ja, er zijn 100 merken beter dan amstel. maar dat was niet de keuze. en amstel is in ieder geval bier, daar gaat het toch om?quote:
Ik zat je ook maar een beetje in de heinekenzeik te nemenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:39 schreef Coritchando het volgende:
[..]
ja, er zijn 100 merken beter dan amstel. maar dat was niet de keuze. en amstel is in ieder geval bier, daar gaat het toch om?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zat je ook maar een beetje in de heinekenzeik te nemen
Longboard. Schijt hebben aan wat "gangbaar" is.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:14 schreef kuolema het volgende:
Skateboard of longboard?
Het is meer als vervoermiddel en niet voor trucs, dus is een longboard beter, maar die zijn veel te populair nu en daarom heb ik er iets tegen.
Ik heb ook een skateboard, wel gebruikt, maar die is van Intertoys met nieuwe lagers die hetzelfde kostten als dat hele boardquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Longboard. Schijt hebben aan wat "gangbaar" is.
Morgen heb ik groepsgesprek en daar is altijd ééntje aanwezig die ook een longboard als vervoersmiddel gebruikt (komt helemaal uit hilversum), ik vraag hem wel en koppel dat dan wel effe terug
Ik heb vroeger een skateboard gehad, maar kon niet op dat ding blijven staan. Toen maar opgegeven
Heb het gevraagd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:26 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ik heb ook een skateboard, wel gebruikt, maar die is van Intertoys met nieuwe lagers die hetzelfde kostten als dat hele boardIk kwam echt niet vooruit met dat ding en met nieuwe lagers was hij nog steeds langzamer dan een goed board (ik heb er een keer een getest). Verder is het deck te breed voor mij. En hij is een keer in de sloot gevallen wat hem nog langzamer maakte
![]()
Maar omdat ik niet zeker wist of ik het veel zou gebruiken heb ik nooit een goed board durven kopen.
Een longboard lijkt me ook een stuk comfortabeler rijden.
Maar ik weet het nog niet hoor.
Nieuw dilemma: een elektrische piano of niets. Ik verlang echt al jaren naar het bezitten van een piano, maar het kost zo veel geld. Ik heb het wel, maar ik durf het niet uit te geven.
Nu.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:11 schreef Roces18 het volgende:
dilemma
zou ik nu gaan poepen
of straks poepen als ik gegeten heb
De Phanteks Enthoo Pro: bevalt mij goedquote:Op zondag 16 augustus 2015 12:22 schreef Geralt het volgende:
Ik twijfel welke case ik moet kopen ter vervanging van mijn oude Antec Performance One P180
De Nanoxia Deep Silence 5:
[ afbeelding ]
de De Phanteks Enthoo Pro: bevalt mij goed!
De Thermaltake Urban T81:
[ afbeelding ]
De Phanteks Enthoo Pro:
[ afbeelding ]
Ik kan geen keuze maken
Ik heb uiteindelijk de Nanoxia Deep Silence 5 gekocht en die bevalt ook uitstekendquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:15 schreef Slip het volgende:
[..]
De Phanteks Enthoo Pro: bevalt mij goed
Geef aan mij.quote:Op woensdag 4 november 2015 17:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik wou vorige week weer spacekoekjes halen, maar door gedoe met politie bla bla mochten ze alleen nog maar cake verkopen.
Nu heb ik dus 4 spacemuffins gekocht, maar het grote nadeel is dat deze veel minder lang houdbaar zijn dan de koekjes.
Eigenlijk moeten ze binnen een week op (vanaf nu gerekend, misschien kan ik ze iets langer bewaren maar ja...), maar heb vandaag eigenlijk geen zin om te spacen maar het is ook weer zonde als ik ze straks weer moet weggooien.
Dus nu eten of toch nog even wachten? moeilijk moeilijk...
Jij bent nog minderjarig, dan zou ik volgens mij meerdere wetten moeten overtredenquote:Op woensdag 4 november 2015 17:50 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Geef aan mij.
Pasta of rijst vanavond?
Ik ben midden 20.quote:Op woensdag 4 november 2015 17:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij bent nog minderjarig, dan zou ik volgens mij meerdere wetten moeten overtreden
edit: rijst, want pasta
Hebben ze in Vermillion City geen coffeeshops dan?quote:
Pasta.quote:Op woensdag 4 november 2015 17:50 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Geef aan mij.
Pasta of rijst vanavond?
Wachten, het is zonde als je er geen zin in hebt. Wanneer heb je ze precies gekocht?quote:Op woensdag 4 november 2015 17:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hebben ze in Vermillion City geen coffeeshops dan?
En nu weet ik nog steeds niet of ik vanavond al moet spacen of of ik toch beter kan wachten![]()
Afgelopen vrijdag, ze kwamen direct uit de vriezer dus zijn in principe niet al oud gekochtquote:Op woensdag 4 november 2015 18:00 schreef kuolema het volgende:
[..]
Wachten, het is zonde als je er geen zin in hebt. Wanneer heb je ze precies gekocht?
Hoeveel heb je er nog?quote:Op woensdag 4 november 2015 18:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag, ze kwamen direct uit de vriezer dus zijn in principe niet al oud gekocht
Ik heb er vier nu gehaald. Wou eigenlijk zes halen, maar bedacht me en kocht er minder toen ik hoorde dat de muffins minder lang houdbaar waren. Ze hebben volgens de shopeigenaar wel eenzelfde werking als de koekjes die ze hiervoor verkocht.quote:Op woensdag 4 november 2015 18:19 schreef kuolema het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er nog?
Je kunt er desnoods ook twee per dag nemen, of twee tegelijk.
Lastig. Ik zou zelf wel gaan.quote:Op zondag 29 november 2015 13:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wel of niet sinterklaas bij mijn zus vieren aankomend weekend?
Voordelen: Ik krijg gratis cadeau's (ze wouden een lijstje van 3 cadeau's hebben, dus heb 3x sokken gevraagd, zo!), gratis eten, gratis drank en kan m'n verwarming lekker een nachtje uit laten staan.
Nadelen: Moet ik al die kutgedichten gaan voorlezen die o zo grappig zijn en me vol goed moed zouden moeten laten voelen terwijl de werkelijkheid gewoon veel kutter is.
Als ik niet ga en ze wordt boos, dan kan dat gevolgen hebben voor m'n toekomst en dan gaat m'n trip naar de waarschijnlijk laatste verjaardag van m'n vader niet door waardoor ik ook nog eens een andere manier moet bedenken om weer te stoppen met roken.
Als ik wel ga, dan ga ik er denk ik niet vrolijker op worden want ik zie de discussies al voor me dat ze me dan gaan proberen te helpen door een eindeloze rij open deuren in te trappen (want ze begrijpen me toch niet en naar me luisteren doen ze niet) waarna m'n geduld op een gegeven moment op is en ik vervolgens weer de verwijten zal gaan krijgen dat ik flauw ben en vanaf daar gaat het bergafwaarts.
Als m'n zusje toch komt, dan moet ik een takke-end lopen naar de bushalte zodat ik kilometers verderop de trein kan pakken..gaat leuk worden met drie overstappen op pakjesavond want ik krijg al kokhalsneigingen als ik aan haar aanwezigheid denk.
En natuurlijk moet ik urenlang vrolijk doen voor de kinderen en moet ik de dagen daarna weer gaan leegplannen zodat ik weer kan uitbrakken.
Reeds opgelost: Moet dan eigenlijk voor ¤15 aan cadeau's kopen, maar dat ga ik lekker niet doen (heb ik al aangegeven maar of ze geluisterd hebben?...).
Dat tweede. Kun je je morgen klem zuipen om te vieren dat je de deadline hebt gehaaldquote:Op zondag 29 november 2015 13:52 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Ga ik vanavond tyfusveel bier zuipen en m'n deadline maar falen.
Of doe ik het rustig aan met drinken en werk ik als ik thuis ben nog een nachtje door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |