Game was leuk, verhaal was pulp.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:37 schreef Komakie het volgende:
[..]
TFU was best een goede game en het verhaal was nog niet eens zo slecht, maar de naam Starkiller....
De naam Starkiller is echt slecht... Te negatief voor een held, maar sowieso slecht als naam. Ook voor een slechterik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Game was leuk, verhaal was pulp.
Starkiller was de originele achternaam van Luke, maar dat vonden ze te negatief voor de held.
Ik vond dat hij met bijvoorbeeld Star Trek een hele goede nieuwe crew had neergezet eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:24 schreef Iwanius het volgende:
Vinden jullie het raar als ik zeg dat het feit dat JJ Abrahams deze Starwars mag gaan doen mij een beetje huivert,zeker gezien het feit dat JJ nou niet echt iemand is die tradities in ere houdt maar gewoon de hele boel omgooit ten favoure van pure sensatie en oppervlakkigheid? Dat gevoel heb ik dus met 'zijn' Starwars versie.
Of ben ik te pessimitisch?
het gaat hier over Rogue One he, niet over TFA. JJ Abrams heeft hier niks mee te maken..quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:24 schreef Iwanius het volgende:
Vinden jullie het raar als ik zeg dat het feit dat JJ Abrahams deze Starwars mag gaan doen mij een beetje huivert,zeker gezien het feit dat JJ nou niet echt iemand is die tradities in ere houdt maar gewoon de hele boel omgooit ten favoure van pure sensatie en oppervlakkigheid? Dat gevoel heb ik dus met 'zijn' Starwars versie.
Of ben ik te pessimitisch?
Die makers van Robot Chicken zijn een tijd bezig geweest met zoiets, maar de status daarvan is me niet helemaal duidelijk.quote:Op donderdag 7 april 2016 14:55 schreef ems. het volgende:
Ziet er redelijk uit. Sowieso leuk dat ze iets meer met Star Wars gaan doen dan jedi's en lightsabers.
Wat ik helemaal tof zou vinden is als ze een keer met een tv/serie komen waarin de hoofdkarakters de slechteriken zijn. Het idee van "light side zijn aardige mensen die worden onderdrukt maar uiteindelijk weten ze zich daar toch weer uit te redden" vind ik ondertussen een beetje uitgekauwd. Disney kennende zal dat echter niet zo snel gaan gebeuren vrees ik.
Als ik me zou wagen aan die boeken, welke zou je dan tippen?quote:Op donderdag 7 april 2016 14:57 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Daarnaast; de boeken focussen ook vaak genoeg op de Empire kant. Hopelijk gaan ze dat met de films ook doen.
(gerucht ging ook over een Boba Fett film?)
http://www.barnesandnoble(...)7012#productInfoTabsquote:Op donderdag 7 april 2016 15:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Als ik me zou wagen aan die boeken, welke zou je dan tippen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |