Pindasaus hoor.quote:
gvd waar zijn hermann en etto om me backup te gevenquote:
gewoon oorlogquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:08 schreef Makoto het volgende:
'Tis toch ook patatje mayo/pinda, niet mayo/saté
Pindasaus dus.
dat heet oorlogquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:08 schreef Makoto het volgende:
'Tis toch ook patatje mayo/pinda, niet mayo/saté
Pindasaus dus.
Je heet zelf oorlog gvdquote:
hjbquote:
Heet je Jihad ja?, wel zo perzische naam..quote:
Jihad is Arabischquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heet je Jihad ja?, wel zo perzische naam..
beetje vermoeiend zulke luiquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:20 schreef Montelly het volgende:
Trouwens mensen die communiceren met profielfoto's in whatsappIk heb dus een stel in mij lijst die nu constant lopen te ruziën, waarop zij dus allemaal relatiegerelateerde "wisdom"qoutes op haar profielfoto zet
![]()
Ergens hoop ik dat het snel uit gaan, dan kan ik haar een shoulder to lean on aanbieden.quote:
a shoulder to cry on becomes aquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ergens hoop ik dat het snel uit gaan, dan kan ik haar een shoulder to lean on aanbieden.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:23 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
ik zie gewoon deze voorbij komen omg
teringquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:23 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
ik zie gewoon deze voorbij komen omg
Maak ff je quote af bby ik weet m nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
a shoulder to cry on becomes a
wet snotty stain on your brand new t-shirtquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
a shoulder to cry on becomes a
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wet snotty stain on your brand new t-shirt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |