Welk spel? En beetje moeilijk oordelen zonder rest van het team te weten he.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:24 schreef Gary_Oak het volgende:
Twijfel tussen Hitmonlee en Aerodactyl in m'n team.
FireRed.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Welk spel? En beetje moeilijk oordelen zonder rest van het team te weten he.
Zou toch Hitmonlee doen eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:51 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
FireRed.Heb voor Aerodactyl gekozen, samen met Charizard, Dragonite, Gyarados, Snorlax en Electrode.
Eigenlijk wil ik eentje vervangen voor Gengar of Steelix, maar heb niemand om mee te ruilen om Haunter en Onix te laten evolueren.
Ja, het type van Aerodactyl is heel erg in het nadeel. Zal even mijn Pokédex doorbladeren.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zou toch Hitmonlee doen eerlijk gezegd
Het hakmes. Ziet er toffer uit en lijkt ook veelzijdiger.quote:Op maandag 11 januari 2016 04:17 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik heb één volle spaarkaart van de AH Mes & Bestekzegels. Wat zal ik halen, het Japanse santokumes of die Chinese hakbijl? Wil het liefst de meest veelzijdige. Die koksmes wil ik niet, want ik gebruik niet zo'n draaiende/schuivende snijtechniek.
quote:Op maandag 11 januari 2016 04:17 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik heb één volle spaarkaart van de AH Mes & Bestekzegels. Wat zal ik halen, het Japanse santokumes of die Chinese hakbijl? Wil het liefst de meest veelzijdige. Die koksmes wil ik niet, want ik gebruik niet zo'n draaiende/schuivende snijtechniek.
Dit. En is ook nog eens handig voor als je eens in de tuin aan de slag moet.quote:Op maandag 11 januari 2016 04:30 schreef kuolema het volgende:
[..]
Het hakmes. Ziet er toffer uit en lijkt ook veelzijdiger.
Chinese hakbijlquote:Op maandag 11 januari 2016 04:17 schreef Gary_Oak het volgende:
Zwartquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:11 schreef kuolema het volgende:
Zwarte of grijze beanie?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door kuolema op 21-01-2016 00:13:18 ]Why are you wearing that stupid man suit?
Wordt nog steeds gedaan!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:06 schreef 44rdbei het volgende:
Eastpak is echt niks veranderd...
Had vroeger van die figuren in de klas die van de eerste E een L maakte
quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:02 schreef kuolema het volgende:
Dilemma: 'muts' of 'beanie'?
'Muts' vind ik eigenlijk best wel een gek woord, maar ik geef toch meestal de voorkeur aan Nederlandse woorden, tenzij die de lading minder goed kunnen dekken dan een leenwoord.
'Beanie' klinkt wat plezieriger en als je dat woord gebruikt ben je duidelijk echt superhip en dat is natuurlijk wel ontzettend belangrijk!
Het lastige is dat je met sommige termen zo wordt doodgegooid dat je het automatisch gaat overnemen, voordat je er überhaupt (kijk, dit is dus zo'n handig leenwoord waarvoor geen alternatief is dat exact hetzelfde betekent) over na hebt kunnen denken of je dat wel wilt.
Voor Calcio:Denken dat de dubbele punt van toepassing was in die zinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
iPhone 6, past tenminste fatsoenlijk in je broekzak!quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:27 schreef utopie het volgende:
iphone 6 voor 35 p.m.
of
galaxy s6 edge+ 39 p.m.m
Dan mag je me straks even haarfijn gaan uitleggen hoe het zonder dubbele punt correct kan zijn als je na mijn onderstaande verklaring nog iets toe te voegen hebt.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:26 schreef Calcio het volgende:
[..]
Denken dat de dubbele punt van toepassing was in die zin
Die eerste combinatie ken ik niet maar klinkt op zich best lekker en ook gezonder. Dus ei en roggebrood.quote:Op donderdag 21 januari 2016 01:08 schreef Geralt het volgende:
Boterham met een hard gekookt eitje en roggebrood of boterham met een hamburger?
Dat laatste, mits het brood nog een beetje lekker vers is. Dun laagje boter en dan mayo/ketchup of andere saus naar keuze erop. Niet in overvloed.. eventueel met nog wat gebakken uien ringenquote:Op donderdag 21 januari 2016 01:08 schreef Geralt het volgende:
Boterham met een hard gekookt eitje en roggebrood of boterham met een hamburger?
quote:Op donderdag 21 januari 2016 01:10 schreef Geralt het volgende:
Lekker hoor. Beetje zout en peper erop en ju.
Ga eens helpen met mijn mutsdilemma.quote:Op donderdag 21 januari 2016 01:11 schreef utopie het volgende:
[..]
Dat laatste, mits het brood nog een beetje lekker vers is. Dun laagje boter en dan mayo/ketchup of andere saus naar keuze erop. Niet in overvloed.. eventueel met nog wat gebakken uien ringen
Eerste is ook niks mis mee.. broodje met een gekookt eitje in plakjes, snuifje zout en vers gemalen peper. Ook met een dun laagje boter, anders is het zo droog..
Wat is het minste werk?quote:Op donderdag 21 januari 2016 01:12 schreef Geralt het volgende:
Er is allebei niks mis mee. Dat is juist het dilemma
Snelste is hamburger, maar die moet ik een paar keer flippen.quote:
Grijs bij grijze/beige/bruine kledingquote:Op donderdag 21 januari 2016 01:13 schreef kuolema het volgende:
[..]
[..]
Ga eens helpen met mijn mutsdilemma.
[..]
Wat is het minste werk?
Leuke tip om te kijken of ze hardgekookt zijn: ei gaan spinnen als een tol. Als ie makkelijk en snel gaat ronddraaien dan is ie hardgekookt. Bij rauwe eieren zul je zien dat er vrijwel geen beweging in komtquote:Op donderdag 21 januari 2016 01:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
Snelste is hamburger, maar die moet ik een paar keer flippen.
Eitje is aanzetten tot het kookt en iets lager zetten en wachten tot de wekker gaat.
Eitjes liggen in de pan
Gewoon 8 minuten koken. Altijd hard dan.quote:Op donderdag 21 januari 2016 01:17 schreef utopie het volgende:
Leuke tip om te kijken of ze hardgekookt zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |