je mag wel mooi zijn, als je niet kan acteren val je zo door de mand.quote:Op maandag 21 november 2016 20:43 schreef ems. het volgende:
Ook ik vind Emilia zeer matig. Ligt ook wel deels aan de rolletjes die ze heeft gekregen maar in GoT heb ik nou niet echt veel kunnen merken van haar vermeende dynamiek.
Leuk koppie verder hoor.

Maar lag dat aan het script of aan haar?quote:Op maandag 21 november 2016 21:34 schreef KingRadler het volgende:
[..]
van TV serie naar een film is niet makkelijk. Terminator was een ramp.

quote:Op maandag 21 november 2016 21:32 schreef KingRadler het volgende:
Einde van film uitgelekt:Verdomme!!!!111SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot

in Antwerpen draait de Laser Ultra 3d pas in de middag, maar ik heb geen zin om te wachten.quote:Op maandag 21 november 2016 20:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Kinepolis Jaarbeurs hier. Laser Ultra 3D ben benieuwd. Hopelijk geen kinderziektes hehe.

Beide. Ik ben van mening dat een 'slecht' script, ondanks de hollywood-heid gered kan worden door goed acteerwerk. In Terminator zag ik geen van beide.quote:Op maandag 21 november 2016 21:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maar lag dat aan het script of aan haar?
Eens. Ik moet ook zeggen dat ik tegenwoordig eigenlijk nog maar weinig films kijk en des te meer series.quote:En waarom is het niet makkelijk om van een tv-serie naar een film te gaan? Je ziet meer en meer kruisbestuiving qua acteurs daartussen, mede omdat de kwaliteit van de tv-series zo omhoog gaat.

Dat weet ik wel, maar daarom kan ik het nog wel missen bij een star wars film.quote:Op zondag 20 november 2016 12:31 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Rogue One gaat ook niet over de jedi, maar over de rebels. Het slaat een brug tussen episode 3 en 4 en gaat over de deathstar plans.

Vader zit erin dus 1 kant is al gecoveredquote:Op dinsdag 22 november 2016 07:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar daarom kan ik het nog wel missen bij een star wars film.
Ik ieder geval kaartjes gehaald voor 15 december in Imax.

Ik zie het wel.quote:Op dinsdag 22 november 2016 07:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vader zit erin dus 1 kant is al gecovereden gezien de hints in de trailer zullen er zeker wel wat connecties naar de Jedi in zitten.

inmiddels begint die binnen te komen...quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:53 schreef Skull-splitter het volgende:
Trailer in bios gezien vandaag, supertof.
En weet iemand wie de Stormtrooper helm hier in nederland gaat verkopen? De reguliere adressen hebben hem iig (nog) niet...

Meeste retailers waar ik geregeld bestel hadden ze niet eens online staan als aankondiging. Ik heb er nu een voor 105... maar moet nog binnenkomen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:36 schreef Tokus het volgende:
[..]
inmiddels begint die binnen te komen...

dat is goedkoper dan bij La Cité Des Nuages. Daar zag ik 'm in de nieuwe items staan, dus die is binnen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Meeste retailers waar ik geregeld bestel hadden ze niet eens online staan als aankondiging. Ik heb er nu een voor 105... maar moet nog binnenkomen.

Black series van Hasbro. Als deze bevalt komt daar de Kylo Ren ook wel van in huis tzt.quote:

Dit ding?quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Black series van Hasbro. Als deze bevalt komt daar de Kylo Ren ook wel van in huis tzt.

Die.quote:

700-800 miljoen gaan ze sowieso wel halen. Met een maximum van 1.1-1.2 miljard. Dit jaar hebben ze toch iets meer concurrentie en het is geen saga film.quote:Op woensdag 23 november 2016 20:59 schreef KingRadler het volgende:
wat verwachten jullie dat Roque One gaat opbrengen wereldwijd?

Aan de andere kant is het wel de eerste anthology film. En zag wat voorbij komen dat de presales ervan bijna net zo hard gaan als die van TFA vorig jaar. Denk dat ze het miljard met gemak gaan halen.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:09 schreef lord_bono het volgende:
[..]
700-800 miljoen gaan ze sowieso wel halen. Met een maximum van 1.1-1.2 miljard. Dit jaar hebben ze toch iets meer concurrentie en het is geen saga film.

Aan mij zal het niet liggen, ik heb al 3x gepland staanquote:Op donderdag 24 november 2016 10:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Sowieso. Het is Star Wars he...

quote:Op donderdag 24 november 2016 10:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Aan mij zal het niet liggen, ik heb al 3x gepland staan

Uitslover. Ik zit pas op 2.quote:Op donderdag 24 november 2016 10:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Aan mij zal het niet liggen, ik heb al 3x gepland staan

Ga gezellig mee op kerstavond danquote:

Neah, dan heb ik al andere verplichtingen, vooral omdat ik 25 op 26 december werk.quote:Op donderdag 24 november 2016 12:18 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ga gezellig mee op kerstavond dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |