Pindasaus hoor.quote:
gvd waar zijn hermann en etto om me backup te gevenquote:
gewoon oorlogquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:08 schreef Makoto het volgende:
'Tis toch ook patatje mayo/pinda, niet mayo/saté
Pindasaus dus.
dat heet oorlogquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:08 schreef Makoto het volgende:
'Tis toch ook patatje mayo/pinda, niet mayo/saté
Pindasaus dus.
Je heet zelf oorlog gvdquote:
hjbquote:
Heet je Jihad ja?, wel zo perzische naam..quote:
Jihad is Arabischquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heet je Jihad ja?, wel zo perzische naam..
beetje vermoeiend zulke luiquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:20 schreef Montelly het volgende:
Trouwens mensen die communiceren met profielfoto's in whatsappIk heb dus een stel in mij lijst die nu constant lopen te ruziën, waarop zij dus allemaal relatiegerelateerde "wisdom"qoutes op haar profielfoto zet
![]()
Ergens hoop ik dat het snel uit gaan, dan kan ik haar een shoulder to lean on aanbieden.quote:
a shoulder to cry on becomes aquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ergens hoop ik dat het snel uit gaan, dan kan ik haar een shoulder to lean on aanbieden.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:23 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
ik zie gewoon deze voorbij komen omg
teringquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:23 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
ik zie gewoon deze voorbij komen omg
Maak ff je quote af bby ik weet m nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
a shoulder to cry on becomes a
wet snotty stain on your brand new t-shirtquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wet snotty stain on your brand new t-shirt
dick to ride onquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:27 schreef Makoto het volgende:
[..]
Maak ff je quote af bby ik weet m niet
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, ik bekeek het vanaf mannelijk perspectief, ohja en ik dacht er komt een leuk rijmpjequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
dick to ride on
jezus weet je dan ook helemaal niks
gefeliciteerd met je zwangerschapquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:32 schreef Makoto het volgende:
Wrm krijg ik allemaal reclame's van zwangerschapstesten?
Ja bedanktquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je zwangerschap
Ja gvd, ik moet nog eten. Eetlust weg, ik mag die jongen niet.quote:
Mankeer je wat aan je klauwen dan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
hallo
wil nou niemand aan sg vragen waarom ze zo'n zware dag/vakantie heeft?
stelletje horken
ja wel sterk puntquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:39 schreef Makoto het volgende:
[..]
Mankeer je wat aan je klauwen dan?
Lapzwans
quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:41 schreef Makoto het volgende:
Vriendin is een weekje weg, dat koken enzo valt best tegen
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Besteld
[ afbeelding ]
ik ga scoren
Nice, mag ik er van de week even eentje komen ophalen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Besteld
[ afbeelding ]
ik ga scoren
Ik zou ze wel op je hoofd plakken, geeft een illusie van haar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Besteld
[ afbeelding ]
ik ga scoren
tuurlijk manquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:48 schreef Makoto het volgende:
[..]
Nice, mag ik er van de week even eentje komen ophalen?
GODVERDOMMEquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zou ze wel op je hoofd plakken, geeft een illusie van haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |