jewel, maar herladen van de stream duurt ^^^%%& lang..quote:
ik dacht al dat het aan mij lagquote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heel simpel, je verkoopt al je steunpilaren en dan blijft er een aidselftal over. Vergt tijd om het op te bouwen en dan zit je wel weer in november.
Wil je dit nog ondersteunen met argumenten of is dit gewoon een random statement.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:54 schreef Kopsterk het volgende:
El Ghazi is na Klaassen mijn favoriete Ajacied.
Zigeuners , broertje erbij anders kwam die nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zijn familie knikt instemmig mee nu.
Op 25 september 2013 werd de OAD Groep failliet verklaard.[1] Onder de naam Oad Bus b.v. heeft een doorstart plaatsgevonden van het touringcarbedrijf.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:57 schreef eenjongen... het volgende:
Even tussendoor hoor, maar was oad niet failliet? Beetje vreemd die sponsorborden.
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:58 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind Riedewald nu al beter dan Veltman. Even compleet by the way, had ik al over mijn vakantie verteld?
Bombarda was nog slechterquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:58 schreef TweeGrolsch het volgende:
Zivcovic is de slechtste spits in de historie van Willem 2.
Aah dank u zeer.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:58 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Op 25 september 2013 werd de OAD Groep failliet verklaard.[1] Onder de naam Oad Bus b.v. heeft een doorstart plaatsgevonden van het touringcarbedrijf.
Demougequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:58 schreef TweeGrolsch het volgende:
Zivcovic is de slechtste spits in de historie van Willem 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |