damnquote:
Ja, ik heb ook een beetje een zwaar hoofd, maar dat gaat wel weer over.quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:19 schreef Makoto het volgende:
[..]
Thanks Frank, vind ik leuk om te horen! Jij mag er ook wezen hoor!
heb allang een andere jongequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
HAHA NET ALS JE BUREAU
mdmaquote:
slechte grapquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
HAHA NET ALS JE BUREAU
ben jij partybeast dan?quote:
nee gek, denk dat m'n ouders dat niet waarderenquote:
Haha, aiquote:
ahquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee gek, denk dat m'n ouders dat niet waarderengewoon een beetje met m'n vriendin spacend door de stad gelopen
Waarom niet naar een feestje gegaan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee gek, denk dat m'n ouders dat niet waarderengewoon een beetje met m'n vriendin spacend door de stad gelopen
daar is maastricht dan wel weer echt ideaal voorquote:
was niets te doenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:30 schreef Makoto het volgende:
[..]
Waarom niet naar een feestje gegaan?
Ah, jammer manquote:
is moeilijk te omschrijven, heerlijk warme gloed over je heen, continu een big smile, alles is mooi en liefquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
kan iemand mij uitleggen wat spacen is
Als je maar genoeg pure m likt, krijg je vanzelf wel mooie visualsquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
is moeilijk te omschrijven, heerlijk warme gloed over je heen, continu een big smile, alles is mooi en liefen met een joint erbij krijg je ook lichte visuals
neh, zo is t ook heerlijk. Gewoon beetje wandelen, praten.quote:
Dat klopt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
neh, zo is t ook heerlijk. Gewoon beetje wandelen, praten.
kloptquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:32 schreef Makoto het volgende:
[..]
Als je maar genoeg pure m likt, krijg je vanzelf wel mooie visuals
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |