Cast:quote:Gareth Edwards (Godzilla, Monsters) is directing Rogue One, which tells the story of resistance fighters who have united to steal plans to the dreaded Death Star. The film is produced by Kathleen Kennedy and is slated for a December 16, 2016 release.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Announcement:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teaser:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door lord_bono op 16-08-2015 14:58:53 ]![]()
Precies! Heerlijke acteurs. En Forest Whitaker er nog bij! Jammer dan Alan "Wash" Tudyk motioncapture isquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:29 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Echt een geweldige cast inderdaad, Mads Mikkelsen en Ben Mendelsohn![]()
![]()
Zouden ze Tudyk de piloot maken?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:57 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Precies! Heerlijke acteurs. En Forest Whitaker er nog bij! Jammer dan Alan "Wash" Tudyk motioncapture is
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Watch him soar!quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zouden ze Tudyk de piloot maken?Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.![]()
Like a leaf in the wind...quote:"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Met een beetje geluk sneaken ze "curse your sudden but inevitable betrayal" erin.Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Ja, dat heb je met een prequel op ANH.quote:Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Vind het weinig vernieuwend. Ik weet het, het is heel moeilijk om al die zolderkamerautisten iets nieuws voor te schotelen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, dat heb je met een prequel op ANH.![]()
Daarnaast had ik vroeger altijd het idee dat er zich meer afspeelde in het universum van star wars. Zijn zoveel verhalen te vertellen, maar men komt dan toch weer aan met dat mechanische blunder.![]()
Klopt, maar ook in de EU zag je dat het na Episode VI maar armoe troef was.quote:Op zondag 16 augustus 2015 18:13 schreef Deckard het volgende:
Daarnaast had ik vroeger altijd het idee dat er zich meer afspeelde in het universum van star wars. Zijn zoveel verhalen te vertellen, maar men komt dan toch weer aan met dat mechanische blunder.
Emperor die terugkwam, een wapen wat +1 sterker was dan de Death Star etc.
Er zijn zeker heel veel toffe verhalen te vertellen in het universum en ben hier toch wel benieuwd naar. Met de Rebels TV-serie doen ze eigenlijk hetzelfde als wat ze met deze film doen; focussen op een kleine groep verzetsstrijders tijdens de opkomst van The Empire.
Verwacht wel dat ze gaandeweg er meer films komen ze niet meer zo sterk rondom de trilogiën gaan werken, maar verwacht niet dat ze ineens met Old Republic films gaan komen (al hoop ik daar wel op)"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Op zich geen rare actie.quote:Op zondag 16 augustus 2015 18:13 schreef Deckard het volgende:
Daarnaast had ik vroeger altijd het idee dat er zich meer afspeelde in het universum van star wars. Zijn zoveel verhalen te vertellen, maar men komt dan toch weer aan met dat mechanische blunder.
Ze gaan gewoon een verhaal vertellen waar al naar gerefereerd is bij de openingsscene in de allereerste film. Op zich begon ANH min of meer al midden in een verhaal dus is het niet vreemd dat ze dat verhaal gaan vertellen.
Ik hoop wel dat ze de volgende keren met een wat ander verhaal komen wat echt een beetje los staan van de hoofdverhaallijn.
Het zou wel mooi zijn inderdaad als er een keer een film zou komen van The Old Republic, maar ik denk dat ze niet zo lang terug gaan. Dat zou wel heel erg los staan van de films.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Kan zich toch ook gewoon tijdens of voor Return of the Jedi afspelen?
Ik zie het probleem niet echt. Het is niet dat het zich afspeelt in een vinexwijk en je vast zit met ruimte en je verhaal een paar straten verderop bezig is.![]()
Je zou voor Rogue 1 kunnen putten uit tal van verhalen uit de EU, met wat aanpassingen her en der.
http://starwars.wikia.com(...)22Tonnika_Sisters%22
Bijvoorbeeld, die speelt zich wel wat later af, maar dat maakt verder niet uit natuurlijk.Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Ik ben benieuwd of er overlap komt met de Rebels serie; dat is dezelfde tijdsperiode zo ongeveer.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:25 schreef Dagonet het volgende:
Je zou voor Rogue 1 kunnen putten uit tal van verhalen uit de EU, met wat aanpassingen her en der.
http://starwars.wikia.com(...)22Tonnika_Sisters%22
Bijvoorbeeld, die speelt zich wel wat later af, maar dat maakt verder niet uit natuurlijk.
(en ik ga bijhouden hoeveel Bothans er zijn gesneuveld tijdens de film)"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
De Bothans stierven voor de Death Star 2.
Rebels, en eventueel de verhaallijnen van The Force Unleashed.Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dan ben ik snel kalar met tellenquote:Op maandag 17 augustus 2015 21:44 schreef Dagonet het volgende:
De Bothans stierven voor de Death Star 2.(d'oh)
Als ze Starkiller maar achterwege latenquote:Rebels, en eventueel de verhaallijnen van The Force Unleashed.
-edit-
En 2 van de huidige Star Wars comics (Star Wars en Darth Vader) zijn ook druk bezig in de periode voor Episode IV. Dat laat niet gek veel ruimte over voor eventuele zaken uit TFU.
[ Bericht 10% gewijzigd door Ceased2Be op 18-08-2015 06:57:05 ]"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Is sowieso geen canon, dus lijkt me sterk dat ze dat nu ineens gaan erkennen. Laat ze maar met de comics en series nieuwe verhaallijnen bedenken, oude games hoeven geen canon te worden wat mij betreft. Enige game wat daarvoor in aanmerking komt is Knights of the Old Republic (The Old Republic era).quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 06:51 schreef Ceased2Be het volgende:
En 2 van de huidige Star Wars comics (Star Wars en Darth Vader) zijn ook druk bezig in de periode voor Episode IV. Dat laat niet gek veel ruimte over voor eventuele zaken uit TFU.![]()
Niet zozeer erkennen maar evt wat elementen eruit halen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:59 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Is sowieso geen canon, dus lijkt me sterk dat ze dat nu ineens gaan erkennen. Laat ze maar met de comics en series nieuwe verhaallijnen bedenken, oude games hoeven geen canon te worden wat mij betreft. Enige game wat daarvoor in aanmerking komt is Knights of the Old Republic (The Old Republic era).
Da's ook het mooie aan die 'Legends' titel die ze de oude EU hebben gegeven; omdat ze legendes zijn zijn ze ook weer redelijk vrij er elementen uit te halen en die her te vertellen."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Vinden jullie het raar als ik zeg dat het feit dat JJ Abrahams deze Starwars mag gaan doen mij een beetje huivert,zeker gezien het feit dat JJ nou niet echt iemand is die tradities in ere houdt maar gewoon de hele boel omgooit ten favoure van pure sensatie en oppervlakkigheid? Dat gevoel heb ik dus met 'zijn' Starwars versie.
Of ben ik te pessimitisch?
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2015 12:25:17 ]![]()
Het feit dat hij de oud-gediende meeneemt en dezelfde film-technieken gebruikt als bij IV-V-VI zegt al genoeg over de tradities die hij in ere houdt toch?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:24 schreef Iwanius het volgende:
Vinden jullie het raar als ik zeg dat het feit dat JJ Abrahams deze Starwars mag gaan doen mij een beetje huivert,zeker gezien het feit dat JJ nou niet echt iemand is die tradities in ere houdt maar gewoon de hele boel omgooit ten favoure van pure sensatie en oppervlakkigheid? Dat gevoel heb ik dus met 'zijn' Starwars versie.
Daarbij kan ik op basis van een teaser en een trailer er weinig over zeggen, wel straalt van hem af dat hij een ontzettende fan is van de serie. Ik ben hier een stuk optimistischer over dan destijds over de prequels.
-edit-
eigenlijk verkeerde topic voor deze vraag
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
TFU was best een goede game en het verhaal was nog niet eens zo slecht, maar de naam Starkiller....quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 06:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dan ben ik snel kalar met tellen(d'oh)
[..]
Als ze Starkiller maar achterwege laten
-edit-
En 2 van de huidige Star Wars comics (Star Wars en Darth Vader) zijn ook druk bezig in de periode voor Episode IV. Dat laat niet gek veel ruimte over voor eventuele zaken uit TFU.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Game was leuk, verhaal was pulp.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:37 schreef Komakie het volgende:
[..]
TFU was best een goede game en het verhaal was nog niet eens zo slecht, maar de naam Starkiller....
Starkiller was de originele achternaam van Luke, maar dat vonden ze te negatief voor de held."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
De naam Starkiller is echt slecht... Te negatief voor een held, maar sowieso slecht als naam. Ook voor een slechterik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Game was leuk, verhaal was pulp.
Starkiller was de originele achternaam van Luke, maar dat vonden ze te negatief voor de held.
Verhaal vond ik niet zo'n ramp.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Ik vond dat hij met bijvoorbeeld Star Trek een hele goede nieuwe crew had neergezet eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:24 schreef Iwanius het volgende:
Nee, ik ben nergens bang voor.Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
het gaat hier over Rogue One he, niet over TFA. JJ Abrams heeft hier niks mee te maken..quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:24 schreef Iwanius het volgende:
Of ben ik te pessimitisch?"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"![]()
Nog meer Star Wars films
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Stealth trooper
Looking good. Staat hier op de afdeling al op repeat zo te horen
Toch al 3 keer gezien. Ziet er geweldig uit, helemaal een Star Wars feel.
Ziet er naar uit dat dit een veel donkerdere film gaat worden dan The Force Awakens.:)![]()
Ziet er redelijk uit. Sowieso leuk dat ze iets meer met Star Wars gaan doen dan jedi's en lightsabers.
Wat ik helemaal tof zou vinden is als ze een keer met een tv/serie komen waarin de hoofdkarakters de slechteriken zijn. Het idee van "light side zijn aardige mensen die worden onderdrukt maar uiteindelijk weten ze zich daar toch weer uit te redden" vind ik ondertussen een beetje uitgekauwd. Disney kennende zal dat echter niet zo snel gaan gebeuren vrees ik.Conscience do cost.![]()
gaaf!
ben blij dat Disney deze franchise heeft overgenomen. van mij mogen er nog veel meer star wars films komen!Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling![]()
Die makers van Robot Chicken zijn een tijd bezig geweest met zoiets, maar de status daarvan is me niet helemaal duidelijk.quote:Op donderdag 7 april 2016 14:55 schreef ems. het volgende:
Ziet er redelijk uit. Sowieso leuk dat ze iets meer met Star Wars gaan doen dan jedi's en lightsabers.
Wat ik helemaal tof zou vinden is als ze een keer met een tv/serie komen waarin de hoofdkarakters de slechteriken zijn. Het idee van "light side zijn aardige mensen die worden onderdrukt maar uiteindelijk weten ze zich daar toch weer uit te redden" vind ik ondertussen een beetje uitgekauwd. Disney kennende zal dat echter niet zo snel gaan gebeuren vrees ik.
Daarnaast; de boeken focussen ook vaak genoeg op de Empire kant. Hopelijk gaan ze dat met de films ook doen.
(gerucht ging ook over een Boba Fett film?)"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Als ik me zou wagen aan die boeken, welke zou je dan tippen?quote:Op donderdag 7 april 2016 14:57 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Daarnaast; de boeken focussen ook vaak genoeg op de Empire kant. Hopelijk gaan ze dat met de films ook doen.
(gerucht ging ook over een Boba Fett film?)Conscience do cost.![]()
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
http://www.barnesandnoble(...)7012#productInfoTabsquote:Op donderdag 7 april 2016 15:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Als ik me zou wagen aan die boeken, welke zou je dan tippen?
Mooi deel van het nieuwe Canon en meteen relevant voor Rogue One
Wat een smakelijke trailer. Kan niet wachten.
Hoop wel dat Jyn zich nog wat meer gaat onderscheiden van Rey, lijken nu een beetje dezelfde types.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Kyle Katarn en Jan Ors (Jyn Erso)?
Of, voor ceased2be, Jyn Odan?Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
geruchten dat ze familie zijnquote:Op donderdag 7 april 2016 16:12 schreef speknek het volgende:
Wat een smakelijke trailer. Kan niet wachten.
Hoop wel dat Jyn zich nog wat meer gaat onderscheiden van Rey, lijken nu een beetje dezelfde types.![]()
haha, de trailer is nog geen dag oud, de naam nog geen dag bekend, en gelijk bedenkt al iemand dat ze misschien familie zijn. En dan zijn dat dus ook gelijk maar geruchten...quote:
hou toch eens op met al die bullshit door te geven.Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
En nu zijn er al mensen op youtube aan het zeiken dat een vrouw de hoofdrol heeft.
WTF maakt dat nou weer uit.![]()
Onrealistisch want het zwakke geslacht is incompetent.quote:Op vrijdag 8 april 2016 00:16 schreef studentje7.1 het volgende:
En nu zijn er al mensen op youtube aan het zeiken dat een vrouw de hoofdrol heeft.
WTF maakt dat nou weer uit.Conscience do cost.![]()
Shots firedquote:Op vrijdag 8 april 2016 01:13 schreef ems. het volgende:
[..]
Onrealistisch want het zwakke geslacht is incompetent.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Je moest eens weten hoeveel nerderige jochies (van alle leeftijden) er een probleem mee hebben om naar sterke vrouwelijke personages te kijken. Ik denk dat het ze persoonlijk raakt of zo, dat ze zich erdoor minderwaardig voelen. Iets in die richting.quote:Op vrijdag 8 april 2016 00:16 schreef studentje7.1 het volgende:
WTF maakt dat nou weer uit.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
"ze" zijn een stelletje onzeker eikels die niet verder dan de vrouwelijke hoofdrol durven/kunnen kijken.quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:36 schreef KingRadler het volgende:
ze vergelijken het al met de Hungergames
Dezelfde figuren hadden waarschijnlijk dan weer geen moeite met Mara Jade en Darth Talon."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |