quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Keer op festival helemaal staan spacen omdat traplopen zo awesome vond
Ja, herkenbaar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:45 schreef Makoto het volgende:
[..]
Time of my life gehad daar in m'n eentje
Ik kan sowieso niet slapen van dat spulquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
pep wordt dan ook pas echt leuk als je meer dan 1 nacht wakker blijft, maar dat is verder niet echt aan te raden
Ik zie het nut ook niet. Wil gwoon eind van de rit gaan slapen. Coke ook zo'n hoerendrug, geen reet aan man.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
pep wordt dan ook pas echt leuk als je meer dan 1 nacht wakker blijft, maar dat is verder niet echt aan te raden
dan heb je wel iets te veel gepaktquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar.Ik zit ook helemaal in m'n eigen bubbel dan. Een keer zo trippin' balls dat ik bijna out ging, maar goed concentreren en daarna time of my life
Precies, tijdje geleden weer. Begint wel weer beetje te kriebelen nuquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar.Ik zit ook helemaal in m'n eigen bubbel dan. Een keer zo trippin' balls dat ik bijna out ging, maar goed concentreren en daarna time of my life
nja ik deed het juist om het enorm vage gevoel dat je krijgt van meerdere nachten niet slapen, maar is wel echt belachelijk slecht voor jequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zie het nut ook niet. Wil gwoon eind van de rit gaan slapen. Coke ook zo'n hoerendrug, geen reet aan man.
Lekker pillen tikken met z'n allequote:
Ja, was te eager, maar is goed gekomen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan heb je wel iets te veel gepakt
preciesquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:51 schreef Makoto het volgende:
[..]
Lekker pillen tikken met z'n alle
Nee, eten is kut. Behalve een raketjequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
precies
glaasje ranja en een mexicano voor hermann dan wel
ja maar hermann is pussy straight edge battiequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:52 schreef Makoto het volgende:
[..]
Nee, eten is kut. Behalve een raketje
Vind het allebei echt helemaal niks. #mdmasletjequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja ik deed het juist om het enorm vage gevoel dat je krijgt van meerdere nachten niet slapen, maar is wel echt belachelijk slecht voor je
coke is kut idd, icm alcohol is t wel te doen
ach ja, ieder z'n dingquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind het allebei echt helemaal niks. #mdmasletje
Mag ik een biertje, patatje pinda en een kipschnitzel?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
precies
glaasje ranja en een mexicano voor hermann dan wel
nee mag nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
Mag ik een biertje, patatje pinda en een kipschnitzel?
Haha ik eet wel op voor je.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:53 schreef deadprez het volgende:
zit me nu al te verheugen op de friet die ik straks moet gaan eten
whehequote:
patat*quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:53 schreef deadprez het volgende:
zit me nu al te verheugen op de friet die ik straks moet gaan eten
neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |