Kijkt ook al naar de scheids voordat hij op de grond komtquote:
Ongetwijfeld wel een paar kleine.. Vanwaar deze vraag?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:46 schreef Sunri5e het volgende:
Staan er files op de wegen rond de ArenA?
Toch niet sorryquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:48 schreef GGMM het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Riedewald potentie vindt hebben in de verdediging.
De bezettingsgraad is nog lager dan dat die normaal in de Gelredome is bij wedstrijden van Vitessequote:
Zie mijn post hierboven.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:48 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ongetwijfeld wel een paar kleine.. Vanwaar deze vraag?
Lekker rustig in het stadionquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:48 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ongetwijfeld wel een paar kleine.. Vanwaar deze vraag?
Die was gisteravond toch nog bijna 45 procent.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:49 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
De bezettingsgraad is nog lager dan dat die normaal in de Gelredome is bij wedstrijden van Vitesse
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=226366quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:49 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
De bezettingsgraad is nog lager dan dat die normaal in de Gelredome is bij wedstrijden van Vitesse
En dan is het potentieel nog 30 keer zo grootquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:49 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat hij niet weg mag gaan bij Twentequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:50 schreef Downwards het volgende:
[..]
En wat bedoel je hier nu werkelijk mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |