abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158855620
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:24 schreef Gary_Oak het volgende:
Twijfel tussen Hitmonlee en Aerodactyl in m'n team.
Welk spel? En beetje moeilijk oordelen zonder rest van het team te weten he.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 20:51:16 #152
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158857399
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:55 schreef MAHL het volgende:

[..]

Welk spel? En beetje moeilijk oordelen zonder rest van het team te weten he.
FireRed. :P Heb voor Aerodactyl gekozen, samen met Charizard, Dragonite, Gyarados, Snorlax en Electrode. :P Eigenlijk wil ik eentje vervangen voor Gengar of Steelix, maar heb niemand om mee te ruilen om Haunter en Onix te laten evolueren. :')
pi_158857535
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 20:51 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

FireRed. :P Heb voor Aerodactyl gekozen, samen met Charizard, Dragonite, Gyarados, Snorlax en Electrode. :P Eigenlijk wil ik eentje vervangen voor Gengar of Steelix, maar heb niemand om mee te ruilen om Haunter en Onix te laten evolueren. :')
Zou toch Hitmonlee doen eerlijk gezegd :@
  dinsdag 5 januari 2016 @ 21:03:35 #154
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158857823
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 20:54 schreef MAHL het volgende:

[..]

Zou toch Hitmonlee doen eerlijk gezegd :@
Ja, het type van Aerodactyl is heel erg in het nadeel. Zal even mijn Pokédex doorbladeren. :9
  maandag 11 januari 2016 @ 04:17:33 #155
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_159004314
Ik heb één volle spaarkaart van de AH Mes & Bestekzegels. Wat zal ik halen, het Japanse santokumes of die Chinese hakbijl? Wil het liefst de meest veelzijdige. Die koksmes wil ik niet, want ik gebruik niet zo'n draaiende/schuivende snijtechniek. :P
  maandag 11 januari 2016 @ 04:30:19 #156
399061 kuolema
vermaledijd
pi_159004331
quote:
11s.gif Op maandag 11 januari 2016 04:17 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik heb één volle spaarkaart van de AH Mes & Bestekzegels. Wat zal ik halen, het Japanse santokumes of die Chinese hakbijl? Wil het liefst de meest veelzijdige. Die koksmes wil ik niet, want ik gebruik niet zo'n draaiende/schuivende snijtechniek. :P
Het hakmes. Ziet er toffer uit en lijkt ook veelzijdiger.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_159010205
quote:
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 04:30 schreef kuolema het volgende:

[..]

Het hakmes. Ziet er toffer uit en lijkt ook veelzijdiger.
Dit. En is ook nog eens handig voor als je eens in de tuin aan de slag moet.
pi_159010938
Hakmes is wel veelzijdig inderdaad maar zolang je niet die hele set thuis hebt voelt het voor mij altijd als een allegaartje.. :N (Aardappelschiller van de Blokker, mesjes van de Action, steakmessen van de Cook&Co en hier en daar allerlei actie spullen..)
Spread to the world, for you
pi_159033193
quote:
Chinese hakbijl _O_
China _O_
Japan :')
  woensdag 20 januari 2016 @ 23:11:08 #160
399061 kuolema
vermaledijd
pi_159270045
Zwarte of grijze beanie?
pi_159270069
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 23:11 schreef kuolema het volgende:
Zwarte of grijze beanie?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zwart
pi_159270084
Tevens de term 'beanie' gebruiken :')
pi_159271425
Dilemma: 'muts' of 'beanie'?
'Muts' vind ik eigenlijk best wel een gek woord, maar ik geef toch meestal de voorkeur aan Nederlandse woorden, tenzij die de lading minder goed kunnen dekken dan een leenwoord.
'Beanie' klinkt wat plezieriger en als je dat woord gebruikt ben je duidelijk echt superhip en dat is natuurlijk wel ontzettend belangrijk!

Het lastige is dat je met sommige termen zo wordt doodgegooid dat je het automatisch gaat overnemen, voordat je er überhaupt (kijk, dit is dus zo'n handig leenwoord waarvoor geen alternatief is dat exact hetzelfde betekent) over na hebt kunnen denken of je dat wel wilt :(.

Voor Calcio:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door kuolema op 21-01-2016 00:13:18 ]
pi_159271651
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 11:06 schreef 44rdbei het volgende:
Eastpak is echt niks veranderd...

Had vroeger van die figuren in de klas die van de eerste E een L maakte ;(
Wordt nog steeds gedaan!
Broederliefde.
pi_159271806
quote:
16s.gif Op donderdag 21 januari 2016 00:02 schreef kuolema het volgende:
Dilemma: 'muts' of 'beanie'?
'Muts' vind ik eigenlijk best wel een gek woord, maar ik geef toch meestal de voorkeur aan Nederlandse woorden, tenzij die de lading minder goed kunnen dekken dan een leenwoord.
'Beanie' klinkt wat plezieriger en als je dat woord gebruikt ben je duidelijk echt superhip en dat is natuurlijk wel ontzettend belangrijk!

Het lastige is dat je met sommige termen zo wordt doodgegooid dat je het automatisch gaat overnemen, voordat je er überhaupt (kijk, dit is dus zo'n handig leenwoord waarvoor geen alternatief is dat exact hetzelfde betekent) over na hebt kunnen denken of je dat wel wilt :(.

Voor Calcio:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denken dat de dubbele punt van toepassing was in die zin :')
  donderdag 21 januari 2016 @ 00:27:55 #166
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_159271819
iphone 6 voor 35 p.m.

of

galaxy s6 edge+ 39 p.m.m

:N
pi_159271906
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 00:27 schreef utopie het volgende:
iphone 6 voor 35 p.m.

of

galaxy s6 edge+ 39 p.m.m

:N
iPhone 6, past tenminste fatsoenlijk in je broekzak!
pi_159272331
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 00:26 schreef Calcio het volgende:

[..]

Denken dat de dubbele punt van toepassing was in die zin :')
Dan mag je me straks even haarfijn gaan uitleggen hoe het zonder dubbele punt correct kan zijn als je na mijn onderstaande verklaring nog iets toe te voegen hebt.

De huillachemoticon vervang ik door de woorden 'is pathetisch' om het nog duidelijker te maken.

'Tevens: de term beanie gebruiken is pathetisch'. Dan klopt het.

'Tevens de term beanie gebruiken is pathetisch' - naast wat dan? Ik doe iets, tevens gebruik ik die term. Die combinatie is blijkbaar pathetisch. Dan had je of mij moeten quoten, indien ik iets had genoemd waarop jij dit kon zeggen, wat niet het geval is, of dit had een inhoudelijke toevoeging op je eerdere post moeten zijn, als in een opsomming, zoals in onderstaande voorbeeld:
Ik vraag wat je moet doen om een bepaald persoon of een groep te irriteren. Jij reageert met: 'Een zwarte muts dragen.' Vervolgens voeg je toe: 'Tevens de term beanie gebruiken'. Ik moet een zwarte muts dragen, alsook de term beanie gebruiken voor optimale irritatie.
pi_159272350
Boterham met een hard gekookt eitje en roggebrood of boterham met een hamburger?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_159272368
quote:
7s.gif Op donderdag 21 januari 2016 01:08 schreef Geralt het volgende:
Boterham met een hard gekookt eitje en roggebrood of boterham met een hamburger?
Die eerste combinatie ken ik niet maar klinkt op zich best lekker en ook gezonder. Dus ei en roggebrood.
pi_159272375
Lekker hoor. Beetje zout en peper erop en ju.
  donderdag 21 januari 2016 @ 01:11:24 #172
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_159272392
quote:
7s.gif Op donderdag 21 januari 2016 01:08 schreef Geralt het volgende:
Dat laatste, mits het brood nog een beetje lekker vers is. Dun laagje boter en dan mayo/ketchup of andere saus naar keuze erop. Niet in overvloed.. eventueel met nog wat gebakken uien ringen :7 of plak cheddar kaas of plakje uitgebakken spek

Eerste is ook niks mis mee.. broodje met een gekookt eitje in plakjes, snuifje zout en vers gemalen peper. Ook met een dun laagje boter, anders is het zo droog..
pi_159272397
Er is allebei niks mis mee. Dat is juist het dilemma :@
pi_159272405
quote:
7s.gif Op donderdag 21 januari 2016 01:10 schreef Geralt het volgende:
Lekker hoor. Beetje zout en peper erop en ju.
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 01:11 schreef utopie het volgende:

[..]

Dat laatste, mits het brood nog een beetje lekker vers is. Dun laagje boter en dan mayo/ketchup of andere saus naar keuze erop. Niet in overvloed.. eventueel met nog wat gebakken uien ringen :7

Eerste is ook niks mis mee.. broodje met een gekookt eitje in plakjes, snuifje zout en vers gemalen peper. Ook met een dun laagje boter, anders is het zo droog..
Ga eens helpen met mijn mutsdilemma.
quote:
7s.gif Op donderdag 21 januari 2016 01:12 schreef Geralt het volgende:
Er is allebei niks mis mee. Dat is juist het dilemma :@
Wat is het minste werk?
pi_159272431
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 01:13 schreef kuolema het volgende:
Wat is het minste werk?
Snelste is hamburger, maar die moet ik een paar keer flippen.

Eitje is aanzetten tot het kookt en iets lager zetten en wachten tot de wekker gaat.

Eitjes liggen in de pan :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')