abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 september 2015 @ 16:43:01 #126
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_155867528
Toch is ze nog onlangs ingelogd geweest dus ik lok haar even met een quote. :)

quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:21 schreef mayonaisee het volgende:
Dat zien we over een anderhalve week als we beide daar weer zijn ;)

Hebben nu geen contact meer
En ts, nog ontwikkelingen?
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_156977016
Haha erg genoeg hebben jullie gelijk en zijn we weer in dezelfde cirkels gestapt, of beter gezegd ik. Dus zal zo door blijven gaan totdat ik een keer er genoeg van heb en wel ballen heb gekweekt. :') Tot die tijd geniet ik eerlijk gezegd gewoon van wat het is en wat we hebben.... Hoe triest dat ook is. Ik weet toch dat ik hem niet kan loslaten dus ga ik daar nu ook geen gezeik meer omheen creëren. Ben toch veel te verliefd dus is eindeloos....
pi_156977096
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 21:12 schreef bloemmetjes het volgende:
Haha erg genoeg hebben jullie gelijk en zijn we weer in dezelfde cirkels gestapt, of beter gezegd ik. Dus zal zo door blijven gaan totdat ik een keer er genoeg van heb en wel ballen heb gekweekt. :') Tot die tijd geniet ik eerlijk gezegd gewoon van wat het is en wat we hebben.... Hoe triest dat ook is. Ik weet toch dat ik hem niet kan loslaten dus ga ik daar nu ook geen gezeik meer omheen creëren. Ben toch veel te verliefd dus is eindeloos....
Huh?
Je was mayo?
Denk het.....anyway....dan niet meer klagen he ;)
Life is a highway...let's ride it!
pi_156977149
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 21:14 schreef Luuntje het volgende:

[..]

Huh?
Je was mayo?
Denk het.....anyway....dan niet meer klagen he ;)
Denk verkeerde account :?
pi_156977194
Ja heb twee accounts , sorry... Kom ik nu ook pas achter eigenlijk :)

Met dit account heb ik ooit een topic geopend over of ik wel met deze man moest beginnen... Haha hoe ironisch.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 21:20:53 #131
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_156977331
^)
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 22:19:30 #132
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_156979657
Ach ja. Iedereen heeft recht op zijn eigen Waterloo. :)
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
  woensdag 21 oktober 2015 @ 09:35:57 #133
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_156985967
Damn :') vrouwen :') _O-
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_156990763
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 21:12 schreef bloemmetjes het volgende:
En dan over enkele maanden zielig zijn dat je hart gebroken is.

Tevreden zijn met bedrogen worden en daardoor dat een ander ook bedrogen wordt. :')

[ Bericht 8% gewijzigd door Arnold_Braunschweiger op 21-10-2015 13:51:56 ]
pi_156991414
Wtf, je weet dat hij liegt en een ander heeft en tóch pik je dat allemaal van hem. Je leeft liever in een leugen om maar niet alleen te zijn.
Je verdoet je tijd met hem en die krijg je nooit meer terug.
pi_156991586
Die kerel heeft het goed voor elkaar zo.
pi_156991683
quote:
14s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 14:01 schreef Cracka-ass het volgende:
Ja, sommige mensen hebben geen eigenwaarde en worden graag gebruikt ipv dat ze aan een goede toekomst gaan werken.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 07:25:05 #138
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_157010129
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 10:34 schreef Myrr het volgende:
Je had er niet eens aan moeten beginnen. Ik snap er geen fuck van dat zoiets zich buiten een fimset kan afspelen.
Ja kom op, alsof er nooit vaker mensen door anderen zijn gemanipuleerd/bespeeld. Oprecht mooi voor je dat jij daar nooit in bent getrapt maar bijna iedereen heeft wel onzekerheden waar anderen op in kunnen spelen.

Ze is wat lang bij die gast blijven plakken, dat wel ja.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 06:40:57 #139
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_157035039
quote:
14s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 14:01 schreef Cracka-ass het volgende:
word
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_157036049
Deze TS :')

Maar laten we eerlijk zijn ... dit zag iedereen al aankomen ...

Veel plezier, voor zo lang het duurt ...
"Pools are perfect for holding water"
pi_157044411
Sommige vrouwen verdienen het om geslagen te worden.
pi_158013052
Hi allemaal,

Daar ben ik weer! Wellicht zouden jullie wel weer interesse hebben in een update...

Nog niet zo lang geleden vertelde ik dat ik toch maar door ging en het idee van een zeer mogelijk dubelleven maar voor lief nam.

Hetgeen dat mij altijd voor hem liet kiezen is dat ik zo gek op hem was dat ik het ook niet wílde geloven, en daarom maar vast bleef houden aan zijn lieve woordjes, vele knuffels en beloftes (die overigens ook steeds vager en minder werden) - maar natuurlijk werd het ook steeds moeilijker en moeilijker. Een normale relatie was het natuurlijk niet en bv. samenzijn met kerst en nieuwjaar, dat zat er niet in. Meegaan naar Frankrijk overigens ook niet.

Zo is hij deze week naar Frankrijk gegaan omdat hij een scan moest doen (is ernstig ziek geweest, nu vooral controle). Hij liet zijn tablet bij mij thuis liggen (hij was dag en nacht bij me ondertussen en had de code ook ondertussen ontdekt), dus dé kans om nu eens en voor altijd te ontdekken hoe het nou zat (want hij is erg actief op Facebook Messenger).

Ik weet het, iemand controleren mag niet. Maar in dit geval deed ik het toch maar, ook omdat hij het een tijd geleden bij mij ook had gedaan. En daarin zag ik berichten van hem naar mensen (even Google Translate natuurlijk ook) waarin ik zag dat hij schreef dat zij aan het koken was voor hem, of dat hij haar wegbracht, of iemand vroeg hoe het met hun relatie ging en dan antwoordde hij "op en af"). In juni vertelde hij wel tegen iemand dat ze samen niet bij een bruiloft konden zijn omdat hun relatie en hun vakantieplannen onzeker was, dus heel wellicht bestaat de kans dat het ooit wankel is geweest tussen ze. Maar ja joh, dit wist natuurlijk iedereen eigenlijk al. Hij houdt van haar en wil haar niet kwijt. En ik ben alleen voor hier in Nederland goed.

Ik vind het toch heel hard, vooral omdat ik inderdaad écht heel erg blind was. En ook nu ik hem de deur heb gewezen (ja, nu echt), en ik al zijn spullen al bij hem thuis heb neergezet (ik wil hem niet thuis bij me hebben) en het dus al echt over is, blijft hij maar aan de gang. Ene keer biedt hij excuses aan, dan zegt hij weer dat het niet zo is als dat ik denk dat het is, dan ontkent hij het dubbelleven, en dan stuurt hij weer "ik hou van je". En dat alles vind ik nog erger, want dat betekent dat hij zelfs nog in staat zou zijn om nog ermee door te gaan. Terwijl ik denk, heb dan genoeg ballen om het toe te geven en afscheid te nemen van mij, zeker voor je vriendin (beste zou zijn eerlijk zijn maar dat doet hij natuurlijk nooit).

Maar I am the one to blame also, want ik heb het risico genomen, ik wist eigenlijk allang hoe het zat, dus ik moet nu ook op mijn eigen blaren zitten. Dus het is idd nu even janken geblazen, maar ik denk dat dat wel snel zal zakken want uiteindelijk is dit toch "niks" geweest.

[ Bericht 1% gewijzigd door mayonaisee op 04-12-2015 17:14:14 ]
pi_158013207
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:07 schreef mayonaisee het volgende:
Maar I am the one to blame also
Nee hoor, jij bent toch echt zelf verantwoordelijk voor het in stand houden van de poppenkast.
  vrijdag 4 december 2015 @ 17:18:25 #144
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_158013209
Sterkte. En nu vasthouden he? Laat je niet weer ompraten door hem. Je verdient een leukere man
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_158013492
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:18 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Nee hoor, jij bent toch echt zelf verantwoordelijk voor het in stand houden van de poppenkast.
Dat zegt ze toch ook?
pi_158013916
quote:
Hi allemaal,

Daar ben ik weer! Wellicht zouden jullie wel weer interesse hebben in een update...

Nog niet zo lang geleden vertelde ik dat ik toch maar door ging en het idee van een zeer mogelijk dubelleven maar voor lief nam.

Hetgeen dat mij altijd voor hem liet kiezen is dat ik zo gek op hem was dat ik het ook niet wílde geloven, en daarom maar vast bleef houden aan zijn lieve woordjes, vele knuffels en beloftes (die overigens ook steeds vager en minder werden) - maar natuurlijk werd het ook steeds moeilijker en moeilijker. Een normale relatie was het natuurlijk niet en bv. samenzijn met kerst en nieuwjaar, dat zat er niet in. Meegaan naar Frankrijk overigens ook niet.

Zo is hij deze week naar Frankrijk gegaan omdat hij een scan moest doen (is ernstig ziek geweest, nu vooral controle). Hij liet zijn tablet bij mij thuis liggen (hij was dag en nacht bij me ondertussen en had de code ook ondertussen ontdekt), dus dé kans om nu eens en voor altijd te ontdekken hoe het nou zat (want hij is erg actief op Facebook Messenger).

Ik weet het, iemand controleren mag niet. Maar in dit geval deed ik het toch maar, ook omdat hij het een tijd geleden bij mij ook had gedaan. En daarin zag ik berichten van hem naar mensen (even Google Translate natuurlijk ook) waarin ik zag dat hij schreef dat zij aan het koken was voor hem, of dat hij haar wegbracht, of iemand vroeg hoe het met hun relatie ging en dan antwoordde hij "op en af"). In juni vertelde hij wel tegen iemand dat ze samen niet bij een bruiloft konden zijn omdat hun relatie en hun vakantieplannen onzeker was, dus heel wellicht bestaat de kans dat het ooit wankel is geweest tussen ze. Maar ja joh, dit wist natuurlijk iedereen eigenlijk al. Hij houdt van haar en wil haar niet kwijt. En ik ben alleen voor hier in Nederland goed.

Ik vind het toch heel hard, vooral omdat ik inderdaad écht heel erg blind was. En ook nu ik hem de deur heb gewezen (ja, nu echt), en ik al zijn spullen al bij hem thuis heb neergezet (ik wil hem niet thuis bij me hebben) en het dus al echt over is, blijft hij maar aan de gang. Ene keer biedt hij excuses aan, dan zegt hij weer dat het niet zo is als dat ik denk dat het is, dan ontkent hij het dubbelleven, en dan stuurt hij weer "ik hou van je". En dat alles vind ik nog erger, want dat betekent dat hij zelfs nog in staat zou zijn om nog ermee door te gaan. Terwijl ik denk, heb dan genoeg ballen om het toe te geven en afscheid te nemen van mij, zeker voor je vriendin (beste zou zijn eerlijk zijn maar dat doet hij natuurlijk nooit).

Maar I am the one to blame also, want ik heb het risico genomen, ik wist eigenlijk allang hoe het zat, dus ik moet nu ook op mijn eigen blaren zitten. Dus het is idd nu even janken geblazen, maar ik denk dat dat wel snel zal zakken want uiteindelijk is dit toch "niks" geweest.
Heftig. En natuurlijk kut dat je op deze manier moest achterkomen.

Ik zou je willen adviseren om gewoon alle contact te verbreken, zodat hij je ook niet kan bereiken. En maak hem nog eens de grenzen duidelijk dat hij je niet meer moest lastigvallen en houd er gewoon mee op.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2015 17:56:10 ]
pi_158014535
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:33 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Dat zegt ze toch ook?
Ze zegt dat ze 'ook' verantwoordelijk is.

Vanaf het moment bewust te zijn van het risico is zij echter volledig verantwoordelijk voor haar eigen ongeluk.
  vrijdag 4 december 2015 @ 21:07:41 #148
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_158018673
Had je kunnen weten met die Fransozen. Deze jongen hieronder rapt erover en somt even op in welke steden hij allemaal een liefje heeft zitten. Misschien had die Fransoos van jou ook wel in andere steden liefjes zitten waarmee hij zijn eigenlijke vriendin bedroog.
pi_158019036
Bedankt voor de update.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_158079191
quote:
Hi allemaal,

Als nieuwsgierig aagje vind ik het altijd superleuk om een update te lezen :Y Dus dank je wel, al had ik je graag een ander soort update gegund..

quote:

Het verschil tussen woorden en daden is een belangrijke les..

quote:

Ik weet het, iemand controleren mag niet. Maar in dit geval deed ik het toch maar, ook omdat hij het een tijd geleden bij mij ook had gedaan.
Dat is natuurlijk wel een kutredenering van hier tot en met hè. De ander deed iets, dus ik doe het nu maar terug :N
Waarom checkte hij jou eigenlijk?

quote:
En daarin zag ik berichten van hem naar mensen (even Google Translate natuurlijk ook) waarin ik zag dat hij schreef dat zij aan het koken was voor hem, of dat hij haar wegbracht, of iemand vroeg hoe het met hun relatie ging en dan antwoordde hij "op en af"). In juni vertelde hij wel tegen iemand dat ze samen niet bij een bruiloft konden zijn omdat hun relatie en hun vakantieplannen onzeker was, dus heel wellicht bestaat de kans dat het ooit wankel is geweest tussen ze. Maar ja joh, dit wist natuurlijk iedereen eigenlijk al. Hij houdt van haar en wil haar niet kwijt. En ik ben alleen voor hier in Nederland goed.
Nou en of het misschien ooit wel wankel is geweest, dat is eigenlijk al niet relevant als je kijkt naar jullie situatie..

quote:
En waarom zou hij er niet mee door kunnen gaan? Monogamie is niet voor iedereen de heilige graal hè. Wie weet wat zijn vriendin al dan niet weet en/of accepteert. En vergeet niet dat jij de hele gang van zaken goed genoeg vond om de situatie te accepteren zoals die was..

quote:
Het is niet niks geweest natuurlijk, anders had je het niet zo lang doorgezet en had hij ook totaal geen moeite meer gedaan (voor zover wat woordjes moeite zijn dan hè). Maar je bent naast wat mooie herinneringen rijker ook weer een stukje verder in wat je wel of niet wil van een partner en hoe je een relatie voor je ziet enzo. Dat is ook best wat waard..

Sterkte in ieder geval!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')