Rijst past er beter bij.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:39 schreef kuolema het volgende:
Ik ga straks pangafilet eten. Wat zal ik erbij doen: aardappelpuree of witte rijst?
Geen idee wat dat is, maar de eerste.quote:
Dat lijkt me vies!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 01:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit.
Rijst vind ik meer bij bijvoorbeeld tonijn passen.
IJs.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:07 schreef Sarasi het volgende:
Help! Ik heb zin in een Hollandse nieuwe, maar ook in een disco dip softijsje. Wat ga ik halen?
Bier drinken, want dit is goed met slapen te combinerenquote:Op zondag 19 juni 2016 01:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zal ik gaan slapen of nog meer bier gaan drinken?
Gewoon op 100 graden wassen, dan wordt het goed schoonquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
40° wassen of 60° wassen?
Wasmachine al gevuld, het gaat om een lading sweaters en een enkel t-shirt. Wasmiddel zit al in de machine, maar sta al 5 minuten voor dat ding te twijfelen en te beredeneren welke temteratuur verstandiger is![]()
Aan de ene kant is het slecht voor m'n kleding om het vaker op 60° te wassen, omdat de kleding dan sneller slijt en ik ook niet wil dat m'n kleding er nodeloos minder mooi uit zal komen te zien. Aan de andere kant dood je daarmee wel de huisstofmijt en misschien ook ander ongedierte waarvan ik niet per se hoef te weten wat er allemaal in zou kunnen zitten.
Verder komt de winter er ook weer aan en ben ik van plan veel stoffen een nachtje in de vorst te laten bevriezen en in dat geval zou ik de was alleen maar uit hoeven kloppen (wat ik standaard doe voor ik de was in de wasmachine gooi).
Ik zou graag advies willen wat betreft mijn opties en eventuele door mij gemiste opties, bij voorbaat dank
Goeie kick. Zou gewoon 40 graden doenquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wasmachine al gevuld, het gaat om een lading sweaters en een enkel t-shirt. Wasmiddel zit al in de machine, maar sta al 5 minuten voor dat ding te twijfelen en te beredeneren welke temteratuur verstandiger is![]()
Aan de ene kant is het slecht voor m'n kleding om het vaker op 60° te wassen, omdat de kleding dan sneller slijt en ik ook niet wil dat m'n kleding er nodeloos minder mooi uit zal komen te zien. Aan de andere kant dood je daarmee wel de huisstofmijt en misschien ook ander ongedierte waarvan ik niet per se hoef te weten wat er allemaal in zou kunnen zitten.
Verder komt de winter er ook weer aan en ben ik van plan veel stoffen een nachtje in de vorst te laten bevriezen en in dat geval zou ik de was alleen maar uit hoeven kloppen (wat ik standaard doe voor ik de was in de wasmachine gooi).
Ik zou graag advies willen wat betreft mijn opties en eventuele door mij gemiste opties, bij voorbaat dank
Zo veel slechter is 60 graden toch niet voor je kleding?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zit erin op 40°quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goeie kick. Zou gewoon 40 graden doen
Te laat...natte kleding fikt voor geen meter!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:46 schreef eNGine10 het volgende:
In de vuurkorf ermee! Zou geen risico gaan lopen dat je dadelijk huisstofmijt in je kleding hebt zitten.
Kleding wordt wel sneller stroef als je geregeld op 60° wast en slijtageplekken lijken zich ook sneller te ontwikkelen door op 60° te wassenquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zo veel slechter is 60 graden toch niet voor je kleding?
's nachts niet waarschijnlijk. Hoeft maar 1 nacht te vriezenquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:48 schreef FlippingCoin het volgende:
En het duurt nog wel even tot het vriest denk ik.
patat pindaquote:
ja.quote:
Nog een aflevering kijken, tis weekendquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:22 schreef bloempjuh het volgende:
Aflevering 7 van Stranger Things 2 kijken, óf na aflevering 6 braaf gaan slapen?
Maar dan heb ik er maar twee over voor morgenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nog een aflevering kijken, tis weekend
Ga je morgen Donnie Darko kijkenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:33 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Maar dan heb ik er maar twee over voor morgen
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga je morgen Donnie Darko kijken
Kijk ze en trustenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:35 schreef bloempjuh het volgende:
[..]Ik denk dat het toch optie 'na aflevering 6 slapen' wordt. Ik ben gesloopt
En? Hoe was de serie?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:43 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Thanks! Zes afleveringen achter elkaar, is genoeg voor vandaag.
Helemaal fantastisch. Ik kan niet wachten tot mijn lief wakker wordt en we de laatste drie afleveringen kunnen kijken 😁😁quote:
Gewoon je hand/voet in z'n zij leggen, die zijn bij vrouwen altijd ijsklompjesquote:Op zondag 29 oktober 2017 10:08 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Helemaal fantastisch. Ik kan niet wachten tot mijn lief wakker wordt en we de laatste drie afleveringen kunnen kijken 😁😁
Nieuw dilemma van de dag: kerel met grof geweld, óf met ontbijt op bed wakker maken?quote:Op zondag 29 oktober 2017 10:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon je hand/voet in z'n zij leggen, die zijn bij vrouwen altijd ijsklompjes
Leg je heel stiekem je ijsklompjes in z'n zij en net voor ie wakker wordt en hij half slaapdronken zegt "Tering, wtf heb ik het kout man!!!!" geef je hem een koppie warme thee, een knuf en zeg je "Hey, laten we serie gaan kijken!quote:Op zondag 29 oktober 2017 10:19 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Nieuw dilemma van de dag: kerel met grof geweld, óf met ontbijt op bed wakker maken?
Eerh, nee. Ik denk dat ik dan het bed uit word gegooid. Ik laat 'm nog wel even slapen, is eigenlijk wel lekker om even een paar uurtjes ADHD'er-loos op de bank te hangen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 10:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Leg je heel stiekem je ijsklompjes in z'n zij en net voor ie wakker wordt en hij half slaapdronken zegt "Tering, wtf heb ik het kout man!!!!" geef je hem een koppie warme thee, een knuf en zeg je "Hey, laten we serie gaan kijken!"_O_
De kinderversie. Die wil je wel in je kast, is goedkoper, en ziet er (vind ik) mooier uit dan de adult versie. De adult versie ziet er kinderachtiger uit trouwens.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:44 schreef kuolema het volgende:
Ik wil een Harry Potter boekenset kopen, maar twijfel tussen twee versies. Beide zijn hardcover.
De ene optie is de adult versie. Het voordeel is dat de cover er niet zo kinderachtig uitziet. Het nadeel is dat het in een doos zit die ik niet in mijn kast zou zetten omdat ik de ruggen van de boeken wil zien. Als je de losse cover van de boeken haalt zijn ze allemaal zwart.
[ afbeelding ]
De andere optie is de kinderversie. Deze zit in een mooie openklapbare doos die ik wel in mijn kast kan zetten. Het nadeel is de kinderachtige voorkant van de losse covers. Maar die kan ik er gewoon af halen als ik een boek lees, want eronder zit een wat neutralere cover, elk boek in een andere kleur, die misschien juist weer mooier is dan de adultversies met of zonder losse cover.
Deze set is 10 euro goedkoper.
[ afbeelding ]
Welke moet ik kiezen?
Dank je!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:20 schreef Elvi het volgende:
[..]
De kinderversie. Die wil je wel in je kast, is goedkoper, en ziet er (vind ik) mooier uit dan de adult versie. De adult versie ziet er kinderachtiger uit trouwens.
Thanks. Ik ben tevreden met mijn keuze gelukkigquote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:00 schreef louis-lau het volgende:
[..]
Ik vind juist de adult versie veel mooier. Ziet er premium uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |