgesteld zal worden. Dus niet al te hard roepen dat "dé nieuwe Star Wars" er is.

Het marketing budget is misschien ook wel wat lager in zijn algemeenheid. Misschien ook wel met de verwachting dat de bezoekersaantallen niet zo hoog zijn als met TFA.quote:Op maandag 5 december 2016 12:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]

Ach ja, Disney heeft het ook niet echt nodig. Wereldwijd zijn de 4 best verdienende films van 2016 allemaal Disney en Rogue One gaat daar gewoon de top 5 volmaken (alleen moeilijk te voorspellen op welk plekje)quote:Op maandag 5 december 2016 16:45 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het marketing budget is misschien ook wel wat lager in zijn algemeenheid. Misschien ook wel met de verwachting dat de bezoekersaantallen niet zo hoog zijn als met TFA.

Idd.quote:Op maandag 5 december 2016 18:42 schreef Dagonet het volgende:
Wel een hele rij aannames achter elkaar nu.

dat staat er niet...quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:00 schreef KingRadler het volgende:
Disney is zo bang dat deze film de hele Star Wars franchise kapot kan maken.
http://www.theverge.com/2(...)ss-failure-screening

Begrijpend lezen is niet je vak...quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:00 schreef KingRadler het volgende:

volgens mij ben jij meer degene die wil dat deze film flopt. Je hebt het er bovengemiddeld vaak over.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:00 schreef KingRadler het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |